Dostawa przyrządów pomiarowych dla CRiS
Dostawa przyrządów pomiarowych dla CRiS
Przetarg nieograniczony
- Termin składania ofert: 2015.04.08 11:00
- Termin otwarcia ofert: 2015.04.08 11:15
- Termin związania ofertą: 30 dni
- Miejsce składania ofert: Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach ul. Żeromskiego 5 pok nr 5 (Sekretariat Kanclerza) 25-369 Kielce
- Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie dotyczy
- Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
- Informacja dotycząca zastosowania aukcji elektronicznej: nie dotyczy
- Miejsce realizacji: Kielce, ul. Świętokrzyska
- Termin realizacji: 1) 14 dni - od dnia przekazania na piśmie informacji od Zamawiającego, że pracownia do której zamawiany sprzęt jest zakupywany jest oddana do użytku i można ją wyposażać (dotyczy części II i III) 2) 7 dni- licząc od dnia otrzymania przez Wykonawcę zezwolenia na zastosowanie 0% podatku VAT z uwzględnieniem informacji przekazanej przez zamawiającego, że pracownie do których zamawiany sprzęt jest zakupywany są oddane do użytku i można je wyposażać - dotyczy części I
- Wymagania: 1.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 2.Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. 3.Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej 4.Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. 5.Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o art. 93 ust. 1a ustawy Pzp, jeśli środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej, które miały być przeznaczone na sfinansowanie zadania nie zostaną mu przyznane. 6.Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu z zastrzeżeniem art.93 ust.4 ustawy Pzp. 7.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Ofertą częściową będzie oferta złożona na jedną, dwie lub wszystkie części zamówienia oznaczonych cyfrą rzymską .
- Warunki udziału w postepowaniu: V.WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW V.1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 oraz ust. 2 pkt 5 uPzp oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust 1 tj.: 1) Zgodnie z zapisem art. 22 ust. 1 ustawy Pzp o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: A. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie; Ogólny warunek zostanie uznany za spełniony na podstawie oświadczenia Wykonawcy dołączonego do oferty, zgodnego z treścią art. 22 ust.1 uPzp. B. posiadania wiedzy i doświadczenia, tzn.: - wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonują, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy¬ w tym okresie, a) minimum trzy dostawy o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia (każda z tych dostaw), o wartości nie mniejszej niż - 250.000,00 zł brutto każda- dla części I b) minimum trzy dostawy o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia ( każda z tych dostaw) o wartości nie mniejszej niż - 70.000,0 0zł brutto każda – dla części II c) minimum trzy dostawy o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia (każda z tych dostaw), o wartości nie mniejszej niż -60.000,00 zł brutto każda - dla części III C. Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tzn. dysponują lub będą dysponować : - minimum 1 osobą, która posiada kwalifikacje do, przeszkolenia w zakresie obsługi i użytkowania dostarczonego sprzętu , - minimum 1 osobą posiadającą kwalifikacje do świadczenia usług serwisowych w okresie trwania gwarancji wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (dotyczy części I, II, III). D. sytuacji ekonomicznej i finansowej, tzn.: są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż: dla części I - 250.000,00 zł, dla części II- 70.000,00 zł, dla części III- 60.000,00 UWAGA Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, do oferty należy dołączyć dokumenty wymienione w pkt. VI.2. dotyczące również tych podmiotów. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków: W celu potwierdzenia spełniania w/w warunków Wykonawca zobowiązany jest złożyć stosowne oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt. VI Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Z treści załączonych oświadczeń i dokumentów winno wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnił w/w warunki. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia/nie spełnia” w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach załączonych do oferty, a wyszczególnionych w pkt. VI SIWZ. VI. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU Do oferty muszą być dołączone niżej wymienione dokumenty. VI.1.W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp do oferty należy dołączyć: 1)Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy Pzp, sporządzonego wg zał. Nr 4 do SIWZ 2)Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw (co najmniej trzy dostawy o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia dla każdej części) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy– w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane (sporządzonego wg zał. Nr 7 do SIWZ), oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. 3) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykony¬waniu zamówienia, w szczególności odpowie¬dzialnych za: - świadczenie usług związanych z przeszkoleniem w zakresie obsługi i użytkowania dostarczonego sprzętu (min. 1 osoba) - posiadającymi kwalifikacje do świadczenia usług serwisowych w okresie trwania gwarancji ( min. 1 osoba), wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - Wzór stanowi załącznik nr 8 do SIWZ 4) Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. VI.2. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania i zgodnie z art. 26 ust. 2a ustawy Pzp, wykażą brak podstaw do wykluczenia z art. 24 ust. 1 i z art. 24 ust. 2 pkt. 5. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp do oferty należy dołączyć: 1) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, sporządzonego wg zał. Nr 5 do SIWZ 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5 ustawy Pzp do oferty należy dołączyć: 3) Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331 z późn. zm.) lub informacja o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej wg załącznika nr 11 do SIWZ; Uwaga!!! A) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w punkcie VI.2. ppkt. 2) , składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. VI .3. OPRÓCZ DOKUMENTÓW WYMIENIONYCH POWYŻEJ, DO OFERTY NALEŻY ZAŁĄCZYĆ: 1) Uzupełniony Formularz Ofertowy . 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia lub w przypadku gdy z dokumentów rejestrowych Wykonawcy ( KRS, CEiIDG -załączonych do oferty) nie wynika fakt, że osoba składająca oświadczenie woli w imieniu Wykonawcy posiada wymagane uprawnienia. 3) W celu potwierdzenia, że oferowany w dostawie przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez zamawiającego do oferty należy dołączyć ( do każdej pozycji z opisu przedmiotu zamówienia): materiały informacyjne określające parametry techniczne oferowanego sprzętu (np. strony katalogowe, ulotki informacyjne, foldery, zdjęcia) oraz wszystkie te informacje, które w sposób jednoznaczny pozwolą zamawiającemu na ocenę zgodności parametrów technicznych sprzętu wymaganego w treści SIWZ ze sprzętem oferowanym przez Wykonawcę. Dotyczy części I,II, III.
- Wadium: 7700 PLN
- Kryteria wyboru: cena: 90%, okres gwarancji :10%
- Specyfikacja: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, ul. Żeromskiego 5,Dział Zamówień Publicznych, 25-369 Kielce
- Cena specyfikacji: 0 PLN
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu do pomiaru dla Centrum Rehabilitacji i Sportu (CRiS) przy ul. Świętokrzyskiej w Kielcach, w tym między innymi:
CZĘŚĆ I
1.Zestawu do oceny i treningu izokinetycznego- 1 sztuka
2.System do oceny i treningu motorycznego i koordynacyjnego -1 sztuka
CZĘŚĆ II
1.Urządzenie do badania wydolności krążeniowo-oddechowej- 1 sztuka
2.Ergometr- 1 sztuka
3.Antropometr- 1 sztuka
4.Dynamometr- 2 sztuki
5.Fałdomierz -1 sztuka
6.Cyrkiel kabłąkowy (1) - 1 sztuka
7.Cyrkiel kabłąkowy (2)-1 sztuka
8.Wzrostomierz- 2 sztuki
9.Taśma antropometryczna Gulick'a -1 sztuka
10.Miarka obwodów-3 sztuki
11.Stadiometr- 1 sztuka
12.Adipometr -1 sztuka
13.Pulsoksymetr- 5 sztuk
CZĘŚĆ III
1.Opaski do pomiaru wydatku energetycznego z oprogramowaniem-20 sztuk
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis parametrów technicznych i wymagań zawarte są w załączniku nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Specyfikacja Techniczna/ formularz spełnienia wymagań.
WYMAGANIA ZAMAWIAJĄCEGO DOT. PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
1.Wszystkie dostarczone przyrządy/sprzęt muszą być fabrycznie nowe ,bez śladów użytkowania, muszą pochodzić z bieżącej produkcji ( rok produkcji nie wcześniej niż 2014 r. ) i nie mogą być przedmiotem praw osób trzecich.
2.Wykonawca zobowiązany będzie do transportu, rozładunku wraz z wniesieniem do wskazanych pomieszczeń zamawiającego, podłączenia, instalacji, konfiguracji, uruchomienia dostarczonego sprzętu oraz dostarczonego wraz ze sprzętem oprogramowania. , a także przeprowadzenia szkolenia w zakresie obsługi i użytkowania dostarczonego sprzętu.
3.Przedmiot zamówienia musi posiadać: kartę gwarancyjną ,instrukcję obsługi, aprobaty techniczne, certyfikaty oraz wszystkie niezbędne dokumenty wymagane przy tego typu sprzęcie; winien być wyposażony we wszystkie elementy (przyłącza, kable, itp.) niezbędne do uruchomienia i pracy u Zamawiającego do celu dla którego przedmiot zamówienia jest zakupywany, bez konieczności zakupu dodatkowych elementów przez Zamawiającego.
4.Wszystkie dokumenty załączone do dostarczonego przedmiotu zamówienia muszą być sporządzone
w języku polskim w formie drukowanej ( instrukcji obsługi może być zapisana na DVD lub CD).
5.Odpowiedzialność za dostarczony sprzęt spoczywa wyłącznie na Wykonawcy do dnia jego ostatecznego odbioru potwierdzonego podpisanym obustronnie (Wykonawca, Zamawiający) bezusterkowym protokołem odbioru stanowiącym załącznik do umowy tj. Zamawiający nie odpowiada za sprzęt dostarczony przez przewoźnika/kuriera, mimo podpisania dowodu/dokumentu dostawy.
Wymagania ogólne dot. gwarancji i serwisu:
1.Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji z bezpłatnym serwisem oraz okres rękojmi min. 24 m-ce, licząc od daty podpisania bezusterkowego protokołu odbioru (dla każdego przyrządu/ urządzenia)
2.W ramach udzielonej gwarancji Wykonawca zapewnia serwis techniczny i nie może odmówić
wymiany niesprawnej części na nową, w przypadku, gdy jej naprawa nie gwarantuje prawidłowej pracy sprzętu.
3.W ramach udzielonej gwarancji Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia przeglądu technicznego dostarczonego sprzęt minimum 1 raz w roku w terminie uzgodnionym z upoważnionym pracownikiem Zamawiającego ( dotyczy części I).
4.Gwarancja obejmuje wszystkie części montowane w urządzeniach /sprzęcie w tym te, które zużywają się w czasie normalnej eksploatacji.
5.W przypadku max. 3 napraw gwarancyjnych tego samego urządzenia ( modułu/podzespołu), Wykonawca będzie zobowiązany dokonać jego wymiany na nowy, w pełni sprawny.
6.Gwarancja oraz rękojmia zaoferowana przez Wykonawcę, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, staje się integralną częścią umowy i będzie liczona od daty obustronnego podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego.
KOD CPV:
38540000-2 Maszyny i aparatura badawcza i pomiarowa
38300000-8 Przyrządy do pomiaru
Ogłoszenie zostało przesłane i opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 27.03.2015 r. pod nr.68794-2015
Zamieszczone w siedzibie zamawiającego i na tablicy ogłoszeń w dniu 27.03.2015 r.
UWAGA WADIUM
Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie przelewem wadium w łącznej kwocie : 7.700,00zł (słownie: siedem tysięcy, siedemset zł , 00/100 ), lub dla poszczególnych części:
Dla części I - 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy zł, 00/100)
Dla części II - 1.500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset zł, 00/100)
Dla części III - 1.200,00 zł (słownie: jeden tysiąc dwieście zł, 00/100)
Wadium należy wpłacić na konto:
Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach:
Raiffeisen Bank Polska S.A.
Nr 92 1750 1110 0000 0000 2108 1318
Na dowodzie przelewu należy wpisać: Wadium – numer sprawy DP/2310/ 25 /15, przyrządy pomiarowe dla CRiS. Część…….
UWAGA
Zamawiający przewiduje możliwość zmian treści zawartej umowy w następujących okolicznościach:
1. Odnośnie terminu wykonania umowy ,wyłącznie w sytuacji jeśli instytucja zarządzająca (IZ) wyda zgodę na przedłużenie terminu realizacji projektu , a w szczególności:
a) wystąpienie wydarzenia nieprzewidywalnego, pozostającego poza kontrolą stron niniejszej umowy, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu,
b) w przypadku zmiany terminu odbioru robót budowlanych dla obiektu CRiS, którego termin zakończenia jest warunkiem dostawy sprzętu objętego niniejszym zamówieniem.
2. W pozostałym zakresie:
a) jeżeli nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, w szczególności w zakresie wysokości stawki podatku VAT.
W przypadku takiej zmiany po zawarciu umowy, podpisany zostanie stosowny aneks, z tym że kwota brutto wynagrodzenia wykonawcy nie ulegnie zmianie,
b) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym , a inną niż Wykonawca stroną.
c) osób realizujących przedmiot zamówienia, z zastrzeżeniem posiadania przez te osoby, co najmniej takich samych uprawnień/kwalifikacji, co dana osoba wykazana na etapie składania ofert (taka zamiana nie wymaga aneksu),
d) parametrów technicznych dostarczanego przedmiotu zamówienia, jeżeli zaistnieje możliwość zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technicznych, niż te istniejące
w chwili podpisania umowy- zmiana nie może powodować zwiększenia wynagrodzenia wykonawcy(taka zmiana nie wymaga aneksu),
e) typu dostarczonego przedmiotu zamówienia, jeżeli nastąpiła zmiana producenta, producent zakończył produkcję i zachodzi konieczność zastąpienia innym produktem, pod warunkiem, ze spełni on wymagania określone w SIWZ (parametry techniczne),taka zmiana nie wymaga aneksu,
f) zmiany modelu sprzętu jeżeli w trakcie realizacji umowy okaże się, że zaproponowany model sprzętu nie będzie już dostępny na rynku (został wycofany z produkcji). Warunkiem takiej zmiany będzie otrzymanie pisma od Wykonawcy, w którym zostanie stwierdzony ten fakt oraz zaproponowanie nowego sprzętu o parametrach nie gorszych od wcześniej zaoferowanego oraz w niezmienionej cenie i zaakceptowanie tej zmiany przez Zamawiającego. Taka zmiana nie wymaga aneksu.
g) W przypadku otrzymania przez Zamawiającego dokumentu upoważniającego do obniżonej stawki podatku VAT na podstawie art. 83 ust 1 pkt. 26 ustawy z dn. 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. 2004 r. Nr 54
poz. 535 ze zm.) , Zamawiający dokona korekty stawki podatku VAT, a Wykonawca zobowiązany będzie do zastosowania na fakturze VAT, stawki podatku VAT w wysokości 0%. Taka zmiana nie wymaga formy aneksu.
Wszystkie z ww. sytuacji (zmian) muszą być poprzedzone pisemnym, uzasadnionym wnioskiem Wykonawcy, oraz zaakceptowane przez zamawiającego.
Wioletta Baran tel (41) 349 73 32, w.baran@ujk.edu.pl
Barbara Kotras (41) 349 72 77