Zakończone przetargi

Dostawa urządzeń i produktów medycznych

Dostawa urządzeń i produktów medycznych

Przetarg nieograniczony

  • Termin składania ofert: 2015.07.31 09:00
  • Termin otwarcia ofert: 2015.07.31 09:15
  • Termin związania ofertą: 30 dni
  • Miejsce składania ofert: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego: Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, 25-369 Kielce, ul. Żeromskiego 5 pokój 5 - Sekretariat Kanclerza
  • Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie dotyczy
  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
  • Informacja dotycząca zastosowania aukcji elektronicznej: nie dotyczy
  • Miejsce realizacji: Kielce
  • Termin realizacji: Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia na własny koszt oraz transportem własnym, w terminie: 14 dni licząc od daty zawarcia umowy – termin pożądany. Zmiana ww. terminu (skrócenie lub wydłużenie) może ulec zmianie na uzasadniony/ zaakceptowany przez Zamawiającego wniosek Wykonawcy w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia.
  • Wymagania: ZAMAWIAJĄCY DOPUSZCZA SKŁADANIE OFERT CZĘŚCIOWYCH. Ofertą częściową będzie oferta złożona na jedną kilka lub wszystkie części zamówienia. ZAMAWIAJĄCY NIE DOPUSZCZA SKŁADANIA OFERT WARIANTOWYCH. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostarczenie urządzeń i produktów medycznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis parametrów technicznych i dodatkowych wymagań zamawiającego zawiera załącznik nr 6 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia tj. miernik tlenku węgla – 1 szt., odczynnik do analizatora FAN – 60 dawek, analizator krwi z drukarką – 1 szt, paski do urządzenia – 14 opakowań po 15 sztuk, pipety – 14 opakowań po 16 sztuk, nakłuwacze – 3 opakowania po 200 szt.. Wymagania Zamawiającego dot. przedmiotu zamówienia: - oferowane urządzenia/produkty muszą być fabrycznie nowe, nieregenerowany (bez śladów użytkowania), aktualnie produkowane na rynku, - przedmiot zamówienia musi posiadać: kartę gwarancyjną, instrukcję obsługi, aprobaty techniczne, certyfikaty itp. oraz niezbędne dokumenty wymagane przy tego typu urządzeniach/produktach, oraz winny być wyposażone we wszystkie niezbędne elementy (przyłącza, kable, itp.) niezbędne do uruchomienia i pracy u Zmawiającego do celu dla którego przedmiot zamówienia jest zakupywany, - wszystkie dokumenty załączone do dostarczonego przedmiotu zamówienia muszą być sporządzone w języku polskim w formie drukowanej. Gwarancja zaoferowana przez Wykonawcę, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, staje się automatycznie postanowieniem umowy i nie może ulec zmianie oraz będzie liczona od daty podpisania protokołu z odbioru, uruchomienia i przeszkolenia przez przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy. Jeżeli dla danych pozycji Zamawiający wskazał klasę, markę czy znak towarowy urządzeń/produktów, to dopuszcza się oferowanie urządzeń/produktów równoważnych pod warunkiem zachowania norm, konstrukcji, parametrów i standardów, którymi charakteryzuje się urządzenie/produkty wskazane przez Zamawiającego. W tym wypadku na Wykonawcy spoczywa obowiązek udowodnienia zachowania cech określonych w załączniku nr 6; należy sporządzić/załączyć specyfikację techniczną oferowanego urządzenia/produktu jako załącznik do Formularza Ofertowego. W załączonym dowodzie należy odnieść się do norm, konstrukcji, parametrów oraz standardów i dokonać porównania, z którego musi wynikać, iż urządzenia/produkty oferowane jako równoważne posiadają parametry nie gorsze lub lepsze od urządzeń/produktów wskazanych przez Zamawiającego. Nie spełnienie, któregokolwiek z punktów granicznych dla poszczególnej pozycji wymienionej w Specyfikacji Technicznej oferowanych urządzeń/produktów powoduje odrzucenie oferty. Wszelkie zobowiązania Wykonawcy dot. realizacji zamówienia określone są w projekcie umowy stanowiącym załącznik Nr 5 do niniejszej SIWZ. Zamawiający przewiduje zmiany postanowień umowy w przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, w szczególności zmiana: - terminu wykonania umowy (w przypadku wystąpienia zdarzeń będących następstwem siły wyższej, w tym klęski żywiołowej, zjawisk atmosferycznych). W przypadku zaistnienia sytuacji, na którą strony nie mogły mieć wpływu mimo dochowania należytej staranności; - osób realizujących przedmiot zamówienia, - parametrów technicznych zamawianego urządzenia/produktów jeżeli zaistnieje możliwość zastosowania nowszych i korzystniejszych dla zamawiającego rozwiązań technicznych, niż te istniejące w chwili podpisania umowy, - typu zamawianego urządzenia/produktu jeżeli nastąpiła zmiana producenta, producent zakończył produkcję i zachodzi konieczność zastąpienia innym produktem, pod warunkiem że spełnia on wymagania określone w SIWZ (parametry techniczne), - podatku Vat, który w razie zmiany stawki może ulec zmianie. Zmiana taka wymaga aneksu do umowy.
  • Warunki udziału w postepowaniu: VII. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW 1. Warunki udziału w postępowaniu: 1) Zgodnie z zapisem art. 22 ust. 1 ustawy Pzp o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, b) posiadania wiedzy i doświadczenia, c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, d) sytuacji ekonomicznej i finansowej. a. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków: W celu potwierdzenia spełniania w/w warunków Wykonawca zobowiązany jest złożyć stosowne oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt. VIII Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Z treści załączonych oświadczeń i dokumentów winno wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnił w/w. warunki. Ocena spełniania w/w. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia/ nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach załączonych do oferty a wyszczególnionych w pkt. VIII SIWZ. VIII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU. Do oferty muszą być dołączone niżej wymienione dokumenty. 1. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp do oferty należy dołączyć: 1) Oświadczenie zgodne z treścią art. 22 ust. 1 ustawy, sporządzonego wg zał. Nr 2 do SIWZ. Uwaga!!! Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty będą brały udział w realizacji części zamówienia Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w p.2. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art.26 ust.2b ustawy, żąda się dołączenia do oferty: 1) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia, 3) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, 4) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp do oferty należy dołączyć: 1) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, sporządzonego wg zał. Nr 3 do SIWZ. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.24 ust.2 pkt 5 ustawy do oferty należy dołączyć listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej lub oświadczenie wykonawcy, że nie należy do grupy kapitałowej. Uwaga!!! A. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: 1. pkt. 2)- składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesiące przed upływem terminu składania ofert, B. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Przepisy odnośnie terminu wystawienia stosuje się odpowiednio. C. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w VIII.2. pkt. 1)- 3) SIWZ. 3. Oprócz dokumentów wymienionych powyżej, do oferty należy załączyć: 1) Specyfikację techniczną oferowanych urządzeń/produktów, stanowiącą załącznik do Formularza Ofertowego Wykonawcy, 2) W celu potwierdzenia, że oferowane urządzenia/produkty odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, należy złożyć: - oświadczenie, że oferowane urządzenie/produkty są dopuszczone do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, posiada wszelkie wymagane przez przepisy prawa świadectwa, certyfikaty, atesty, deklaracje zgodności itp., spełnia wszelkie wymagane przez przepisy prawa wymogi w zakresie norm bezpieczeństwa obsługi oraz zobowiązanie Wykonawcy, do dostarczenia Zamawiającemu przy realizacji przedmiotu zamówienia wszystkich dokumentów potwierdzających spełnienie powyższych wymogów. 3) Wykaz prac, które zostaną wykonane przez podwykonawcę. Dokumenty muszą być przedstawione w postaci oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (czytelny podpis upoważnionego przedstawiciela lub imienna pieczątka z parafą) tj. przez osoby reprezentujące Wykonawcę lub przez pełnomocnika upoważnionego do złożenia oferty w jego imieniu, w takim przypadku do oferty winno być załączone pełnomocnictwo. Sposób reprezentacji Wykonawcy musi być zgodny z właściwym wypisem z rejestru. Dokumenty winny być ułożone w podanej wyżej kolejności.
  • Wadium: 410 PLN
  • Kryteria wyboru: XV. KRYTERIA WYBORU OFERTY Celem niniejszego postępowania jest wybór oferty najkorzystniejszej spośród ofert nie odrzuconych, wg poniżej podanego kryterium: - Kryterium – cena brutto za przedmiot zamówienia – stanowiącego wagę 80 %. - Kryterium –okres gwarancji obejmujący urządzenia/produkty-stanowiący wagę 20 % W celu ustalenia wielkości punktowej, jaką poszczególni wykonawcy uzyskali z tytułu: 1) KRYTERIUM CENA, zamawiający dokona porównania ofert według następujących zasad: maksymalną ilość punktów (80) zamawiający przyzna ofercie z najniższą ceną brutto, pozostałe oferty będą oceniane w proporcji do niej, tj.: (cena brutto najniższa : cena brutto badana) x 80 = liczba punktów uzyskana przez poszczególne oferty w odniesieniu do kryterium cena (C). UWAGA! Oferowana cena musi być zgodna z przepisami ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. 2) KRYTERIUM OKRES GWARANCJI W celu ustalenia wielkości punktowej dla tego kryterium zamawiający dokona porównania ofert w następujący sposób: Największą ilość punktów tj. 20 Zamawiający przyzna ofercie za okres gwarancji 55 miesięcy ( tj. maksymalny okres gwarancji wyznaczony i oceniany przez zamawiającego). Oferty będą oceniane wg punktacji: - Za okres gwarancji 24 miesiące – 0 pkt. - Za okres gwarancji 25 miesięcy do 30 miesięcy- 4 punkty. - Za okres gwarancji 31 miesięcy do 36 miesięcy -6 punktów - Za okres gwarancji 37 miesięcy do 48 miesiące -8 punktów - Za okres gwarancji 49 miesięcy do 54 miesięcy- 10 punktów - Za okres gwarancji 55 miesięcy i więcej – 20 punktów Za najkorzystniejszą zamawiający uzna ofertę, która uzyska największą liczbę punktów łącznie za dwa kryteria przyjęte w niniejszym postępowaniu.
  • Specyfikacja: Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest na stronie internetowej zamawiającego (www.ujk.edu.pl), jako załącznik do niniejszego ogłoszenia, można ją odebrać w siedzibie zamawiającego w Dziale Zamówień Publicznych lub za zaliczeniem pocztowym (wówczas koszt przesyłki ponosi wykonawca).
  • Cena specyfikacji: 0 PLN

poniżej 207 000 euro

Ogłoszenie o zamówieniu zostało:
1. zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 23.07.2015r. pod numerem 186806 - 2015,
2. zamieszczone w siedzibie i na stronie Zamawiającego: www.ujk.edu.pl w dniu: 23.07.2015r.

UWAGA:
Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium łącznie w kwocie 410,00 zł (słownie złotych: czterysta dziesięć 00/100) w przypadku składania oferty na wszystkie części przedmiotu zamówienia.
W przypadku składania oferty na wybrane części Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w kwocie: część I – 60,00 zł. część II – 250,00 zł., część III – 100,00 zł.
Wykonawca, który zamierza wnieść wadium w pieniądzu powinien wpłacić ww. kwotę: przed upływem terminu składania ofert na konto Zamawiającego:

Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
Raiffeisen Bank Polska
Nr 92 1750 1110 0000 0000 2108 1318.

Na dowodzie przelewu należy wpisać
„Wadium– Znak sprawy DP/2310/ 66/15 ”
Potwierdzoną za zgodność kopię dowodu wpłaty można dołączyć do oferty.
W przypadku wniesienia wadium w innych formach, dopuszczonych przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych art. 45 ust. 6, należy stosowny dokument dołączyć do oferty, który w swej treści musi zawierać przesłanki do zatrzymania wadium określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
Oferta niezabezpieczona jedną z form wadium zostanie odrzucona zgodnie z art. 24 ust 4 ustawy.
Zwrot wadium nastąpi zgodnie z art. 46 ust. 1, ust. 1a i ust. 2 ustawy Pzp.
Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.

Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym, mowa w art. 26 ust. 3 nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że nie wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:

- odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
- zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Zamówienie finansowane jest ze środków UE : Projekt Kształcenie zawodowe pielęgniarek i położnych w ramach studiów pomostowych. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest z zachowaniem formy pisemnej.
Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, zapytania oraz inne informacje zarówno Wykonawcy, jak i Zamawiającego będą przekazywane pisemnie zgodnie z art. 27 ust.1. w języku polskim, lub faksem (41 349 72 78), lub mailem : alicja.wrzosek@ujk.edu.pl . Ofertę z załącznikami w postaci wymaganych dokumentów i oświadczeń należy złożyć tylko w formie pisemnej zgodnie z art. 82 ust. 2. w języku polskim.
Uprawnionymi do bezpośredniego kontaktowania się z Wykonawcami ze strony zamawiającego są: Alicja Wrzosek , tel. 48 41 349 72 78 .