Wykonanie dokumentacji projektowej oraz montaż regulatorów przepływu ciepła c.o. i c.w.u. dla D.S. UJK w Kielcach (DP/2310/59/15).
Wykonanie dokumentacji projektowej oraz montaż regulatorów przepływu ciepła c.o. i c.w.u. dla D.S. UJK w Kielcach (DP/2310/59/15).
Przetarg nieograniczony
- Termin składania ofert: 2015.09.08 11:00
- Termin otwarcia ofert: 2015.09.08 11:15
- Termin związania ofertą: Wykonawca będzie związany złożoną ofertą przez 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
- Miejsce składania ofert: Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, 25 – 369 Kielce, ul. Żeromskiego 5, pokój nr 5 (sekretariat Kanclerz).
- Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie dotyczy
- Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
- Informacja dotycząca zastosowania aukcji elektronicznej: nie dotyczy
- Miejsce realizacji: Kielce, ul. Śląska
- Termin realizacji: Wykonawca zrealizuje wszystkie czynności będące przedmiotem zamówienia w terminie do 15.11.2015r. w tym dokumentacja projektowa w terminie 30 dni licząc od daty podpisania umowy.
- Wymagania: 1. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone będzie w trybie przetargu nieograniczonego zgodnie z art. 10 ust. 1 i art. 39 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 3. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego, zgodnie art. 67 ust. 1 pkt. 6) ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 5. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
- Warunki udziału w postepowaniu: W postępowaniu mogą uczestniczyć wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1. Posiadania uprawnień do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Zamawiający nie wyznacza w tym zakresie szczegółowego warunku. 2. Posiadania wiedzy i doświadczenia tzn. w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonali co najmniej dwie roboty budowlane polegające na montażu regulatorów przepływu ciepła, o wartości brutto nie mniejszej niż 25.000,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy zł) każda (jedna robota oznacza wykonanie robót budowlanych na podstawie jednej umowy). 3. Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tzn.: 1) dysponuje minimum jedną osobą, która ma kwalifikacje/uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w specjalnościach: instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych 2) dysponuje minimum jedną osobą, która ma kwalifikacje/uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi tj. posiadającymi stosowne uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, wynikające z przepisów prawa budowlanego, w specjalnościach: instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych. Zamawiający dopuszcza aby w/w warunki spełniała tylko jedna osoba. 4. Sytuacji ekonomicznej i finansowej. Zamawiający nie wyznacza w tym zakresie szczegółowego warunku. 5. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Spełnienie w/w warunków oceniane będzie metodą „spełnia/nie spełnia” na podstawie następujących dokumentów: A. W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych do oferty należy dołączyć: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z treścią art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych sporządzone według załącznika nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, sporządzonego według załącznika nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz załączenie dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. 3. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia, posiadających stosowne uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, wynikających z przepisów prawa budowlanego oraz wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami sporządzony według załącznika nr 7 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4. Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane kwalifikacje/uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w specjalnościach związanych z przedmiotem zamówienia sporządzone według załącznika nr 8 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Uwaga! Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, do oferty należy dołączyć dokumenty wymienione w pkt. B dotyczące również tych podmiotów. B.I. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania, w okolicznościach określonych w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych do oferty należy dołączyć: 1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia stanowiące załącznik nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt. B ust. 2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. B.II. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 2 pkt. 5) ustawy Prawo zamówień publicznych do oferty należy dołączyć listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej lub oświadczenie wykonawcy, że nie należy do grupy kapitałowej, sporządzone według załącznika nr 9 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
- Wadium: 900 PLN
- Kryteria wyboru: 1. cena: 90%, 2. okres gwarancji na roboty związane z montażem regulatorów przepływu ciepła: 10%.
- Specyfikacja: Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest na stronie internetowej zamawiającego (www.ujk.edu.pl), jako załącznik do niniejszego ogłoszenia, można ją odebrać w siedzibie zamawiającego w Dziale Zamówień Publicznych lub za zaliczeniem pocztowym (wówczas koszt przesyłki ponosi wykonawca).
- Cena specyfikacji: 0 PLN
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej oraz montaż regulatorów przepływu ciepła c.o i c.w.u w obiektach osiedla studenckiego UJK w Kielcach, Kielce, ul. Śląska 15 oraz nadzór autorski podczas realizacji robót budowlanych na podstawie dokumentacji projektowej.
Kod CPV i nazwa:
38420000-5 – przyrządy do mierzenia przepływu, poziomu i ciśnienia cieczy i gazów
45000000-7 – roboty budowlane
71320000-7 – usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71321200-6 – usługi projektowania systemów grzewczych
71248000-8 – nadzór nad projektem i dokumentacją
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – zakres rzeczowy, zawiera załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych zamówienia (opis przedmiotu zamówienia). Minimalny okres gwarancji na roboty budowlane wymagany przez Zamawiającego wynosi 36 miesięcy, licząc od daty odbioru. Minimalny okres rękojmi na wykonaną dokumentację projektową i roboty budowlane wymagany przez Zamawiającego wynosi 36 miesięcy, licząc od daty odbioru. Gwarancja i rękojmia zaoferowana przez Wykonawcę, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, staje się automatycznie postanowieniem umowy i nie może ulec zmianie.
Oferty zawierające krótszą gwarancję i rękojmię niż określona przez Zamawiającego zostaną odrzucone. Zamawiający zorganizuje spotkanie z Wykonawcami, które będzie miało na celu przeprowadzenie wizji lokalnej w obiektach objętych zamówieniem. Termin spotkania – 28.08.2015r., godz. 10.00 w budynku DS. Odyseja, Kielce, ul. Śląska 11A, świetlica.
Wykonawca zobowiązany będzie do:
1. Wykonania projektu oraz wszystkich robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia z należytą starannością, z zasadami sztuki budowlanej i współczesnej wiedzy technicznej, a także z obowiązującymi w tym zakresie prawa przepisami.
2. Świadczenia usług z należytą starannością, zgodnie z najlepszymi praktykami stosowanymi przy projektowaniu.
3. Zapewnienia kompetentnego personelu do realizacji zamówienia, który będzie współpracował z osobami wskazanymi przez zamawiającego w tym kierownika projektu oraz kierownika budowy po stronie wykonawcy odpowiedzialnego za prawidłowe realizację usługi.
4. Pełnienia nadzoru autorskiego przy realizacji robót budowlanych wykonanych na podstawie dokumentacji projektowej (według potrzeb zamawiającego, na placu budowy, w terminie wskazanym przez zamawiającego) oraz udzielania wyjaśnień na pisemne zapytania zamawiającego lub wykonawcy robót budowlanych w trakcie realizacji inwestycji.
5. Udzielania wyjaśnień odnośnie rozwiązań projektowych i dokonywanie niezbędnych poprawek wynikających z błędów projektowych i kosztorysowych w terminach umożliwiających zamawiającemu sprawne przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie zaprojektowanych robót budowlanych.
Ogłoszenie o zamówieniu zostało:
1. opublikowane w BZP w dniu 24.08.2015r. pod numerem 125451-2015,
2. zamieszczone w siedzibie zamawiającego i na stronie internetowej zamawiającego (www.ujk.edu.pl) w dniu 24.08.2015r.
Potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię dowodu wpłaty wadium można dołączyć do oferty.
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, w szczególności zmianę:
1. Terminu wykonania umowy (np. w przypadku działania siły wyższej, w przypadku zaistnienia okoliczności na które strony nie miały wpływu). Zmiana terminu realizacji zamówienia może nastąpić wyłącznie na uzasadniony/ zaakceptowany przez zamawiającego wniosek wykonawcy zawierający uzasadnienie zmiany terminu. Zmiana terminu realizacji zamówienia może nastąpić wyłącznie w przypadku wystąpienia okoliczności niezawinionych przez wykonawcę, których nie można było przewidzieć w szczególności będących następstwem działania siły wyższej tzn. nadzwyczajnego zdarzenia zewnętrznego, którego nie można było przewidzieć, ani któremu nie można było zapobiec, a które faktycznie bezpośrednio uniemożliwia lub zasadniczo utrudnia realizację przedmiotu umowy, w szczególności wojny, przewrotu, zamieszek, rebelii, strajku w branżach mających zasadniczy wpływ na terminowa realizacje zamówienia.
2. Osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia, z zastrzeżeniem posiadania przez te osoby, co najmniej takich samych uprawnień/kwalifikacji, co dana osoba wykazana na etapie składania ofert, pod rygorem niedopuszczenia tych osób do wykonywania czynności/pełnienia funkcji.
UWAGA!!!!! 28.08.2015r.
NOTATKA ZE SPOTKANIA Z WYKONAWCAMI
W dniu 28.08.2015r. odbyło się spotkanie z wykonawcą w celu przeprowadzenia wizji lokalnej w obiektach osiedla studenckiego UJK w Kielcach, ul. Śląska.
W spotkaniu ze strony zamawiającego uczestniczyli:
1. Cezary Wicha,
2. Dariusz Lenard.
W spotkaniu ze strony wykonawcy uczestniczyli przedstawiciele (zgodnie z listą obecności).
W trakcie spotkania wykonawca: obejrzał główne rozdzielacze ciepła DS ODYSEJA oraz kotłownię główną przy HOTELU ASYSTENTA.
W trakcie spotkania wykonawca nie zadał pytań.
Osobą uprawnioną do kontaktowania sie z wykonawcami jest Dariusz Lenard tel. 41 3497276.
- siwz-wykonanie dokumentacji projektowej oraz montaż regulatorów przepływu ciepła
- Załącznik nr 1 oferta
- Załącznik nr 2 przedmiot zamówienia
- Załącznik nr 3 projekt umowy
- Załącznik nr 4 oświadczenie o spełnianiu warunków, art. 22
- Załącznik nr 5 oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, art. 24
- Załącznik nr 6 wykaz robót wykonanych-wykonywanych w okresie ostatnich pięciu lat
- Załącznik nr 7 wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia
- Załącznik nr 8 oświadczenie o posiadaniu uprawnień budowlanych
- Załącznik nr 9 oświadczenie dotyczące grupy kapitałowej