Zakończone przetargi

Dostawa kalendarzy (DP/2310/83/15)

Dostawa kalendarzy (DP/2310/83/15)

Przetarg nieograniczony

  • Termin składania ofert: 2015.11.16 11:00
  • Termin otwarcia ofert: 2015.11.16 11:15
  • Termin związania ofertą: 30 dni (od ostatecznego terminu składania ofert)
  • Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć do dnia 16.11.2015r. do godziny 11:00 w Kancelarii Ogólnej Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach, ul. Żeromskiego 5, 25-369 Kielce
  • Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie dotyczy
  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
  • Informacja dotycząca zastosowania aukcji elektronicznej: nie dotyczy
  • Miejsce realizacji: Kielce
  • Termin realizacji: Termin realizacji zamówienia: 1)część I : 10 dni roboczych od podpisania umowy; 2)część II: 15 dni roboczych od podpisania umowy.
  • Wymagania: Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub dwie części zamówienia.
  • Warunki udziału w postepowaniu: Rozdział VI. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW : 1. O zamówienie może się ubiegać Wykonawca, który spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ustawy Pzp. Zgodnie z zapisami art.26 ust.2b ustawy Pzp Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie realnie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów ( w formie oryginału) do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 2. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki, o których mowa w pkt.1 na podstawie złożonego wraz z ofertą (zgodnie z art. 44 ustawy Pzp) oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów żądanych przez Zamawiającego potwierdzających spełnianie tych warunków, o których mowa w rozdziale VII SIWZ. 3. Jeżeli Wykonawca nie wykaże spełniania warunków udziału w postępowaniu, z zastrzeżeniem art.26 ust.3 ustawy Pzp, to Zamawiający wykluczy Wykonawcę odpowiednio na podstawie art.24 ust.2 pkt.4 ustawy Pzp. Rozdział VII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY: Zgodnie z przepisami ustawy Pzp oraz Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. 2013r. poz. 231), Wykonawca wraz z ofertą musi złożyć następujące dokumenty: 1. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków o których mowa w art.22 ust.1 ustawy Pzp, których opis sposobu oceny spełniania został dokonany w ogłoszeniu o zamówieniu, Zamawiający żąda następujących dokumentu /ów: 1.1. Oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zalecana treść oświadczenia- załącznik nr 2 do SIWZ; 1.2. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw (minimum 2 dostawy o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia), w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy– w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach o których mowa w art.24 ustawy Pzp, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 2.1. oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia (zalecana treść – załącznik nr 3 do SIWZ) . 2.2. aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 2.3.listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej (zalecana treść załącznik nr 4 do SIWZ). 3.W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca winien złożyć: brak wymagań. 4. Ponadto Wykonawca musi złożyć: 4.1 wypełniony Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ. 5.Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: zamiast dokumentów wymienionych w pkt.2.2,sklada dokument lub dokumenty wystawiane w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości- dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
  • Wadium: 0 PLN
  • Kryteria wyboru: cena: 95%, termin realizacji: 5%
  • Specyfikacja: Specyfikację istotnych warunków zamówienia dostępna jest w formie elektronicznej jako załącznik do niniejszego ogłoszenia, można ją odebrać w siedzibie zamawiającego lub za zaliczeniem pocztowym- koszt przesyłki obciąża Wykonawcę.
  • Cena specyfikacji: 0 PLN

Przedmiotem zamówienia jest : dostawa kalendarzy z podziałem na części:
Część I- dostawa 500 szt. kalendarzy spiralowanych wieloplanszowych
Część II- dostawa 250 szt. kalendarzy książkowych
Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 6.
Przedmiot zamówienia określony został we wspólnym Słowniku Zamówień kodem:
CPV: 30199792-8 kalendarze

NAZWA I ADRES: Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach , ul. Żeromskiego 5, 25-369 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 41 349 72 77, faks 41 349 72 78.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.ujk.edu.pl
RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

Ogloszenie o zamówieniu zostało:
zamieszczone w Biuletynie Zamowień Publicznych w dniu 05.11.2015r pod numerem 161417-2015.
Ogłoszenie o zmianie ogloszenia zostało:
zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 05.11.2015r pod numerem 161489-2015.
Zamieszczone na stronie internetowej Zamawiajacego:www.ujk.edu.pl oraz w siedzibie na tablicy ogłoszeń w dniu: 05.11.2015r.

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! UWAGA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
DATA: 10.11.2015r.
Poniżej przekazuje się treść pytań i odpowiedzi dot. ww. postępowania:
pytania dot. Opisu Przedmiotu Zamówienia – Część II – Załącznik nr 6 do SIWZ – kalendarz książkowy B5:
Pytanie 1: Czy Zamawiający dopuszcza registry w dwóch kolorach – szare i bordowe?
Odpowiedź:TAK
Pytanie 2: Czy Zamawiający dopuszcza skrócone kalendarium na 2016 i 2017 rok?
Odpowiedź: TAK
Pytanie 3: Czy Zamawiający dopuszcza kalendarium w pięciu językach, w tym PL,GB,D, RU?
Odpowiedź: TAK
Pytanie 4: Czy Zamawiający dopuszcza papier kremowy kalendarium?
Odpowiedź: NIE
Pytanie 5: Czy Zamawiający dopuszcza kremową tasiemkę?
Odpowiedź: NIE
Pytanie 6: Czy Zamawiający dopuszcza kremową kapitałkę?
Odpowiedź: NIE

W związku z udzielonymi odpowiedziami zmianie ulega termin składania i otwarcia ofert: z 13.11.2015r. na 16.11.2015r., godzina składania ofert oraz godzina otwarcia ofert pozostają bez zmian.

Ogłoszenie o zmianie ogloszenia zostało:
zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 10.11.2015r pod numerem 163649-2015.
Zamieszczone na stronie internetowej Zamawiajacego:www.ujk.edu.pl oraz w siedzibie na tablicy ogłoszeń w dniu: 10.11.2015r.

1. Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, oraz informacje– zarówno Wykonawcy, jak i Zamawiającego– będą przekazywane pisemnie zgodnie z art. 27 ust.1. w języku polskim, lub faksem
(41 349 72 75); lub mailem : kowalczyk.anna@ujk.edu.pl
2.Osobą uprawnioną przez Zamawiającego do porozumiewania się z Wykonawcami jest:
Pani Anna Kowalczyk, urzędowanie: od poniedziałku do piątku w godzinach od 07:30 do 15:30,
fax (41) 349-72-75
e-mail: kowalczyk.anna@ujk.edu.pl
3.Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający niezwłocznie udzieli wyjaśnień, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści SIWZ wpłynął do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia wpłynął po upływie terminu składania wniosku, o którym mowa powyżej lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania. Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku o udzielenie wyjaśnień treści SIWZ.
4. Otwarcie ofert nastąpi:16.11.2015 o godzinie 11:15 w siedzibie Zamawiajacego: Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach ul. Żeromskiego 5, 25-369 Kielce (Dzial Zamowień Publicznych, pokój nr 4)