Zakończone przetargi

Remont elewacji DS. FAMA (DP/2310/36/15).

Remont elewacji DS. FAMA (DP/2310/36/15).

Przetarg nieograniczony

  • Termin składania ofert: 2015.05.12 11:00
  • Termin otwarcia ofert: 2015.05.12 11:15
  • Termin związania ofertą: Wykonawca będzie związany złożoną ofertą przez 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
  • Miejsce składania ofert: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego: Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, 25 – 369 Kielce, ul. Żeromskiego 5, pokój nr 5 (sekretariat kanclerza).
  • Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie dotyczy
  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
  • Informacja dotycząca zastosowania aukcji elektronicznej: nie dotyczy
  • Miejsce realizacji: Kielce, ul. Śląska 13
  • Termin realizacji: Wykonawca zobowiązany jest zrealizować wszystkie czynności objęte SIWZ oraz umową, w terminie od 01.07.2015r do 31.08.2015r.
  • Wymagania: 1. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone będzie w trybie przetargu nieograniczonego zgodnie z art. 10 ust. 1 i art. 39 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 3. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6) ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamówienia uzupełniające dotyczyć będą tego samego rodzaju zamówień o wartości max. 50% zamówienia podstawowego. 4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 5. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
  • Warunki udziału w postepowaniu: W postępowaniu mogą uczestniczyć wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1. Posiadania uprawnień do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Zmawiający nie wyznacza w tym zakresie szczegółowego warunku. 2. Posiadania wiedzy i doświadczenia tzn. w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonali co najmniej dwie roboty budowlane o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, o wartości brutto nie mniejszej niż 120.000,00 zł (słownie: sto dwadzieścia tysięcy zł) każda (jedna robota oznacza wykonanie robót budowlanych na podstawie jednej umowy). 3. Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tzn. dysponuje minimum jedną osobą, która ma kwalifikacje/uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi tj. posiadającymi stosowne uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, wynikające z przepisów prawa budowlanego; w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz minimum dwiema osobami z badaniami uprawniającymi do pracy na wysokości powyżej 1 metra. 4. Sytuacji ekonomicznej i finansowej. Zamawiający nie wyznacza w tym zakresie szczegółowego warunku. 5. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Spełnienie w/w warunków oceniane będzie metodą „spełnia/nie spełnia” na podstawie następujących dokumentów: A. W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych do oferty należy dołączyć: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z treścią art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych sporządzone według załącznika nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, sporządzonego według załącznika nr 7 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz załączenie dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Zamawiający wymaga udokumentowania co najmniej dwóch robót o wartości brutto nie mniejszej niż 120.000,00 zł (słownie: sto dwadzieścia tysięcy zł) każda. 3. Wykaz osób: – kadry kierowniczej, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, posiadającymi stosowne uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, wynikających z przepisów prawa budowlanego, w specjalności konstrukcyjno-budowlanej; – minimum dwóch osób posiadających badania uprawniające do pracy na wysokości powyżej 1 metra, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami sporządzonego według załącznika nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4. Oświadczenie wykonawcy, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, w zakresie konstrukcyjno-budowlanym, sporządzonego według załącznika nr 8 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 5. Oświadczenie wykonawcy, że osoby, które będą wykonywać prace na wysokości posiadają badania uprawniające do pracy na wysokości powyżej 1 metra. Uwaga! Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający żąda dołączenia do oferty: 1) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, 3) charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, 4) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, oraz dokumentów wymienionych w pkt. B.I. i B.II., jeżeli podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia. B. I. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania, w okolicznościach określonych w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych do oferty należy dołączyć: 1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia stanowiące załącznik nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt. B.I. ust. 2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. B. II. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 2 pkt. 5) ustawy Prawo zamówień publicznych do oferty należy dołączyć listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej lub oświadczenie wykonawcy, że nie należy do grupy kapitałowej, sporządzone według załącznika nr 9 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. C. Ponad to do oferty należy dołączyć: kosztorys ofertowy w wersji szczegółowej, sporządzony na podstawie załączonych do SIWZ: przedmiaru robót, szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych.
  • Wadium: 4000 PLN
  • Kryteria wyboru: 1. cena: 90%, 2. okres gwarancji udzielonej na przedmiot zamówienia: 10%
  • Specyfikacja: Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest na stronie internetowej zamawiającego (www.ujk.edu.pl), jako załącznik do niniejszego ogłoszenia, można ją odebrać w siedzibie zamawiającego w Dziale Zamówień Publicznych lub za zaliczeniem pocztowym (wówczas do ceny siwz należy doliczyć koszt przesyłki).
  • Cena specyfikacji: 8 PLN

Przedmiotem zamówienia jest remont elewacji Domu Studenckiego „FAMA” przy ul. Śląska 13, w Kielcach.
Kod CPV i nazwa:
45000000-7 – roboty budowlane
45111300-1 – roboty rozbiórkowe
45442100-8 – roboty malarskie
45443000-4 – roboty elewacyjne
45452000-0 – zewnętrzne czyszczenie budynków
45453000-7 – roboty remontowe i renowacyjne
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres robót zawiera załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia – przedmiot zamówienia, przedmiar robót, szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.
Zamawiający na wykonane roboty, będące przedmiotem zamówienia wymaga minimum 36 miesięcznego okresu gwarancji, licząc od daty podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego.
Zamawiający na wykonane roboty, będące przedmiotem zamówienia wymaga minimum 36 miesięcznego okresu rękojmi, licząc od daty podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego.
Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2013r. poz. 1409 ze zmianami), ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. z 1964r. Nr 16 poz. 93 ze zmianami) i ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013r. poz. 907 ze zmianami). Wykonawca jest zobowiązany do ścisłego stosowania i respektowania przepisów ujętych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. z 2003 r. nr 47 poz. 401 ze zmianami) oraz z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2003 r. nr 120 poz. 1126 ze zmianami). Ujęte w dokumentacji materiały i urządzenia oraz ich znaki towarowe i nazwy własne traktowane są, jako przykładowe. Zamawiający dopuszcza możliwość ujęcia przez wykonawcę w ofercie, a następnie zastosowanie, innych materiałów i urządzeń niż podane w SIWZ, pod warunkiem bezwzględnego posiadania przez te materiały lub urządzenia parametrów, co najmniej takich, jak określone w dokumentacji technicznej tj. równoważnych pod względem cech technicznych i jakościowych do materiałów i urządzeń przedstawionych w dokumentacji oraz w stosunku do Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy.
Wszystkie dokumenty dotyczące urządzeń wbudowanych muszą być sporządzone w języku polskim w formie pisemnej/drukowanej.

Ogłoszenie o zamówieniu zostało:
1. opublikowane w BZP w dniu 27.04.2015r. pod numerem 96378 - 2015
2. zamieszczone w siedzibie zamawiającego i na stronie internetowej zamawiającego (www.ujk.edu.pl) w dniu 27.04.2015r.

Potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię dowodu wpłaty wadium można dołączyć do oferty.

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, w szczególności zmianę:
1) Terminu wykonania umowy (np. w przypadku działania siły wyższej, w przypadku zaistnienia okoliczności na które strony nie miały wpływu). Zmiana terminu realizacji zamówienia może nastąpić wyłącznie na uzasadniony/ zaakceptowany przez Zamawiającego wniosek Wykonawcy zawierający uzasadnienie zmiany terminu. Zmiana terminu realizacji zamówienia może nastąpić wyłącznie w przypadku wystąpienia okoliczności niezawinionych przez wykonawcę, których nie można było przewidzieć w szczególności będących następstwem działania siły wyższej tzn. nadzwyczajnego zdarzenia zewnętrznego, którego nie można było przewidzieć, ani któremu nie można było zapobiec, a które faktycznie bezpośrednio uniemożliwia lub zasadniczo utrudnia realizację przedmiotu umowy, w szczególności wojny, przewrotu, zamieszek, rebelii, strajku w branżach mających zasadniczy wpływ na terminową realizację zamówienia.
2) Osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia, z zastrzeżeniem posiadania przez te osoby, co najmniej takich samych uprawnień/kwalifikacji, co dana osoba wykazana na etapie składania ofert, pod rygorem niedopuszczenia tych osób do wykonywania czynności/pełnienia funkcji.
3) Technologii wykonania robót, jeżeli będzie możliwe zastosowanie nowej, lepszej niż ta z dnia podpisania umowy.
4) Materiałów użytych w trakcie wykonywania robót, jeżeli będzie można użyć innych lepszych niż te opisane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i ofercie wykonawcy.

Osobą uprawnioną do kontaktowania się z wykonawcami jest Dariusz Lenard tel. 41 3497276.