Dostawa wyposażenia do Hali Sportowej CRiS
Dostawa wyposażenia do Hali Sportowej CRiS
Przetarg nieograniczony
- Termin składania ofert: 2015.03.02 11:00
- Termin otwarcia ofert: 2015.03.02 11:15
- Termin związania ofertą: 30 dni
- Miejsce składania ofert: Oferty należy składać: Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, ul. Żeromskiego 5 pok 5 ( Sekretariat Kanclerza), 25-369 Kielce
- Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie dotyczy
- Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
- Informacja dotycząca zastosowania aukcji elektronicznej: nie dotyczy
- Miejsce realizacji: nowobudowany budynek CRiS przy ul. Świętokrzyskiej
- Termin realizacji: 10 dni
- Wymagania: 1.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 2.Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej 3.Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. 4.Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o art. 93 ust. 1a ustawy Pzp, jeśli środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej, które miały być przeznaczone na sfinansowanie zadania nie zostaną mu przyznane. 5.Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu z zastrzeżeniem art.93 ust.4 ustawy Pzp. 6.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 7.Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających zgodnie z par.67 ust.1 pkt.7) ustawy Pzp.
- Warunki udziału w postepowaniu: V.WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW V.1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 oraz ust. 2 pkt 5 uPzp oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust 1 tj.: 1) Zgodnie z zapisem art. 22 ust. 1 ustawy Pzp o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: a)posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie; Ogólny warunek zostanie uznany za spełniony na podstawie oświadczenia Wykonawcy dołączonego do oferty, zgodnego z treścią art. 22 ust.1 uPzp. b) posiadania wiedzy i doświadczenia, tzn.: - wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonują, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, minimum jedną dostawę o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia , o wartości nie mniejszej niż 30.000,00 zł brutto każda, c) Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający nie precyzuje szczegółowo tego warunku. Ogólny warunek uznany zostanie za spełniony na podstawie oświadczenia Wykonawcy, dołączonego do oferty, zgodnego z treścią art.22 ust.1 uPzp zgodnie z formułą spełnia, nie spełnia. d) sytuacji ekonomicznej i finansowej. Zamawiający nie precyzuje szczegółowo tego warunku. Ogólny warunek uznany zostanie za spełniony na podstawie oświadczenia Wykonawcy, dołączonego do oferty, zgodnego z treścią art.22 ust.1 uPzp. Opis sposobu dokonywa¬nia oceny spełniania warunków: W celu potwierdzenia spełniania w/w warunków Wykonawca zobowiązany jest złożyć stosowne oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt. VI Specyfikacji Istotnych Wa¬runków Zamówienia. Z treści załączonych oświadczeń i dokumentów winno wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnił w/w warunki. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia/nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach załączonych do oferty a wyszczególnionych w pkt. VI SIWZ. VI. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU Do oferty muszą być dołączone niżej wymienione dokumenty. VI.1.W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp do oferty należy dołączyć: 1)Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy Pzp, sporządzonego wg zał. Nr 4 do SIWZ. 2)Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw (co najmniej jedna dostawa o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia), w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane (sporządzonego wg zał. Nr 7 do SIWZ), oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. VI.2. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania i zgodnie z art. 26 ust. 2a ustawy Pzp, wykażą brak podstaw do wykluczenia z art. 24 ust. 1 i z art. 24 ust. 2 pkt. 5 W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp do oferty należy dołączyć: 1)Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, sporządzonego wg zał. Nr 5 do SIWZ 2)Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5 ustawy Pzp do oferty należy dołączyć: 3)Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331 z późn. zm.) lub informacja o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej wg załącznika nr 9 do SIWZ; Uwaga!!! A) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w punkcie VI.2. ppkt. 2) , składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, B) Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej(A), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Przepisy odnośnie terminu wystawienia stosuje się odpowiednio. UWAGA Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, do oferty należy dołączyć dokumenty wymienione w pkt. VI.2. dotyczące również tych podmiotów. VI .3. OPRÓCZ DOKUMENTÓW WYMIENIONYCH POWYŻEJ, DO OFERTY NALEŻY ZAŁĄCZYĆ: 1)Uzupełniony Formularz Ofertowy. 2)Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia lub/i jeśli sposób reprezentacji nie wynika z dokumentów rejestracyjnych. 3)Dowód wpłaty wadium. 4)W celu potwierdzenia, że oferowany sprzęt i artykuły sportowe odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego wymaga się dołączenia do oferty (do każdej pozycji z opisu przedmiotu zamówienia) szczegółowego opisu oferowanego produktu. Opis musi zawierać: nazwę producenta , rysunek lub zdjęcie oferowanego sprzętu/artykułu (rozmiar zdjęcia pozwalający dostrzec szczegóły – optymalnie rozmiar zdjęcia A5, wymiary oraz szczegóły techniczne pozwalające zweryfikować czy proponowany artykuł/sprzęt sportowy spełnia wszelkie parametry wskazane przez zamawiającego .
- Wadium: 1000 PLN
- Kryteria wyboru: Cena - stanowiąca wagę 95 % termin realizacji - stanowiący wagę 5%
- Specyfikacja: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie Zamawiającego: Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, Dział Zamówień Publicznych, ul. Żeromskiego 5, 25-369 Kielce lub ze strony internetowej: www.ujk@ujk.edu.pl
- Cena specyfikacji: 0 PLN
Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowego, pełnowartościowego wyposażenia do hali sportowej Centrum Rehabilitacji i Sportu (CRiS) zlokalizowanej w nowobudowanym obiekcie UJK przy ul. Świętokrzyskiej w Kielcach, w tym między innymi:
1.Wózek na materace w ilości 2 szt.
2.Kosze na piłki w ilości 5 szt.
3.Stojak/wózek na piłki przejezdny w ilości 5 szt.
4.Wieszaki na siatkę w ilości 7 szt.
5.Siatka do badmintona w ilości 1 szt.
6.Piłki do piłki siatkowej w ilości 70 szt.
7.Piłki do piłki ręcznej w ilości 25 szt.
8.Piłki do koszykówki w ilości 25 szt.
9.Piłki do halowej piłki nożnej w ilości 25 szt.
10.Skrzynia gimnastyczna w ilości 1 szt.
11.Ławka gimnastyczna w ilości 4 szt.
12.Odskocznia gimnastyczna w ilości 2 szt.
13.Kozioł gimnastyczny w ilości 1 szt.
14.Materace gimnastyczne w ilości 15 szt.
15.Ścieżka gimnastyczna w ilości 1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, ilości, opis parametrów technicznych i wymagań zawarte są w załączniku nr 1 i 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
WYMAGANIA ZAMAWIAJĄCEGO DOT. PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
1.Wszystkie dostarczone artykuły i sprzęt sportowy muszą być fabrycznie nowe ,bez śladów użytkowania, muszą pochodzić z bieżącej produkcji i nie mogą być przedmiotem praw osób trzecich, muszą być zgodne z normami UE w szczególności dotyczącymi bezpieczeństwa użytkowania.
2.Wykonawca zobowiązany będzie do sprzedaży, dostarczenia artykułów na własny koszt oraz rozładunku towaru wraz z jego wniesieniem do wskazanych pomieszczeń zamawiającego.
Wymagania ogólne dot. gwarancji i serwisu:
1.Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji oraz okres rękojmi min. 24 m-ce, licząc od daty podpisania bezusterkowego protokołu odbioru.
2.Gwarancja oraz rękojmia zaoferowana przez Wykonawcę, którego oferta zostanie uznana za najko-rzystniejszą, staje się integralną częścią umowy i będzie liczona od daty obustronnego podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego.
KOD CPV:
37400000-2 Artykuły i sprzęt sportowy
UWAGA
1.Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie przelewem wadium w łącznej kwocie : 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc zł , 00/100
Wadium należy wpłacić na konto:
Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach:
Raiffeisen Bank Polska S.A.
Nr 92 1750 1110 0000 0000 2108 1318
Na dowodzie przelewu należy wpisać: Wadium – numer sprawy DP/2310/ 15 /15,Hala sportowa dla CRiS .
Potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty.
2.Wszelkie zobowiązania wykonawcy dotyczące realizacji zamówienia określone są w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
Zamawiający przewiduje możliwość zmian treści zawartej umowy w następujących okolicznościach:
a) wystąpienie wydarzenia nieprzewidywalnego, pozostającego poza kontrolą stron niniejszej umowy, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu.
b) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym , a inną niż Wykonawca stroną.
Wszystkie z ww. sytuacji (zmian) muszą być poprzedzone pisemnym, uzasadnionym wnioskiem Wykonawcy, oraz zaakceptowane przez Zamawiającego.
Ogłoszenie o zamówieniu zostało przesłane i opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 13.02.2015 r. pod nr 32894-2015.
Zamieszczone w siedzibie i na stronie Zamawiającego: www.ujk.edu.pl w dniu 13.03.2015 r.
UWAGA 13.02.2015 r.
Zamawiający dokonał korekty pierwotnego ogłoszenia zamieszczonego dnia 13.02.2015 r.w Biuletynie Zamówień Publicznych w pkt. IV.2.1) Kryteria Oceny ofert zamiast:1. Cena - 10; 2. termin realizacji-5, powinno być:
1. cena - 95; 2.termin realizacji -5
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało przesłane i opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 13.02.2015 r. pod nr 33050-2015
UWAGA 19.02.2015 r.
Pytania i odpowiedzi
Pytanie 1
Czy zamawiający dopuści ścieżkę gimnastyczną w dwóch częściach po 12,5 m łączona za pomocą „rzepa”
Odpowiedź 1
Tak.
Pytanie 2
Ławki gimnastyczne nogi metalowe z kółkami produkuje się w długościach: 2m, 3 m, i 4 m. Proszę o określenie oczekiwanej długości.
Odpowiedź 2
Zamawiający wymaga ławki o dł. 2,5 m.
Zamawiający w oparciu o art. 38 ust.4 ustawy pzp wprowadza poniżej zmiany do SIWZ.
Na podstawie art.38 ust 4 ustawy Pzp. Zamawiający wprowadza następujące zmiany do SIWZ:
Załącznik nr 2 pkt.6 tj. Piłki do piłki siatkowej ( str. 5 SIWZ)
Skreśla się zapis „ Zamawiający wymaga aby piłka posiadała układ 18 paneli stabilizujących tor lotu”
oraz zapis „Wymaga się aby piłka spełniała wymogi stawiane przez federacje światową. Piłka musi być zatwierdzona przez FiVB. Zamawiający będzie preferował piłkę do siatkówki, która była oficjalną piłką w rozgrywkach II Ligi Kobiet i Mężczyzn oraz I ligi Kobiet i Mężczyzn w Polsce od sezonu 2010/2011.”,
a w ich miejsce dodaje się „ Zamawiający wymaga, aby piłki będące przedmiotem niniejszego postępowania były zgodne z wymogami stawianymi przez Polski Związek Piłki Siatkowej w zakresie udziału w rozgrywkach II Ligi Mężczyzn i Kobiet w sezonie 2014/2015. Zamawiający wymaga piłek, które umożliwią mu branie udziału w rozgrywkach min II ligi tj. są oficjalnymi piłkami w tej klasie rozgrywek. Zamawiający wraz z dostawą będzie wymagał dołączenia certyfikatu potwierdzającego zgodność wagi i wymiarów piłek ( co najmniej FIVB)” Pozostałe zapisy nie ulegają zmianie.
Załącznik nr 2 pkt tj. 11 ławka gimnastyczna (str.16-17 SIWZ)
Skreśla się zapis: „Nogi musza być stalowe, wyposażone w kółeczka ułatwiające jej przemieszczanie”,
a zastępuje go zapisem: „Nogi musza być stalowe wyposażone w antypoślizgowe, niebrudzące podłogi stopki”
Zmianie ulega termin składania i otwarcia ofert z dnia 23.02.2015 r. na dzień 26.02.2015 r. Godziny składania i otwarcia ofert nie ulegają zmianie.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało przesłane i opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 19.02.2015 r. pod nr 37418-2015 oraz zamieszczone na tablicy ogłoszeń zamawiającego i stronie www.
Kielce dnia 24.02.2015 r.
Pytanie 1
Czy zamawiający dopuści wózek przejezdny - 2 szt. o wymiarach 140 x 140 x 40 cm .
Odpowiedź 1
Tak, pod warunkiem zachowania wszystkich innych/pozostałych parametrów opisanych w SIWZ.
UWAGA
Zmianie ulega termin składania i otwarcia ofert z dnia 23.02.2015 r. na dzień 02.03.2015 r. godziny składania i otwarcia ofert nie ulegają zmianie .
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało przesłane i opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych pod nr 41242-2015 w dniu 24.02.2015 r. Zamieszczone na stronie internetowej Uczelni oraz na tablicy ogłoszeń dnia 24.02.2015 r.
Kielce dnia 25.02.2015 r.
Pytanie 1
-opis przedmiotu zamówienia: stojak/wózek na piłki przejezdny w ilości 2 szt. – opis sugeruje jednego producenta/ głównie wymiary 131x139x50 cm – Interplastic /poz.3A z załącznika nr2/,nasza propozycja 140x140x40 cm.
Odpowiedź 1
24.02.2015 r. zamawiający zamieścił na swojej stronie internetowej i na tablicy ogłoszeń w swojej siedzibie treść pytań i odpowiedzi, spośród których jedno dotyczyło w/w wózka na piłki – zamawiający dopuścił wózek o wymiarach 140x140x40 cm.
Pytanie 2
- opis przedmiotu zamówienia: piłki do piłki siatkowej w ilości 70 szt – opis sugeruje jednego producenta –MOLTEN, żadna inna piłka nie składa się z 18 paneli i nie bierze udziału w rozgrywkach II Ligi Kobiet i Mężczyzn w sezonie 2014/2015 -/poz.6 z załącznika nr 2/
Odpowiedź 2
19.02.2015 r. zamawiający zamieścił na swojej stronie internetowej i na tablicy ogłoszeń w swojej siedzibie treść pytań i odpowiedzi spośród których jedno dotyczyło piłek do piłki siatkowej. Udzielając odpowiedzi zamawiający odstąpił od wymogu aby piłka składała się z 18 paneli.
Dodatkowo Zamawiający zgodnie z art.38 ust.4 wprowadza następujące zmiany do SIWZ tj do opisu przedmiotu zamówienia dotyczącego piłek do piłki siatkowej. Zamiast zapisu ” Zamawiający wymaga aby piłka posiadała układ 18 paneli stabilizujących tor lotu. Wymagane jest, aby piłka wykonana była z zastosowaniem technologii typu FLISTEC - "Flight Stability Technology". Wymaga się ,aby piłka spełniała wymogi stawiane przez federacje światową(…)” i dalej „Zamawiający będzie preferował piłkę do siatkówki, która była oficjalną piłką w rozgrywkach II Ligi Kobiet i Mężczyzn oraz I ligi Kobiet i Mężczyzn w Polsce od sezonu 2010/2011.”
Powyższą treść zastępuje się:
Zamawiający wymaga, aby piłki będące przedmiotem niniejszego postępowania były zgodne z wymogami stawianymi przez Polski Związek Piłki Siatkowej w zakresie udziału w rozgrywkach Świętokrzyskiej III Ligi Mężczyzn i Kobiet w sezonie 2014/2015. Zamawiający wymaga piłek, które są oficjalnymi piłkami w tej i wyższej klasie rozgrywek. Zamawiający wraz z dostawą będzie wymagał dołączenia certyfikatu potwierdzającego zgodność wagi i wymiarów piłek ( co najmniej FIVB)” Pozostałe zapisy nie ulegają zmianie.
Pytanie 3
-opis przedmiotu zamówienia: ścieżka gimnastyczna – wskazany przez Państwa termin dostawy to maksimum 10 dni od dnia podpisania umowy, który jest za krótkim terminem do wykonania.
We wcześniejszym e-mailu przesłano stanowisko producenta w sprawie terminu realizacji w/w artykułu, który wynosi +/- 4 tygodnie /poz. 15 z załącznika nr 2/ .W pozostałym zakresie termin jest możliwym do dotrzymania.
Odpowiedź 3
Termin określony przez zamawiającego wynika z terminu w jakim ma być rozliczony projekt w ramach którego realizowane jest zamówienie. Spośród wielu wykonawców zainteresowanych udziałem w niniejszym postepowaniu tylko jeden sugeruje , ze termin dostawy nie jest realny, na potwierdzenie czego przedstawia ofertę jednego producenta. Udzielając odpowiedzi na zadane pytania ( pytanie z dnia 19.02.2015 r. zamieszczone na stronie internetowej zamawiającego i na tablicy ogłoszeń w jego siedzibie) zamawiający dopuścił aby ścieżka gimnastyczna wykonana była z dwóch elementów łączonych za pomocą rzepa. Oznacza to, że nie jeden a kilku producentów może zrealizować zamówienie. Trudno w oparciu o ofertę jednego producenta przyjąć, że niemożliwa jest realizacja zamówienia w terminie określonym przez zamawiającego.
Pytanie 4
/Do pozycji 10 w załączniku nr 2/ Czy skrzynia ma posiadać wózek jak na zdjęciu poglądowym, czyli czterokołowy?
Odpowiedź 4
Zdjęcia mają charakter przykładowy, a ich zamieszczenie w siwz ma na celu określenie oczekiwanego standardu. Zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, zamawiający wymaga aby skrzynia była wyposażona w wózek transportowy, który powinien być zamontowany w dolnym segmencie.
Projekt:Centrum Rehabilitacji i Sportu –budowa i wyposażenie obiektu UJK przy ul. Świętokrzyskiej”
Wioletta Baran tel. (41) 349 73 32, e-mail: w.baran@ujk.edu.pl