Zakończone przetargi

usługę druku informatora UJK (DP/2310/13/15)

usługę druku informatora UJK (DP/2310/13/15)

Przetarg nieograniczony

  • Termin składania ofert: 2015.02.09 09:00
  • Termin otwarcia ofert: 2015.02.09 09:15
  • Termin związania ofertą: 30 dni
  • Miejsce składania ofert: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego : Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach 25-369 Kielce ul. Żeromskiego 5 pokój nr 5.
  • Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie dotyczy
  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
  • Informacja dotycząca zastosowania aukcji elektronicznej: nie dotyczy
  • Miejsce realizacji: Kielce
  • Termin realizacji: do 2 marca 2015r.
  • Wymagania: Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych nie dopuszcza ssię składania ofert częściowych
  • Warunki udziału w postepowaniu: Warunki udziału w postępowaniu: 1) Zgodnie z zapisami art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; b) posiadania wiedzy i doświadczenia tzn. tj. wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonali minimum dwie usługi o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż 5.000 zł każda; c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym, oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, d) sytuacji ekonomicznej i finansowej 2) Zgodnie z zapisem art. 26 ust. 2a ustawy Pzp, Wykonawca wykaże brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków: W celu potwierdzenia spełniania w/w warunków Wykonawca zobowiązany jest złożyć stosowne oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt. VIII specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Z treści załączonych oświadczeń i dokumentów winno wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnił w/w warunki. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach załączonych do oferty a wyszczególnionych w pkt. VIII SIWZ. VIII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków o których mowa w art.22 ust. 1 Pzp: 1) Oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp., sporządzonego wg. załącznika Nr 2 do SIWZ. 2) Wykaz głównych usług - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie Uwaga!!! 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach o których mowa w art. 24 ust. 1 Pzp.: 1) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Uwaga!!! Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: pkt. 2.2) - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu o którym mowa w p.2.2) zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu na składanie ofert. Dokumenty muszą być przedstawione w postaci oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (czytelny podpis upoważnionego przedstawiciela lub imienna pieczątka z parafką) tj. przez osoby reprezentujące Wykonawcę lub przez pełnomocnika upoważnionego do złożenia oferty w jego imieniu, w takim przypadku do oferty winno być załączone pełnomocnictwo. Sposób reprezentacji musi być zgodny z właściwym wypisem z rejestru. 3. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.24 ust.2 pkt.5 do oferty należy dołączyć listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej lub oświadczenie wykonawcy, że nie należy do grupy kapitałowej 4.Oprócz dokumentów wymienionych powyżej, do oferty należy załączyć: 1) Dowód wpłaty wadium. 2) Wypełniony formularz ofertowy. 3) min. 2 egzemplarze książki/broszury wykonane w technologii i w sposób opisany w opisie przedmiotu zamówienia (druk offsetowy, szyte, okładka foliowana, kolor) 4) wykaz prac przeznaczonych do podwykonania, jeżeli wykonawca będzie zatrudniał podwykonawców.
  • Wadium: 0 PLN
  • Kryteria wyboru: cena: 70%, jakość wykonania 30%
  • Specyfikacja: Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest w formie elektronicznej jajko załącznik do niniejszego ogłoszenia, można ja odebrać w siedzibie zamawiającego lub za zaliczeniem pocztowym - koszt przesyłki obciąża wykonawce.
  • Cena specyfikacji: 0 PLN

prowadzonej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego
na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych
( Dz. U. z 2013 r. poz. 907 ze zm.)

o wartości poniżej kwot określonych na podstawie art.11 ust.8 pzp



Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79810000-5 usługi drukowania
Informator dla kandydatów na studia I stopnia w ukraińskiej wersji językowej

Przedmiot zamówienia obejmuje:
Projekt layoutu (kompozycji graficznej, kroju pisma, kolorystyki) Informatora dla kandydatów na studia w ukraińskiej wersji językowej, skład graficzny, obróbkę materiału fotograficznego oraz wydruk.

Informator dla kandydatów na studia I stopnia w ukraińskiej wersji językowej
Materiały: tekst w języku ukraińskim + zdjęcia
Format po obcięciu: 21 cm x 21 cm
Papier: okładka kreda mat 300 g/m2
Wnętrze kreda mat 150 g/m2
Uszlachetnianie okładki: foliowanie błysk
Ilość stron z okładką: 4 + 50 +/-2
Zadruk: dwustronny 4/4
Technologia: druk cyfrowy lub offsetowy
Rodzaj łączenia: szycie
Rodzaj zszywek: płaskie
Nakład: 1000 egzemplarzy
Czas realizacji od momentu przekazania kompletnego materiału: opracowanie layotu 2 dni, skład graficzny 7 dni, druk 5 dni
Pożądany termin dostawy informatorów: 2 marca

ogłoszenie o zamówieniu ukazało się w Biuletynie Zamówień Publicznych 30.01.2015r. numer 22130-2015.

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! U W A G A !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Poniżej podaje się treść pytania i odpowiedź dotyczące ww. postępowania :
pytanie : Czy informatory będą posiadać numer ISBN ?
Odpowiedź : nie będą posiadać.

U W A G A
ZAMAWIAJĄCY INFORMUJE, ŻE ZMIENIONO (PRZEDŁUŻONO) TERMIN NA SKŁADANIE OFERT; TERMIN NA SKŁADANIE OFERT UPŁYWA 9.02.2015R. O GODZINIE 9:00. OFERTY OTWORZONE BĘDĄ TEGO SAMEGO DNIA O GODZ.9:15.
INFORMACJA O ZMIANIE TERMINU OPUBLIKOWANA ZOSTAŁA W BIULETYNIE ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH 4.02.2015R. NUMER 25218-2015.

Barbara Kotras