traci moc na podstawie zarządzenia nr 45/2013

Zarządzenie Nr 77/2010

 

Rektora Uniwersytetu Humanistyczno-Przyrodniczego Jana Kochanowskiego w Kielcach

 

 

z dnia 2 grudnia 2010 roku

 

 

zmieniające zarządzenie Nr 52/2007 Rektora z dnia 21 grudnia 2007 roku w sprawie regulaminu organizacyjnego Uczelni.

 

 

            Na podstawie art. 83 ust. 1 ustawy z dnia 27 lipca 2005 roku Prawo o szkolnictwie wyższym    
(Dz.U. Nr 164, poz.1365 ze zmianami)  oraz § 158 ust. 4 Statutu Uniwersytetu Humanistyczno – Przyrodniczego Jana Kochanowskiego w Kielcach, na wniosek Kanclerza zarządza się, co następuje:

 

§ 1

 

W regulaminie organizacyjnym Uczelni stanowiącym załącznik Nr 1 do zarządzenia nr 52/2007 Rektora
z dnia 21 grudnia 2007 roku zmieniony zarządzeniem Nr 56/2008 z dnia 5 listopada 2008 roku, zarządzeniem Nr 7/2010 z dnia 1 lutego 2010 roku, zarządzeniem Nr 50/2010 z dnia 1 września 2010 roku i zarządzeniem Nr 59/2010 z dnia 27 września 2010 roku wprowadza się następujące zmiany:

1)      w § 6 dodaje się pkt 10) w brzmieniu:

„10) Rzecznik Prasowy Rektora.”

2)      dodaje się § 41a w brzmieniu:

„Do zadań Rzecznika Prasowego Rektora należy w szczególności:

1.    Kształtowanie medialnego wizerunku Uczelni.

2.    Inicjowanie i organizowanie konferencji prasowych.

3.    Przygotowywanie tez do oficjalnych wystąpień JM Rektor, przygotowywanie materiałów informacyjnych dla JM Rektor.

4.    Zbieranie, opracowanie i przygotowanie informacji dla mediów i władz uczelni.

5.    Reprezentowanie oficjalnego stanowiska władz uczelni w kontaktach z mediami.

6.    Prowadzenie monitoringu mediów pod kątem publikacji o Uczelni i szkolnictwa wyższego.

7.    Prowadzenie archiwum informacji prasowych dotyczących Uczelni i szkolnictwa wyższego.

8.    Dokumentacja fotograficzna uroczystości ogólnouczelnianych i ważniejszych wydarzeń w życiu Uczelni.

9.    Współpraca z organizacjami społecznymi, samorządowymi, uczelnianymi w zakresie promocji i popularyzacji pozytywnego wizerunku Uczelni.

10. Prowadzenie archiwum fotograficznego uroczystości ogólnouczelnianych i ważniejszych wydarzeń w życiu Uczelni.

11. Współdziałanie z Biurem Promocji i Informacji w zakresie przygotowania i gromadzenia informacji dotyczących istotnych wydarzeń i osiągnięć Uczelni.

12. Redakcja pisma środowiskowego Głos Akademicki.

13. Redakcja informatora o Uczelni.”

 

3)      dotychczasowa treść § 45 otrzymuje następujące brzmienie:

 

„Do zakresu zadań Biura Promocji i Informacji należy w szczególności:

1.    Koordynacja działań promocyjnych Uczelni, w szczególności w obszarze osiągnięć dydaktycznych, organizacyjnych i naukowych we współpracy z jednostkami Administracji Centralnej a w szczególności z Rzecznikiem Prasowym i Sekretarzem Rektora, Działem Nauczania, Działem Nauki i Współpracy z Zagranicą, Działem Funduszy Europejskich.

2.    Budowa wizerunku uczelni zgodnie z Misją i Strategią Rozwoju Uczelni.

3.    Stymulowanie rozwoju narzędzi i technik marketingowych oraz systemu dostępu do informacji w wymiarze wewnętrznym i zewnętrznym.

4.    Planowanie i realizacja kampanii promocyjnych na szczeblu ogólnouczelnianym.

5.    Udział w targach i prezentacjach promocyjnych.

6.    Inicjowanie i organizowanie imprez promujących Uczelnię w różnych środowiskach.

7.    Współpraca logistyczna i obsługa techniczna przy organizacji uroczystości Uczelnianych.

8.    Opracowanie i upowszechnianie materiałów promocyjnych i informacyjnych: drukowanych, interaktywnych i multimedialnych.

9.    Przygotowanie i aktualizacja informacji  zamieszczanych w zewnętrznych bazach danych o zasięgu krajowym i międzynarodowym.

10. Opiniowanie działań promocyjnych i informacyjnych podejmowanych przez jednostki organizacyjne Uczelni pod kątem ich zgodności z identyfikacją wizualną i wizerunkiem Uczelni.

11. Koordynacja działalności reklamowej na terenie Uczelni we współpracy z Działem Administracyjno-Gospodarczym

12. Współpraca z jednostkami organizacyjnymi Uczelni w przygotowaniu rocznych sprawozdań z działalności Uczelni.

13. Prowadzenie domowej strony internetowej i internetowego serwisu informacyjnego Uczelni oraz strony Biura.

14. Monitoring informacji dostępnych za pośrednictwem serwisu internetowego Uczelni.

15. Przygotowywanie uroczystości ogólnouczelnianych i międzyuczelnianych we współpracy z Działem Administracyjno-Gospodarczym i Sekretarzem Rektora.

16. Wsparcie działań promocyjnych i organizacyjnych związanych z obsługą systemu rekrutacji we współpracy z Działem Nauczania i Uczelnianą Komisją Rekrutacyjną.”

 

§ 2

 

W miejsce dotychczasowych załączników nr 2, nr 3, nr 4 do regulaminu organizacyjnego Uczelni wprowadza się nowe załączniki nr 2, nr 3, nr 4, stanowiące załączniki do niniejszego zarządzenia.

 

§ 3

 

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

Dokumenty do pobrania:

 

metryczka

Opublikował w BIP:Baran Grzegorz
Data opublikowania:2012-11-27 13:14:08
Data aktualizacji:2013-08-22 13:08:56

Liczba wyświetleń strony: 2790

Kilka słów o UJK

Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach jest jednym z 16 uniwersytetów państwowych w Polsce, jedynym w województwie świętokrzyskim.

Oferuje kształcenie na poziomie studiów licencjackich, magisterskich, doktoranckich i podyplomowych.

Nasz profil na Facebook
Tweeter
YouTube
Radio Fraszka