Zakończone przetargi

Wdrożenie kompleksowego systemu łączności wraz z dzierżawą sprzętu w Uniwersytecie Humanistyczno- Przyrodniczym Jana Kochanowskiego w Kielcach

Wdrożenie kompleksowego systemu łączności wraz z dzierżawą sprzętu w Uniwersytecie Humanistyczno- Przyrodniczym Jana Kochanowskiego w Kielcach

Przetarg nieograniczony

  • Termin składania ofert: 2011.10.18 11:00
  • Termin otwarcia ofert: 2011.10.18 11:15
  • Termin związania ofertą: Wykonawca będzie związany złożoną ofertą przez 60 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
  • Miejsce składania ofert: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego: Uniwersytet Humanistyczno- Przyrodniczy Jana Kochanowskiego w Kielcach ul. Żeromskiego 5 Sekretariat Kanclerza 25-369 Kielce POLSKA
  • Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie dotyczy
  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
  • Informacja dotycząca zastosowania aukcji elektronicznej: nie dotyczy
  • Miejsce realizacji: Kielce
  • Termin realizacji: Harmonogram realizacji przedmiotu zamówienia: uruchomienie urządzeń, przełączenie numerów, przejęcie numeracji i rozpoczęcie świadczenia usług musi nastąpić najpóźniej do 3 miesięcy licząc od dnia podpisania umowy, co zostanie potwierdzone protokołem odbioru, przerwa w łączności związana z przejściem na nowy system, może wystąpić jedynie w dni wolne od pracy i nie może trwać dłużej niż 36 godzin, ostateczny termin rozpoczęcia świadczenia usług telekomunikacyjnych w oparciu o wdrożony system to 2 dni licząc od dnia zawarcia umowy (z zastrzeżeniem pkt. III ppkt 6 opisu przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji) czas trwania umowy- 24 miesięcy licząc od terminu rozpoczęcia świadczenia usług telekomunikacyjnych potwierdzonego protokołem odbioru. Zamawiający może przedłużyć czas trwania umowy, zawartej w wyniku przeprowadzenia niniejszego postępowania maksymalnie o 12 miesięcy w oparciu o art. 67 ust. 1 pkt. 6) i 7) ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • Wymagania: Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych Nie dopuszcza się składania ofert częściowych. Na podstawie art. 36 ust. 4 ustawy, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6) i 7) ustawy. Wykonawca, który zostanie wybrany do realizacji zamówienia zobowiązany będzie do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10% wartości umowy z nim zawartej, najpóźniej w dniu zawarcia umowy.
  • Warunki udziału w postepowaniu: I.OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW 1.Warunki udziału w postępowaniu: 1)Zgodnie z zapisem art. 22 ust. 1 ustawy Pzp o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: a)posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, tzn.: znajdują się w rejestrze przedsiębiorców telekomunikacyjnych, zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (Dz.U. z 2004 r. Nr 171, poz. 1800 z późn. zm.), prowadzonym przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej; b)posiadania wiedzy i doświadczenia, tzn.: wykonali/wykonują minimum jedną usługę o charakterze odpowiadającym przedmiotowi niniejszego zamówienia, i o wartości nie mniejszej niż: 500 000 zł brutto; c)dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tzn.: dysponują osobą/osobami posiadającymi kwalifikacje w szczególności do świadczenia usług objętych przedmiotem zamówienia, potwierdzone certyfikatami- min. 4 osoby (min. 2 osoby odpowiedzialne za część telef. i min. 2 osoby odpowiedzialne za część sieciową); d)sytuacji ekonomicznej i finansowej, tzn.: są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż: 500 000 PLN. 2)Zgodnie z zapisem art. 26 ust. 2a ustawy Pzp, Wykonawca wykaże brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy. 2.Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków: W celu potwierdzenia spełniania w/w warunków Wykonawca zobowiązany jest złożyć stosowne oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt. VIII Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Z treści załączonych oświadczeń i dokumentów winno wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnił w/w warunki. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia/ nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach załączonych do oferty a wyszczególnionych w pkt. IX SIWZ. II.INFORMACJA O PODWYKONAWCACH Na podstawie art. 36 ust. 4 ustawy, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. III.WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU. Do oferty muszą być dołączone niżej wymienione dokumenty. III.1.W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp do oferty należy dołączyć: 1) Oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy, sporządzonego wg zał. Nr 2 do SIWZ. 2) Aktualne zaświadczenie o wpisie do Rejestru Przedsiębiorców Telekomunikacyjnych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej zgodnie z art. 10 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. Nr 171, poz. 1800 z późn. zm.). 3) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia (co najmniej jedna usługa) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, sporządzonego wg zał. Nr 3 do SIWZ oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Zamawiający nie będzie oceniał zrealizowanych lub realizowanych usług o wartości poniżej wymaganej (wartości poszczególnych usług nie będą sumowane), 4) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, sporządzonego wg zał. Nr 4 do SIWZ. 5) Kserokopie certyfikatów pracowników, którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności: a)dla dwóch osób certyfikaty producenta sprzętu sieciowego, potwierdzające kwalifikacje na poziomie inżyniera/administratora dla oferowanej wersji sprzętu i oprogramowania, b)dla dwóch osób certyfikat producenta sprzętu telefonicznego, potwierdzający kwalifikacje na najwyższym poziomie inżyniera/wdrożeniowca dla oferowanej wersji sprzętu i oprogramowania. 6) Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Uwaga!!! Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. III.2.W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp do oferty należy dołączyć: 1) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, sporządzonego wg zał. Nr 5 do SIWZ. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy (wzór oświadczenia stanowi zał. Nr 6 do SIWZ). Pod pojęciem „osoby fizycznej” należy rozumieć zarówno: a)przedsiębiorców będących osobami fizycznymi i wspólnikami spółki cywilnej, którzy zgodnie z art. 14 ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz.U. z 2004 r., Nr 173, poz. 1807 z późn. zm.) podlegają wpisowi do ewidencji działalności gospodarczej, jak też b)osoby fizyczne nie prowadzące działalności gospodarczej, które w związku z wejściem w życie w dniu 31 marca 2009 r. ustawy nowelizującej ustawę z dnia 28 lutego 2003 r.- Prawo upadłościowe i naprawcze (Dz.U. z 2003 r., Nr 60, poz. 535 z późn. zm.) uzyskały możliwość ogłoszenia upadłości. W stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy składają: a)osoba fizyczna nie prowadząca działalności gospodarczej: oświadczenie podpisane przez osobę fizyczną nie prowadzącą działalność gospodarczą lub oświadczenie podpisane przez odpowiednio umocowanego pełnomocnika osoby fizycznej (wraz z załączonym pełnomocnictwem lub innym dokumentem, z którego wynika jego umocowanie), b)osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą: oświadczenie podpisane przez osobę fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą lub oświadczenie podpisane przez odpowiednio umocowanego pełnomocnika osoby fizycznej (wraz z załączonym pełnomocnictwem lub innym dokumentem z którego wynika jego umocowanie); w przypadku spółki cywilnej (osoby fizyczne), tj. każdy ze wspólników spółki cywilnej składa odpowiednio podpisane przez wspólnika/ wspólników spółki cywilnej lub umocowanego pełnomocnika wspólników spółki cywilnej (wraz z załączonym pełnomocnictwem lub innym dokumentem, z którego wynika jego umocowanie) jako: •oddzielne (osobne) oświadczenie lub •oświadczenie podpisane łącznie (wspólnie). 3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga!!! A.Jeżeli, w przypadku Wykonawcy mającego siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, osoby, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 5-8 ustawy, mają miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Wykonawca składa w odniesieniu do nich zaświadczenie właściwego organu sądowego albo administracyjnego miejsca zamieszkania dotyczące niekaralności tych osób w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 5-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, z tym że w przypadku gdy w miejscu zamieszkania tych osób nie wydaje się takich zaświadczeń- zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszkania tych osób. B.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: 1.pkt. 2)-4) i 6)- składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesiące przed upływem terminu składania ofert, b)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.pkt. 5)- składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert C.Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w punkcie IX.2. III.3.Oprócz dokumentów wymienionych powyżej, do oferty należy załączyć: 1) Dokument lub dokumenty, z których będzie wynikać uprawnienie do podpisania oferty np.: aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, aktualny statut spółki. W przypadku, gdy oferta jest podpisywana przez pełnomocnika-pełnomocnictwo. 2) Dowód wpłaty wadium. 3) Wzór karty gwarancyjnej, który zawierał będzie warunki gwarancji i rękojmi zgodne z określonymi w niniejszej SIWZ i załącznikach. Dodatkowe zapisy nie mogą być sprzeczne z Kodeksem Cywilnym. 4) Oświadczenie o części zamówienia, którą Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, w przypadku, gdy wykonawca nie będzie samodzielnie realizował zamówienia (pkt. 2 formularza ofertowego) 5) Oświadczenie o zaoferowaniu: a)sprzętu sieciowego (np. routery, przełączniki) wraz z jego oprogramowaniem pochodzące od tego samego producenta, b)sprzętu komputerowego (np. serwery komunikacyjne, serwery zarządzające, komputery serwisowe), od tego samego producenta, c)sprzętu telefonicznego (np. centrale, moduły wyniesione, aparaty, przystawki) wraz oprogramowaniem systemowym i zarządzającym, pochodzące od tego samego producenta i pozwalającego na pełną wymienność co najmniej w obrębie wszystkich węzłów podrzędnych wchodzących w jego skład kart interfejsowych i podzespołów bez konieczności zakupu dodatkowych licencji. 6) Oświadczenie o zobowiązaniu się do zdemontowania, po okresie trwania umowy, na swój koszt, sprzętu, dzierżawionego przez Zamawiającego. 7) W celu potwierdzenia, że oferowana usługa i sprzęt odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, należy złożyć: koncepcję, opis techniczny wraz z wykazem zastosowanych urządzeń (typ, producent, model), materiały producenta, potwierdzające parametry techniczne oferowanego sprzętu (wymagane w języku polskim); oświadczenie, że oferowany sprzęt: jest dopuszczony do obrotu na terytorium RP, posiada wszelkie wymagane przez przepisy prawa świadectwa, certyfikaty, atesty, deklaracje zgodności itp., spełnia wszelkie wymagane przez przepisy prawa wymogi w zakresie norm bezpieczeństwa obsługi oraz zobowiązanie Wykonawcy, do dostarczenia Zamawiającemu przy realizacji przedmiotu zamówienia wszystkich dokumentów potwierdzających spełnienie powyższych wymogów (wzór oświadczenia stanowi zał. Nr 9 do SIWZ) Dokumenty muszą być przedstawione w postaci oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (czytelny podpis upoważnionego przedstawiciela lub imienna pieczątka z parafą) tj. przez osoby reprezentujące Wykonawcę lub przez pełnomocnika upoważnionego do złożenia oferty w jego imieniu, w takim przypadku do oferty winno być załączone pełnomocnictwo w oryginale lub w postaci kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Sposób reprezentacji musi być zgodny z właściwym wypisem z rejestru.
  • Wadium: 25000 PLN
  • Kryteria wyboru: 1.KRYTERIUM- miesięczny koszt brutto dzierżawy sprzętu- stanowiące wagę 20% 2.KRYTERIUM- miesięczny koszt brutto abonamentu - stanowiące wagę 40% 3.KRYTERIUM- szacunkowy łączny koszt brutto za połączenia - stanowiące wagę 40%
  • Specyfikacja: Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia w formie papierowej jest odpłatna. Do ceny należy dodać koszt przesyłki w zależności wyboru Wykonawcy (tj. polecona, polecona priorytet czy kurierska). Płatne przelewem na konto Zamawiającego. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia pobrana ze strony internetowej Zamawiającego: http://ujk.edu.pl/ dzp/przetargi.php, jest bezpłatna.
  • Cena specyfikacji: 64 PLN

Przedmiotem zamówienia jest wdrożenie kompleksowego systemu łączności wraz z dzierżawą sprzętu w Uniwersytecie Humanistyczno-Przyrodniczym Jana Kochanowskiego w Kielcach, polegające na:
1.dzierżawie sprzętu teleinformatycznego (wraz z oprogramowaniem i licencjami);
2.dzierżawie urządzeń zasilania awaryjnego;
3.dostawie osprzętu instalacyjnego (pasywnego);
4.świadczeniu usług telekomunikacyjnych, zapewniających:
4.1.obsługę istniejących stref numeracyjnych
4.2.obsługę telefonii mobilnej w oparciu o bramki GSM
4.3.przyłącza do sieci PTSN operatora
4.4.połączenia IP między węzłami sieci Zamawiającego, zapewniające transmisję głosu i danych
4.5.telefonię mobilną (komórkową) wraz z dostawą aparatów;
5.montażu i instalacji urządzeń, konfiguracji usług i protokołów, uruchomieniu całości systemu oraz przeszkoleniu pracowników Zamawiającego;
6. zapewnieniu usług gwarancyjnych i serwisowych.
Wdrożenie systemu, będącego przedmiotem zamówienia, musi uwzględniać wszystkie prace, usługi i urządzenia, również nieujęte szczegółowo w SIWZ, niezbędne dla prawidłowego funkcjonowania systemu, a ich koszty nie mogą dodatkowo obciążać Zamawiającego.
Na Wykonawcy spoczywa obowiązek uzyskania wszystkich niezbędnych zezwoleń i uzgodnień formalno-prawnych wymaganych do uruchomienia systemu.
Szczegółowy opis minimalnych wymagań technicznych Zamawiającego, które winien spełniać wdrożony system oraz świadczone usługi składające się na przedmiot zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.

Wymagania Zamawiającego dot. przedmiotu zamówienia:
a)sposób realizacji usług telekomunikacyjnych, reklamacje, odszkodowania za niewykonanie lub nienależyte wykonanie usług muszą być zgodne z przepisami regulującymi tę działalność, a w szczególności z:
ustawą z dnia 16 lipca 204 r. Prawo telekomunikacyjne (Dz.U. z 2004 r. Nr 171, poz. 1800 z późn. zm.),
rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 1 października 2004 r. w sprawie trybu postępowania reklamacyjnego oraz warunków jakim powinna odpowiadać reklamacja usługi telekomunikacyjnej (Dz.U. Nr 226, poz. 2291 z późn. zm.), a także z zawartą umową, której projekt stanowi załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji.
b)oferowany sprzęt opisany w pkt. IV.12, IV.13, IV.14 Opisu przedmiotu zamówienia stanowiącego zał. 1 do niniejszej SIWZ, musi być fabrycznie nowy (bez śladów użytkowania), aktualnie produkowany na rynku,
c)dostarczony sprzęt opisany w pkt. IV.12, IV.13, IV.14 Opisu przedmiotu zamówienia winien posiadać: kartę gwarancyjną, instrukcję obsługi, aprobaty techniczne, certyfikaty itp. oraz niezbędne dokumenty wymagane przy tego typu sprzęcie, oraz winien być wyposażony we wszystkie niezbędne elementy (przyłącza, kable itp.) niezbędne do uruchomienia i pracy u Zamawiającego do celu dla, którego przedmiot zamówienia jest zakupywany.
d)oferowany sprzęt, oprócz sprzętu opisanego w pkt. IV.12, IV.13, IV.14 Opisu przedmiotu zamówienia stanowiącego zał. 1 do niniejszej SIWZ, musi być wyprodukowany nie wcześniej niż w IV kw. 2004 r.,
e)wszystkie dokumenty załączone do dostarczonego przedmiotu zamówienia muszą być sporządzone w języku polskim w formie drukowanej.
Jeżeli dla danych pozycji Zamawiający wskazał klasę, markę czy znak towarowy sprzętu, to dopuszcza się oferowanie sprzętu równoważnego pod warunkiem bezwzględnego zachowania norm, konstrukcji, parametrów i standardów, którymi charakteryzuje się sprzęt wskazany przez Zamawiającego. W tym wypadku na Wykonawcy spoczywa obowiązek udowodnienia zachowania cech określonych w załączniku nr 1. W przeprowadzonym dowodzie należy odnieść się do norm, konstrukcji, parametrów oraz standardów i dokonać porównania, z którego musi wynikać, iż sprzęt oferowany jako równoważny jest identyczny lub lepszy od sprzętu wskazanego przez Zamawiającego.
Zamawiający wymaga, aby wdrożony system objęty został gwarancją w całym okresie obowiązywania umowy, a serwis gwarancyjny świadczony był całodobowo przez 7 dni w tygodniu na warunkach określonych w pkt. III.9. opisu przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ.
Nie spełnienie, któregokolwiek z punktów granicznych dla poszczególnego sprzętu powoduje odrzucenie oferty.
Wymagane jest dostarczenie materiałów producenta, potwierdzających parametry techniczne oferowanego sprzętu.
Brak dostarczenia ww. dokumentacji skutkować będzie odrzuceniem oferty.
Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z aktualnie zastosowanymi i obowiązującymi wymaganiami technicznymi związanymi z usługami telekomunikacyjnymi, świadczonymi na rzecz Uniwersytetu Humanistyczno- Przyrodniczego Jana Kochanowskiego w Kielcach.

Zamawiający przewiduje zmiany postanowień umowy w przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, w szczególności:
w komparycji umowy dot. nazwy stron, o ile taka zmiana będzie wynikiem zmian dokonanych w dokumentach rejestrowych lub innych aktach prawnych (np. Statut Uczelni),
termin wykonania umowy (np. w przypadku klęski żywiołowej, zjawisk atmosferycznych, siły wyższej),
osób realizujących przedmiot zamówienia,
typu dostarczonych sprzętów, jeżeli nastąpiła zmiana producenta, lub producent zakończył produkcję i zachodzi konieczność zastąpienia innym produktem, pod warunkiem, że spełni on wymagania określone w SIWZ,
ceny w sytuacji ustawowej zmiany stawki podatku VAT.

Ogłoszenie o zamówieniu zostało:
1.przekazane Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich w dniu 07/09/2011 r. oraz opublikowane w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej w dniu 10/09/2011 r. pod numerem 2011/S 174-285831.
2.zamieszczone w siedzibie i na stronie Zamawiającego:www.ujk.kielce.pl w dniu 10/09/2011 r.

mgr inż. Jolanta Jarząb, tel. 41 349 72 76.