Zakończone przetargi

Dostawa fabrycznie nowego pianina i fabrycznie nowego fortepianu do budynku Uniwersyteckiego Centrum Edukacji Artystycznej (CEART)

Dostawa fabrycznie nowego pianina i fabrycznie nowego fortepianu do budynku Uniwersyteckiego Centrum Edukacji Artystycznej (CEART)

Przetarg nieograniczony

  • Termin składania ofert: 2011.07.11 11:00
  • Termin otwarcia ofert: 2011.07.11 11:15
  • Termin związania ofertą: 30 dni.
  • Miejsce składania ofert: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, ul. Żeromskiego 5, 25-369 Kielce, Sekretariat Kanclerza, pok. Nr 5.
  • Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie dotyczy
  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
  • Informacja dotycząca zastosowania aukcji elektronicznej: nie dotyczy
  • Miejsce realizacji: Kielce, ul. Krakowska 11
  • Termin realizacji: 3.10.2011 r. – termin pożądany, tzn. termin realizacji zamówienia może ulec zmianie na pisemny, uzasadniony, zaakceptowany przez Zamawiającego wniosek Wykonawcy wybranego do realizacji zamówienia. Termin dostawy uzależniony jest od daty oddania budynku CEART do użytkowania (planowany termin oddania budynku to 30.09.2011 r.).
  • Wymagania: Nie dopuszcza się składania ofert częściowych. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia uzupełniającego.
  • Warunki udziału w postepowaniu: Zgodnie z zapisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; b) posiadania wiedzy i doświadczenia, tj. wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonali minimum 1 dostawę pianina i fortepianu (część II) o wartości nie mniejszej niż 220 000,00 zł brutto oraz załączą dokument potwierdzający, że dostawa została wykonana lub jest wykonywana należycie; c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tzn. dysponują minimum 1 osobą posiadającą kwalifikacje dotyczące strojenia pianin i fortepianów; d) sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2) Zgodnie z zapisem art. 26 ust. 2a ustawy Pzp Wykonawca wykaże brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy. 2.Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków: W celu potwierdzenia spełniania w/w warunków Wykonawca zobowiązany jest złożyć stosowne oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt VIII specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Z treści załączonych oświadczeń i dokumentów winno wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnił w/w warunki. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia/nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach załączonych do oferty, a wyszczególnionych w pkt VIII SIWZ. DOKUMENTY WYMAGANE OD WYKONAWCÓW A. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp: 1) Oświadczenie zgodne z treścią art. 22 ust. 1 ustawy Pzp., sporządzone według załącznika Nr 2 do siwz. 2) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia (minimum jedna dostawa pianina i fortepianu) na kwotę nie mniejszą niż 220 000,00 zł brutto w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. 3) Wykaz osób posiadających kwalifikacje dotyczące strojenia pianin i fortepianów (min. 1 osoba) wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. 4) Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Uwaga!!! Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w niniejszym punkcie w ust. B. B. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach o których mowa w art. 24 ust. 1 Pzp.: 1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (załącznik Nr 3 do siwz). 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy. Uwaga: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt B 2) - składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty muszą być przedstawione w postaci oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (czytelny podpis upoważnionego przedstawiciela lub imienna pieczątka z parafką) tj. przez osoby reprezentujące Wykonawcę lub przez pełnomocnika upoważnionego do złożenia oferty w jego imieniu. W takim przypadku do oferty winno być załączone pełnomocnictwo. Sposób reprezentacji musi być zgodny z właściwym wypisem z rejestru. C. Oprócz dokumentów wymienionych powyżej, do oferty należy załączyć: 1) Podpisany przez Wykonawcę opis przedmiotu zamówienia zgodnie z załącznikiem Nr 7 do SIWZ.
  • Wadium: 0 PLN
  • Kryteria wyboru: cena: 100%,
  • Specyfikacja: Zamawiający udostępnia SIWZ na swojej stronie internetowej bezpłatnie dla wszystkich zainteresowanych Wykonawców. Cena 20 zł dotyczy wyłącznie sytuacji, w której Zamawiający na żądanie Wykonawcy udostępnia SIWZ w wersji papierowej. Do w/w ceny należy doliczyć ewentualne koszty przesyłki w przypadku wysyłki.
  • Cena specyfikacji: 20 PLN

Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego pianina i fabrycznie nowego fortepianu do budynku Uniwersyteckiego Centrum Edukacji Artystycznej (CEART) zlokalizowanego w Kielcach przy
ul. Krakowskiej 11 (Wydział Pedagogiczny i Artystyczny). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 6 do niniejszej SIWZ.
2.Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę pianina i fortepianu wraz z kosztami transportu do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, wniesienie, nastrojenie oraz ustawienie w miejscu wskazanym przez użytkownika.
3. Wykonawca zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, zobowiązany będzie w przypadku wystąpienia usterki, do naprawy instrumentu w terminie nie dłuższym niż 14 dni od zgłoszenia usterki. W przypadku okresu naprawy wykraczającego poza termin 14 dni od daty zgłoszenia, Wykonawca zobowiązany będzie do dostawy instrumentu zastępczego o klasie nie gorszej niż proponowany w przedmiotowym postępowaniu albo wymiany instrumentu na nowy.
4. W przypadkach, o których mowa w pkt 3) okres gwarancji ulegnie przedłużeniu odpowiednio:
− w przypadku naprawy instrumentu – o okres wykonywania naprawy,
− w przypadku dokonania wymiany – o okres gwarancji.

Ogłoszenie o zamówieniu ukazało się w BZP dnia 30.06.2011 z numerem 178987.

mgr Karolina Sochacka, tel. (041) 349 72 75.