Dostawa mebli oraz szafy na akta dla Uczelni, postępowanie Nr DP/2310/213/11.
Dostawa mebli oraz szafy na akta dla Uczelni, postępowanie Nr DP/2310/213/11.
Przetarg nieograniczony
- Termin składania ofert: 2011.12.19 11:00
- Termin otwarcia ofert: 2011.12.19 11:15
- Termin związania ofertą: 30 dni
- Miejsce składania ofert: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego pok. Nr 5, Sekretariat Kanclerza.
- Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie dotyczy
- Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
- Informacja dotycząca zastosowania aukcji elektronicznej: nie dotyczy
- Miejsce realizacji: Kielce
- Termin realizacji: 30 dni licząc od daty podpisania umowy – termin pożądany, tzn. termin realizacji zamówienia może ulec zmianie na pisemny, uzasadniony, zaakceptowany przez Zamawiającego wniosek Wykonawcy wybranego do realizacji zamówienia.
- Wymagania: Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych. ZAMAWIAJĄCY NIE DOPUSZCZA SKŁADANIA OFERT CZĘŚCIOWYCH. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia uzupełniającego.
- Warunki udziału w postepowaniu: Zgodnie z zapisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; b) posiadania wiedzy i doświadczenia, tj. wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonali minimum 1 dostawę mebli o charakterze odpowiadającym przedmiotowi niniejszego zamówienia o wartości nie mniejszej niż 6 000,00 zł brutto oraz załączą dokument potwierdzający, że dostawa została wykonana lub jest wykonywana należycie; c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; d) sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2) Zgodnie z zapisem art. 26 ust. 2a ustawy Pzp Wykonawca wykaże brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy. 2.Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków: W celu potwierdzenia spełniania w/w warunków Wykonawca zobowiązany jest złożyć stosowne oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt VIII specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Z treści załączonych oświadczeń i dokumentów winno wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnił w/w warunki. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia/nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach załączonych do oferty, a wyszczególnionych w pkt VIII SIWZ. DOKUMENTY WYMAGANE OD WYKONAWCÓW A. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp: 1) Oświadczenie zgodne z treścią art. 22 ust. 1 ustawy Pzp., sporządzone według załącznika Nr 2 do siwz. 2) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia (co najmniej jedna dostawa) na kwotę nie mniejszą niż 6 000,00 zł brutto w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Uwaga!!! Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w niniejszym punkcie w ust. B. B. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 Pzp.: 1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy. Uwaga: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. B 2), - składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty muszą być przedstawione w postaci oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (czytelny podpis upoważnionego przedstawiciela lub imienna pieczątka z parafką) tj. przez osoby reprezentujące Wykonawcę lub przez pełnomocnika upoważnionego do złożenia oferty w jego imieniu. W takim przypadku do oferty winno być załączone pełnomocnictwo. Sposób reprezentacji musi być zgodny z właściwym wypisem z rejestru. C. Oprócz dokumentów wymienionych powyżej, do oferty należy załączyć: 1) Wypełniony i podpisany formularz rzeczowo-cenowy z wyszczególnieniem ceny netto i brutto poszczególnych części zgodnie z załącznikiem Nr 1A do SIWZ.
- Wadium: 0 PLN
- Kryteria wyboru: cena: 100%,
- Specyfikacja: Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać w siedzibie Zamawiającego w Dziale Zamówień Publicznych w pokoju Nr 4 lub za zaliczeniem pocztowym. SIWZ Zamawiający zamieszcza na swojej stronie internetowej w wersji elektronicznej do bezpłatnego pobrania przez wszystkich wykonawców. Opłata za SIWZ w wysokości 45 zł dotyczy wyłącznie sytuacji, w której Wykonawca żąda od Zamawiającego udostępnienia SIWZ w wersji papierowej.
- Cena specyfikacji: 45 PLN
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli oraz szafy na akta dla Uczelni. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 6 do niniejszej SIWZ.
2.Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę mebli wraz z kosztami transportu do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, wniesienie, skręcenie oraz ustawienie mebli w miejscu wskazanym przez użytkownika.
Ogłoszenie o zamówieniu ukazało się w BZP dnia 9 grudnia 2011 r.
z numerem 418782.
Karolina Sochacka, tel. (041) 349 72 75.
- Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia - Załącznik Nr 1 do SIWZ - formularz ofertowy meble
Załącznik Nr 1 do SIWZ - formularz ofertowy meble - Załącznik Nr 2 - oświadczenie z art. 22ust.1 uPzp
Załącznik Nr 2 - oświadczenie z art. 22ust.1 uPzp - Załącznik Nr 3- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z art. 24 ust.1 uPzp
Załącznik Nr 3- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z art. 24 ust.1 uPzp - Załącznik Nr 4 - Wykaz dostaw (meble)
Załącznik Nr 4 - Wykaz dostaw (meble) - Załącznik Nr 5 - Projekt umowy - meble
Załącznik Nr 5 - Projekt umowy - meble - Załączniki nr 1a formularz rzeczowo-cenowy
Załączniki nr 1a formularz rzeczowo-cenowy - Załączniki nr 6-przedmiot zamówienia - meble
Załączniki nr 6-przedmiot zamówienia - meble