Zakończone przetargi

Dostawa sprzętu multimedialnego

Dostawa sprzętu multimedialnego

Przetarg nieograniczony

  • Termin składania ofert: 2011.09.16 11:00
  • Termin otwarcia ofert: 2011.09.16 11:15
  • Termin związania ofertą: 60 dni
  • Miejsce składania ofert: Uniwersytet Humanistyczno-Przyrodniczy Jana Kochanowskiego w Kielcach ul. Żeromskiego 5 25-369 Kielce Sekretariat Kanclerza pokój nr 5
  • Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie dotyczy
  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
  • Informacja dotycząca zastosowania aukcji elektronicznej: nie dotyczy
  • Miejsce realizacji: Kielce
  • Termin realizacji: 21 dni licząc od daty podpisania umowy – (pożądany).
  • Wymagania: Zamawiający informuje, że: 1) Nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 2) Dopuszcza składanie ofert częściowych. Ofertą częściową będzie oferta złożona na każdą z części zamówienia oznaczoną cyfrą rzymską. 3) Nie przewiduje udzielenia zamówienia uzupełniającego. 4) Nie przewiduje aukcji elektronicznej. 5) Nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w niniejszym postępowaniu. 6) Nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 7) Nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 8) Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne. 9) Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą prowadzone będą w PLN.
  • Warunki udziału w postepowaniu: V. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1.Zgodnie z zapisami art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2) posiadania wiedzy i doświadczenia, tj. wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonali minimum 2 dostawy o charakterze odpowiadającym przedmiotowi niniejszego zamówienia o wartości nie mniejszej niż: dla części I – 3 500,00 zł brutto każda; dla części II – 5 000,00 zł brutto każda; dla części III – 4 500,00 zł brutto każda; dla części IV – 3 800,00 zł brutto każda; dla części V – 14 000,00 zł brutto każda; dla części VI – 6 800,00 zł brutto każda; dla części VII – 8 100,00 zł brutto każda; dla części VIII –11 000,00 zł brutto każda; dla części IX – 7 000,00 zł brutto każda; oraz załączą dokument potwierdzający, że dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie; 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tzn.: -dysponują osobą/osobami (minimum jedną) posiadającą/ymi kwalifikacje do instalacji, uruchomienia i przeszkolenia w zakresie obsługi sprzętu będącego przedmiotem zamówienia oraz posiadającymi kwalifikacje do świadczenia usług serwisowych w okresie gwarancji; 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej. tzn.: są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż: dla części I – 3 500,00 zł; dla części II – 5 000,00 zł; dla części III – 4 500,00 zł; dla części IV – 3 800,00 zł; dla części V – 14 000,00 zł; dla części VI – 6 800,00 zł; dla części VII – 8 100,00 zł; dla części VIII –11 000,00 zł; dla części IX – 7 000,00 zł; 2. Zgodnie z zapisem art. 26 ust. 2a ustawy Pzp Wykonawca wykaże brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust.1 ustawy Pzp. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków: W celu potwierdzenia spełniania w/w warunków Wykonawca zobowiązany jest złożyć stosowne oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt VI specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Z treści załączonych oświadczeń i dokumentów winno wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnił w/w warunki. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach załączonych do oferty, a wyszczególnionych w pkt VI SIWZ. VI. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU A. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp: 1) Oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp., sporządzone wg załącznika Nr 3 do siwz. 2) Wykaz dostaw (minimum 2) wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że dostawy zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie. Uwaga: Na każdą składaną część zamówienia Wykonawca zobowiązany jest wykazać dwie dostawy tj. na część I – 3 500 zł brutto każda dostawa. na część II – 5 000 zł brutto każda dostawa; na część III – 4 500 zł brutto każda dostawa; na część IV – 3 800 zł brutto każda dostawa; na część V – 14 000,00 zł brutto każda dostawa; na część VI – 6 800 zł brutto każda dostawa; na część VII – 8 100 zł brutto każda dostawa; na część VIII –11 000,00 zł brutto każda dostawa na część IX – 7 000 zł brutto każda dostawa. Uwaga: Zamawiający nie będzie oceniał zrealizowanych lub realizowanych dostaw o wartości poniżej wymaganej (wartości poszczególnych dostaw nie będą sumowane). 3) Wykaz osób (minimum jedna), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług związanych z instalacją, uruchomieniem, przeszkoleniem oraz świadczeniem usług serwisowych w okresie gwarancji, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – sporządzonego wg zał. Nr 8 do siwz. 4) Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż: dla części I – 3 500,00 zł; dla części II – 5 000,00 zł; dla części III – 4 500,00 zł; dla części IV – 3 800,00 zł; dla części V – 14 000,00 zł; dla części VI – 6 800,00 zł; dla części VII – 8 100,00 zł; dla części VIII – 11 000,00 zł; dla części IX – 7 000,00 zł. Uwaga!!! Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. B. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 Pzp.: 1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, sporządzone wg zał. Nr 4 do siwz. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy. Pod pojęciem „osoby fizycznej” należy rozumieć zarówno: a) przedsiębiorców będących osobami fizycznymi i wspólnikami spółki cywilnej, którzy zgodnie z art. 14 ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. z 2004 r., Nr 173, poz. 1807 z późn. zm.) podlegają wpisowi do ewidencji działalności gospodarczej, jak też b) osoby fizyczne nie prowadzące działalności gospodarczej, które w związku z wejściem w życie w dniu 31 marca 2009 r. ustawy nowelizującej ustawę z dnia 28 lutego 2003 r.- Prawo upadłościowe i naprawcze (Dz.U. z 2003 r., Nr 60, poz. 535 z późn. zm.) uzyskały możliwość ogłoszenia upadłości. W stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy składają: a) osoba fizyczna nie prowadząca działalności gospodarczej:  oświadczenie podpisane przez osobę fizyczną nie prowadzącą działalności gospodarczej lub oświadczenie podpisane przez odpowiednio umocowanego pełnomocnika osoby fizycznej (wraz z załączonym pełnomocnictwem lub innym dokumentem, z którego wynika jego umocowanie), b) osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą:  oświadczenie podpisane przez osobę fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą lub oświadczenie podpisane przez odpowiednio umocowanego pełnomocnika osoby fizycznej (wraz z załączonym pełnomocnictwem lub innym dokumentem, z którego wynika jego umocowanie);  w przypadku spółki cywilnej (osoby fizyczne), tj. każdy ze wspólników spółki cywilnej składa odpowiednio podpisane przez wspólnika/ wspólników spółki cywilnej lub umocowanego pełnomocnika wspólników spółki cywilnej (wraz z załączonym pełnomocnictwem lub innym dokumentem, z którego wynika jego umocowanie) jako: • oddzielne (osobne) oświadczenie lub • oświadczenie podpisane łącznie (wspólnie). 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wyko¬nawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub za¬świadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zale¬głych płatności lub wstrzymanie w całości wyko¬nania decyzji właściwego organu- wystawione¬ nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolni¬czego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzają¬cego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem skła¬dek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zale¬głych płatności lub wstrzymanie w całości wyko¬nania decyzji właściwego organu - wystawione¬ nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karne¬go w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karne¬go w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga!!! A. Jeżeli, w przypadku Wykonawcy mającego sie¬dzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, osoby, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 5-8 ustawy, ma¬ją miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypo¬spolitej Polskiej, Wykonawca składa w odniesieniu do nich zaświadczenie właściwego organu sądowego albo administracyjnego miejsca zamieszkania dotyczą¬ce niekaralności tych osób w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 5-8 ustawy, wystawione nie wcześ¬niej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, z tym, że w przypadku, gdy w miejscu zamieszkania tych osób nie wydaje się takich zaświadczeń - zastę¬puje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem są¬dowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszka¬nia tych osób. B. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Pol¬skiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: 1. pkt 2), 3), 4) i 6) - składa dokument lub dokumen¬ty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowied¬nio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, skła¬dek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnie¬nie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. pkt 5) - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca za¬mieszkania albo zamieszkania osoby, której doku¬menty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. C. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w punkcie VI.B. C) Oprócz dokumentów wymienionych powyżej, do oferty należy załączyć: 1) Dokument lub dokumenty, z których będzie wynikać uprawnienie do podpisania oferty np.: aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, aktualny statut spółki. W przypadku, gdy oferta jest podpisywana przez pełnomocnika - pełnomocnictwo. 2) Wzór karty gwarancyjnej zawierającej co najmniej zapisy: - określające warunki rękojmi i gwarancji; - określające czas udzielonej rękojmi i gwarancji w odniesieniu do każdego sprzętu. 3) Dowód wpłaty wadium. 4) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy z wyszczególnieniem ceny netto i brutto poszczególnych części, na załączniku Nr 1. 5) Wypełniony przedmiot zamówienia/kosztorys ofertowy wg załącznika Nr 2 z jednoznacznym podaniem nazw własnych oferowanego sprzętu, typu, modelu, producenta i wszystkich parametrów. Dokumenty muszą być przedstawione w postaci oryginałów lub kserokopii po¬świadczo¬nych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (czytelny podpis upoważnionego przedstawiciela lub imienna pieczątka z parafą) tj. przez osoby reprezentujące Wykonawcę lub przez pełnomocnika upoważnionego do złożenia oferty w jego imieniu, w takim przypadku do oferty winno być załączone pełnomocnictwo w oryginale lub w postaci kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Sposób reprezentacji musi być zgodny z właściwym wypisem z rejestru. Dokumenty winny być ułożone w podanej wyżej kolejności i załączone do formularza ofertowego.
  • Wadium: 1460 PLN
  • Kryteria wyboru: Celem niniejszego postępowania jest wybór oferty najkorzystniejszej spośród ofert nieod¬rzuco¬nych, według podanego poniżej kryterium: I. KRYTERIUM- cena brutto za przedmiot zamówienia- stanowiące wagę 100% W celu ustalenia wielkości punktowej, jaką poszczególni Wykonawcy uzyskali z tytułu kryte¬rium cena, Zama¬wiający do¬kona porównania ofert według następujących zasad: 1. Kryterium: cena brutto za przedmiot zamówienia: maksymalną ilość punktów (100) Zama¬wiający przyzna ofercie z najniższą ceną brutto, pozostałe będą oceniane w proporcji do niej, tj.: (Cena brutto najniższa : Cena brutto badana) * 100 pkt = liczba punktów uzyskana przez poszczególne oferty w odniesie¬niu do kryterium cena. Za najkorzystniejszą Zama¬wiający uzna ofertę, która uzyska największą liczbę punktów za jedyne kryterium przyjęte w niniejszym postępowaniu – cena brutto za przedmiot zamówienia.
  • Specyfikacja: Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać w siedzibie Zamawiającego – Uniwersytet Humanistyczno-Przyrodniczy Jana Kochanowskiego w Kielcach, ul. Żeromskiego 5, 25-369 Kielce w Dziale Zamówień Publicznych w pokoju Nr 4 lub za zaliczeniem pocztowym. SIWZ Zamawiający zamieszcza na swojej stronie internetowej w wersji elektronicznej do bezpłatnego pobrania przez wszystkich Wykonawców. Opłata za SIWZ w wysokości 29zł. dotyczy wyłącznie sytuacji, w której Wykonawca żąda od Zamawiającego udostępnienia SIWZ w wersji papierowej.
  • Cena specyfikacji: 29 PLN

1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu multimedialnego z podziałem na części:

Cz. I: projektor multimedialny (1szt.) i ekran projekcyjny (1szt.) wraz z montażem.
Cz. II: rzutnik multimedialny (1szt.) i ekran do rzutnika multimedialnego (1szt.).
Cz. III: ekran LED do wizualizacji wyników pomiarów (1szt.).
Cz. IV: szerokokątny projektor z montażem (1szt.).
Cz. V: drukarka laserowa kolorowa (1szt.).
Cz. VI: projektor (1 szt.).
Cz. VII: projektor (1 szt.) z montażem oraz ekran ścienny (1 szt.) z montażem.
Cz. VIII: rzutnik (2 szt.) wraz z mocowaniem i montażem oraz ekran składany (2 szt.).
Cz. IX: projektor (1 szt.), wskaźniki laserowe (3 szt.) oraz projektor (1 szt.).


2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, stanowi załącznik Nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wymieniony w załączniku sprzęt powinien być fabrycznie nowy oraz powinien posiadać instrukcję obsługi w języku polskim.

Kod CPV:
38652100-1- projektory
30191200-6 rzutnik multimedialny
30232110-8 drukarki laserowe
32351200-0 ekrany
38653400-1 ekrany projekcyjne

Ogłoszenie o zamówieniu zostało przekazane Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich w dniu 01.08.2011r i opublikowane w dniu 04.08.2011r pod numerem 2011/S 148-246241 oraz zamieszczone w siedzibie i na stronie internetowej Zamawiającego.

UWAGA: w rubryce wadium została podana łaczna kwota wadium w przypadku składania oferty na wszystkie części zamówienia: : 1 460,00 zł (słownie złotych: tysiąc czterysta sześćdziesiąt 00/100). W przypadku składania oferty na jedną z części zamówienia wykonawca winien wnieść odpowiednio dla:
Część I: 80,00 zł (słownie złotych: osiemdziesiąt 00/100)
Część II: 120,00 zł (słownie złotych: sto dwadzieścia 00/100)
Część III: 100,00 zł (słownie złotych: sto 00/100)
Część IV: 90,00 zł (słownie złotych: dziewięćdziesiąt 00/100)
Część V: 300,00 zł (słownie złotych: trzysta 00/100)
Część VI: 160,00 zł (słownie złotych: sto sześćdziesiąt 00/100)
Część VII: 190,00 zł (słownie złotych: sto dziewięćdziesiąt 00/100)
Część VIII: 250,00 zł (słownie złotych: dwieście pięćdziesiąt 00/100)
Część IX: 170,00 zł (słownie złotych: sto siedemdziesiąt 00/100)

Zamówienie w cz. II i V jest realizowane w ramach projektu Edukacja dla rynku pracy -projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013
cz. IV Feniks- długofalowy program rozwoju, popularyzacji i wspomagania fizyki w szkołach w celu rozwijania podstawowych kompetencji naukowo-technicznych, matematycznych i informatycznych uczniów projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
cz. IX studia podyplomowe Organizacja Pomocy Społecznej edycja 1/2011

Karolina Sochacka tel/fax 041 349-72-75