Zakup Wyposażenia do laboratoriów Wydziału Matematyczno-Przyrodniczego
Zakup Wyposażenia do laboratoriów Wydziału Matematyczno-Przyrodniczego
Przetarg nieograniczony
- Termin składania ofert: 2011.12.05 09:00
- Termin otwarcia ofert: 2011.12.05 09:15
- Termin związania ofertą: 30 dni
- Miejsce składania ofert: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego Uniwersytet Jana Kochanowskiego ul. Żeromskiego 5, 25-369 Kielce, Sekretariat Kanclerza pokój nr 5
- Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie dotyczy
- Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
- Informacja dotycząca zastosowania aukcji elektronicznej: nie dotyczy
- Miejsce realizacji: Kielce
- Termin realizacji: 21 dni (termin pożądany)-od momentu podpisania umowy Termin pożądany (tzn. termin realizacji zamówienia może ulec zmianie na pisemny uzasadniony/zaakceptowany przez Zamawiającego wniosek Wykonawcy wybranego do realizacji zamówienia).
- Wymagania: Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych, Zamawiajacy nie dupuszcza składania ofert częściowych.
- Warunki udziału w postepowaniu: 1.Warunki udziału w postępowaniu: 1) Zgodnie z zapisami art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; b) posiadania wiedzy i doświadczenia, tj. wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonali minimum jedną dostawę o charakterze odpowiadającej przedmiotowi niniejszego zamówienia oraz załączą dokumenty potwierdzające, że ta dostawa została wykonana lub jest wykonywana należycie; c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; d) sytuacji ekonomicznej i finansowej, 2) Zgodnie z zapisem art. 26 ust. 2a ustawy Pzp Wykonawca wykaże brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy. 2.Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków: W celu potwierdzenia spełniania w/w warunków Wykonawca zobowiązany jest złożyć stosowne oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt. VIII specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Z treści załączonych oświadczeń i dokumentów winno wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnił w/w warunki. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach załączonych do oferty a wyszczególnionych w pkt. VIII SIWZ. VIII.DOKUMENTY WYMAGANE OD WYKONAWCÓW A. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp: 1) Oświadczenie zgodne z treścią art. 22 ust. 1 ustawy Pzp., sporządzonego wg. załącznika Nr 4 do SIWZ. 2) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia (co najmniej jedna dostawa w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawa została wykonana lub jest wykonywana należycie. Uwaga: Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w niniejszym punkcie w ust. B. B. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach o których mowa w art. 24 ust. 1 Pzp.: 1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia. (załącznik Nr 3 do SIWZ) 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie 24 ust. 1 pkt 2 ustawy. Uwaga!!! Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: pkt. 2) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty muszą być przedstawione w postaci oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (czytelny podpis upoważnionego przedstawiciela lub imienna pieczątka z parafką) tj. przez osoby reprezentujące Wykonawcę lub przez pełnomocnika upoważnionego do złożenia oferty w jego imieniu, w takim przypadku do oferty winno być załączone pełnomocnictwo. Sposób reprezentacji musi być zgodny z właściwym wypisem z rejestru. 4.Oprócz dokumentów wymienionych powyżej, do oferty należy załączyć: 1) Wypełniony formularz ofertowy.(zał. Nr 2) 2) Dokument lub dokumenty, z których będzie wynikać uprawnienie do podpisania oferty a w przypadku, gdy oferta podpisywana jest przez pełnomocnika-pełnomocnictwo.
- Wadium: 120 PLN
- Kryteria wyboru: Celem niniejszego postępowania jest wybór ofert najkorzystniejszej spośród ofert nie odrzuconych, wg, podanego kryterium: jedynym kryterium wyboru oferty będzie: cena brutto - stanowiące wagę 100% W celu ustalenia wielkości punktowej, jaką poszczególni Wykonawcy uzyskali z tytułu kryterium cena, Zamawiający dokona porównania ofert według następujących zasad: Kryterium: cena brutto :maksymalną ilość punktów (100) Zamawiający przyzna ofercie z najniższą ceną brutto, pozostałe będą oceniane w proporcji do niej, tj.: (Cena brutto najniższa : Cena brutto badana) x 100 pkt.= liczba punktów uzyskana przez poszczególne oferty Ocena ostateczna dla kryterium „cena” będzie obliczona wg następującego wzoru: B= (A x ilość członków komisji) A - ilość punktów za cenę B - liczba punktów otrzymanych w kryterium cena Najkorzystniejsza oferta to oferta o największej ilości punktów otrzymanych w kryterium cena.
- Specyfikacja: Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach w Dziale Zamówień Publicznych pokój nr 4, lub za zaliczeniem pocztowym. SIWZ Zamawiajacy zamieszcza na własnej stronie internetowej w wersji elektronicznej do bezpłatnego pobrania przez wszystkich Wykonawców. Opłata za SIWZ w wysokości 35 zł dotyczy wyłącznie sytuacji w której Wykonawca żąda od Zamawiającego udostępnienia SIWZ w wersji papierowej. Cena specyfikacji 35 zł
- Cena specyfikacji: 0 PLN
Kod CPV i nazwa: 38-43-70-00-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne
Przedmiotem zamówienia jest zakup: wkładów Smartpak, filtrów końcowych, , naczyń wagowych, końcówek do pipet, probówek, oraz drobnego sprzętu laboratoryjnego do Instytutu Fizyki Wydziału Matematyczno- Przyrodniczego.
Dostawa wyposażenia laboratoriów. (miejsce dostawy: Wydział Matematyczno -Przyrodniczy, Instytut Fizyki ul. Świętokrzyska 15 Kielce). Zakup jest dokonywany ze środków projektu ,,Progres-Program rozwoju: Gospodarka-Edukacja-Sukces’’ współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
Ogłoszenie ukazało się w Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem 390914-2011 w dniu 22.11.2011 roku
Poprawione ogłoszenie w Biuletynie Zamówień Publicznych ukazało się pod numerem 391090-2011 w dniu 22.11.2011 roku
Marcin Kmieciak - Dział Zamówień Publicznych pok 4 tel 41 349 7275