Zakończone przetargi

Dostawa komputerów i innego sprzętu komputerowego dla Inystutu Sztuk Pięknych

Dostawa komputerów i innego sprzętu komputerowego dla Inystutu Sztuk Pięknych

Przetarg nieograniczony

  • Termin składania ofert: 2011.07.25 09:00
  • Termin otwarcia ofert: 2011.07.25 09:15
  • Termin związania ofertą: 60 dni
  • Miejsce składania ofert: Uniwersytet Humanistyczno-Przyrodniczy Jana Kochanowskiego w Kielcach ul. Żeromskiego 5 25-369 Kielce Sekretariat Kanclerza pokój nr 5
  • Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie dotyczy
  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
  • Informacja dotycząca zastosowania aukcji elektronicznej: nie dotyczy
  • Miejsce realizacji: Kielce, Insytut Sztuk Pięknych ul. Podklasztorna 117
  • Termin realizacji: 14 dni od momentu podpisania umowy
  • Wymagania: Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.Oferta częściową będzie oferta złożona na jedną lub kilka części zamówienia. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających zgodnie z art. 67 ust.1 pkt.7 Pzp
  • Warunki udziału w postepowaniu: Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: A. Zgodnie z zapisami art.22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, Sprawdzenie spełnienia ww warunku odbędzie się metoda spełnia-niespełnia na podstawie oświadczenie wykonawcy zgodnego z treścią art.22 ust.1 Pzp 2. zgodnie z art.26 ust.2a ustawy Pzp Wykonawca wykaże brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków , o których mowa w art.24 ust.1 ustawy. B. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postepowania w okolicznościach o których mowa w art. 24 ust.1 Pzp do oferty należy dołączyć: 1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, sporządzonego wg zał. Nr 4 do SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt.2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt.2 ustawy (wzór oświadczenia stanowi zał. Nr 4a do SIWZ). 3.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wyko¬nawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub za¬świadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zale¬głych płatności lub wstrzymanie w całości wyko¬nania decyzji właściwego organu- wystawione¬ nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolni¬czego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzają¬cego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem skła¬dek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zale¬głych płatności lub wstrzymanie w całości wyko¬nania decyzji właściwego organu- wystawione¬ nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karne¬go w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karne¬go w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga!!! A. Jeżeli, w przypadku Wykonawcy mającego sie¬dzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, osoby, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 5-8 ustawy, ma¬ją miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypo¬spolitej Polskiej, Wykonawca składa w odniesieniu do nich zaświadczenie właściwego organu sądowego albo administracyjnego miejsca zamieszkania dotyczą¬ce niekaralności tych osób w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 5-8 ustawy, wystawione nie wcześ¬niej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, z tym że w przypadku gdy w miejscu zamieszkania tych osób nie wydaje się takich zaświadczeń- zastę¬puje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem są¬dowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszka¬nia tych osób. B. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Pol¬skiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: 1. pkt. 2)-4) i 6)- składa dokument lub dokumen¬ty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowied¬nio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesiące przed upływem terminu składania ofert, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, skła¬dek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnie¬nie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. pkt. 5)- składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca za¬mieszkania albo zamieszkania osoby, której doku¬menty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert C. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w punkcie III.2.1) B III.2.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa: Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy , którzy spełnia warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na realizację zamówienia, tzn. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 20 000 dla cz. I, II, III, IV, V. Na potwierdzenie należy załączyć: Opłaconą polisę, a przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Sprawdzenie spełniania ww warunku odbędzie się metoda spełnia- niespełna na podstawie opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego , że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. III.2.3) Zdolność techniczna: Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy , którzy spełniają warunek dotyczący: 1) a) posiadania wiedzy i doświadczenia, , tj. wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonali minimum 1 dostawę o charakterze odpowiadającym przedmiotowi niniejszego zamówienia o wartości nie mniejszej niż : dla części I – 100.000 zł brutto; dla części II – 50.000 zł brutto ; dla części III – 10.000 zł brutto ; dla części IV - 100. 000 zł brutto ; dla części V – 50 000 zł brutto; oraz załączą dokument potwierdzający, że dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie; Na potwierdzenie należy załączyć: 1) Wykaz dostaw( minimum jedną) wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że dostawy zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie. Uwaga: Na każdą składaną część zamówienia Wykonawca zobowiązany jest wykazać jedną dostawę tj. na część I zamówienia na kwotę 100 000 zł brutto dostawa; na część II zamówienia na kwotę 50 000 zł brutto dostawa; na część III zamówienia na kwotę 10 000 zł brutto dostawa; na część IV zamówienia na kwotę 100 000 zł brutto dostawa; na część V zamówienia na kwotę 50 000 zł brutto dostawa; Uwaga: Zamawiający nie będzie oceniał zrealizowanych lub realizowanych dostaw o wartości poniżej wymaganej (wartości poszczególnych dostaw nie będą sumowane). III.2.4) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnia warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tzn.: -dysponują osobą/osobami posiadającymi kwalifikacje do instalacji, uruchomienia sprzętu będącego przedmiotem zamówienia, oraz posiadającymi kwalifikacje do świadczenia usług serwisowych w okresie gwarancji min. 1 osoba Na potwierdzenie należy załączyć: 1)Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług związanych z instalacją, uruchomieniem, oraz świadczeniem usług serwisowych w okresie gwarancji, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – min. 1 osobę, sporządzonego wg zał. Nr 5 do SIWZ. Uwaga!!! Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go i nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli wykonawca wykazując spełnianie warunków o których mowa w art. 22 ust,.1 Pzp polega na zasobach innych podmiotów określonych w art. 26 ust. 2b Pz, a podmioty te bada brały udział w realizacji części zamówienia Zamawiający żąda przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w punkcie B ppkt. 1-6 Zamawiający uzna że warunek dotyczący wiedzy i doświadczenia został spełniony jeżeli wykonawca wykaże , że 1) wykonał a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje , w okresie ostatnich trzech lat, przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie- minimum jedną dostawę o charakterze i wielkości odpowiadającym przedmiotowi niniejszego zamówienia w odniesieniu do poszczególnych części , o wartości : na część I zamówienia na kwotę 100 000 zł brutto dostawa; na część II zamówienia na kwotę 50 000 zł brutto dostawa; na część III zamówienia na kwotę 10 000 zł brutto dostawa; na część IV zamówienia na kwotę 100 000 zł brutto dostawa; na część V zamówienia na kwotę 50 000 zł brutto dostawa 2) dysponuje osoba/osobami posiadającymi kwalifikacje do instalacji, uruchomienia sprzętu będącego przedmiotem zamówienia oraz posiadającymi kwalifikacje do świadczenia usług serwisowych w okresie gwarancji min. 1 osoba. W celu potwierdzenia że oferowany sprzęt odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego należy złożyć: Wzór karty gwarancyjnej zawierającej co najmniej zapisy: - określające czas udzielonej gwarancji w odniesieniu do każdego sprzętu, - dotyczące rękojmi ( min. 12 miesięcy) - zobowiązujące Wykonawcę, że w okresie gwarancji przystąpi do usuwania awarii sprzętu w ciągu 1 godziny (pracownik wykonawcy przyjedzie na miejsce, w którym zainstalowany będzie sprzęt i przystąpi do usuwania awarii), - zobowiązania, że w przypadku naprawy wiążącej się z wymianą części, Wykonawca zainstaluje urządzenia tego samego producenta, Treść karty gwarancyjnej nie może być sprzeczna z Kodeksem Cywilnym w części dotyczącej gwarancji i rękojmi.
  • Wadium: 11700 PLN
  • Kryteria wyboru: Kryteriami wyboru oferty będą: cena 100 % ad a) oferta z najniższą ceną otrzyma 100 punktów . Pozostałe oferty otrzymają punkty liczone według wzoru: Cena najniższa --------------------------- x 100 % = ............. pkt cena oferty badanej
  • Specyfikacja: Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać w siedzibie Zamawiającego – Uniwersytet Humanistyczno-Przyrodniczy Jana Kochanowskiego w Kielcach, ul. Żeromskiego 5, 25-369 Kielce w Dziale Zamówień Publicznych w pokoju Nr 4 lub za zaliczeniem pocztowym. SIWZ Zamawiający zamieszcza na swojej stronie internetowej w wersji elektronicznej do bezpłatnego pobrania przez wszystkich Wykonawców. Opłata za SIWZ w wysokości 58zł dotyczy wyłącznie sytuacji, w której Wykonawca żąda od Zamawiającego udostępnienia SIWZ w wersji papierowej.
  • Cena specyfikacji: 58 PLN

Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputerów i innego sprzętu dla Instytutu Sztuk Pięknych zgodnie z załącznikiem nr 8 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Ogłoszenie o zamówieniu zostało przesłanie Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich w dniu 30.05.2011r i opublikowane w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej w dniu 03.06.2011 pod numerem 2011/S 106-173673oraz zostało zamieszczone w siedziebie i na stronie Zamawiajacego w dniu 03.06.2011.

Projekt pn.,,PROGRES- Program rozwoju: Gospodarka-Edukacja-Sukces'' współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013

UWAGA:
W rybryce wadium podano łączna wartość wadium na wszystkie części zamówienia:
Dla cz. I 5000 słownie złotych: pięć tysięcy złotych 00/100
Dla cz. II 1400 zł słownie złotych: jeden tysiąc czterysta złotych 00/100
Dla cz. III 300 zł słownie złotych: trzysta złotych 00/100
Dla cz. IV 3000 zł słownie złotych: trzy tysiące złotych 00/100
Dla cz. V 2000 zł słownie złotych: dwa tysiące złotych 00/100

Łącznie wadium dla wszystkich części:
11 700 słownie złotych: jedenaście tysięcy siedemset 00/100



UWAGA:
Zamawiający zmienia opis przedmiotu zamówienia dot. cz. I (skreśla się w załączniku nr 8 Opisie przedmiotu zamówienia:
Autodesk 3ds Max 2009 EDU New NLM 10 user pack
Autodesk 3ds Max 2009 EDU 11-49users .NLM additional seat
Autodesk 3ds Max 2009 EDU subskrypcja 12 miesięcy (obowiązkowa)

Dodatkowo zamawiający zamieszcza nowy aktualny Załącznik nr 8 Opis przedmiotu zamówienia

Zamawiający wydłuża termin na składanie ofert do 25.07.2011 r. godz: 09:00, Otwarcie ofert nastąpi w dniu 25.07.2011r. o godz: 09:15
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało przesłane do publikacji do Dziennika Wspólnot Europejskich w dniu 01.07.2011.oraz zamieścił w siedzibie i na stronie Zamawiającego w dniu 01.07.2011r.

Agata Baran tel/fax 041 349-72-75