Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych
Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych
Przetarg nieograniczony
- Termin składania ofert: 2011.12.14 09:00
- Termin otwarcia ofert: 2011.12.14 09:15
- Termin związania ofertą: 30 dni
- Miejsce składania ofert: UNIWERSYTET Jana Kochanowskiego w Kielcach ul. Żeromskiego 5, Sekretariat Kanclerza, pokój nr 5 w godz 7.30- 15.30
- Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie dotyczy
- Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
- Informacja dotycząca zastosowania aukcji elektronicznej: nie dotyczy
- Miejsce realizacji: Kielce
- Termin realizacji: cz I- 10 dni od daty podpisania umowy, cz. II - 14 dni od daty podpisania umowy, cz III- 21 dni od daty podpisania umowy (termin pożądany)
- Wymagania: Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych, Dopuszcza sie składanie ofert częściowych. Ofertą częściową bedzie oferta złożona na jedną lub dwie części, lub trzy części zamówienia oznaczonych cyframi rzymskimi
- Warunki udziału w postepowaniu: 1.Warunki udziału w postępowaniu: 1) Zgodnie z zapisami art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; b) posiadania wiedzy i doświadczenia, tj. wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonali minimum jedną usługę/dostawę o charakterze odpowiadającym przedmiotowi niniejszego zamówienia oraz załączą dokumenty potwierdzające, że te usługi dostawy/ zostały wykonane lub są wykonywane należycie; c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; d) sytuacji ekonomicznej i finansowej, 2) Zgodnie z zapisem art. 26 ust. 2a ustawy Pzp Wykonawca wykaże brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy. 2.Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków: W celu potwierdzenia spełniania w/w warunków Wykonawca zobowiązany jest złożyć stosowne oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt. VIII specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Z treści załączonych oświadczeń i dokumentów winno wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnił w/w warunki. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach załączonych do oferty a wyszczególnionych w pkt. VIII SIWZ. VIII.DOKUMENTY WYMAGANE OD WYKONAWCÓW A. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp: 1) Oświadczenie zgodne z treścią art. 22 ust. 1 ustawy Pzp., sporządzonego wg. załącznika Nr 2 do siwz. 2) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług/dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia (co najmniej jedna usługa/dostawa w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te usługi/dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Jeżeli Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część zamówienia może wykazać się jedną usługą/dostawą w odniesieniu do każdej z części. Uwaga: Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w niniejszym punkcie w ust. B. B. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach o których mowa w art. 24 ust. 1 Pzp.: 1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt.2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt.2 ustawy. Uwaga: - Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. B 2), - składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty muszą być przedstawione w postaci oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (czytelny podpis upoważnionego przedstawiciela lub imienna pieczątka z parafką) tj. przez osoby reprezentujące Wykonawcę lub przez pełnomocnika upoważnionego do złożenia oferty w jego imieniu, w takim przypadku do oferty winno być załączone pełnomocnictwo. Sposób reprezentacji musi być zgodny z właściwym wypisem z rejestru. 4.Oprócz dokumentów wymienionych powyżej, do oferty należy załączyć: 1. Wypełniony formularz ofertowy.(zał.nr 1) 2. Dokument z którego będzie wynikać uprawnienie Wykonawcy do podpisania oferty np.: zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, KRS, jeśli taki dokument nie został dołączony do oferty. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym zamówieniu o ile nie wynika z innych dokumentów prawo reprezentowania Wykonawcy.
- Wadium: 0 PLN
- Kryteria wyboru: Celem niniejszego postepowania jest wybór oferty najkorzystniejszej spośród ofert nie odrzuconych wg. podanego kryterium: Dla części I i II kryterium wyboru oferty bedą: 1) Kryterium - cena brutto stanowiące wagę 80% W celu ustalenia wielkości punktowej jaką poszczególni Wykonawcy uzyskali z tytułu kryterium cena, Zamawiający dokona porównania ofert według następujących zasad Kryterium: cena brutto :maksymalną ilość punktów (80) Zamawiający przyzna ofercie z najniższą ceną brutto, pozostałe będą oceniane w proporcji do niej, tj.: (Cena brutto najniższa : Cena brutto badana) x 80 pkt.= liczba punktów uzyskana przez poszczególne oferty w odniesieniu do kryterium cena Ocena ostateczna dla kryterium „cena” (B) będzie obliczona wg następującego wzoru: B= (A x ilość członków komisji) A - ilość punktów za cenę B - liczba punktów otrzymanych w kryterium cena 2) Kryterium - jakość materiałów - stanowiące wagę 20% Oferty w tym kryterium będą oceniane na podstawie dołączonych próbek. Oceniana będzie jakość zastosowanych materiałów i ich trwałość. Wykonawca w tym kryterium może uzyskać maksymalnie 20 punktów. Punktacja przyznana przez członków komisji będzie podlegała zsumowaniu. Każdy członek komisji może przyznać w tym kryterium maksymalnie 20 pkt. Ostateczna punktacja (D) będzie liczona według wzoru: D= B+ C D- ostateczna liczba punktów B- liczba punktów przyznana w kryterium cena C- liczba punktów przyznana w kryterium jakościZa najkorzystniejszą Zamawiający uzna ofertę, która uzyska największą liczbę punktów za obydwa kryteria przyjęte w niniejszym postępowaniu. Dla części III kryterium wyboru oferty bedą: 1) Kryterium - cena brutto stanowiące wagę 100 %
- Specyfikacja: Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać w siedzibie Zamawiającego - Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, ul. Żeromskiego 5, 25-369 Kielce w Dziale Zamówień Publicznych w pokoju nr 4 lub za zaliczeniem pocztowym. SIWZ zamawiający umieszcza na swojej stronie internetowej w wersji elektronicznej do bezpłatnego pobrania przez wszystkich Wykonawców. Opłata za SIWZ w wysokości 35 zł dotyczy wyłącznie sytuacji w której Wykonawca żąda od Zamawiajacego udostępnienia SIWZ w wersji papierowej
- Cena specyfikacji: 35 PLN
(CPV): 39294100-0 materiały promocyjne i informacyjne
79341000-6 usługi reklamowe Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów reklamowych z nadrukiem w cz. I i II w ramach projektu Progres Program rozwoju Gospodarka- Edukacja- Sukces współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzi na lata 2007-2013. Wykonanie i dostawa kompletu reklamowego w cz. III, w ramach projektu „Kręgi innowacji – rozwój zintegrowanych narzędzi wspierania innowacyjności województwa w obszarach o dużym potencjale wzrostu” – centrum Kompetencji Współpracy Międzynarodowej (CKWM)
Ogłoszenie o Zamówieniu ukazało się w Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem 396704-2011 w dniu 25.11.2011 roku
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia ukazało się pod nr. 413812-2011 data zamieszczenia: 07.12.2011.
W dniu6.12.2011 wpłyneło pytanie:
W związku z ogłoszonym przetargiem na dostawę Upominków Reklamowych Znak sprawy: DP/2310/238/11 proszę o informację czy zamawiający dopuszcza inną prędkość odczytu i zapisu Pen driver 16 gb .Podane przez Państwa parametry pamięci nie występują na naszym rynku . Podaję dostępne parametry : prędkość odczytu 10-20 mb/s , zapis 3-5 mb/s . Czy takie parametry będą dopuszczone ewentualnej realizacji ?
Odpowiedz Zamawiającego:
Zamawiający dopuszcza inną prędkość odczytu i zapisu Pendriva 16 gb, zgodną z aktualnie dostępnymi na rynku.
W zwiazku z zaistniałym zapytaniem Zamawiający przedłuża termin składania ofert do dnia 14.12.2011 r. do godz 09.00
Marcin Kmieciak Dział Zamówień Publicznych tel 41 349 7275