Zakończone przetargi

dostawa wyposażenia do laboratoriów WMP

dostawa wyposażenia do laboratoriów WMP

Przetarg nieograniczony

  • Termin składania ofert: 2011.08.19 11:00
  • Termin otwarcia ofert: 2011.08.19 11:15
  • Termin związania ofertą: 60 dni
  • Miejsce składania ofert: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego . UJK w Kielcach ul. Żeromskiego 5 pok. nr 5(sekretariat Kanclerza)
  • Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie dotyczy
  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
  • Informacja dotycząca zastosowania aukcji elektronicznej: nie dotyczy
  • Miejsce realizacji: Kielce
  • Termin realizacji: 60 dni
  • Wymagania: Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych Dopuszcza się składania ofert częściowych; ofertą częściową bezie oferta złożona na jedną, kilka lub wszystkie części przedmiotu zamówienia. Zamawiajacy przewiduje zmianę treści umowy zawartej z Wykonawcą w przypadku zaistnienia okoliczności na które Strony umowy nie miały wpływu a zmiana dotyczy terminu realizacji zamówienia, inspektorów nadzoru, kierowników robót, podwykonawców ze względów losowych lub innych korzystnych dla zamawiającego; w przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawcow, przy czym zmiana podwykonawcy musi być uzgodniona z zamawiajacym; w przypadku ustawowej zmiany przepisów o podatku od towarów i usług i podatku akcyzowym.
  • Warunki udziału w postepowaniu: VII. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWA¬NIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW 1. Warunki udziału w postępowaniu: 1) Zgodnie z zapisem art. 22 ust. 1 ustawy Pzp o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, b) posiadania wiedzy i doświadczenia, tzn.:  wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie - minimum dwie dostawy sprzętu o charakterze i wartości brutto odpowiadającym przedmiotowi niniejszego zamówienia w odniesieniu do poszczególnych części, o war¬tości nie mniejszej niż: dla części I 800 000 zł brutto każda; dla części II 100 000 zł brutto każda; dla części III 170 000 zł brutto każda; dla części IV 800 000 zł brutto każda; dla części V 900 zł brutto każda. c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tzn.:  dysponują osobą/osobami posiadającymi kwalifikacje do instalacji, uruchomienia i przeszkolenia w zakresie obsługi sprzętu będącego przedmiotem zamówienia oraz posiadającymi kwalifikacje do świadczenia usług serwisowych w okresie gwarancji min 1 osoba; d) sytuacji ekonomicznej i finansowej, tzn.:  są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż dla części I 1.000.000 PLN; dla części II 200 000 PLN; dla części III 200 000 PLN; dla części IV 1.000.000 PLN; dla części V 1000 zł. 2) Zgodnie z zapisem art. 26 ust. 2a ustawy Pzp, Wykonawca wykaże brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy. 2. Opis sposobu dokonywa¬nia oceny spełniania warunków: W celu potwierdzenia spełniania w/w warunków Wykonawca zobowiązany jest złożyć stosowne oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt. VIII Specyfikacji Istotnych Wa¬runków Zamówienia. Z treści załączonych oświadczeń i dokumentów winno wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnił w/w warunki. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia/ nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach załączonych do oferty a wyszczególnionych w pkt. VIII SIWZ. VIII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WY¬KONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU. Do oferty muszą być dołączone niżej wymienione dokumenty. 1. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp do oferty należy dołączyć: 1) Oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy, sporządzonego wg zał. Nr 1 do SIWZ. 2) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywa-nych, dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i do-świadczenia (co najmniej dwie do¬stawy) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a je¬żeli okres prowadzenia działalności jest krótszy¬ w tym okresie, z podaniem ich wartości, przed¬miotu, dat wykonania i odbiorców, sporządzonego wg zał. Nr 2 do SIWZ oraz załącze¬niem dokumentów potwierdzających, że te dosta¬wy zostały wykonane lub są wykony¬wane należycie. Zamawiający nie będzie oceniał zrealizowanych lub realizowanych dostaw o wartości poniżej wymaganej (wartości poszczególnych do¬staw nie będą sumowane) 3) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykony¬waniu zamówienia, w szczególności odpowie-dzialnych za świadczenie usług związanych z instalacją, uruchomieniem, przeszkoleniem oraz świadczeniem usług serwisowych w okresie gwarancji, wraz z in¬formacjami na temat ich kwalifikacji zawodo¬wych, doświadczenia i wykształcenia niezbęd¬nych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz infor¬macją o podstawie do dysponowania tymi osoba¬mi, sporządzonego wg zał. Nr 3 do SIWZ. 4) Oświadczenie, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 5) Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Uwaga!!! Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w niniejszym punkcie w ust. 2. 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp do oferty należy dołączyć: 1) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, sporządzonego wg zał. Nr 4 do SIWZ. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawio¬nego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycz¬nych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy. 3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wyko¬nawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub za¬świadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zale¬głych płatności lub wstrzymanie w całości wyko¬nania decyzji właściwego organu- wystawione¬ nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolni¬czego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzają¬cego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem skła¬dek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zale¬głych płatności lub wstrzymanie w całości wyko¬nania decyzji właściwego organu- wystawione¬ nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karne¬go w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karne¬go w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga!!! A. Jeżeli, w przypadku Wykonawcy mającego sie¬dzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, osoby, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 5-8 ustawy, ma¬ją miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypo¬spolitej Polskiej, Wykonawca składa w odniesieniu do nich zaświadczenie właściwego organu sądowego albo administracyjnego miejsca zamieszkania dotyczą¬ce niekaralności tych osób w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 5-8 ustawy, wystawione nie wcześ¬niej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, z tym że w przypadku gdy w miejscu zamieszkania tych osób nie wydaje się takich zaświadczeń- zastę-puje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem są¬dowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszka¬nia tych osób. B. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Pol¬skiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: 1) pkt. 2-4 i 6- składa dokument lub dokumen¬ty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowied¬nio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, skła¬dek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnie¬nie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) pkt. 5- składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca za¬mieszkania albo zamieszkania osoby, której doku¬menty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert C. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków o których mowa w art.22 ust.1 pzp polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art.26 ust.2b pzp, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w punkcie 2. 3. Oprócz dokumentów wymienionych powyżej, do oferty należy załączyć: 1) Dowód wpłaty wadium. 2) Wzór karty gwarancyjnej, który zawierał będzie warunki gwarancji i rękojmi zgodne z określonymi w pkt. III niniejszej SIWZ i w załączonym projekcie umowy. Dodatkowe zapisy nie mogą być sprzeczne z Kodeksem Cywilnym w części dot. Gwarancji i rękojmi. 3) Specyfikację techniczną oferowanego sprzętu, stanowiącą załącznik do Formularza Ofertowego Wykonawcy. 4) W celu potwierdzenia, że oferowany sprzęt odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, należy złożyć:  materiały producenta, potwierdzające parametry techniczne oferowanego sprzętu (wymagane w języku polskim) ;  oświadczenie, że oferowany sprzęt: posiada wszelkie wymagane przez przepisy prawa świadectwa, certyfikaty, atesty, deklaracje zgodności itp., spełnia wszelkie wymagane przez przepisy prawa wymogi w zakresie norm bezpieczeństwa obsługi oraz zobowiązanie Wykonawcy, do dostarczenia Zamawiającemu przy realizacji przedmiotu zamówienia wszystkich dokumentów potwierdzających spełnienie powyższych wymogów, wzór oświadczenia jest zawarty w załączniku nr 7 do SIWZ.
  • Wadium: 69320 PLN
  • Kryteria wyboru: cena 100%
  • Specyfikacja: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego w Dziale zamówień Publicznych pok. nr 3. SIWZ w formie papierowej jest odpłatna i kosztuje 80 zł. Do ceny należy dodać ewentualny koszt przesyłki w zależności od wyboru Wykonawycy-list polecony, polecony priotytet lub przesyłka kurierska.Płatne na konto Zamawiającego. SIWZ pobrana ze strony internetowej Zamawiajacego : www. ujk.edu.pl jest bezpłatna.
  • Cena specyfikacji: 80 PLN

KOD CPV 38510000-3; 38651600-9; 38651000-3;30213100-6;42931000-1;38418000-8;38200000-7;38410000-2;

Przedmiotem zamówienia jest Dostawa wyposażenia do laboratoriów WMP.
Część I:
1. Zestaw do obrazowania fluorescencji chlorofilu
2. Kalorymetr i Psychometr aspiracyjny
3. Wirówka laboratoryjna
4. Mieszadło magnetyczne
5. Mieszadło magnetyczne duże z grzaniem
6. Waga precyzyjna
7. Waga analityczna
8. System do hodowli beztlenowców
9. Mikrowirówka
10. Wirówka osobista
11. Wirówka uniwersalna
12. Wytrząsarka
13. Zamrażarka niskotemperaturowa
14. System do elektroporatcji komórek
15. Suszarka laboratoryjna
16. Autoklaw laboratoryjny
17. Mikroskop odwrócony
18. Pompa perystaltyczna 4-kanałowa
19. Crosslinker UV
20. Mikroskop stereoskopowy
21. Mieszadło laboratoryjne
22. Analizator biochemiczny
23. Czytnik pasków moczu
24. Spektrofotometr dwuwiązkowy
25. Mikrotom rotacyjny
26. Mikrowirówka
27. Łaźnia wodna
28. Mieszadło magnetyczne
29. wytrząsarka
30. mieszadło rolkowe
31. Ph-metr laboratoryjny
32. Automatyczny licznik komórek
33. System chromatografu cieczowego HPLC z kolektorem frakcji
34. Urządzenie wielofunkcyjne
35. Chłodziarko-zamrażarka
Część II :
1. Mikroskop optyczny z wyposażeniem
2. zestaw do archiwizacji obrazu i biometrii
3. Zestaw mikroskopowy do komputerowej rejestracji obrazu
4. mikroskop do pracy w jasnym polu

Część III :
1. Udarowy zestaw do pobierania rdzeni w gruntach niejednorodnych
2. zestaw do pomiarów geodezyjnych
3. zestaw GPS
4. Młynek hydrometryczny
5. automatyczna przenośna stacja meteorologiczna z wyposażeniem
6. zestaw do pomiarów meteorologicznych

Część IV – Dostawa:

1. Stanowiska dydaktycznego do pomiaru rozkładu dawki
2. Stanowiska do pomiaru osłabiania promieniowania gamma przez różne materiały (a także identyfikacji źródła promieniowania na podstawie widma promieniowania
3. Stanowiska do pomiaru osłabienia promieniowania beta przez różne materiały
4. Laboratorium dydaktycznego dozymetrii półprzewodnikowej
5. Dydaktycznego stanowiska laboratoryjnego dozymetrii promieniowania jonizującego
6. Mobilnego zestawu do spektometrii analizy emiterów promieniowania gamma
7. Laboratorium dydaktycznego dozymetrii filmowej
8. Stanowiska do spektometrii alfa – zestaw do analizy emiterów promieniowania alfa
9. Stanowiska do spektometrii gamma – zestaw do analizy emiterów promieniowania gamma
10. Stanowiska do spektometrii beta – zestaw do analizy emiterów promieniowania beta

Część V :
Tester kwasowości do gleby (pH-metr glebowy)

X. WADIUM
Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie przelewem wadium w kwocie:
Część I 24.700,00 zł (słownie złotych: dwadzieścia cztery tysiące siedemset 00/100),
Część II 4.300,00 zł (słownie złotych: cztery tysiące trzysta 00/100),
Część III 5.300,00 zł (słownie złotych: pięć tysięcy trzysta 00/100),
Część IV 35.000,00 zł (słownie złotych: trzydzieści pięć tysięcy 00/100),
Część V 20, 00 zł (słownie złotych: dwadzieścia 00/100)
Łącznie kwota wadium wynosi 69.320,00 zł (słownie złotych: sześćdziesiąt dziewięć tysięcy trzysta dwadzieścia 00/100).

Wykonawca, który zamierza wnieść wadium w pieniądzu powinien wpłacić ww. kwotę: przed upły¬wem terminu składania ofert na konto Zama¬wiającego:
UNIWERSYTET HUMANISTYCZNO– PRZYRODNICZY Jana Kochanowskiego w Kielcach
Bank Handlowy Warszawie S.A.
Nr 17 1030 1508 0000 0008 0371 1208.
Na dowodzie przelewu należy wpisać
„Wadium– Znak sprawy DP/2310/ 106 /11”
Potwierdzoną za zgodność kopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty.
W przypadku wniesienia wadium w innych formach, dopuszczonych przepisami ustawy Prawo zamó¬wień publicznych art. 45 ust. 6, należy stosowny dokument dołączyć do oferty, który w swej treści musi zawierać przesłanki do zatrzymania wadium określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
Oferta niezabezpieczona jedną z form wadium zostanie odrzucona zgodnie z art. 24 ust 4 ustawy.
Zwrot wadium na¬stąpi zgodnie z art. 46 ust. 1, ust. 1a i ust. 2 ustawy Pzp.
Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku banko¬wego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty pro¬wadzenia ra-chunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pienię¬dzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym, mowa w art. 26 ust. 3 nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że nie wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta zo¬stała wybrana:
 odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofer¬cie;
 zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stro¬nie Wyko¬nawcy.
Wszelkie zobowiązania Wykonawcy dot. realizacji zamówienia określone są w projekcie umowy stanowiącym załącznik Nr 5 do niniejszej SIWZ.
Zamawiający przewiduje zmiany postanowień umowy w przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, w szczególności zmiana:
 terminu wykonania umowy (np. w przypadku klęski żywiołowej, zjawisk atmosferycznych, siły wyższej),
 osób realizujących przedmiot zamówienia,
 parametrów technicznych zamawianych urządzeń jeżeli zaistnieje możliwość zastosowania nowszych i korzystniejszych dla zamawiającego rozwiązań technicznych, niż te istniejące w chwili podpisania umowy
 typu zamawianych urządzeń jeżeli nastąpiła zmiana producenta, producent zakończył produkcję i zachodzi konieczność zastąpienia innym produktem, pod warunkiem że spełnia on wymagania określone w SIWZ (parametry techniczne).

Uczestnikom niniejszego postępowania przysługują środki odwoławcze opi¬sane w Dziale VI ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku (tj. Dz.U. 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zmianami).

Ogłoszenie zostało pzrekazane do publikacji w Dzienniku Urzedowym Unii Europejskiej w dniu 8.07.2011r. Ukazało się w dniu 13.07.2011r. z numerem 2011/S 132-219460 i zostało zamieszczone na stronie internetowej zamawiajacego i na jego tablicy ogłoszeń w dniu 13.07.2011r.
UWAGA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
DP/2310/106/11 Kielce, dnia 1507.2011r.
Informujemy, ze zmienia się treść ogłoszenia i SIWZ w następujący sposób:
Wadium: skreśla się 69320 PLN i wpisuje się 34320 PLN
W punkcie VII. VII. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWA¬NIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW:
- w punkcie 1 b) skresla się "dla części IV 800 000 zł brutto każda;" a część V oznacza się jako IV;
- w punkcie 1 d) skresla się "dla części IV 1.000.000 PLN;" część V oznacza się jako IV;
W UWAGACH:
X. WADIUM:
skreśla się "Część IV 35.000 zł (słownie złotych: trzydzieści pięć tysięcy 00/100):"
- część V oznacza się jako IV;
- skreśla się "Łącznie kwota wadium wynosi 69.320,00 zł (słownie złotych : sześćdziesiąt dziewięć tysięcy trzysta dwadzieścia 00/100):" i wpisuje się : "Łącznie kwota wadium wynosi 34.320,00 zł (słownie złotych : trzydzieści cztery tysiące trzysta dwadzieścia 00/100);"
Analogiczne zmiany wprowadza się w treści SIWZ : skreśla się w całości wszystkie zapisy dotyczące zestawu IV (strony 3,5,58,59,60,61,62,63,64,65,66,67,68,69,70,77,158 d0 178);

Informacja o powyższych zmianach została przekazana do Dziennika Wspólnot Europejskich w dniu 14.07.2011r.


DP/2310/106/11 Kielce, dnia 21.07.2011r.
Poniżej przekazujemy treść pytań i odpowiedzi dotyczących ww. postepowania :
Pytanie 1
Czy zamawiający dopuści przyrząd z detektorem UV-VIS bez możliwości zamontowania kuwety przepływowej o długości drogi optycznej 50mm, posiadający za to dużo mniejszy dryft i szum niż wymagane, odpowiednio 1x10-4 AU/h i + 2,5x10-6 AU?
Odpowiedź :
Nie. Zapisy w SIWZ pozostają bez zmian.
Pytanie 2
Czy zamawiający dopuści przyrząd z kolektorem frakcji kontrolowany jedynie z oprogramowania chromatografu zbierający próby według czasu, objętości i wielkości sygnału z detektora oraz posiadający tacę na 144 probówek 3,5 ml?
Odpowiedź :
Nie. Zapisy w SIWZ pozostają bez zmian.
Pytanie 3
Czy zamawiający wyrazi zgodę na podział części I na oddzielne pakiety?
Odpowiedź :
Nie.
Pytanie 4
Czy zamawiający dopuści analizator biochemiczny bez stacji uzdatniania wody o zużyciu wody dejonizowanej nie większym niż 3,5 litra na godzinę pracy reszta parametrów bez zmian ?
Odpowiedź :
Nie. Zapisy w SIWZ pozostają bez zmian.
Pytanie 5
Czy zamawiający wymaga zaoferowania dwóch zasilaczy awaryjnych UPS, zgodnie z punktem 25 i 37 opisu analizatora biochemicznego?
Odpowiedź:
Zamawiający wymaga dwóch zasilaczy awaryjnych UPS.

UWAGA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
PONIŻEJ PODAJĘ TREŚĆ KOLEJNEGO PYTANIA I ODPOWIEDŹ :
Pytanie : Informujemy, że "Wyposażenie wersji MICRO" opisane jako element (podpunkt 2) "Zestawu do obrazowania fluorescencji chlorofilu" część I, pkt.1 opisu pzredmiotu zamówienia jest aktualnie niedostępne w ofercie potencjalnych dostawców/producentów. Z początkiem 2011 roku to wyposażenie zostało wycofane z oferty z uwagi na niedostępność odpowiedniej kamery. Alternatywnie w miejsce wyposażenia wersji MICRO możemy zaproponować :
Wyposażenie wersji MINI : Głowica MINI do wzbudzania fluorescencji i oświetlenia światłem aktynicznym niebieskim
(450 nm) jak również do pomiaru zaabsorbowanego światła fotosyntetycznie czynnego (PAR) z udziałem światła czerwonego (650 nm) i dalekiej czerwieni (780 nm),
umożliwiająca analizę powierzchni o wymiarach 24x32 nm, do montażu na jednostce kontrolującej lub na statywie.
Kamera CCD 1/2" (640x480 pixel) wraz z digitalizacją i transferem danych popzrez IEE1394 (Firewire) interfejs oraz oprogramowaniem kamery.
Wyposażenie kamery CCD : obiektym Cosmicar-Pentax (F 1.4/f=15 nm), pierścień powiększający, filtr detektora (RG645, 3 mm) i filtr interfencyjny shot-pass (λ<770 nm), zestaw montażowy do montażu kamery na głowicy MINI
Uchwyt liści do montażu na głowicy MINI.
Wnioskujemy zatem o wycofanie ze specyfikacji "Wyposażenia wersji MICRO" lub jego zamianę na "Wyposażenie wersji MINI."
Odpowiedź :
Zamawiający wyraża zgodę na zmianę wyposażenia wersji MICRO na wyposażenie wersji MINI.

UWAGA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zamwiający wyjaśn9ia, że:
- na stronie 40 SIWZ w odniesieniu do pH metru laboratoryjnego powinno być wpisane 2 sztuki - tak jak na stronie 24;
- na stronie 46 SIWZ w odniesieniu do chłodziarko-zamrażarki powinno być wpisane 2 sztuki - tak jak na stronie 24 SIWZ;

Barbara Kotras