Sukcesywna dostawa papieru toaletowego i ręczników papierowych
Sukcesywna dostawa papieru toaletowego i ręczników papierowych
Przetarg nieograniczony
- Termin składania ofert: 2011.12.12 10:00
- Termin otwarcia ofert: 2011.12.12 10:15
- Termin związania ofertą: 30 dni
- Miejsce składania ofert: Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach ul. Żeromskiego 5, Sekretariat Kanclerza, pokój nr 5
- Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie dotyczy
- Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
- Informacja dotycząca zastosowania aukcji elektronicznej: nie dotyczy
- Miejsce realizacji: Kielce
- Termin realizacji: Sukcesywnie przez okres12 miesięcy od daty podpisania umowy.
- Wymagania: Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych
- Warunki udziału w postepowaniu: 1) Zgodnie z zapisami art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; b) posiadania wiedzy i doświadczenia, tj. wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonali minimum jedną dostawę papieru toaletowego i ręczników papierowych na kwotę brutto minimum 50 000,00 zł każda dostawa oraz załączą dokument potwierdzający, że ta dostawa została wykonana należycie; c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; d) sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2) Zgodnie z zapisem art. 26 ust. 2a ustawy Pzp Wykonawca wykaże brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy. 2.Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków: W celu potwierdzenia spełniania w/w warunków Wykonawca zobowiązany jest złożyć stosowne oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt. VIII specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Z treści załączonych oświadczeń i dokumentów winno wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnił w/w warunki. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach załączonych do oferty a wyszczególnionych w pkt. VIII SIWZ. VIII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: A. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp: 1) Oświadczenie zgodne z treścią art. 22 ust. 1 ustawy Pzp., sporządzonego wg. załącznika Nr 4 do SIWZ. 2) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia (minimum jedna dostawa papieru toaletowego i ręczników papierowych na kwotę brutto 50 000,00zł )w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie (formularz załącznik nr 5 do SIWZ) Uwaga!!! Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w niniejszym punkcie w ust. B. B. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach o których mowa w art. 24 ust. 1 Pzp.: 1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (załącznik Nr 3 do SIWZ). 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt.2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt.2 ustawy. C. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy, odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego Wykonawca do oferty winien dołączyć: Próbki papieru toaletowego i ręczników papierowych - po 1 szt. każdego asortymentu wymienionego w przedmiocie zamówienia załącznik nr 1 do SIWZ. Uwaga: Próbki muszą spełniać wymagania Zamawiającego określone w SIWZ (opis przedmiotu zamówienia). D. Inne wymagane dokumenty 1.Formularz ofertowy (załącznik nr 2 do SIWZ) 2.Dowód wpłaty wadium. Uwaga: - Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. B 2), - składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty muszą być przedstawione w postaci oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (czytelny podpis upoważnionego przedstawiciela lub imienna pieczątka z parafką) tj. przez osoby reprezentujące Wykonawcę lub przez pełnomocnika upoważnionego do złożenia oferty w jego imieniu, w takim przypadku do oferty winno być załączone pełnomocnictwo. Sposób reprezentacji musi być zgodny z właściwym wypisem z rejestru.
- Wadium: 1500 PLN
- Kryteria wyboru: W celu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający przyjął kryterium: CENA - 100% 1. Oferty zostaną ocenione za pomocą systemu punktowego, zgodnie z poniższym wzorem: Najniższa cena ofertowa P= ----------------------------- x 100 Cena oferty badanej 2. Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, bez zaokrągleń. 3. O wyborze oferty najkorzystniejszej zdecyduje najwyższa ilość punktów.
- Specyfikacja: Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia w formie papierowej można uzyskać w Dziale Zamówień Publicznych w siedzibie Zamawiającego. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia w formie papierowej jest odpłatna. Do ceny należy dodać koszt przesyłki w zależności wyboru Wykonawcy (tj. polecona, polecona priorytet czy kurierska). Płatne przelewem na konto Zamawiającego. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia pobrana ze strony internetowej Zamawiającego: www.ujk.edu.pl
- Cena specyfikacji: 26 PLN
1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa papieru toaletowego i
ręczników papierowych określonych w załączniku nr 1 do SIWZ.
2.Przedmiot zamówienia obejmuje:
- dostawę papieru toaletowego;
- dostawę papieru toaletowego do pojemników typu MERIDA;
- dostawę ręczników papierowych w rolce;
- dostawę ręczników papierowych w rolce do pojemników typu MERIDA;
- dostawę ręczników papierowych składanych w „zz” do pojemników typu MERIDA
Podane w załączniku nr 1 ilości określają prognozowane potrzeby Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy.
Zamawiający będzie dokonywał zakupów poszczególnych pozycji przedmiotu zamówienia sukcesywnie, w momencie wystąpienia potrzeb, na podstawie zamówień cząstkowych.
Ilość i rodzaj towaru Zamawiający będzie określał faksem lub telefonicznie.
Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji dostaw nie częściej niż 2 razy w tygodniu. Zamówiony towar Wykonawca dostarczy na swój koszt do siedziby Zamawiającego lub innych jednostek Uczelni wskazanych przez Zamawiającego, w ciągu 5 godzin licząc od momentu złożenia zamówienia.
Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie przelewem wadium w kwocie:
1500,00 zł (słownie :jeden tysiąc pięćset złotych, 00/100 groszy)
Wykonawca, który zamierza wnieść wadium w pieniądzu powinien wpłacić ww. kwotę: przed upływem terminu składania ofert na konto Zamawiającego:
Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
Bank Handlowy Warszawie S.A.
Nr 17 1030 1508 0000 0008 0371 1208.
Na dowodzie przelewu należy wpisać
„Wadium– Znak sprawy DP/2310/227/11 Dostawa papieru toaletowego i ręczników papierowych
W przypadku wniesienia wadium w innych formach, dopuszczonych przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych art. 45 ust. 6, należy stosowny dokument dołączyć do oferty, który w swej treści musi zawierać przesłanki do zatrzymania wadium określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
Oferta niezabezpieczona jedną z form wadium zostanie odrzucona zgodnie z art. 24 ust 4 ustawy.
Zwrot wadium nastąpi zgodnie z art. 46 ust. 1, ust. 1a i ust. 2 ustawy Pzp.
Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym, mowa w art. 26 ust. 3 nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że nie wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
− odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na
warunkach określonych w ofercie;
− zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało sie niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
Uwaga:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone:
-w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 01.12.2011r pod numerem 406598-2011;
- w siedzibie Zamawiającego, na tablicy ogłoszeń w dniu 01.12.2011r.
- na stronie internetowej Zamawiającego : www.ujk.edu.pl w dniu 01.12.2011r.
mgr Anna Kowalczyk, tel. (041) 349 -72-75, fax. (041) 349-72-75