Wykonanie i dostawa materiałów reklamowych oraz wykonanie reklamy wielkoformatowej, postępowanie Nr DP/2310/153/11
Wykonanie i dostawa materiałów reklamowych oraz wykonanie reklamy wielkoformatowej, postępowanie Nr DP/2310/153/11
Przetarg nieograniczony
- Termin składania ofert: 2011.08.19 11:00
- Termin otwarcia ofert: 2011.08.19 11:15
- Termin związania ofertą: 30 dni
- Miejsce składania ofert: Uniwersytet Humanistyczno - Przyrodniczy Jana Kochanowskiego w Kielcach Sekretariat Kanclerza, pokój Nr 5 ul. Żeromskiego 5 25-369 Kielce
- Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie dotyczy
- Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
- Informacja dotycząca zastosowania aukcji elektronicznej: nie dotyczy
- Miejsce realizacji: Kielce, województwo świętokrzyskie
- Termin realizacji: Część I - wrzesień 2011r (termin pożądany), Część II – wrzesień 2011 (termin pożądany), Część III – wrzesień 2011 (termin pożądany), Część IV - 14 dni od podpisania umowy (termin pożądany), Część V - 14 dni od podpisania umowy (termin pożądany), Część VI - 14 dni od podpisania umowy (termin pożądany), Część VII - 21 dni od podpisania umowy (termin pożądany), Część VIII - 21 dni od podpisania umowy (termin pożądany), Termin pożądany (tzn. termin realizacji zamówienia może ulec zmianie na pisemny, uzasadniony, zaakceptowany przez Zamawiającego wniosek Wykonawcy wybranego do realizacji zamówienia).
- Wymagania: Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych. Dopuszcza się składanie ofert częściowych. Ofertą częściową będzie oferta złożona na część zamówienia oznaczoną cyfrą rzymską. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia uzupełniającego.
- Warunki udziału w postepowaniu: 1.Warunki udziału w postępowaniu: 1) Zgodnie z zapisami art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; b) posiadania wiedzy i doświadczenia, tj. wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonali minimum jedną usługę/dostawę o charakterze odpowiadającym przedmiotowi niniejszego zamówienia oraz załączą dokumenty potwierdzające, że te usługi dostawy/ zostały wykonane lub są wykonywane należycie; c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; d) sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2) Zgodnie z zapisem art. 26 ust. 2a ustawy Pzp Wykonawca wykaże brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy. 2.Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków: W celu potwierdzenia spełniania w/w warunków Wykonawca zobowiązany jest złożyć stosowne oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt VIII specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Z treści załączonych oświadczeń i dokumentów winno wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnił w/w warunki. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach załączonych do oferty, a wyszczególnionych w pkt VIII SIWZ. DOKUMENTY WYMAGANE OD WYKONAWCÓW A. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp: 1) Oświadczenie zgodne z treścią art. 22 ust. 1 ustawy Pzp., sporządzone według załącznika Nr 2 do siwz. 2) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług/dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia (co najmniej jedna usługa/dostawa) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te usługi/dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Jeżeli Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część zamówienia musi wykazać się jedną usługą/dostawą w odniesieniu do każdej z części. Uwaga: Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w niniejszym punkcie w ust. B. B. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 Pzp.: 1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (załącznik Nr 3) 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy. Uwaga: - Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt B 2), - składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Dokumenty muszą być przedstawione w postaci oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (czytelny podpis upoważnionego przedstawiciela lub imienna pieczątka z parafką) tj. przez osoby reprezentujące Wykonawcę lub przez pełnomocnika upoważnionego do złożenia oferty w jego imieniu, w takim przypadku do oferty winno być załączone pełnomocnictwo. Sposób reprezentacji musi być zgodny z właściwym wypisem z rejestru. 4. Oprócz dokumentów wymienionych powyżej, do oferty należy załączyć:. 1. Wypełniony formularz ofertowy (załącznik Nr 1) 2. Dokument, z którego będzie wynikać uprawnienie Wykonawcy do podpisania oferty np.: zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, KRS, jeśli taki dokument nie został dołączony do oferty. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu.
- Wadium: 0 PLN
- Kryteria wyboru: Celem niniejszego postępowania jest wybór oferty najkorzystniejszej spośród ofert niepodlegających odrzuceniu, według podanych niżej kryteriów: Dla części Nr I, II, III, VII i VIII jedynym kryterium wyboru ofert będzie: cena brutto - stanowiąca wagę 100% W celu ustalenia wielkości punktowej, jaką poszczególni Wykonawcy uzyskali z tytułu kryterium cena, Zamawiający dokona porównania ofert według następujących zasad: Kryterium: cena brutto: maksymalną ilość punktów (100) Zamawiający przyzna ofercie z najniższą ceną brutto, pozostałe będą oceniane w proporcji do niej, tj.: (Cena brutto najniższa : Cena brutto badana) x 100 pkt = liczba punktów uzyskana przez poszczególne oferty w odniesieniu do kryterium cena Dla części Nr IV, V, VI kryterium wyboru ofert będą: 1. Kryterium - cena brutto - stanowiące wagę 80% W celu ustalenia wielkości punktowej, jaką poszczególni Wykonawcy uzyskali z tytułu kryterium cena, Zamawiający dokona porównania ofert według następujących zasad: Kryterium: cena brutto: maksymalną ilość punktów (80) Zamawiający przyzna ofercie z najniższą ceną brutto, pozostałe będą oceniane w proporcji do niej, tj.: (Cena brutto najniższa : Cena brutto badana) x 80 pkt = liczba punktów uzyskana przez poszczególne oferty w odniesieniu do kryterium cena Ocena ostateczna dla kryterium „cena” (B) będzie obliczona wg następującego wzoru: B= (A x ilość członków komisji) A - ilość punktów za cenę B - liczba punktów otrzymanych w kryterium cena 2) Kryterium - jakość materiałów - stanowiące wagę 20% Oferty w tym kryterium będą oceniane na podstawie dołączonych próbek. Oceniana będzie jakość zastosowanych materiałów i ich trwałość. Wykonawca w tym kryterium może uzyskać maksymalnie 20 punktów. Punktacja przyznana przez członków komisji będzie podlegała zsumowaniu. Każdy członek komisji może przyznać w tym kryterium maksymalnie 20 pkt. Ostateczna punktacja (D) będzie liczona według wzoru: D = B + C D - ostateczna liczba punktów B - liczba punktów przyznana w kryterium cena C - liczba punktów przyznana w kryterium jakość. Za najkorzystniejszą Zamawiający uzna ofertę, która uzyska największą łączną liczbę punktów za wszystkie kryteria przyjęte w niniejszym postępowaniu.
- Specyfikacja: Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać w siedzibie Zamawiającego w Dziale Zamówień Publicznych w pokoju Nr 4 lub za zaliczeniem pocztowym. SIWZ Zamawiający zamieszcza na swojej stronie internetowej w wersji elektronicznej do bezpłatnego pobrania przez wszystkich wykonawców. Opłata za SIWZ w wysokości 30 zł dotyczy wyłącznie sytuacji, w której Wykonawca żąda od Zamawiającego udostępnienia SIWZ w wersji papierowej.
- Cena specyfikacji: 30 PLN
Kod CPV i nazwa: 39 29 41 00-0 materiały promocyjne i informacyjne
79 82 30 00-9 usługi drukowania i dostawy
79 34 10 00-6 usługi reklamowe
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów reklamowych z nadrukiem oraz wykonanie reklamy wielkoformatowej wraz z ekspozycją i obsługą.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja istotnych warunków zamówienia.
Ogłoszenie o zamówieniu ukazało się w BZP dnia 05.08.2011 r.
z numerem 212385.
Uwaga:
W związku z pytaniami, które wpłynęły w przedmiotowym postępowaniu w BZP w dniu 10.08.2011 r. zamieszczono ogłoszenie o zmianie ogłoszenia z numerem 216525.
Pyt. 1) Czy dopuszczone do przetargu będą powierzchnie wielkoformatowe, których montaż odbywa się za pomocą naciągów z linek stalowych?
Odp. Tak.
Pyt. 2) Czy dopuszczone do przetargu będą powierzchnie wielkoformatowe, których nośnikiem jest "siatka mesh"?
Odp. Tak.
Pyt. 3) Dotyczy części Nr IV: Co to znaczy "oczkowanie tablicy na górnej krawędzi". Technika oczkowania wykorzystywana jest przy banerach a nie tablicach. Proszę o wyjaśnienie.
Odp. Pisząc o oczkowaniu Zamawiającemu chodziło o wykonanie
w tablicy otworów, które byłyby zabezpieczone przed ewentualnym pęknięciem tablicy podczas montażu i ułatwiły jej zawieszenie. Zabezpieczenie podobne jak oczko w banerze.
Pyt. 4) Dotyczy części Nr IV. Czy próbka materiału z którego ma być wykonana tablica może być w mniejszym rozmiarze niż pożądana tablica, np. w formacie A5?
Odp. Zgodnie z zapisami specyfikacji istotnych warunków zamówienia (str. 12) "Załączone próbki muszą być identyczne
z materiałami, które Wykonawca dostarczy Zamawiającemu po podpisaniu umowy".
Pyt. 5) Dotyczy części Nr V. Czy próbka materiału z którego ma być wykonana tablica może być w mniejszym rozmiarze niż pożądana tablica, np. w formacie A5?
Odp. Zgodnie z zapisami specyfikacji istotnych warunków zamówienia (str. 12) "Załączone próbki muszą być identyczne
z materiałami, które Wykonawca dostarczy Zamawiającemu po podpisaniu umowy".
Pyt. 6) Dotyczy części Nr VI. Czy próbka materiału z którego ma być wykonana tablica może być w mniejszym rozmiarze niż pożądana tablica, np. w formacie A5?
Odp. Zgodnie z zapisami specyfikacji istotnych warunków zamówienia (str. 12) "Załączone próbki muszą być identyczne
z materiałami, które Wykonawca dostarczy Zamawiającemu po podpisaniu umowy".
Pyt. 7) Pyt. Dotyczy części Nr VII – pozycja 3 baner reklamy 4 sztuki.
Proszę o doprecyzowanie czy wybrany Wykonawca będzie miał do wykonania 4 projekty banerów, czy jeden projekt banera 2x3m
Odp.: Wykonawca będzie miał do wykonania 4 projekty – po jednym dla każdego banneru, z tym że projekty te będą podobne lub nieznacznie różniły się od projektu ścianki i rollup`u.
Pyt. 8) dotyczy części Nr VI. Z uwagi na brak zatyczek w kolorze szarym, czy dopuszczają Państwo tabliczki z zaślepkami PCV w kolorze czarnym?
Odp.: Zamawiający nie dopuszcza tabliczek z zaślepkami PCV w kolorze czarnym z uwagi na fakt, że zamawiane tabliczki stanowią uzupełnienie tabliczek już zamontowanych.
Pyt. 9) Dotyczy części Nr VIII: Prosimy o informację na jakiej wysokości będzie montowany baner? Informacja konieczna do wyceny, doboru techniki montażu i dokładnego przeliczenia kosztów. Jeżeli to możliwe prosimy o załączenie na stronie zdjęcia miejsca montażu, ściany budynku.
Odp. Baner ma zawisnąć na prawo od wejścia głównego tak, aby środek górnej krawędzi banera znajdował się w miejscu wskazanym czerwoną strzałką (zamieszczono zdjęcie elewacji frontowej budynku Wydziału Pedagogicznego i Artystycznego z wejściem głównym o nazwie "baner1").
W związku z pytaniem nr 10 Zamawiający zamieścił w BZP ogłoszenie
o zmianie ogłoszenia w dniu 12.08.2011 r. z numerem 217947.
Pyt. 10) Dotyczy części I pkt A i B. Billboardy/bannery muszą być zawieszone minimum w 3 miejscach z 5 możliwych określonych przez Zamawiającego. Z w/w treści wynika, że Zamawiający dopuszcza możliwość wynajmu w 3 miejscach ale nie określił jak to się ma do kryterium wyboru oferty, w którym wagą jest 100% ceny brutto. wiadomo, że udział Wykonawcy, który ma mniej lokalizacji (3 miejsca), prawdopodobnie uzyska łączną cenę brutto mniejszą, uzyskując w ten sposób wagę 100% ceny brutto stanowiącej kryterium. W związku z powyższym zwracamy się o wyjaśnienie w/w treści.
Odp.) Zamawiający zmienił miejsca lokalizacji z 5 do 3, skutkiem czego billboardy i banery muszą być zawieszone w 3 wskazanych miejscach. Usunięto reklamy w Jędrzejowie i Sandomierzu.
mgr Karolina Sochacka, tel (041) 72 75.
- Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia - Załączniki do SIWZ
Załączniki do SIWZ - Baner 1
Zdjęcie elewacji frontowej budynku WPiA, część Nr VIII.