Zakończone przetargi

Wykonanie i dostawa mebli do Uczelni, Nr DP/2310/3/11

Wykonanie i dostawa mebli do Uczelni, Nr DP/2310/3/11

Przetarg nieograniczony

  • Termin składania ofert: 2011.06.13 11:00
  • Termin otwarcia ofert: 2011.06.13 11:15
  • Termin związania ofertą: 30 dni
  • Miejsce składania ofert: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w Sekretariacie Kanclerza, pok. nr 5
  • Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie dotyczy
  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
  • Informacja dotycząca zastosowania aukcji elektronicznej: nie dotyczy
  • Miejsce realizacji: Kielce
  • Termin realizacji: 30 dni licząc od daty podpisania umowy – termin pożądany, tzn. termin realizacji zamówienia może ulec zmianie na pisemny, uzasadniony, zaakceptowany przez Zamawiającego wniosek Wykonawcy wybranego do realizacji zamówienia.
  • Wymagania: ZAMAWIAJĄCY DOPUSZCZA SKŁADANIE OFERT CZĘŚCIOWYCH. OFERTĄ CZĘŚCIOWĄ BĘDZIE OFERTA ZŁOŻONA NA CZEŚĆ ZAMÓWIENIA OZNACZONĄ CYFRĄ RZYMSKĄ. ZAMAWIAJĄCY NIE DOPUSZCZA SKŁADANIA OFERT WARIANTOWYCH. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 7) ustawy.
  • Warunki udziału w postepowaniu: Zgodnie z zapisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; b) posiadania wiedzy i doświadczenia, tj. wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonali minimum 1 dostawę mebli o charakterze odpowiadającym przedmiotowi niniejszego zamówienia o wartości nie mniejszej niż : dla części I – 1 000,00 zł brutto; dla części II – 3 500,00 zł brutto; dla części III – 5 000,00 zł brutto; dla części IV – 5 500,00 zł brutto; dla części V – 350,00 zł brutto; dla części VI – 700,00 zł brutto; dla części VII – 200,00 zł brutto; dla części VIII – 200,00 zł brutto, dla części IX – 9 000,00 zł brutto, oraz załączą dokument potwierdzający, że dostawa została wykonana lub jest wykonywana należycie; c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; d) sytuacji ekonomicznej i finansowej. Zgodnie z zapisem art. 26 ust. 2a ustawy Pzp Wykonawca wykaże brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy. W celu potwierdzenia spełniania w/w warunków Wykonawca zobowiązany jest złożyć stosowne oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt. VIII specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Z treści załączonych oświadczeń i dokumentów winno wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnił w/w warunki. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia/nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach załączonych do oferty a wyszczególnionych w pkt. VIII SIWZ. A. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp: 1) Oświadczenie zgodne z treścią art. 22 ust. 1 ustawy Pzp., sporządzonego wg załącznika Nr 2 do siwz. 2) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia (co najmniej jedna dostawa) na kwotę nie mniejszą niż: dla części I – 1 000,00 zł brutto; dla części II – 3 500,00 zł brutto; dla części III – 5 000,00 zł brutto; dla części IV – 5 500,00 zł brutto; dla części V – 350,00 zł brutto; dla części VI – 700,00 zł brutto; dla części VII – 200,00 zł brutto; dla części VIII – 200,00 zł brutto, dla części IX – 9 000,00 zł brutto, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Uwaga!!! Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w niniejszym punkcie w ust. B. B. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach o których mowa w art. 24 ust. 1 Pzp.: 1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt.2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy. Uwaga: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. B 2), - składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. C. Oprócz dokumentów wymienionych powyżej, do oferty należy załączyć: 1) Wypełniony i podpisany formularz rzeczowo-cenowy z wyszczególnieniem ceny netto i brutto poszczególnych części zgodnie z załącznikiem Nr 1A do SIWZ.
  • Wadium: 0 PLN
  • Kryteria wyboru: cena: 100%,
  • Specyfikacja: Zamawiający udostępnia SIWZ na swojej stronie internetowej bezpłatnie dla wszystkich zainteresowanych Wykonawców. Cena 22 zł dotyczy wyłącznie sytuacji, w której Zamawiający na żądanie Wykonawcy udostępnia SIWZ w wersji papierowej. Do w/w ceny należy doliczyć ewentualne koszty przesyłki w przypadku wysyłki.
  • Cena specyfikacji: 22 PLN

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa mebli. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 6 do niniejszej SIWZ.
2.Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie i dostawę mebli wraz z kosztami transportu do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, wniesienie, skręcenie oraz ustawienie mebli w miejscu wskazanym przez użytkownika.

Ogłoszenie o zamówieniu ukazało się w BZP dnia 30.05.2011 r. z numerem 151701.

UWAGA:
W specyfikacji istotnych warunków zamówienia (strona 5) skreśla się rozdział C pkt 1 w całości.

W związku z pytaniem, które wpłynęło do Zamawiającego poniżej przedstawiamy jego treść oraz odpowiedź na nie:
1) Zamawiający w załączniku Nr 6 do SIWZ, część III, opisał meble
w poz. Nr 1, 2, 3 podał grubość płyty meblowej z okleiną PCV. Płyta o powyższej grubości nie jest dostępna na rynku. Standardowa grubość płyty wynosi 18 mm. Czy Zamawiający dopuszcza płytę o grubości 18 mm?
Odpowiedź: Zamawiający dopuszcza płytę o grubości 18 mm.

Karolina Sochacka, tel. (41)349 72 75