Zakończone przetargi

wykonanie projektu wykonawczego drogi oraz wykonanie fragmentu drogi

wykonanie projektu wykonawczego drogi oraz wykonanie fragmentu drogi

Przetarg nieograniczony

  • Termin składania ofert: 2011.09.22 11:00
  • Termin otwarcia ofert: 2011.09.22 11:15
  • Termin związania ofertą: 30 dni
  • Miejsce składania ofert: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego Kielce ul. Żeromskiego 5 pokój 5 (sekretariat kanclerza)
  • Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie dotyczy
  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
  • Informacja dotycząca zastosowania aukcji elektronicznej: nie dotyczy
  • Miejsce realizacji: Kielce ul.Świętokrzyska
  • Termin realizacji: 100 dni licząc od dnia zawarcia umowy.
  • Wymagania: Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych Nie dopuszcza sie składania ofert częściowych Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp. Zamawiający pzrewiduje unieważnienie postepowania w oparciu o art.93 ust.1 a tzn. w przypadku jeżeli środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej które zamawiajacy zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia nie zostały mu przyznane. Zamawiający nie będzie wymagał wniesienia zabezpieczenia nalezytego wykonania umowy.
  • Warunki udziału w postepowaniu: W przetargu mogą uczestniczyć Wykonawcy spełniający następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności o charakterze odpowiadają¬cym przedmio¬towi zamówienia, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem tech¬nicz¬nym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobo¬wiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału tech¬nicznego i osób zdol¬nych do wykonania zamówienia, tzn. wyko¬nali minimum 2 roboty budowlane polegające na wykonaniu drogi o łącznej wartości netto co najmniej 130000,00 PLN każda oraz zatrudniają lub dysponują minimum 1 osobą z uprawnieniami budowlanymi; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tzn. są ubez¬pieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 100 000 PLN ; 2. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie muszą wykazać, że nie podlegają wykluczeniu z postępowania w oparciu o art.24 ust.1 Spełnienie w/w warunków oceniane będzie metodą „spełnia/ nie spełnia” na podstawie dokumentów wymienionych w pkt. VIII Specyfikacji Istotnych Wa¬runków Zamówienia. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WY¬KONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: Do oferty muszą być dołączone niżej wymienione dokumenty. Dokumenty muszą być przedstawione w postaci oryginałów lub kserokopii po¬świad¬czonych za zgodność przez Wykonawcę lub upoważnioną przez niego osobę. 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 Pzp do oferty należy dołączyć: a) oświadczenie Wykonawcy zgodne z treścią art. 22 ust 1 Pzp (wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 3 do SIWZ) b) wykaz wykonanych usług zrealizowanych w ostatnich 5 latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie, potwierdzających spełnienie warunków wiedzy i doświadczenia z podaniem ich przedmiotu, wartości, dat wykonania i odbiorców, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie, c) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nie czynności wraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; d) oświadczenie że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; e) opłacona polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania do oferty należy dołączyć: a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia o którym mowa w art. 24 ust. 1 Pzp (Załącznik Nr 4 do SIWZ); b) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 Pzp; c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; d) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składnia ofert; e) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4–8 Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; f) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w punkcie VIII. 2, - litera b), c), d), f) – składa dokumenty lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przez upływem terminu składania ofert, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - litera e) – składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 – 8 Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt. 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio do miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 5. Ponadto do oferty należy dołączyć: a) dowód wniesienia wadium ; b) pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisujących ofertę, jeżeli uprawnienie do jej podpisania nie wynika wprost z dokumentów dołączonych do oferty; c) w przypadku złożenia oferty wspólnej przez kilku Wykonawców – pełnomocnictwo ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców. Zaleca się, aby pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców składających ofertę wspólną. Oferta musi być podpisana w sposób prawnie zobowiązujący wszystkich partnerów.
  • Wadium: 3900 PLN
  • Kryteria wyboru: cena: 100%
  • Specyfikacja: Specyfikacja istotnych warunków zamówienia (SIWZ) dostępna jest na stronie zamawiającego jako załącznik do niniejszego ogłosznia. W wersji papierowej SIWZ można odebrać w siedzibie zamawiającego w Dziele Zamówień Publicznych lub za zaliczeniem pocztowym (koszt przesyłki nalezy doliczyć do ceny SIWZ).
  • Cena specyfikacji: 30 PLN

powyżej 14 000 euro
CPV:71240000-2; 45233226-9

Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie fragmentu drogi o długości około 45 mb w systemie „zaprojektuj i zbuduj” na terenie Uniwersytetu Humanistyczno-Przyrodniczego Jana Kochanowskiego w Kielcach przy ul. Świętokrzyskiej 15.
Inwestycja finansowana ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, PO Rozwój Polski Wschodniej, Projekt PO RPW 1.1-22 „Rozbudowa infrastruktury Dydaktycznej UJK – II etap budowy Campusu Uczelnianego.”
Na powyższą realizację inwestor ma pozwolenie na budowę nr 37/2005 z dnia 24.01.2005r.
Lokalizacja inwestycji obejmuje działki nr 144/23, 163/1 obręb 0012 przy ul. Świętokrzyskiej w Kielcach.
Zakres przedmiotu zamówienia:
- Wykonanie projektu wykonawczego drogi
- Wykonanie fragmentu drogi długości około 45 mb, do włączenia się do drogi serwisowej drogi szybkiego ruchu S 74 (rozwiązania wysokościowe, spadki, odwodnienie, podbudowa, konstrukcja nawierzchni) w nawiązaniu do projektu wykonawczego drogi – uzupełnienie PW/C/D/92/1
- Rozebranie istniejącej (starej) drogi z płyt drogowych
- Wykonanie odwodnienia drogi wraz ze studzienkami ściekowymi w nawiązaniu do projektu wykonawczego drogi – uzupełnienie kanalizacja deszczowa PW/C/Dkd/92/2
- Wykonanie chodnika z jednej strony drogi 125+ 45 łącznie około 170 mb
( podbudowa, konstrukcja, w nawiązaniu do istniejącego przy budynku G Wydziału Matematyczno-Przyrodniczego sekcja CD – nawierzchnia chodnika identyczna jak istniejąca.
- Wykonanie oświetlenia drogi ( typ lamp i rozmieszczenie ) w nawiązaniu do projektu wykonawczego drogi – uzupełnienie instalacje elektryczne PW/C/D/e/92/3
- Wykonanie szlabanu „wjazd – wyjazd ”na kartę, pilota oraz monitoringu CCTV

Aktualne uwarunkowania wykonania przedmiotu zamówienia:

Przedmiot zamówienia wykonać w systemie „zaprojektuj i zbuduj”
Projekt wykonawczy, uzyskanie wszelkich uzgodnień i pozwoleń leży po stronie Wykonawcy.

• Transport i zaplecze budowy zorganizować w sposób nie kolidujący z funkcjonowaniem obiektów sąsiednich .
• Zaplecze socjalno-bytowe Wykonawca zorganizuje we własnym zakresie.
• Zagospodarowanie rozebranych płyt drogowych do uzgodnienia z Inwestorem.
Zakres robót :

Zgodny z wykonaną przez Wykonawcę i zatwierdzoną dokumentacją techniczną, kosztorysami i specyfikacją techniczną wykonywania i odbioru robót budowlanych .
4. Drogę wykonać od zjazdu publicznego ( zostanie wykonany przez firmę „FARBUD”) z drogi serwisowej nr 2 według pikietażu 0+598,57 ( w załączeniu szkic sytuacyjny drogi S-74 i drogi serwisowej) do drogi łączącej zadanie nr 2 ( zostanie wykonana przez firmę POLAQUA ) według pikietażu 1+24.0 jak na rys nr1 projektu wykonawczego drogi uzupełnienie – dołączonego do SIWZ.
Wymagania:

• Roboty należy wykonywać zgodnie z projektem budowlanym, wiedzą techniczną, wymaganiami prawa budowlanego, Polskimi Normami i sztuką budowlaną
• Gruz należy systematycznie wywozić z placu budowy
• Wykonawca udzieli na wykonane roboty minimum 60 miesięcy gwarancji
• Odbiory odbywać się będą w oparciu o odpowiednie specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych.
• Zachować w stanie nieuszkodzonym istniejącą instalację kanalizacyjną przebiegającą pod przedmiotową drogą
• Użyte do budowy wyroby budowlane muszą odpowiadać wymogom ustawy o wyrobach budowlanych,
Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie przelewem wadium w kwocie: 3900,00 zł
(słow¬nie: trzy tysiące dziewięćset 00/100)
na konto:
Uniwersytetu Humanistyczno– Przyrodniczego Jana Kochanow¬skiego w Kiel¬cach
Bank Handlowy Warszawie S.A.
Nr 17 1030 1508 0000 0008 0371 1208

Na dowodzie przelewu należy wpisać
„Wadium – wykonanie projektu i budowa drogi ”

Potwierdzoną za zgodność kopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty. W przypadku wniesienia wadium w innych formach, dopuszczonych przepisami ustawy Prawo zamó¬wień publicznych art. 45 ust. 6, należy stosowny doku¬ment dołączyć do oferty.

W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczeń, winna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i zawierać:
1) nazwę i adres:
a) dającego zlecenie tj. Wykonawcy,
b) beneficjenta gwarancji tj. Zamawiającego,
c) gwaranta tj. banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji,
2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją,
3) kwotę gwarancji,
4) termin ważności gwarancji,
5) zobowiązanie gwaranta, do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie beneficjenta - Zamawiającego zawierające oświadczenie:
a) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie,
b) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
 odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
 zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe
z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.


Oferta nie zabezpieczona jedną z form wadium zostanie odrzucona. Zwrot wadium na¬stąpi zgodnie
z art. 46 ust.1, ust. 2 ustawy Prawo zamówień pu¬blicznych.

Wykonawca, którego oferta została wybrana traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiają-cego, jeżeli:
- odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warun¬kach okre¬ślonych
w ofercie,
- nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
- zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przy¬czyn leżą¬cych po stronie Wykonawcy.
Zamawiający przewiduje zmianę treści umowy zawartej z wykonawcą w szczególności w przypadku:
- nazwy Stron umowy, dane strony, jeżeli zajdzie zmiana w dokumentacjach rejestrowych;

- koordynatorów, inspektorów nadzoru, numerów telefonu i fax, ze strony Zamawiającego i Wykonawcy;

- ilości zamawianych elementów, jeżeli zajdzie okoliczność, której nie można było przewidzieć, co może wiązać się ze zmianą wynagrodzenia Wykonawcy tj. jego obniżeniem o wartość elementów które wyłączono z realizacji;

- terminu realizacji zamówienia w przypadku zaistnienia okoliczności na które strony umowy nie miały wpływu;

- aktualizacji rozwiązań projektowych z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów;

- podwykonawcy ze względów losowych lub innych korzystnych dla Zamawiającego, w przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców; przy czym zmiana podwykonawcy musi być uzgodniona z zamawiającym;

- stawki podatku VAT w przypadku zmiany przepisów ustawy o podatku od towaru i usług i podatku akcyzowym w odniesieniu odpowiednio do całości lub danej części wartości zamówienia, którego zmiana dotyczy;

- technologii zastosowanej w projekcie, jeżeli na rynku zaistnieje możliwość nowszych, korzystniejszych rozwiązań.

Ogłoszenie o zamówieniu przekazano do publikacji w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 07.09.2011r, Opublikowane zostało 07.09.2011r. z numerem 276480-2011.
Ogłoszenie o zamówieniu opublikowane na stronie zamawiającego (wraz z SIWZ) i na tablicy ogłoszeń w dniu 07.09.2011r.

Barbara Kotras 413497277
Janusz Siwiec 413497210