Zakończone przetargi

Dostawa odczynników chemicznych, szkła laboratoryjnego oraz drobnego sprzętu laboratoryjnego

Dostawa odczynników chemicznych, szkła laboratoryjnego oraz drobnego sprzętu laboratoryjnego

Przetarg nieograniczony

  • Termin składania ofert: 2011.12.19 11:00
  • Termin otwarcia ofert: 2011.12.19 11:15
  • Termin związania ofertą: 30 dni
  • Miejsce składania ofert: Oferty należy składac w siedzibie Zamawiajacego: UJK w Kielcach, ul. Żeromskiego 5 pok. nr 5(sekretariat Kanclerz)
  • Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie dotyczy
  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
  • Informacja dotycząca zastosowania aukcji elektronicznej: nie dotyczy
  • Miejsce realizacji: Kielce, ul świętokrzyska 15
  • Termin realizacji: 30 dni od dnia podpisania umowy
  • Wymagania: Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych Zamawiający dopuszcza udzielenie zamówień uzupełniających w oparciu o art. 67 ust.1 pkt 7 ustawy PZP
  • Warunki udziału w postepowaniu: Zgodnie z zapisami art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: a)posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie dołączonego do oferty oświadczenia zgodnego z zapisem art. 22 ust.1 ustwy. b)posiadania wiedzy i doświadczenia, tj. wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonali minimum jedną dostawę o charakterze odpowiadającej przedmiotowi niniejszego zamówienia oraz załączą dokumenty potwierdzające, że ta dostawa została wykonana lub jest wykonywana należycie; Ocena spełnienia tego warynku odbędzie sie w oparciu o wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia ,co najmniej jedna dostawa o wartości nie mniejszej niż 10.000 zł, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawa została wykonana lub jest wykonywana należycie. c)dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Ocena spełnienia tego warunku odbedzie się na podstawie oświadczenia zgodnego z zapisem art. 22 ust.1ustawy Pzp , w oparciu o metode spełnia/niespełnia d)sytuacji ekonomicznej i finansowej.ocena spełnienia tego warunku zostanie również wykonana w oparciu o oświadczenie wykonawcy w oparciu o art.22 ust.1 ustawy Pzp , zgodnie z formułą spełnia/ niespełnia. Uwaga: Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów jak dla wszystkich wykonawców tj: W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach o których mowa w art. 24 ust. 1 Pzp.: 1.Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia. (załącznik Nr 3 do SIWZ) 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie 24 ust. 1 pkt 2 ustawy. Uwaga!!! Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: pkt. 2) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty muszą być przedstawione w postaci oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (czytelny podpis upoważnionego przedstawiciela lub imienna pieczątka z parafką) tj. przez osoby reprezentujące Wykonawcę lub przez pełnomocnika upoważnionego do złożenia oferty w jego imieniu, w takim przypadku do oferty winno być załączone pełnomocnictwo. Sposób reprezentacji musi być zgodny z właściwym wypisem z rejestru. 4.Oprócz dokumentów wymienionych powyżej, do oferty należy załączyć: 1) Wypełniony formularz ofertowy (zał. Nr 2 do SIWZ) 2) Dokument lub dokumenty, z których będzie wynikać uprawnienie do podpisania oferty ,a w przypadku, gdy oferta podpisywana jest przez pełnomocnika-pełnomocnictwo.
  • Wadium: 0 PLN
  • Kryteria wyboru: cena 100 % Celem niniejszego postępowania jest wybór ofert najkorzystniejszej spośród ofert nie odrzuconych, wg, podanego kryterium: jedynym kryterium wyboru oferty będzie: cena brutto - stanowiące wagę 100% W celu ustalenia wielkości punktowej, jaką poszczególni Wykonawcy uzyskali z tytułu kryterium cena, Zamawiający dokona porównania ofert według następujących zasad: Kryterium: cena brutto: maksymalną ilość punktów (100) Zamawiający przyzna ofercie z najniższą ceną brutto, pozostałe będą oceniane w proporcji do niej, tj.: (Cena brutto najniższa : Cena brutto badana) x 100 pkt.= liczba punktów uzyskana przez poszczególne oferty Najkorzystniejsza oferta to oferta o największej ilości punktów otrzymanych w kryterium cena.
  • Specyfikacja: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego w pokoju nr 3 lub za zaliczeniem pocztowym.
  • Cena specyfikacji: 35 PLN

Dostawa odczynników chemicznych, szkła laboratoryjnego oraz drobnego sprzętu laboratoryjnego do zajęć laboratoryjnych dla studentów Wydziału Matematyczno - Przyrodniczego UJK w Kielcach, z podziałem na 3 części .

Ogłoszenie ukazało sie w Biuletynie Zamówień Publicznych dnia 08.12.2011 r. pod nr 323945-2011
Postępowanie jest współfinansowane ze środków projektu grantPROGRES II -program zwiększania liczby absolwentów kierunków zamawianych w części I i III


w części II ze środków projektu PROGRES-Program Rozwoju: Gospodarka-Edukacja-Sukces
UWAGA!!!!
W załączniku nr 1 przedmiot zamówienia cz. III "drobny sprzęt laboratotyjny", w pozycji 29 i 30 pominięta została przez zamawiającego ilość sztuk,w związku z tym wyjaśniam, że w pozycji 29(kolba stożkowa z wąską szyjką powinna być ilość 5 sztuk, w pozycji 30-zlewki pojemność 500 ml powinna być również ilość 5 sztuk . Analogicznie w załączniku nr 2-Oferta w cz III, pozycja 29- 5 sztuk i poz.30-5 sztuk. Za zaistniałą nieścisłość przepraszamy.
PYTANIA I ODPOWIEDZI DO SIWZ
Pyt.1
Zamawiający prosi o wyłączenie z części I do osobnego pakietu pozycji nr 20, 21 oraz 23
Odp. 1
Zamawiający nie wyraża zgody na wyłączenie z cz. I do osobnego pakietu poz. 20, 21 oraz 23 .
Pyt.2
Czy Zamawiającemu w załączniku nr 1 cz I (Odczynniki chemiczne) pozycja 6- błękit bromofenylowy wskaźnik chodzi o 10 kg czy o 10 g tego odczynnika?
Odp.2
Oczywiście chodzi o 10 g błękitu bromofenylowego.
UWAGA
W związku ze zmianą przedmiotu zamówienia(załącznik nr 1) w czI -odczynniki chemiczne poz. nr 6- Błękit bromofenylowy (obecnie jest 10 kg, a powinno być 10 g) Zamawiający przesuwa termin składania ofert na 19.12.2011 r. , godzina pozostaje bez zmian.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia ukazało sie w Biuletynie Zamówień Publicznych dnia 14.12.2011 r. pod nr 330577-2011

mgr Wioletta Baran tel. (41) 349 73-32