Zakończone przetargi

Realizacja praktyk zawodowych i zajęć praktycznych dla studentów Wydziału Nauk o Zdrowiu w okresie od 01.10.2011 r. do 30.09.2012 r., postępowanie Nr DP/2310/168/11.

Realizacja praktyk zawodowych i zajęć praktycznych dla studentów Wydziału Nauk o Zdrowiu w okresie od 01.10.2011 r. do 30.09.2012 r., postępowanie Nr DP/2310/168/11.

Przetarg nieograniczony

  • Termin składania ofert: 2011.09.01 11:00
  • Termin otwarcia ofert: 2011.09.01 11:15
  • Termin związania ofertą: 30 dni
  • Miejsce składania ofert: Uniwersytet Humanistyczno - Przyrodniczy Jana Kochanowskiego w Kielcach Sekretariat Kanclerza, pokój Nr 5 ul. Żeromskiego 5 25-369 Kielce
  • Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie dotyczy
  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
  • Informacja dotycząca zastosowania aukcji elektronicznej: nie dotyczy
  • Miejsce realizacji: Kielce
  • Termin realizacji: Termin realizacji: od 01.10.2011 r. do 30.09.2012 r.
  • Wymagania: Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
  • Warunki udziału w postepowaniu: Zgodnie z treścią art. 22 ust. 1 Pzp o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy nakładają obowiązek ich posiadania; 2) posiadania wiedzy i doświadczenia, tzn. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonują minimum jedną usługę polegającą na: a) realizacji praktyk zawodowych na kierunkach: pielęgniarstwo, położnictwo, fizjoterapia, zdrowie publiczne, ratownictwo medyczne oraz b) realizacji zajęć praktycznych na kierunkach pielęgniarstwo, położnictwo; 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tzn. dysponuje oddziałami leczniczymi umożliwiającymi realizację praktyk zawodowych oraz zajęć praktycznych z zakresu: chirurgii, neurochirurgii, kardiochirurgii, ortopedii, Intensywnej Opieki Medycznej, Chorób wewnętrznych, kardiologii, ginekologii, położnictwa, patologii ciąży, neonatologii, neurologii, psychiatrii, rehabilitacji oraz zapewni stanowiska pracy i środki ochrony indywidualnej; 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2. Zgodnie z treścią art. 26 ust. 2a Pzp Wykonawca musi wykazać brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust 1 Pzp. W celu potwierdzenia spełniania w/w warunków Wykonawca zobowiązany jest do złożenia stosownego oświadczenia i dokumentów wymienionych w punkcie IV SIWZ. Z treści załączonych oświadczeń i dokumentów winno wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnia w/w warunki. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia/nie spełnia”, w oparciu o załączone do oferty oświadczenia i dokumenty, a wymienione w punkcie IV SIWZ. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie muszą dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. Do oferty muszą być dołączone niżej wymienione dokumenty: 1. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp do oferty należy dołączyć: 1) oświadczenie zgodne z treścią art. 22 ust.1 Pzp; 2) wykaz wykonywanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w zakresie niezbędnym do wykazania warunku wiedzy i doświadczenia (co najmniej jedna usługa) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, z podaniem ich wartości, dat, wykonania, przedmiotu, odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dane z wykazu muszą potwierdzać spełnianie warunku z pkt III. 1. 2) 3) oświadczenie, że Wykonawca dysponuje oddziałami leczniczymi umożliwiającymi realizację praktyk zawodowych oraz realizację zajęć praktycznych na kierunkach: pielęgniarstwo, położnictwo, fizjoterapia, zdrowie publiczne, ratownictwo medyczne z zakresu: chirurgii, neurochirurgii, kardiochirurgii, ortopedii, Intensywnej Opieki Medycznej, Chorób wewnętrznych, kardiologii, ginekologii, położnictwa, patologii ciąży, neonatologii, neurologii, psychiatrii, rehabilitacji oraz zapewni stanowiska pracy i środki ochrony indywidualnej. UWAGA! A. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z innymi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp polega na zasobach innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26 ust 2b Pzp, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w niniejszym punkcie w ust. 1 i 2. 2. B. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp należy złożyć: a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 Pzp; b) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 Pzp; c) dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. UWAGA! A. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 2 B. składa dokument lub dokumenty wystawione w Kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty są składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (czytelny podpis upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy lub imienna pieczątką z parafą), osoby reprezentujące Wykonawcę lub przez pełnomocnika upoważnionego do złożenia oferty w jego imieniu. W takim przypadku do oferty winno być dołączone pełnomocnictwo. Sposób reprezentacji Wykonawcy musi być zgodny z właściwym wpisem do rejestru. Dokumenty winny być ułożone w podanej wyżej kolejności.
  • Wadium: 0 PLN
  • Kryteria wyboru: 1. Kryterium - cena brutto za realizację 1 godziny dydaktycznej praktyk zawodowych - stanowiące wagę 80%. 2. Kryterium – łączna cena brutto za realizację zajęć praktycznych - stanowiące wagę 20%:
  • Specyfikacja: Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać w siedzibie Zamawiającego w Dziale Zamówień Publicznych w pokoju Nr 4 lub za zaliczeniem pocztowym. SIWZ Zamawiający zamieszcza na swojej stronie internetowej w wersji elektronicznej do bezpłatnego pobrania przez wszystkich wykonawców. Opłata za SIWZ w wysokości 27 zł dotyczy wyłącznie sytuacji, w której Wykonawca żąda od Zamawiającego udostępnienia SIWZ w wersji papierowej.
  • Cena specyfikacji: 27 PLN

Przedmiotem zamówienia jest realizacja praktyk zawodowych i zajęć praktycznych dla studentów Wydziału Nauk o Zdrowiu w okresie od 01.10.2011 r. do 30.09.2012 r.
(11 270 godzin dydaktycznych na kierunkach pielęgniarstwo, położnictwo, fizjoterapia, zdrowie publiczne i ratownictwo medyczne – 1 godzinę dydaktyczną stanowi 45 minut dydaktycznych oraz 120 grup na zajęcia praktyczne na kierunkach pielęgniarstwo, położnictwo). Szczegółowy opis zamówienia zawiera załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ.

Ogłoszenie o zamówieniu ukazało się w BZP dnia 23.08.2011 r. z numerem 225813.

mgr Karolina Sochacka, tel. (041) 349 72 75.