Zakończone przetargi

Aranżacja, wykonanie, dostawa i montaż mebli, postępowanie DP/2310/177/11

Aranżacja, wykonanie, dostawa i montaż mebli, postępowanie DP/2310/177/11

Przetarg nieograniczony

  • Termin składania ofert: 2011.09.28 13:00
  • Termin otwarcia ofert: 2011.09.28 13:15
  • Termin związania ofertą: 30 dni
  • Miejsce składania ofert: w siedzibie zamawiającego w Kielcach przy ul. Żeromskiego 5 Sekretariat Kanclerza- pokój 5
  • Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie dotyczy
  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
  • Informacja dotycząca zastosowania aukcji elektronicznej: nie dotyczy
  • Miejsce realizacji: Kielce
  • Termin realizacji: Realizacja zamówienia nastąpi w ciągu 30 dni od daty podpisania umowy.
  • Wymagania: Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego , o którym mowa w art. 67 ust.1 pkt. 6. Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy tzn. -dopuszcza wydłużenie lub skrócenie terminu realizacji umowy w przypadku zaistnienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy. W takim przypadku Wykonawca winien złożyć pisemny wniosek uzasadniający zmianę i uzyskać akceptację Zamawiającego; - dopuszcza zmianę wymiarów mebli +/- 10% w uzasadnionych przypadkach.
  • Warunki udziału w postepowaniu: V. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW 1. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. 1.2. Posiadają wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia. Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca, wykaże że w okresie ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- to w tym okresie wykonał minimum 2 usługi (aranżacja, wykonanie, dostarczenie i montaż mebli ) o wartości minimum 7000,00 zł brutto każda. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia referencji potwierdzających należyte wykonanie zamówienia. 1.3. Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. 1.4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. 2. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu dotyczący braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust.1 ustawy Pzp. W przypadku wykonawców wspólnie się ubiegających o udzielenie zamówienia, każdy z warunków określonych w pkt. 1.1-1.4 winien spełniać co najmniej jeden z tych wykonawców albo wszyscy ci wykonawcy wspólnie. Warunek określony w pkt. 2 powinien spełniać każdy z wykonawców samodzielnie. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na potencjał techniczny innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Wykonawca powołujący się na potencjał techniczny innych podmiotów w zakresie doświadczenia zobowiązany jest do wykazania spełniania warunku poprzez wskazanie części zamówienia, jaką powierzy podwykonawcom. VI. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU A. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu do oferty należy załączyć: 1. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 pkt. 1-4 ustawy Pzp wg wzoru na zał. Nr 3 do SIWZ (oryginał); 2. Wykaz minimum dwóch usług (aranżacja, wykonanie, dostarczenie i montaż mebli) wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi te zostały wykonane należycie (sporządzony na załączniku nr 5 do SIWZ). 3. W przypadku oferty składanej przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, oświadczenie o spełnianiu każdego z warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 składa co najmniej jeden z tych wykonawców albo wszyscy ci wykonawcy wspólnie. B. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust.1 ustawy należy złożyć następujące dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osobę upoważnioną, z zachowaniem sposobu reprezentacji: 1.Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust.1 Pzp, wg wzoru na zał. Nr 4 do SIWZ; 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt. 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy. Osoba fizyczna składa jedno oświadczenie na załączniku Nr 4 do SIWZ. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 i 2; składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku oferty składanej przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, dokumenty potwierdzające, że wykonawca nie podlega wykluczeniu składa każdy z wykonawców oddzielnie. C.W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego należy dołączyć: - projekt aranżacji pomieszczenia wraz z opisem mebli i materiałów z jakich będą wykonane;
  • Wadium: 130 PLN
  • Kryteria wyboru: Zamawiający przy wyborze ofert kierował się będzie następującymi kryteriami: 1.Kryterium „cena brutto” - stanowiące wagę 80% W celu ustalenia wielkości punktowej, jaką poszczególni Wykonawcy uzyskali z tytułu kryterium cena, Zamawiający dokona porównania ofert według następujących zasad: Kryterium: cena brutto: maksymalną ilość punktów (80) Zamawiający przyzna ofercie z najniższą ceną brutto, pozostałe będą oceniane w proporcji do niej, tj.: (Cena brutto najniższa : Cena brutto badana) x 80 pkt = liczba punktów uzyskana przez poszczególne oferty. 2.Kryterium funkcjonalność - stanowiące wagę 20% Oferty w tym kryterium będą oceniane na podstawie dołączonej do oferty aranżacji. W celu ustalenia wielkości punktowej, jaką poszczególni Wykonawcy uzyskali z tytułu kryterium funkcjonalność, Zamawiający dokona porównania ofert według następujących zasad: Każdy członek komisji przetargowej dokona indywidualnej oceny funkcjonalności. Wykonawca w tym kryterium może uzyskać maksymalnie 20 punktów od każdego członka komisji przetargowej Za najkorzystniejszą Zamawiający uzna ofertę, która uzyska największą liczbę punktów łącznie za obydwa kryteria oceny ofert przyjęte w niniejszym postępowaniu.
  • Specyfikacja: Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia w formie papierowej można uzyskać w Dziale Zamówień Publicznych w siedzibie Zamawiającego. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia w formie papierowej jest odpłatna. Do ceny należy dodać koszt przesyłki w zależności wyboru Wykonawcy (tj. polecona, polecona priorytet czy kurierska). Płatne przelewem na konto Zamawiającego. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia pobrana ze strony internetowej Zamawiającego: https://www.ujk.edu.pl/www-przetargi/index.php, jest bezpłatna.
  • Cena specyfikacji: 35 PLN

1.Przedmiotem zamówienia jest aranżacja, wykonanie, dostarczenie i montaż mebli w biurze Uniwersyteckiego Centrum Wsparcia i Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.
Pomieszczenie biurowe musi być wyposażone w następujące meble:
a) szafa biurowa – ilość 3 szt.,
b)szafa ubraniowa - ilość 1 szt.,
c)biurko z łącznikiem- ilość 3 szt.,
d)biurko pod komputer- ilość 1szt.,
e)krzesło obrotowe- ilość 2 szt.,
f)stolik okolicznościowy- ilość 1szt.,
g)fotel tapicerowany- ilość 3 szt.,
h) komoda dwudrzwiowa – ilość 2szt.
-szczegółowo opisanych w załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

2.Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku
Zamówień Publicznych (CPV)
79.93.20.00-6 – usługi projektowania wnętrz
79.93.40.00 – 0 usługi projektowania mebli
98.30.00.00 – 6 różne usługi
39.10.00.00 - 3 meble
39.12.11.00 – 7 biurka
39.11.31.00 – 8 fotele
39.11.11.00 - 4 siedziska obrotowe
39.14.31.22 -7 komody
39.14.33.10 – 2 stoliki
39.14.13.00 – 5 szafy
3. Do obowiązków Wykonawcy należy dokonanie (przed złożeniem oferty) szczegółowych
pomiarów pomieszczenia.

Ogłoszenie o zamówieniu zostało:
1) Zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 15.09.2011 pod numerem 289552-2011,
2) Zamieszczone w siedzibie i na stronie Zamawiającego: www.ujk.kielce.pl w dniu 15.09.2011r.
Uwaga:
Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie przelewem wadium w kwocie:
130,00 zł (słownie: sto trzydzieści złotych, 00/100)
przed upływem terminu składania ofert zgodnie z art. 45 ust 3. Ustawy Pzp.
Wykonawca, który zamierza wnieść wadium w pieniądzu powinien wpłacić ww. kwotę: przed upływem terminu składania ofert na konto Zamawiającego:
UNIWERSYTET HUMANISTYCZNO– PRZYRODNICZY Jana Kochanowskiego w Kielcach
Bank Handlowy Warszawie S.A. Nr 17 1030 1508 0000 0008 0371 1208
Na dowodzie przelewu należy wpisać: „Wadium– Znak sprawy DP/2310/177/11 „Aranżacja i wykonanie mebli do Biura ds. Osób Niepełnosprawnych w Uniwersyteckim Centrum Wsparcia i Rehabilitacji”
Potwierdzoną za zgodność kopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty.
W przypadku wniesienia wadium w innych formach, dopuszczonych przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych art. 45 ust. 6, należy stosowny dokument w formie oryginału dołączyć do oferty, który w swej treści musi zawierać przesłanki do zatrzymania wadium określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. Brak którejkolwiek z przesłanek w treści gwarancji spowoduje uznanie wadium za wniesione nieprawidłowo, co będzie skutkować wykluczeniem Wykonawcy.
Wnoszona gwarancja ubezpieczeniowa lub bankowa musi mieć charakter samoistny, nieodwołalny, bezwarunkowy oraz płatny na każde żądanie Zamawiającego.
Oferta niezabezpieczona jedną z form wadium zostanie odrzucona zgodnie z art. 24 ust 4 ustawy.
Zwrot wadium nastąpi zgodnie z art. 46 ust. 1, ust. 1a i ust. 2 ustawy Pzp.
Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty pro-wadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym, mowa w art. 26 ust. 3 nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
-odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
-zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

mgr Anna Kowalczyk, tel. (041) 349 72 75.