Wykonanie i dostawa mebli do budynku CEART
Wykonanie i dostawa mebli do budynku CEART
Przetarg nieograniczony
- Termin składania ofert: 2011.08.16 11:00
- Termin otwarcia ofert: 2011.08.16 11:15
- Termin związania ofertą: 30 dni
- Miejsce składania ofert: UNIWERSYTET HUMANISTYCZNO - PRZYRODNICZY Jana Kochanowskiego w Kielcach ul. Żeromskiego 5, Sekretariat Kanclerza, pokój nr 5
- Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie dotyczy
- Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
- Informacja dotycząca zastosowania aukcji elektronicznej: nie dotyczy
- Miejsce realizacji: Kielce
- Termin realizacji: 3.10.2011 r. – termin pożądany, tzn. termin realizacji zamówienia może ulec zmianie na pisemny, uzasadniony, zaakceptowany przez Zamawiającego wniosek Wykonawcy wybranego do realizacji zamówienia. Termin dostawy uzależniony jest od daty oddania budynku CEART do użytkowania (planowany termin oddania budynku to 30.09.2011 r.) Ostateczny termin dostawy mebli uzależniony jest od uzyskania decyzji o dopuszczeniu obiektu do użytkowania.
- Wymagania: Dopuszcza się składanie ofert częściowych. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy tzn. dopuszcza się wydłużenie lub skrócenie terminu realizacji (termin realizacji zamówienia może ulec zmianie na pisemny, uzasadniony, zaakceptowany przez Zamawiającego wniosek Wykonawcy wybranego do realizacji zamówienia).
- Warunki udziału w postepowaniu: 1.Warunki udziału w postępowaniu: 1) Zgodnie z zapisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; b) posiadania wiedzy i doświadczenia, tj. wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonali minimum 1 dostawę mebli o charakterze odpowiadającym przedmiotowi niniejszego zamówienia o wartości nie mniejszej niż : dla części I – 1 500,00 zł brutto; dla części II – 2 000,00 zł brutto; dla części III – 4 000,00 zł brutto; dla części IV – 3 000,00 zł brutto; dla części V – 6 000,00 zł brutto; dla części VI – 2 000,00 zł brutto; dla części VII – 1 000,00 zł brutto; dla części VIII – 2 000,00 zł brutto, dla części IX – 7 000,00 zł brutto, dla części X – 1 500,00 zł brutto, dla części XI – 1 000,00 zł brutto, dla części XII – 30 000,00 zł brutto, oraz załączą dokument potwierdzający, że dostawa została wykonana lub jest wykonywana należycie; c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; d) sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2) Zgodnie z zapisem art. 26 ust. 2a ustawy Pzp Wykonawca wykaże brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy. 2.Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków: W celu potwierdzenia spełniania w/w warunków Wykonawca zobowiązany jest złożyć stosowne oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt VIII specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Z treści załączonych oświadczeń i dokumentów winno wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnił w/w warunki. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia/nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach załączonych do oferty, a wyszczególnionych w pkt VIII SIWZ. VIII.DOKUMENTY WYMAGANE OD WYKONAWCÓW A. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp: 1) Oświadczenie zgodne z treścią art. 22 ust. 1 ustawy Pzp., sporządzone według załącznika Nr 2 do siwz. 2) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia (minimum jedna dostawa) na kwotę nie mniejszą niż: dla części I – 1 500,00 zł brutto; dla części II – 2 000,00 zł brutto; dla części III – 4 000,00 zł brutto; dla części IV – 3 000,00 zł brutto; dla części V – 6 000,00 zł brutto; dla części VI – 2 000,00 zł brutto; dla części VII – 1 000,00 zł brutto; dla części VIII – 2 000,00 zł brutto, dla części IX – 7 000,00 zł brutto, dla części X – 1 500,00 zł brutto, dla części XI – 1 000,00 zł brutto, dla części XII – 30 000,00 zł brutto, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Uwaga!!! Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w niniejszym punkcie w ust. B. B. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 Pzp.: 1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (załącznik Nr 3 do siwz). 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy. Uwaga: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt B 2) - składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty muszą być przedstawione w postaci oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (czytelny podpis upoważnionego przedstawiciela lub imienna pieczątka z parafką) tj. przez osoby reprezentujące Wykonawcę lub przez pełnomocnika upoważnionego do złożenia oferty w jego imieniu. W takim przypadku do oferty winno być załączone pełnomocnictwo. Sposób reprezentacji musi być zgodny z właściwym wypisem z rejestru.
- Wadium: 0 PLN
- Kryteria wyboru: Kryterium - cena brutto - stanowiące wagę 100% W celu ustalenia wielkości punktowej, jaką poszczególni Wykonawcy uzyskali z tytułu kryterium cena, Zamawiający dokona porównania ofert według następujących zasad: Kryterium: cena brutto: maksymalną ilość punktów (100) Zamawiający przyzna ofercie z najniższą ceną brutto, pozostałe będą oceniane w proporcji do niej, tj.: (Cena brutto najniższa : Cena brutto badana) x 100 pkt = liczba punktów uzyskana przez poszczególne oferty. Za najkorzystniejszą Zamawiający uzna ofertę, która uzyska największą liczbę punktów za kryterium przyjęte w niniejszym postępowaniu tj. „cena brutto”.
- Specyfikacja: Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia w formie papierowej można uzyskać w Dziale Zamówień Publicznych w siedzibie Zamawiającego. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia w formie papierowej jest odpłatna. Do ceny należy dodać koszt przesyłki w zależności wyboru Wykonawcy (tj. polecona, polecona priorytet czy kurierska). Płatne przelewem na konto Zamawiającego. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia pobrana ze strony internetowej Zamawiającego: http://www.ujk.edu.pl/ dzp/przetargi.php, jest bezpłatna.
- Cena specyfikacji: 48 PLN
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa mebli do budynku CEART zlokalizowanego w Kielcach przy ul. Krakowskiej 11 (Wydział Pedagogiczny i Artystyczny). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 6 do niniejszej SIWZ.
2.Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie i dostawę mebli wraz z kosztami transportu
do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, wniesienie, skręcenie oraz ustawienie
mebli w miejscu wskazanym przez użytkownika.
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w BZP w dniu 01.08.2011 r. pod numerem 224474-2011 oraz na stronie Zamawiającego: www.ujk.edu.pl i na tablicy ogłoszeń w jego siedzibie w dn. 01.08.2011r.
Uwaga:
W związku z pytaniami, które wpłynęły w przedmiotowym postępowaniu Zamawiający przedstawia poniżej pytania oraz odpowiedzi na nie:
Pyt. 1) W zadaniu VIII nie podano rodzaju materiału tapicerskiego. Proszę o doprecyzowanie, z podaniem rodzaju tkaniny lub skóry ze wzornika producenta foteli, ewentualnie grupy cenowej od 1-5.
Odp.: Materiał tapicerski: ekoskóra w kolorze bordo.
Pyt. 2)
a) W zadaniu IX Opisu Przedmiotu Zamówienia podane zostały wykluczające się nawzajem informacje o rodzaju mechanizmu. Proszę zdecydować, czy chodzi o mechanizm Kontakt, czy mechanizm synchroniczny z regulowaną głębokością oparcia:
Odp.: Chodzi o mechanizm synchroniczny z regulowaną głębokością oparcia.
b) Proszę określić kolor elementów plastikowych:czarny czy grafitowy?
Odp.: Kolor grafitowy.
c) Proszę o doprecyzowanie, z podaniem rodzaju tkaniny lub skóry ze wzornika producenta krzeseł, ewentualnie grupy cenowej od 1-4.
Odp.: Rodzaj skóry: ekoskóra w kolorze grafitowym.
Karolina Sochacka, tel./fax (41) 349 72 75.
- Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia - wykonanie i dostawa mebli
- Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy
- Załacznik nr 2- oświadczenie z art. 22 ust.1 ustawy pzp
- Załącznik nr 3 - oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- Załącznik nr 4 do SIWZ - Wykaz dostaw
- Załącznik nr 5 do SIWZ - Projekt umowy
- Załącznik nr 6 do SIWZ- Przedmiot Zamówienia
- Załącznik nr 6 - ciąg dalszy
- Załącznik nr 6 do SIWZ- ciąg dalszy
- Załącznik nr 6 do SIWZ- ciąg dalszy
- Załącznik nr 6 do SIWZ - ciąg dalszy
- Zalącznik nr 6 do SIWZ- ciąg dalszy
- Załącznik nr 6 do sIWZ- ciąg dalszy
- Załącznik nr 6 do SIWZ- ciąg dalszy
- Załącznik nr 6 do SIWZ- ciąg dalszy
- Załącznik nr 6 do SIWZ- ciąg dalszy
- Załącznik nr 6 do SIWZ - ciąg dalszy