Zakończone przetargi

Dostawa wyposasażenia laboratoryjnego dla Laboratorium Nowoczesnych Metod Biologii.

Dostawa wyposasażenia laboratoryjnego dla Laboratorium Nowoczesnych Metod Biologii.

Przetarg nieograniczony

  • Termin składania ofert: 2011.08.05 11:00
  • Termin otwarcia ofert: 2011.08.05 11:15
  • Termin związania ofertą: Wykonawca będzie związany złożoną ofertą przez 60 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
  • Miejsce składania ofert: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego 25-369 Kielce ul. Żeromskiego 5 pokój nr 5
  • Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie dotyczy
  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
  • Informacja dotycząca zastosowania aukcji elektronicznej: nie dotyczy
  • Miejsce realizacji: Kielce, ul. Świętokrzyska 15
  • Termin realizacji: Wykonawca zrealizuje zamówienie tj. dostarczy i uruchomi przedmiot zamówienia oraz przeprowadzi szkolenie w zakresie obsługi i użytkowania dostarczonego sprzętu (dotyczy wirówek uniwersalnych, aparatu do PCR gradientowego, płuczki do płytek 96-dołkowych) w terminie 42 dni licząc od daty podpisania umowy.
  • Wymagania: Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Ofertą częściową będzie oferta złożona na jedną, kilka lub wszystkie części zamówienia oznaczone cyfrą rzymską w pkt. III siwz. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego, zgodnie art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Wykonawca, który zostanie wybrany do realizacji zamówienia zobowiązany będzie do udzielenia gwarancji na warunkach określonych we wzorze karty gwarancyjnej stanowiącej załącznik nr 8 do siwz.
  • Warunki udziału w postepowaniu: W postępowaniu mogą uczestniczyć wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1. Posiadania uprawnień do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadania wiedzy i doświadczenia tzn. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali co najmniej dwie dostawy o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, o wartości brutto nie mniejszej niż: a. 110 000,00 zł (słownie: sto dziesięć tysięcy zł) każda – dla części I, b. 67 000,00 zł (słownie: sześćdziesiąt siedem tysięcy zł) każda – dla części II, c. 35 000,00 zł (słownie: trzydzieści pięć tysięcy zł) każda – dla części III, d. 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy zł) każda – dla części IV. 3. Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tzn. dysponuje minimum jedną osobą, która ma kwalifikacje do podłączenia, instalacji, konfiguracji i uruchomienia sprzętu, przeszkolenia w zakresie obsługi i użytkowania dostarczonego sprzętu (dotyczy wirówek uniwersalnych, aparatu do PCR gradientowego, płuczki do płytek 96-dołkowych) oraz posiadającymi kwalifikacje do świadczenia usług serwisowych w okresie trwania gwarancji. 4. Sytuacji ekonomicznej i finansowej tzn. posiadają ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż: a. 110 000,00 zł (słownie: sto dziesięć tysięcy zł) – dla części I, b. 67 000,00 zł (słownie: sześćdziesiąt siedem tysięcy zł) – dla części II, c. 35 000,00 zł (słownie: trzydzieści pięć tysięcy zł) – dla części III, d. 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy zł) – dla części IV. 5. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Sprawdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu odbędzie się metodą spełnia/nie spełnia na podstawie następujących dokumentów: A. W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych do oferty należy dołączyć: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z treścią art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiące załącznik nr 5 do siwz. 2. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, sporządzonego według załącznika nr 7 do siwz oraz dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Zamawiający wymaga udokumentowania co najmniej dwóch dostaw o wartości brutto nie mniejszej niż: a. 110 000,00 zł (słownie: sto dziesięć tysięcy zł) każda – dla części I, b. 67 000,00 zł (słownie: sześćdziesiąt siedem tysięcy zł) każda – dla części II, c. 35 000,00 zł (słownie: trzydzieści pięć tysięcy zł) każda – dla części III, d. 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy zł) każda – dla części IV. 3. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za podłączenie, instalację, konfigurację, uruchomienie, przeszkolenie z zakresu obsługi i użytkowania dostarczonego sprzętu (dotyczy wirówek uniwersalnych, aparatu do PCR gradientowego, płuczki do płytek 96-dołkowych) oraz świadczenie usług serwisowych w okresie gwarancji wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami sporządzonego według załącznika nr 6 do siwz. 4. Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 5. Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż: a. 110 000,00 zł (słownie: sto dziesięć tysięcy zł) – dla części I, b. 67 000,00 zł (słownie: sześćdziesiąt siedem tysięcy zł) – dla części II, c. 35 000,00 zł (słownie: trzydzieści pięć tysięcy zł) – dla części III, d. 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy zł) – dla części IV. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, do oferty należy dołączyć dokumenty wymienione w pkt. B również dla tych podmiotów. B. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania, w okolicznościach określonych w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych do oferty należy dołączyć: 1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia stanowiące załącznik nr 4 do siwz. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa: 1. w pkt. B ust. 2, ust. 3, ust. 4 ust. 6 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, b. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert, c. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 2. w pkt. B ust. 5 składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 – 8 ustawy Prawo zamówień publicznych – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. C. Ponad to do oferty należy dołączyć: 1. W celu potwierdzenia, że oferowany sprzęt odpowiada wymaganiom określonym przez zamawiającego należy złożyć opis dostarczonego sprzętu wg złącznika do formularza ofertowego. 2. Materiały producenta potwierdzające parametry techniczne (określone w załączniku do formularza ofertowego) oferowanego sprzętu. 3. Dowód wpłaty wadium. 4. Oświadczenie o zapoznaniu się z treścią SIWZ i projektem umowy.
  • Wadium: 6500 PLN
  • Kryteria wyboru: cena: 100%.
  • Specyfikacja: Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest na stronie internetowej zamawiającego jako załącznik do niniejszego ogłoszenia (www.ujk.edu.pl), można ją odebrać w siedzibie zamawiającego w DzialeZamówień Publicznych lub za zaliczeniem pocztowym (wówczas do ceny SIWZ nalezy doliczyć koszt przesyłki).
  • Cena specyfikacji: 50 PLN

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia laboratoryjnego dla Laboratorium Nowoczesnych Metod Biologii Uniwersytetu Humanistyczno – Przyrodniczego Jana Kochanowskiego w Kielcach tj.: wirówek uniwersalnych – 2 szt.; aparatu do PCR gradientowego – 1 szt.; aparatów do elektroforezy DNA, dużych – 4 szt.; aparatów do elektroforezy DNA, małych – 4 szt.; aparatów do elektroforezy białek, małych – 4 szt.; aparatu do podciśnieniowego transferu DNA – 1 szt.; systemu do transferu białek 1 szt.; zasilaczy do elektroforezy – 6 szt.; łaźni wodnych małych – 5 szt.; łaźni wodnych z wytrząsaniem – 2 szt.; termostatów-inkubatorów do probówek (suchych) – 2 szt.; płuczki do płytek 96-dołkowych – 1 szt.
Wykonawca zobowiązany będzie do transportu, rozładunku wraz z wniesieniem do wskazanych pomieszczeń zamawiającego, podłączenia, instalacji, konfiguracji i uruchomienia dostarczonego urządzenia oraz przeprowadzenia szkolenia w zakresie obsługi i użytkowania dostarczonego sprzętu (dotyczy wirówek uniwersalnych, aparatu do PCR gradientowego, płuczki do płytek 96-dołkowych).
Zamówienie powyżej 193 000 euro.

Projekt pn. „Rozwój bazy badawczej specjalistycznych laboratoriów uczelni publicznych Regionu Świętokrzyskiego” współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka na lata 2007-2013.

Ogłoszenie o zamówieniu zostało:
1. przekazane Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich w dniu 24.06.2011r.
2. opublikowane w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej w dniu 28.06.2011 r. pod numerem 2011/S 121-200832.
3. zamieszczone w siedzibie zamawiającego i na stronie internetowej zamawiającego: www.ujk.kielce.pl w dniu 28.06. 2011r.

Podana kwota wadium dotyczy łącznie wszystkich części zamówienia.
Wadium dla poszczególnych części wynosi odpowiednio:
a. dla części I – 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące zł),
b. dla części II – 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące zł),
c. dla części III – 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc zł),
d. dla części IV – 500,00 zł (słownie: pięćset zł).

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, w szczególności zmianę:
1. Terminu wykonania umowy (np. w przypadku działania siły wyższej).
2. Osób realizujących przedmiot zamówienia.
3. Parametrów technicznych dostarczonego przedmiotu zamówienia, jeżeli zaistnieje możliwość zastosowania nowszych i korzystniejszych dla zamawiającego rozwiązań technicznych, niż te istniejące w chwili podpisania umowy.
4. Typu dostarczonego przedmiotu zamówienia jeżeli nastąpiła zmiana producenta, producent zakończył produkcję i zachodzi konieczność zastąpienia innym produktem, pod warunkiem, że spełni on wymagania określone w SIWZ (parametry techniczne).
5. Ceny w sytuacji ustawowej zmiany stawki podatku VAT.

UWAGA!!!!!!! 08.07.2011r.
Zamawiający przekazuje pytania i odpowiedzi do niniejszego postępowania:
Pytanie: Czy zamawiający dopuści urządzenie o prędkości grzania i chłodzenia 4 stopnie Celsjusza, gradiencie regulowanym w zakresie 1 -30, utrzymujące jednorodność temperatury w bloku 0,2°C, nie umożliwiające przeprowadzenia walidacji kalibracji w sposób automatyczny oraz z możliwością tworzenia wewnętrznych zapętleń programu bez możliwości włączania innych programów?

Odpowiedź: Zamawiający:
- nie wyraża zgody na urządzenie o prędkości grzania i chłodzenia 4°C,
- wyraża zgodę na urządzenie o gradiencie regulowanym w zakresie
1 -30 (wynika wprost z zapisu w SIWZ),
- wyraża zgodę na urządzenie utrzymujące jednorodność temp. w
bloku 0,2°C (wynika wprost z zapisu w SIWZ),
- nie wyraża zgody na urządzenie nie umożliwiające przeprowadzenie
walidacji w sposób automatyczny,
- nie wyraża zgody na urządzenie z możliwością tworzenia
wewnętrznych zapętleń programu bez możliwości włączania innych
programów.

Jednocześnie zamawiający informuje, że na stronie nr 1 SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA zamiast zapisu „ Numer sprawy: DP/2310/143/10” powinien znajdować się zapis „Numer sprawy DP/2310/143/11”.

UWAGA!!!!!!!!!!!!!!! 15.07.2011r.
Zamawiający przekazuje pytanie i odpowiedź do niniejszego postępowania, części IV:
Pytanie: Czy Zamawiający dopuszcza w części IV wysokiej klasy angielską płuczkę o parametrach znacznie przewyższających wymagane w SIWZ, w tym z mniejszą objętością martwą po odsysaniu, o lepszej dokładności dozowania, szerszych czasach, większej ilości programów i cykli, z ekranem LCD, z dwoma głowicami w standardzie (8- i 12- igłową), ale bez programowanej prędkości płynu?

Odpowiedź: Wykonawcy mogą zaproponować urządzenie o parametrach lepszych niż opisane w SIWZ.
Urządzenie musi posiadać funkcjonalność programowania prędkości płynu.

Osobą uprawnioną do kontaktowania się z wykonawcami jest Dariusz Lenard tel. 41 349 72 76.