Zakończone przetargi

Dostawa mebli do obiektów Uczelni

Dostawa mebli do obiektów Uczelni

Przetarg nieograniczony

  • Termin składania ofert: 2011.09.02 13:00
  • Termin otwarcia ofert: 2011.09.02 13:15
  • Termin związania ofertą: 30 dni
  • Miejsce składania ofert: Oferty należy złożyć w siedzibie zamawiającego w Kielcach przy ul. Żeromskiego 5 Sekretariat Kanclerza- pokój 5
  • Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie dotyczy
  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
  • Informacja dotycząca zastosowania aukcji elektronicznej: nie dotyczy
  • Miejsce realizacji: Kielce
  • Termin realizacji: 30 dni
  • Wymagania: Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 7) ustawy. Każdy Wykonawca może ubiegać się o realizację jednej lub kilku części zamówienia. Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy tzn. dopuszcza się wydłużenie lub skrócenie terminu realizacji (termin realizacji zamówienia może ulec zmianie na pisemny, uzasadniony, zaakceptowany przez Zamawiającego wniosek Wykonawcy wybranego do realizacji zamówienia).
  • Warunki udziału w postepowaniu: WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW 1. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. 1.2. Posiadają wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia. Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca, wykaże że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał lub wykonuje w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych minimum 2 dostawy mebli o wartości nie mniejszej niż : dla części I – 8000,00 zł brutto - każda dostawa; dla części II – 18 000,00 zł brutto – każda dostawa; dla części III – 2000,00 zł brutto – każda dostawa. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia referencji potwierdzających należyte wykonanie zamówienia. 1.3. Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 1.4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu dotyczący braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust.1 ustawy Pzp. W przypadku wykonawców wspólnie się ubiegających o udzielenie zamówienia, każdy z warunków określonych w pkt. 1.1-1.4 winien spełniać co najmniej jeden z tych wykonawców albo wszyscy ci wykonawcy wspólnie. Warunek określony w pkt. 2 powinien spełniać każdy z wykonawców samodzielnie. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na potencjał techniczny innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Wykonawca powołujący się na potencjał techniczny innych podmiotów w zakresie doświadczenia zobowiązany jest do wykazania spełniania warunku poprzez wskazanie części zamówienia, jaką powierzy podwykonawcom. VI. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU A. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu do oferty należy załączyć: 1. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 pkt. 1-4 ustawy Pzp wg wzoru na zał. Nr 3 do SIWZ (oryginał); 2. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych - dostaw (minimum 2 dostawy mebli) o wartości nie mniejszej niż : dla części I – 8000,00 zł brutto - każda dostawa dla części II – 18 000,00 zł brutto – każda dostawa dla części III – 2000,00 zł brutto – każda dostawa w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. W przypadku oferty składanej przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, oświadczenie o spełnianiu każdego z warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 składa co najmniej jeden z tych wykonawców albo wszyscy ci wykonawcy wspólnie. B. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust.1 ustawy należy złożyć następujące dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osobę upoważnioną, z zachowaniem sposobu reprezentacji: 1.Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust.1 Pzp, wg wzoru na zał. Nr 4 do SIWZ; 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt. 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy. Osoba fizyczna składa jedno oświadczenie na załączniku Nr 4 do SIWZ. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 i 2; składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku oferty składanej przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, dokumenty potwierdzające, że wykonawca nie podlega wykluczeniu składa każdy z wykonawców oddzielnie. C.W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa, odpowiada wymaganiom określonym przez zamawiającego należy dołączyć: - opis oferowanych mebli, ze szczególnym uwzględnieniem użytych materiałów, wymiarów; - próbki tkanin tapicerskich w odcieniach brązu.
  • Wadium: 443 PLN
  • Kryteria wyboru: Zamawiający przy wyborze ofert kierował się będzie kryterium „cena brutto” - stanowiące wagę 100% W celu ustalenia wielkości punktowej, jaką poszczególni Wykonawcy uzyskali z tytułu kryterium cena, Zamawiający dokona porównania ofert według następujących zasad: Kryterium: cena brutto: maksymalną ilość punktów (100) Zamawiający przyzna ofercie z najniższą ceną brutto, pozostałe będą oceniane w proporcji do niej, tj.: (Cena brutto najniższa : Cena brutto badana) x 100 pkt = liczba punktów uzyskana przez poszczególne oferty. Za najkorzystniejszą Zamawiający uzna ofertę, która uzyska największą liczbę punktów za kryterium przyjęte w niniejszym postępowaniu tj. „cena brutto”.
  • Specyfikacja: Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia w formie papierowej można uzyskać w Dziale Zamówień Publicznych w siedzibie Zamawiającego. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia w formie papierowej jest odpłatna. Do ceny należy dodać koszt przesyłki w zależności wyboru Wykonawcy (tj. polecona, polecona priorytet czy kurierska). Płatne przelewem na konto Zamawiającego. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia pobrana ze strony internetowej Zamawiającego: http://www.ujk.edu.pl/ dzp/przetargi.php, jest bezpłatna.
  • Cena specyfikacji: 40 PLN

Część I- Dostawa (zakup, dostarczenie, złożenie i ustawienie mebli w miejscu wskazanym przez Zamawiającego) mebli do Domu Studenta „Łącznik” – Kielce, ul. Śląska 15A
Stół - ilość 20szt.;
Krzesło tapicerowane – ilość 40 szt.
Część II- Dostawa (zakup, dostarczenie, złożenie i ustawienie mebli w miejscu wskazanym przez Zamawiającego) mebli do Domu Studenta „Odyseja” – Kielce, ul. Śląska 11A
Tapczan - ilość 30szt.;
Krzesło tapicerowane – ilość 30szt.
Część III – Dostawa (zakup, dostarczenie, złożenie i ustawienie mebli w miejscu wskazanym przez Zamawiającego) mebli do budynku Wydziału Nauk o Zdrowiu – Kielce, Al. IX Wieków Kielc 19
Szafa kartotekowa- ilość 1szt.

Wadium dla wszystkich części zostało podane wyżej w ogłoszeniu, natomiast wadium na poszczególne części zamówienia wynosi:
Cz. I - 127,00zł
Cz. II - 286,00zł
Cz. III - 30,00zł
UWAGA:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone:
- w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 24.08.2011r. pod numerem 257560-2011;
na stronie internetowej zamawiającego: www.ujk.edu.pl;
w siedzibie zamawiającego, na tablicy ogłoszeń w dniu 24.08.2011r.
Uwaga:
Zamawiający w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 24.08.2011r. zamieścił ogłoszenie o zmianie ogłoszenia - nr 257862-2011.
Zmiana zamieszczona w Biuletynie została wprowadzona na stronę internetową Zamawiającego i do SIWZ.

Osoba wyznaczona do kontaktu z wykonawcami jest:
- mgr Anna Kowalczyk, tel. (041) 349 72 75.