Zakończone przetargi

Wykonanie i dostawa mebli do Katedry Ochrony i Kształtowania Środowiska.

Wykonanie i dostawa mebli do Katedry Ochrony i Kształtowania Środowiska.

Przetarg nieograniczony

  • Termin składania ofert: 2011.07.22 11:00
  • Termin otwarcia ofert: 2011.07.22 11:15
  • Termin związania ofertą: 30 dni
  • Miejsce składania ofert: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w Sekretariacie Kanclerza, pok. Nr 5
  • Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie dotyczy
  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
  • Informacja dotycząca zastosowania aukcji elektronicznej: nie dotyczy
  • Miejsce realizacji: Kielce, ul. Świętokrzyska 15, budynek "G".
  • Termin realizacji: 30 listopada 2011 r. – termin pożądany, tzn. termin realizacji zamówienia może ulec zmianie na pisemny, uzasadniony, zaakceptowany przez Zamawiającego wniosek Wykonawcy wybranego do realizacji zamówienia.
  • Wymagania: ZAMAWIAJĄCY NIE DOPUSZCZA SKŁADANIA OFERT CZĘŚCIOWYCH. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
  • Warunki udziału w postepowaniu: Zgodnie z zapisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; b) posiadania wiedzy i doświadczenia, tj. wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonali minimum 1 dostawę mebli o charakterze odpowiadającym przedmiotowi niniejszego zamówienia o wartości nie mniejszej niż 40 000,00 zł brutto, oraz załączą dokument potwierdzający, że dostawa została wykonana lub jest wykonywana należycie, c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; d) sytuacji ekonomicznej i finansowej, tzn. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. 2) Zgodnie z zapisem art. 26 ust. 2a ustawy Pzp Wykonawca wykaże brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy. 2.Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków: W celu potwierdzenia spełniania w/w warunków Wykonawca zobowiązany jest złożyć stosowne oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt VIII specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Z treści załączonych oświadczeń i dokumentów winno wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnił w/w warunki. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia/nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach załączonych do oferty, a wyszczególnionych w pkt VIII SIWZ. VIII.DOKUMENTY WYMAGANE OD WYKONAWCÓW A. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp: 1) Oświadczenie zgodne z treścią art. 22 ust. 1 ustawy Pzp., sporządzone według załącznika Nr 2 do siwz. 2) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, (co najmniej jedna dostawa) na kwotę nie mniejszą niż 40 000,00 zł brutto (załącznik Nr 4), w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Uwaga!!! Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w niniejszym punkcie w ust. B. B. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 Pzp.: 1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (załącznik Nr 3). 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy. Uwaga: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt B 2), - składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty muszą być przedstawione w postaci oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (czytelny podpis upoważnionego przedstawiciela lub imienna pieczątka z parafką) tj. przez osoby reprezentujące Wykonawcę lub przez pełnomocnika upoważnionego do złożenia oferty w jego imieniu. W takim przypadku do oferty winno być załączone pełnomocnictwo. Sposób reprezentacji musi być zgodny z właściwym wypisem z rejestru. C. Oprócz dokumentów wymienionych powyżej, do oferty należy załączyć: 1) Podpisany przez Wykonawcę opis przedmiotu zamówienia (załącznik Nr 7). 2) Podpisany przez Wykonawcę protokół z wizji lokalnej potwierdzający obecność Wykonawcy na spotkaniu zorganizowanym przez Zamawiającego w terminie wskazanym w specyfikacji (załącznik Nr 8) 3) Wizualizację pomieszczeń wraz z oferowanym wyposażeniem na nośniku elektronicznym.
  • Wadium: 0 PLN
  • Kryteria wyboru: cena brutto: 80%, funkcjonalność wyposażenia: 20%.
  • Specyfikacja: Zamawiający udostępnia SIWZ na swojej stronie internetowej bezpłatnie dla wszystkich zainteresowanych Wykonawców. Cena 31 zł dotyczy wyłącznie sytuacji, w której Zamawiający na żądanie Wykonawcy udostępnia SIWZ w wersji papierowej. Do w/w ceny należy doliczyć ewentualne koszty przesyłki w przypadku wysyłki.
  • Cena specyfikacji: 31 PLN

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa mebli do Katedry Ochrony i Kształtowania Środowiska. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 6 do niniejszej SIWZ.
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie i dostawę mebli wraz z kosztami transportu do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, wniesienie, skręcenie oraz ustawienie mebli w miejscu wskazanym przez użytkownika.

Ogłoszenie o zamówieniu ukazało się w BZP dnia 12.07.2011 r.
z numerem 190115.

Osobą upoważnioną do kontaktowania się z Wykonawcami jest:
Karolina Sochacka, tel./fax (041) 349 -72-75.