Zakończone przetargi

Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych dla Uczelni, postępowanie Nr DP/2310/173/11

Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych dla Uczelni, postępowanie Nr DP/2310/173/11

Przetarg nieograniczony

  • Termin składania ofert: 2011.08.31 11:00
  • Termin otwarcia ofert: 2011.08.31 11:15
  • Termin związania ofertą: 30 dni
  • Miejsce składania ofert: Uniwersytet Humanistyczno - Przyrodniczy Jana Kochanowskiego w Kielcach Sekretariat Kanclerza, pokój Nr 5 ul. Żeromskiego 5 25-369 Kielce
  • Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie dotyczy
  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
  • Informacja dotycząca zastosowania aukcji elektronicznej: nie dotyczy
  • Miejsce realizacji: Kielce
  • Termin realizacji: TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA (pożądany): Część I: 14 dni licząc od daty podpisania umowy. Część II: umowa zostanie podpisana na okres 1 roku. W tym czasie Zamawiający będzie zamawiał sukcesywnie, w miarę potrzeb materiały promocyjne. Termin realizacji każdego zamówienia będzie wynosić maksymalnie 3 tygodnie licząc od daty zaakceptowania przez Zamawiającego projektu graficznego ologowania materiałów promocyjnych.
  • Wymagania: Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych. ZAMAWIAJĄCY DOPUSZCZA SKŁADANIE OFERT CZĘŚCIOWYCH. Ofertą częściową będzie oferta złożona na część zamówienia oznaczoną cyfrą rzymską.
  • Warunki udziału w postepowaniu: 1.Warunki udziału w postępowaniu: 1) Zgodnie z zapisami art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; b) posiadania wiedzy i doświadczenia, tj. wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonali minimum jedną dostawę o charakterze odpowiadającym przedmiotowi niniejszego zamówienia oraz załączą dokumenty potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie; c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; d) sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2) Zgodnie z zapisem art. 26 ust. 2a ustawy Pzp Wykonawca wykaże brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy. 2.Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków: Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty Wykonawcy na zasadzie metody spełnia/ nie spełnia. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełniania warunków udziału w postępowaniu zostaną wykluczeni przedmiotowego z postępowania. Z udziału z postępowania wyklucza się Wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Zgodnie z art. 24 ust. 4 ofertę Wykonawcy wykluczonego, uznaje się za odrzuconą. DOKUMENTY WYMAGANE OD WYKONAWCÓW A. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp: 1) Oświadczenie zgodne z treścią art. 22 ust. 1 ustawy Pzp., sporządzonego wg załącznika Nr 2 do siwz. 2) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia (co najmniej jedna dostawa w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Uwaga: Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w niniejszym punkcie w ust. B. B. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 Pzp.: 1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy. Uwaga: - Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt B 2), - składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Dokumenty muszą być przedstawione w postaci oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (czytelny podpis upoważnionego przedstawiciela lub imienna pieczątka z parafką) tj. przez osoby reprezentujące Wykonawcę lub przez pełnomocnika upoważnionego do złożenia oferty w jego imieniu, w takim przypadku do oferty winno być załączone pełnomocnictwo. Sposób reprezentacji musi być zgodny z właściwym wypisem z rejestru. C.Oprócz dokumentów wymienionych powyżej, do oferty należy załączyć: 1) Wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1) 2) Podpisany opis przedmiotu zamówienia. 3) Dokument, z którego będzie wynikać uprawnienie Wykonawcy do podpisania oferty np.: zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, KRS, jeśli taki dokument nie został dołączony do oferty. 4) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym zamówieniu, o ile nie wynika z innych dokumentów prawo reprezentowania Wykonawcy. Wykonawcy składający ofertę wspólnie zobowiązani są do oferty dołączyć: a) Konsorcjum: zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub pełnomocnictwo do reprezentowania postępowaniu i zawarcia umowy. W związku z powyższym niezbędne jest przedłożenie w ofercie dokumentu zawierającego pełnomocnictwo w celu ustalenia podmiotu uprawnionego do występowania w imieniu Wykonawców w sposób umożliwiający ich identyfikację. b) Spółki cywilne: zamawiający, żąda przedłożenia w ofercie umowy spółki cywilnej, jako dokumentu niezbędnego do przeprowadzenia postępowania, wskazującego na sposób reprezentowania spółki. Jeżeli złożenie oferty i podpisanie umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza zakres czynności zwykłych spółki, a z treści umowy spółki nie wynika stosowne umocowanie danego wspólnika lub wspólników, dla ważności oferty wymagane jest jej podpisanie przez wszystkich wspólników albo wspólnika umocowanego w drodze odrębnej uchwały wspólników, stanowiącej załącznik do umowy spółki cywilnej bądź też przez pełnomocnika. c) Spółki z ograniczoną odpowiedzialnością: jeżeli wartość kontraktu przekracza lub jest równa dwukrotności kapitału zakładowego, zobowiązane są do dołączenia uchwały zgromadzenia wspólników wyrażającej zgodę na zawarcia kontraktu chyba, że osoby reprezentujące spółkę mają prawo do zaciągania zobowiązań w takiej wysokości i wynika to wprost z dołączonych dokumentów.
  • Wadium: 0 PLN
  • Kryteria wyboru: cena: 80%, jakość materiałów: 20%
  • Specyfikacja: Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać w siedzibie Zamawiającego w Dziale Zamówień Publicznych w pokoju Nr 4 lub za zaliczeniem pocztowym. SIWZ Zamawiający zamieszcza na swojej stronie internetowej w wersji elektronicznej do bezpłatnego pobrania przez wszystkich wykonawców. Opłata za SIWZ w wysokości 32 zł dotyczy wyłącznie sytuacji, w której Wykonawca żąda od Zamawiającego udostępnienia SIWZ w wersji papierowej.
  • Cena specyfikacji: 32 PLN

Przedmiotem zamówienia jest:
Część I
Wykonanie i dostawa następujących materiałów promocyjnych:
1.Koszulki bawełniane z ologowaniem w ilości 200 szt.
2. Zakładka do książki w ilości 50 szt.
3. Nożyk do otwierania kopert w ilości 50 szt.
4.Teczka konferencyjna w ilości 25 sztuk.
5. Długopis w ologowanym etui w ilości 50 szt.
6. Wizytownik z ologowaniem w ilości 50 szt.
7. Brelok z latarką z ologowaniem w ilości 50 szt.

Część II
Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych dla Biura Promocji i Informacji
1. Kubki w ilości około 500 sztuk.
2. Smycze w ilości około 1 000 sztuk.
3. Koszulki bawełniane w ilości około 500 sztuk.
4. Długopisy w ilości około 3 000 sztuk.
5. Torby reklamowe (mała) w ilości około 1 000 szt.
6. Torby reklamowe (duża) w ilości 1 000 szt.
7. Torby ekologiczne w ilości około 300 sztuk.
8. Ołówki drewniane w ilości około 1 000 sztuk.
9. Teczki firmowe w ilości około 2 000 sztuk.

Ogłoszenie o zamówieniu ukazało się w BZP dnia 22.08.2011 r. z numerem 224705-2011 r.

UWAGA:
Poniżej przedstawiamy pytania, które wpłynęły w przedmiotowym postępowaniu oraz odpowiedzi na nie:
1) Czy Zamawiający wymaga przedstawienia wzorów z części 2 wraz z obrandowaniem opisanym w specyfikacji? Czy można zaprezentować czyste próbki?
Odp. W specyfikacji jest informacja, że materiały nie muszą być ologowane, co oznacza, że wymagana jest sama próbka materiału. Nadruk nie jest wymagany.

2) Pytanie do części nr II:
Proszę o określenie minimalnych dostaw dla części II lub ilości dostaw
w ciągu roku, biorąc pod uwagę fakt, że Zamawiający chce podpisać umowę na okres 1 roku. Umożliwi to biorącym udział w postępowaniu wycenę poszczególnych pozycji.
Odp. Zamawiający nie jest w stanie określić w tym momencie ilości materiałów dla poszczególnych części. Ilość zamawianych materiałów
w skali roku zależeć będzie np. od uczestników konferencji organizowanych przez poszczególne Instytutu czy Wydziały, których w tym momencie nie jesteśmy w stanie przewidzieć.
Od Wykonawcy oczekujemy, że będzie w stanie dokonać wyceny materiałów, których ilość może się różnić.

3) Pytanie do części nr II:
Czy przy każdej dostawie każdego produktu z części II Zamawiający może żądać nowego projektu, wzoru logowania poszczególnych pozycji? Ma to zasadnicze znaczenie dla poligrafii - teczki, torby reklamowe, koszulki, gdzie koszt przygotowania do druku każdego nakładu jest taki sam.
Odp. Zamawiający zakłada możliwość zmiany wzoru projektu nadruku przy każdej z nowej partii materiałów. Nie przewiduje się dużych różnic, może to być np. różne logotypy wydziałów czy instytutów bądź daty i nazwy konferencji.

mgr Karolina Sochacka, tel. (041) 349 72 75.