Zakończone przetargi

PRZEPROWADZENIE EWALUACJI ZEWNĘTRZNEJ PROJEKTU pn. "KOMPETENTNY NAUCZYCIEL WCZESNEJ EDUKACJI INWESTYCJĄ W LEPSZĄ PRZYSZŁOŚĆ"

PRZEPROWADZENIE EWALUACJI ZEWNĘTRZNEJ PROJEKTU pn. "KOMPETENTNY NAUCZYCIEL WCZESNEJ EDUKACJI INWESTYCJĄ W LEPSZĄ PRZYSZŁOŚĆ"

Przetarg nieograniczony

  • Termin składania ofert: 2011.03.18 09:00
  • Termin otwarcia ofert: 2011.03.18 09:15
  • Termin związania ofertą: 30 dni
  • Miejsce składania ofert: Uniwersytet Humanistyczno-Przyrodniczy Jana Kochanowskiego w Kielcach 25-369 Kielce, ul. Żeromskiego 5, Sekretariat Kanclerza , pokój nr 5
  • Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie dotyczy
  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
  • Informacja dotycząca zastosowania aukcji elektronicznej: nie dotyczy
  • Miejsce realizacji: Kielce
  • Termin realizacji: od kwietnia 2011r. do 30.09.2013 - pożądany, tzn. termin może ulec zmianie na pisemny uzasadniony zaakceptowany przez Zamawiającego wniosek Wykonawcy wybranego do realizacji zamówienia.
  • Wymagania: Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych Nie dopuszcza składania ofert częściowych Zamawiajacy nie przewiduje udzielenia zamówienia uzupełniającego
  • Warunki udziału w postepowaniu: 1. Zgodnie z zapisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy spełniają warunki dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, 2) posiadania wiedzy i doświadczenia, tj.: - wykażą że zrealizowali minimum dwie usługi polegające na ewaluacji projektu w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, oraz załączą dokumenty potwierdzające, że te usługi zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie. 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: dysponują min. 1 specjalistą ds. ewaluacji, posiadającym: - wykształcenie wyższe, - świadectwo ukończenia studiów podyplomowych z zakresu ewaluacji, - odpowiednią wiedzę i doświadczenie zawodowe w zakresie specyfiki organizacji i funkcjonowania szkolnictwa wyższego( minimum roczny staż pracy na Uczelni Wyższej), - minimum rok doświadczenia przy realizacji tzw. projektów miękkich lub dysponują zespołem badawczym spełniającym łącznie ww. warunki. 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu w oparciu o art. 24 ust. 1 Pzp. Uwaga: Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 3.Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków: w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest złożyć stosowne oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt. VIII Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Z treści załączonych oświadczeń i dokumentów winno wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnił w/w warunki. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia/ nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach załączonych do oferty a wyszczególnionych w pkt. VIII SIWZ.VIII. DOKUMENTY WYMAGANE OD OFERENTÓW: Do oferty muszą być dołączone nw. dokumenty: A. W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp: 1) Oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp., sporządzonego wg. Załącznika Nr 3 do SIWZ. 2) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia (co najmniej dwóch usług) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. 3) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług związanych z ewaluacją tzw. projektów miękkich, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. B. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach o których mowa w art. 24 ust. 1 Pzp.: 1) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie 24 ust. 1 pkt 2 ustawy (wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5a do SIWZ) Pod pojęciem „osoby fizycznej” należy rozumieć zarówno: a) przedsiębiorców będących osobami fizycznymi i wspólnikami spółki cywilnej, którzy zgodnie z art. 14 ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz.U. z 2004 r., Nr 173, poz. 1807 z późn. zm.) podlegają wpisowi do ewidencji działalności gospodarczej, jak też b) osoby fizyczne nie prowadzące działalności gospodarczej, które w związku z wejściem w życie w dniu 31 marca 2009 r. ustawy nowelizującej ustawę z dnia 28 lutego 2003 r.- Prawo upadłościowe i naprawcze (Dz.U. z 2003 r., Nr 60, poz. 535 z późn. zm.) uzyskały możliwość ogłoszenia upadłości. W stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy składają: a) osoba fizyczna nie prowadząca działalności gospodarczej:  oświadczenie podpisane przez osobę fizyczną nie prowadzącą działalność gospodarczą lub oświadczenie podpisane przez odpowiednio umocowanego pełnomocnika osoby fizycznej (wraz z załączonym pełnomocnictwem lub innym dokumentem, z którego wynika jego umocowanie), b) osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą:  oświadczenie podpisane przez osobę fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą lub oświadczenie podpisane przez odpowiednio umocowanego pełnomocnika osoby fizycznej (wraz z załączonym pełnomocnictwem lub innym dokumentem z którego wynika jego umocowanie);  w przypadku spółki cywilnej (osoby fizyczne), tj. każdy ze wspólników spółki cywilnej składa odpowiednio podpisane przez wspólnika/ wspólników spółki cywilnej lub umocowanego pełnomocnika wspólników spółki cywilnej (wraz z załączonym pełnomocnictwem lub innym dokumentem, z którego wynika jego umocowanie) jako: • oddzielne (osobne) oświadczenie lub • oświadczenie podpisane łącznie (wspólnie). C)Oprócz dokumentów wymienionych powyżej, do oferty należy załączyć: 1) Dokument lub dokumenty, z których będzie wynikać uprawnienie do podpisania oferty np.: aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, aktualny statut spółki. W przypadku, gdy oferta jest podpisywana przez pełnomocnika-pełnomocnictwo. 2) Dowód wpłaty wadium 3) Wypełniony formularz ofertowy. Dokumenty muszą być ułożone w podanej wyżej kolejności. Dokumenty muszą być przedstawione w postaci oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę przez niego upoważnioną. Uwaga: - Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: Rozdziale VIII pkt. B 2) - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
  • Wadium: 1200 PLN
  • Kryteria wyboru: Celem niniejszego postępowania jest wybór oferty najkorzystniejszej spośród ofert nie odrzuconych, wg, podanego kryterium: Jedynym kryterium wyboru oferty będzie: cena brutto - stanowiące wagę 100% W celu ustalenia wielkości punktowej, jaką poszczególni Wykonawcy uzyskali z tytułu kryterium cena, Zamawiający dokona porównania ofert według następujących zasad: Kryterium: cena brutto :maksymalną ilość punktów (100) Zamawiający przyzna ofercie z najniższą ceną brutto, pozostałe będą oceniane w proporcji do niej, tj.: (Cena brutto najniższa : Cena brutto badana) x 100 pkt.= liczba punktów uzyskana przez poszczególne oferty w odniesieniu do kryterium cena Najkorzystniejsza oferta to oferta o największej ilości punktów otrzymanych w kryterium cena.
  • Specyfikacja: Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia w formie papierowej można uzyskać w Dziale Zamówień Publicznych w siedzibie Zamawiającego. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia w formie papierowej jest odpłatna. Do ceny należy dodać koszt przesyłki w zależności wyboru Wykonawcy (tj. polecona, polecona priorytet czy kurierska). Płatne przelewem na konto Zamawiającego. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia pobrana ze strony internetowej Zamawiającego: http://ujk.edu.pl/ dzp/przetargi.php, jest bezpłatna.
  • Cena specyfikacji: 33 PLN

Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia ewaluacji zewnętrznej projektu pn. „Kompetentny nauczyciel wczesnej edukacji inwestycją w przyszłość” Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 1 do niniejszej SIWZ.

Ogłoszenie o zamówieniu zostało:
1.zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 07.03.2011r. pod numerem 74523-2011r.
2.zamieszczone w siedzibie, na tablicy ogłoszeń i na stronie Zamawiajacego:www.ujk.edu.pl w dniu 07.03.2011r.

UWAGA!!!!!!!!!!
Poniżej zamieszczamy pytanie i odpowiedź, która wpłynęła w przedmiotowym postępowaniu:
W pkt. III.3.4) (ogłoszenie w BZP) dot. warunku: Osoby zdolne do wykonania zamówienia zapisano: tj: dysponują min. 1 specjalistą ds. monitoringu i ewaluacji, posiadającym:
-wykształcenie wyższe,
-świadectwo ukończenia studiów podyplomowych z zakresu monitoringu i ewaluacji,
- odpowiednia wiedzę i doświadczenie zawodowe w zalkresie specyfiki organizacji i funkcjonowania szkolnictwa wyższego, potwierdzone minimum rocznym stażem pracy na Uczelni Wyższej,
-minimum rok doświadczenia przy realizacji tzw. projektów miękkich.
Czy wobec powyższego spełni warunki udziału w postępowaniu Wykonawca, który dysponuje zespołem badawczym, spełniającym łącznie wszystkie powyższe warunki?

Odpowiedź:
W związku z pytaniem Zamawiający zmienił warunek dot. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (nowe brzmienie tego warunku zostało zamieszczone w ogłoszeniu o zmianie ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych i w powyższym ogłoszeniu w warunkach udziału w postępowaniu.

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 09.03.2011r. pod numerem 77119-2011.

UWAGA!!!!!!!!!!
Poniżej zamieszczamy kolejne pytanie i odpowiedź, która wpłynęła w przedmiotowym postępowaniu:
Pytanie ?
Jaka jest szacunkowa wartość zamówienia?
Odpowiedź:
Zamawiajacy informuje, że zgodnie z art. 86 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia poda bezpośrednio przed otwarciem ofert.

UWAGA!!!!!!!!!!
Poniżej zamieszczamy kolejne pytanie i odpowiedź, która wpłynęła w przedmiotowym postępowaniu.
Pytanie:
Czy jako studia podyplomowe z zakresu monitoringu i ewaluacji Zamawiający uzna Podyplomowe Studia Ewaluacji Programów Spólecznych w Instytucie Socjologii Uniwersytetu Warszawskiego?
Odpowiedź:
Zamawiający, czy Wykonawcy spełniają warunki udziału w postępowaniu ocenia po złożeniu ofert, na podstawie przedłożonych dokumentów. Ustawa Prawo zamówień publicznych nie przewiduje weryfikacji spełniania warunków udziału w postępowaniu przed terminem składania ofert.

Uwaga!!!!!!!
W dniu 11/03/2011 w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia pod nr 81517-2011. Zmiana dotyczy warunku udziału w postępowaniu (pkt. VII.1.3 SIWZ), dokumentu na potwierdzenie tego warunku (pkt.VIII.A.3) SIWZ) i terminu na składanie ofert (pkt. XIII).

Osobą upoważnioną do kontaktu z oferentami jest:
- Anna Kowalczyk, tel./fax (041) 349 72 75