Zakończone przetargi

Dostawa sprzętu komputerowgo dla Laboratorium Modelowania Matematycznego.

Dostawa sprzętu komputerowgo dla Laboratorium Modelowania Matematycznego.

Przetarg nieograniczony

  • Termin składania ofert: 2011.11.14 11:00
  • Termin otwarcia ofert: 2011.11.14 11:15
  • Termin związania ofertą: Wykonawca będzie związany ofertą przez 60 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
  • Miejsce składania ofert: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego: 25-369 Kielce, ul. Żeromskiego 5, pokój nr 5.
  • Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie dotyczy
  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
  • Informacja dotycząca zastosowania aukcji elektronicznej: nie dotyczy
  • Miejsce realizacji: Kielce, ul. Świętokrzyska 15.
  • Termin realizacji: Wykonawca zrealizuje zamówienie tj. dostarczy i uruchomi przedmiot zamówienia w terminie 30 dni licząc od daty podpisania umowy – dotyczy wszystkich części.
  • Wymagania: Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Ofertą częściową będzie oferta złożona na jedną, kilka lub wszystkie części zamówienia oznaczone cyfrą rzymską w pkt. III siwz. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego, zgodnie art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający, na podstawie art. 93 ust. 1a ustawy Pzp może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia nie zostały mu przyznane.
  • Warunki udziału w postepowaniu: W postępowaniu mogą uczestniczyć wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1. Posiadania uprawnień do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadania wiedzy i doświadczenia tzn. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali co najmniej dwie dostawy o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, o wartości brutto nie mniejszej niż: a.140 000,00 zł (słownie: sto czterdzieści tysięcy zł) każda – dla części I, b. 12 500,00 zł (słownie: dwanaście tysięcy pięćset zł) każda – dla części II, c. 300 000,00 zł (słownie: trzysta tysięcy zł) każda – dla części III. 3. Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tzn. dysponuje minimum jedną osobą, która ma kwalifikacje do podłączenia, instalacji, konfiguracji i uruchomienia dostarczonego sprzętu oraz posiadającymi kwalifikacje do świadczenia usług serwisowych w okresie trwania gwarancji. 4. Sytuacji ekonomicznej i finansowej tzn. posiadają ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż: a. 140 000,00 zł (słownie: sto czterdzieści tysięcy zł) – dla części I, b. 12 500,00 zł (słownie: dwanaście tysięcy pięćset zł) – dla części II, c. 300 000,00 zł (słownie: trzysta tysięcy zł) – dla części III. 5. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Spełnienie w/w warunków oceniane będzie metodą „spełnia/nie spełnia” na podstawie następujących dokumentów: A. W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych do oferty należy dołączyć: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodne w treści z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, sporządzone według załącznika nr 5 do siwz. 2. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, sporządzonego według załącznika nr 7 do siwz oraz dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Zamawiający wymaga udokumentowania co najmniej dwóch dostaw, o wartości brutto nie mniejszej niż: a.140 000,00 zł (słownie: sto czterdzieści tysięcy zł) każda – dla części I, b. 12 500,00 zł (słownie: dwanaście tysięcy pięćset zł) każda – dla części II, c. 300 000,00 zł (słownie: trzysta tysięcy zł) każda – dla części III. 3. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za podłączenie, instalację, konfigurację i uruchomienie dostarczonego sprzętu oraz świadczenie usług serwisowych w okresie trwania gwarancji wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami sporządzonego według załącznika nr 6 do siwz. 4. Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 5. Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż: a. 140 000,00 zł (słownie: sto czterdzieści tysięcy zł) – dla części I, b. 12 500,00 zł (słownie: dwanaście tysięcy pięćset zł) – dla części II, c. 300 000,00 zł (słownie: trzysta tysięcy zł) – dla części III. Jeżeli wykonawca, wskazując spełnianie warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych do oferty należy dołączyć dokumenty wymienione w pkt. B również dla tych podmiotów. B. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania, w okolicznościach określonych w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych do oferty należy dołączyć: 1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia stanowiące załącznik nr 4 do siwz. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa: 1. w pkt. B ust. 2, ust. 3, ust. 4 ust. 6 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, b. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert, c. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 2. w pkt. B ust. 5 składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 – 8 ustawy Prawo zamówień publicznych – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. C. Ponad to do oferty należy dołączyć: 1. W celu potwierdzenia, że oferowany sprzęt odpowiada wymaganiom określonym przez zamawiającego należy złożyć opis dostarczonego sprzętu sporządzony wg załącznika nr 1 do formularza ofertowego. 2. Dowód wpłaty wadium. 3. Oświadczenie o zapoznaniu się z treścią SIWZ i projektem umowy. 4. Wzór karty gwarancyjnej zawierający w swojej treści warunki gwarancji i rękojmi określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Dodatkowe zapisy nie mogą być sprzeczne z zapisami Kodeksu Cywilnego dotyczącymi udzielania rękojmi i gwarancji.
  • Wadium: 16500 PLN
  • Kryteria wyboru: cena: 100%.
  • Specyfikacja: Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest na stronie internetowej zamawiającego jako załącznik do niniejszego ogłoszenia (www.ujk.edu.pl), można ją odebrać w siedzibie zamawiającego w Dziale Zamówień Publicznych lub za zaliczeniem pocztowym (wówczas do ceny SIWZ należy doliczyć koszt przesyłki).
  • Cena specyfikacji: 105 PLN

Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego dla Laboratorium Modelowania Matematycznego Uniwersytetu Humanistyczno-Przyrodniczego Jana Kochanowskiego w Kielcach, z podziałem na części:
część I – dostawa zestawu stacji roboczych z możliwością podłączenia do klastra obliczeniowego – 1 kpl.
część II – dostawa zestawu drukarek laserowych – 1 kpl.
część III – dostawa: szafy rackowej – 1 szt., zestawu zasilaczy UPS – 1 szt., zestawu przełącznika KVM do obsługi serwerów – 1 szt., macierzy dyskowej – 1 szt., serwera ogólnego przeznaczenia – 1 szt., klastra obliczeniowego – 1 kpl., serwera obliczeniowego, wieloprocesowego – 1 szt., zestawu przełączników – 1 kpl.
Zamówienie powyżej 193 000 euro.

Projekt pn. „Rozwój bazy badawczej specjalistycznych laboratoriów uczelni publicznych Regionu Świętokrzyskiego” współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka na lata 2007-2013.

Ogłoszenie o zamówieniu zostało:
1. Przekazane Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich w dniu 13.09.2011r.
2. Opublikowane w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej w dniu 16.09.2011r. pod numerem 2011/S 178-292229.
3. Zamieszczone w siedzibie zamawiającego i na stronie internetowej zamawiającego: www.ujk.kielce.pl w dniu 16.09.2011r.

Podana kwota wadium dotyczy łącznie wszystkich części zamówienia.
Wadium dla poszczególnych części wynosi odpowiednio:
a. dla części I – 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy zł),
b. dla części II – 500,00 zł (słownie: pięćset zł),
c. dla części III – 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy zł).

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, w szczególności zmianę:
1. Terminu wykonania umowy (np. w przypadku działania siły wyższej).
2. Osób realizujących przedmiot zamówienia.
3. Parametrów technicznych dostarczonego przedmiotu zamówienia, jeżeli zaistnieje możliwość zastosowania nowszych i korzystniejszych dla zamawiającego rozwiązań technicznych, niż te istniejące w chwili podpisania umowy.
4. Typu dostarczonego przedmiotu zamówienia jeżeli nastąpiła zmiana producenta, producent zakończył produkcję i zachodzi konieczność zastąpienia innym produktem, pod warunkiem, że spełni on wymagania określone w SIWZ (parametry techniczne).
5. Ceny w sytuacji ustawowej zmiany stawki podatku VAT.
6. Ceny w odniesieniu do sprzętu objętego zerową stawką podatku VAT.

UWAGA!!!! 07.10.2011r.
W wyniku sugestii jednego z wykonawców, zainteresowanego udziałem w niniejszym postępowaniu zamawiający informuje, że nanosi poprawki w opisie przedmiotu zamówienia. W związku z tym przekazuje aktualną treść załącznika nr 2 – opis przedmiotu zamówienia.

Zamawiający przesuwa termin na składanie i otwarcie ofert na dzień 02.11.2011r.

Ogłoszenie o zmianie terminu na składanie i otwarcie ofert zamawiający przekazał Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich w dniu 07.10.2011r.

UWAGA!!!! 20.10.2011r.
W wyniku sugestii jednego z wykonawców, zainteresowanego udziałem w niniejszym postępowaniu zamawiający informuje, że nanosi poprawki w opisie przedmiotu zamówienia. W związku z tym przekazuje aktualną treść załącznika nr 2 – opis przedmiotu zamówienia.
W złożonej ofercie wykonawcy zobowiązani są uwzględnić wprowadzone zmiany.

Zamawiający przesuwa termin na składanie i otwarcie ofert na dzień 14.11.2011r.

Ogłoszenie o zmianie terminu na składanie i otwarcie ofert zamawiający przekazał Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich w dniu 20.10.2011r.

Osobami uprawnionymi do kontaktowania się z wykonawcami są:
a. mgr inż. Paweł Fornalski tel. 41 349 62 50,
b. Dariusz Lenard tel. 41 349 72 76