Zakończone przetargi

Zakup literatury do czytelni i materiałów dydaktycznych dla studentów z podziałem na części

Zakup literatury do czytelni i materiałów dydaktycznych dla studentów z podziałem na części

Przetarg nieograniczony

  • Termin składania ofert: 2011.09.29 09:00
  • Termin otwarcia ofert: 2011.09.29 09:15
  • Termin związania ofertą: 30 dni
  • Miejsce składania ofert: Uniwersytet Humanistyczno-Przyrodniczy Jana Kochanowskiego w Kielcach ul. Żeromskiego 5 25-369 Kielce Sekretariat Kanclerza pokój nr 5
  • Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie dotyczy
  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
  • Informacja dotycząca zastosowania aukcji elektronicznej: nie dotyczy
  • Miejsce realizacji: Kielce,
  • Termin realizacji: 14 dni od momentu podpisania umowy
  • Wymagania: Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych Dopuszcza sie składanie ofert częściowych . Ofertą częściową bedzie oferta złożona na jedna lub kilka części zamówienia. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających zgodnie z art. 67 ust.1 pkt.7 Pzp
  • Warunki udziału w postepowaniu: 1.Warunki udziału w postępowaniu: 1) Zgodnie z zapisami art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; b) posiadania wiedzy i doświadczenia, tj. wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonali minimum jedną dostawę o charakterze i wielkości , odpowiadającej przedmiotowi niniejszego zamówienia oraz załączą dokumenty potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie; c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; d) sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2) Zgodnie z zapisem art. 26 ust. 2a ustawy Pzp Wykonawca wykaże brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy. 2.Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków: W celu potwierdzenia spełniania w/w warunków Wykonawca zobowiązany jest złożyć stosowne oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt. VIII specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Z treści załączonych oświadczeń i dokumentów winno wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnił w/w warunki. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia/nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach załączonych do oferty a wyszczególnionych w pkt. VIII SIWZ. VIII.DOKUMENTY WYMAGANE OD WYKONAWCÓW A. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp: 1) Oświadczenie zgodne z treścią art. 22 ust. 1 ustawy Pzp., sporządzonego wg. załącznika Nr 4 do SIWZ. 2) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia (co najmniej jedna dostawa w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawa została wykonana lub jest wykonywana należycie. Uwaga: Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w niniejszym punkcie w ust. B1. B. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach o których mowa w art. 24 ust. 1 Pzp.: 1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia. (załącznik Nr 3 do SIWZ) 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt.2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art.24 ust.1 pkt.2 ustawy. Dokumenty muszą być przedstawione w postaci oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (czytelny podpis upoważnionego przedstawiciela lub imienna pieczątka z parafką) tj. przez osoby reprezentujące Wykonawcę lub przez pełnomocnika upoważnionego do złożenia oferty w jego imieniu, w takim przypadku do oferty winno być załączone pełnomocnictwo. Sposób reprezentacji musi być zgodny z właściwym wypisem z rejestru. Uwaga!!! Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: pkt. 2) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Oprócz dokumentów wymienionych powyżej, do oferty należy załączyć: 1) Wypełniony formularz ofertowy. 2) Dokument lub dokumenty, z których wynikać będzie uprawnienie do podpisania oferty. W przypadku, gdy oferta podpisywana jest przez pełnomocnika-pełnomocnictwo.
  • Wadium: 0 PLN
  • Kryteria wyboru: Celem niniejszego postępowania jest wybór ofert najkorzystniejszej spośród ofert nie odrzuconych, wg, podanego kryterium: jedynym kryterium wyboru oferty będzie: łączna cena brutto - stanowiące wagę 100% W celu ustalenia wielkości punktowej, jaką poszczególni Wykonawcy uzyskali z tytułu kryterium cena, Zamawiający dokona porównania ofert według następujących zasad: Kryterium: cena brutto :maksymalną ilość punktów (100) Zamawiający przyzna ofercie z najniższą ceną brutto, pozostałe będą oceniane w proporcji do niej, tj.: (Cena brutto najniższa : Cena brutto badana) x 100 pkt.= liczba punktów uzyskana przez poszczególne oferty w odniesieniu do kryterium cena Za najkorzystniejszą Zamawiający uzna ofertę, która uzyska największą liczbę punktów za kryterium przyjęte w niniejszym postępowaniu.
  • Specyfikacja: Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać w siedzibie Zamawiającego – Uniwersytet Humanistyczno-Przyrodniczy Jana Kochanowskiego w Kielcach, ul. Żeromskiego 5, 25-369 Kielce w Dziale Zamówień Publicznych w pokoju Nr 4 lub za zaliczeniem pocztowym. SIWZ Zamawiający zamieszcza na swojej stronie internetowej w wersji elektronicznej do bezpłatnego pobrania przez wszystkich Wykonawców. Opłata za SIWZ w wysokości 65 zł dotyczy wyłącznie sytuacji, w której Wykonawca żąda od Zamawiającego udostępnienia SIWZ w wersji papierowej.
  • Cena specyfikacji: 65 PLN

Kod CPV i nazwa: 22-00-00-00-0 druki i produkty podobne
22-11-00-00-4 drukowane książki
39-16-20-00-5 pomoce dydaktyczne

Przedmiotem zamówienia jest:
W cz. I zakup literatury do przedmiotów kierunkowych na filologii angielskiej
cz. II zakup literatury do biblioteki wydziałowej dla Wydziału Nauk o Zdrowiu
W cz. III zakup materiałów dydaktycznych dla studentów filologii angielskiej
W cz. IV zakup materiałów dydaktycznych dla studentów II stopnia kierunku Zdrowie Publiczne

Szczegółowy opis zawiera załącznik nr 1-Opis przedmiotu zamówienia.

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w BZP w 16.09.2011 pod numerem 293074-2011oraz w siedziebie i na stronie Zamawiającegow dniu 16.09.2011r.



Projekt pn PROGRES- Program rozwoju: Gospodarka-Edukacja-Sukces współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013

UWAGA:
Zamawiający zamieszcza pytanie wraz z odpowiedzią, które wpłynęło do przedmiotowego postępownia:
1) W związku z tym, że większość tytułów obcojęzycznych będzie sprowadzanych z rynku zagranicznego zwaracamy się z uprzejmą prośbą o wydłużenie terminu realizacji zamówienia z 14 dni do 28-42 dni?
Odpowiedź: Zamawiający wydłuża termin realizacji zamówienia w cz. I i III z 14 dni do 30 dni od momentu podpisania umowy. W pozostałych częściach (II, IV) termin realziacji zamówienia pozostaje bez zmian.

W związku z powyższym zamawiający poprawia termin realizacji zamówienia:
1) w ogłoszeniu o zamówieniu
2) w treści SIWZ str. 2 siwz
3) w projekcie umowy str. 16 SIWZ parf.2 pkt.1
w następujący sposób:
cz.I i III - 30 dni od dnia zawarcia umowy
cz, II i IV 14 dni od dnia zawarcia umowy


W związku z otrzymanym pytaniem Zamawiający wydłuża termin na składanie i otwarcie ofert z 26.09.2011 na 29.09.2011r. Godziny nie ulegają zmianie- str. 6 SIWZ.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w BZP w dniu 22.09.2011 pod numerem 300952-2011 oraz w siedzibie i na stronie zamawiającego w dniu 22.09.2011r.

UWAGA: Zamawiający zamieszcza pytanie nr 2, które wpłynęło do przedmiotowego postępowania:
2)W nawiązaniu do przetargu na zakup literatury i materiałów dydaktycznych dla studentów z podziałem na część I, wydawca poz. 1 zamówienia tj. Zdrowie Publiczne tom 1, przekazuje informacje że dodruk tej pozycji potrwa min. miesiąc. czy w tej sytuacji istnieje możliwość wydłużenia czasu realizacji zamówienia?
Odpwoiedź: Tak, Zamawiający wydłuża termin relizacji zamówenia w cz. II, IV do 30 dni od momentu podpisania umowy.

W związku powyższym zamawiający poprawia termin realizacji zamówienia :
- w ogłoszeniu o zamówieniu
- w treści SIWZ str.2 SIWZ
- w projekcie umowy str. 16 SIWZ parf. 2 pkt.1
cz. II i IV
z 14 dni na 30 dni od momentu podpisania umowy.
Ogłoszenie o zamianie ogłoszenia zostało zamieszczone w BZP w dniu 23.09.2011 pod numerem 303058 oraz w siedziebie i na stronie Zamawiającego.

Agata Baran tel/fax 041 349-72-75