Dostawa urządzenia do druku cyfrowego
Dostawa urządzenia do druku cyfrowego
Przetarg nieograniczony
- Termin składania ofert: 2011.06.06 11:00
- Termin otwarcia ofert: 2011.06.06 11:30
- Termin związania ofertą: 30 dni
- Miejsce składania ofert: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego pok.nr 5 (sekretariat Kanclerza)
- Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie dotyczy
- Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
- Informacja dotycząca zastosowania aukcji elektronicznej: nie dotyczy
- Miejsce realizacji: Kielce
- Termin realizacji: 21 dni - termin pożądany, tzn. termin może ulec zmianie na pisemny, uzasadniony wniosek Wykonawcy, w którym wykaże on okolicznoci mające wpływ na zmianę terminu , nie zależne od niego
- Wymagania: Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych Nie dopuszcza się składania ofert częściowych Zamawiajacy przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego zgodnie z art. 67 ust.1 ustawy Pzp
- Warunki udziału w postepowaniu: 1. Zgodnie z zapisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy spełniają warunki dotyczące: 1) Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.Ocena spełnienia ww.warunku odbedzie się na podstawie oświadczenia z art.22 ust 1 ustawy Pzp. Wykonawcy muszą posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie tzn.wykażą sie minimum 2 dostawami odpowiadającymi swym rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, które Wykonawca zrealizował w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy- w tym okresie , a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje , oraz załączą dokumentypotwierdzające,że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane z należytą starannością. Wykonawca musi dysponować odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena tego warunku dokonana zostanie na podstawie oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy Pzp. Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania ww. zamówienia tzn. osobą/ osobami posiadającą kwalifikacje do instalacji, uruchomienia oraz przeszkolenia pracowników Zamawiajacego w zakresie obsługi sprzętubędącego przedmiotem zamówienia, oraz posiadającym/ posiadającymi kwalifikacje do świadczenia usług serwisowych w okresie gwarancji min. 1 osoba. Ocena spełnienia tego warunkudokonana zostanie na podstawie wykazu osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówieniaw szczególności odpowiedzialnych za instalację, uruchomienie oraz przeszkolenie pracowników Zamawiajacego, oraz świadczeniem usług serwisowych w okresie gwarancji, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności wraz z z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami .Ocena sytuacji ekonomicznej i finansowej dokonana zostanie na podstawie oświadczenia z art. 22 ust.1 Do oferty należy załączyć nw. dokumenty A. W celu wykazania przez wykonawce spełnienia warunków o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Pzp. 1) Oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp., sporządzonego wg. Załącznika Nr 2 do SIWZ. 2) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia (co najmniej dwie dostawy) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. 3) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówieniaw szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług związanych z instalacją, uruchomieniem, przeszkoleniem pracowników Zamawiającego oraz świadczeniem usług serwisowych w okresie gwarancji, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia także w zakresie niezbędnego przeszkolenia użytkowników urządzenia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. B.B. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach o których mowa w art. 24 ust.1 Pzp do oferty należy załączyć.: 1) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie 24 ust. 1 pkt 2 ustawy. 3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu-wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczeniem lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5) Aktualną informacją z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6) Aktualną informacją z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Ponadto do oferty należy dołączyć wzór karty gwarancyjnej zawierającej co najmniej zapisy: • zobowiązujące Wykonawcę, że w okresie gwarancji przystąpi do usuwania awarii sprzętu w ciągu 8 godzin (pracownik Wykonawcy przyjedzie na miejsce, w którym zainstalowane będzie urządzenie i przystąpi do usuwania awarii). -• określające czas udzielonej gwarancji, • określające czas udzielonej rękojmi. Treść karty gwarancyjnej nie może być sprzeczna z Kodeksem Cywilnym w części dotyczącej gwarancji i rękojmi. • zobowiązanie, że w przypadku naprawy wiążącej się z czasowym wyłączeniem zainstalowanego urządzenia z pracy Wykonawca zainstaluje na ten czas urządzenie zastępcze tego samego typu. • Dowód wpłaty wadium. • Wypełniony i podpisany kosztorys ofertowy z wyszczególnieniem ceny netto i brutto, na załączniku Nr 1 lub według tego załącznika.
- Wadium: 2400 PLN
- Kryteria wyboru: cena 100%
- Specyfikacja: Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 3 lub za zaliczeniem pocztowym.
- Cena specyfikacji: 20 PLN
powyżej 14.000 euro
Ogłoszenie o zamówieniu ukazało się w BZP dnia 18.05.2011 r. pod numerem 141277
UWAGA!!!
Zamawiajacy poniżej podaje pytania i odpowiedzi dotyczące powyższego postępowania.
Pyt. 1
W związku z faktem iż parametry zawarte w załączniku nr 6 do specyfikacji jako format papieru wymagają Państwo maksymalnego formaty 330x487,7 mm...wnosimy o dopuszczenie formatu 324x463 jako formatu maksymalnego.
Odpowiedź 1.Dopuszczamy min. format papieru 330x487,7 a max. 330x488. podany format umożliwi drukowanie czterema użytkami formatu B-5,
Pyt.2
W SIWZ określają Państwo jako prędkość druku A4 do 110 str/min mając na uwadze argumenty z pkt.1 wnosimy o dopuszczenie 105 str/min A4 .
Odpowiedź 2
Nie, zamawiający nie wyraża zgody.
Pyt.3
Wykonawca zaproponował zmianę w załączniku nr 4 do SIWZ ( projekt umowy) paragraf 3 pkt 2.
Odpowiedź 3
Zamawiający postanawia wprowadzić zmianę tego paragrafu wstawiając przecinek po słowie "awarii" oraz dodając dalej "...tzn. Wykonawca przystępuje do usuwania awarii" Dalszy ciąg paragrafu pozostaje bez zmiany.
UWAGA
Zmianie ulega termin składania i otwarcia ofert z dnia 30.05.2011 r. na dzień 06.06.2011 r. Godziny składania ofert i ich otwarcia nie ulegają zmianie. Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało przesłane i opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 27.05.2011 r. po nr 132674-2011
oraz zamieszczone w siedzibie zamawiającego i na stronie internetowej Uczelni www.ujk.edu.pl
c.d. pytań i odpowiedzi do postępowania DP/2310/83/11
Pyt. 4
CZY ZAMAWIAJĄCY DOPUSZCZA URZĄDZENIA W KTÓRYCH WYKORZYSTYWANY JEST CIERNY SYSTEM PODAWANIA PAPIERU POŁĄCZONY Z ROZDMUCHEM ARKUSZY ZARÓWNO CIEPŁYM JAK I ZIMNYM POWIETRZEM?
Odpowiedź 4.
TAK, POD WARUNKIEM, ŻE URZĄDZENIE OBJĘTE BĘDZIE PEŁNĄ GWARANCJĄ PRZY ZASTOSOWANIU RÓŻNEGO RODZAJU PODŁOŻA DRUKOWEGO.
Pyt.5
CZY ZAMAWIAJĄCY DOSTOSUJE ZAPIS W PUNKCIE XX SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA DO AKTUALNEGO BRZMIENIA ART.144 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH? KOMENTARZ TEN DOTYCZY TAKŻE PAR.10 WZORU UMOWY
Odpowiedź 5.
zapisy w p.XX SIWZ pozostają bez zmian. Te zapisy wynikają z treści art.144 Pzp. Par.10 umowy pozostaje bez zmian.
Pyt.6
CZY ZAMAWIAJĄCY POPRZEZ ZAPISY W PAR. 3 UST.2 WZORU UMOWY ROZUMIE 8 GODZINNY CZAS NA PRZYSTĄPIENIE DO USUNIĘCIA AWARII WYRAŻONY W GODZINACH ROBOCZYCH TJ. CZAS W GODZINACH OD 8:00 DO 16:30 ZA WYJĄTKIEM SOBÓT , NIEDZIEL I ŚWIĄT USTAWOWO WOLNYCH OD PRACY
Odpowiedź 6
ZAMAWIAJĄCY MIAŁ NA MYŚLI GODZINY ZEGAROWE, KOLEJNYCH DNI KALENDARZOWYCH.
Pyt.7
CZY ZAMAWIAJACY W PAR.2 I PAR.4 WZORU UMOWY DOPUSZCZA WPROWADZENIE PROCEDURY DOROZUMIANEJ AKCEPTACJI (ODBIORU SPRZĘTU) W PRZYAPDKU BIERNOŚCI ZAMAWIAJĄCEGO?
Odpowiedź 7
Nie
Pyt.8
JAKI SPRZĘT KOMPUTEROWY ZAMAWIAJĄCY MA NA MYŚLI WSPOMINAJĄC O NIM W PAR.2 UST.2 ORAZ PAR.5 WZORU UMOWY? JEŚLI MOWA TU O OFEROWANYM SPRZĘCIE TJ. URZĄDZENIU DO DRUKU CYFROWEGO TO CZY ZAMAWIAJĄCY DOPUSZCZA DODANIE DO ZDANIA NASTĘPUJĄCEJ TREŚCI :"POD WARUNKIEM , ŻE ELEMENTY TE NIE BĘDĄ WYWIERAŁY NIEKORZYSTNEGO WPŁYWU NA POPRAWNOŚĆ DZIAŁANIA SPRZĘTU DOSTARCZONEGO PRZEZ WYKONAWCĘ LUB ATKA ROZBUDOWA NIE BĘDZIE NIEZGODNA Z ZALECENIAMI PRODUCENTA SPRZĘTU DOTYCZĄCYMI JEGO PRAWIDŁOWEJ EKSPLOATACJI?
Odpowiedź 8
Zamawiający ma na myśli urządzenie które jest przedmiotem dostawy. Treść par.5 pozostaje bez zmian.
Pyt. 9
CZY ZAMAWIAJĄCY DOPUSZCZA ZMIANĘ PAR.6 WZORU UMOWY W NASTĘPUJĄCY SPOSÓB: - PO SŁOWIE "ZA" USUNIĘCIE SŁOWA "OPÓŹNIENIE" ORAZ DODANIE SŁOWA "ZWŁOKĘ"; - PO SŁOWACH "W WYSOKOŚCI" USUNIĘCIE "0,2%" ORAZ DODANIE "0,1%", - PO SŁOWACH "KAŻDY DZIEŃ" USUNIĘCIE SŁOWA "OPÓŹNIENIA" ORAZ DODANIE SŁOWA ZWŁOKI"
Odpowiedź 9
Zamawiający nie nie wyraża zgody na wprowadzenie do wzoru umowy proponowanych zmian
Pyt. 10
CZY ZAMAWIAJĄCY DOPUSZCZA ZMIANĘ PAR.6 WZORU UMOWY W NASTĘPUJĄCY SPOSÓB: - PO PUNKCIE 2 DODANIE PUNKTU 3, O TREŚCI :"KARA UMOWNA OBLICZONA NA PODSTAWIE NINIEJSZEGO PARAGRAFU NIE MOŻE PRZEWYŻSZAĆ 100% WYNAGRODZENIA PRZYSŁUGUJĄCEGO WYKONAWCY NA GRUNCIE UMOWY".
Odpowiedź 10
par.6 wzoru umowy nie ulega zmianie
Pyt.11
CZY ZAMAWIAJĄCY DOPUSZCZA ZMIANĘ PAR. 6 UMOWY W NASTĘPUJĄCY SPOSÓB : - PO PUNKCIE 3 DODANIE PUNKTU 4, O TREŚCI :"CAŁKOWITA ODPOWIEDZIALNOŚĆ WYKONAWCY Z TYTUŁU NIEWYKONANIA LUB NIENALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY, JAK RÓWNIEŻ Z INNYCH TYTUŁÓW PRAWNYCH ZWIĄZANYCH Z UMOWĄ LUB JEJ WYKONANIEM, W TYM Z TYTUŁU KAR UMOWNYCH Z JAKIEGOKOLWIEK TYTUŁU, ZA WYJĄTKIEM PRZYPADKU UMYŚLNEGO WYRZĄDZENIA STRATY LUB PRZYPADKÓW OKREŚLONYCH W BEZWZGLĘDNIE OBOWIĄZUJĄCYCH PRZEPISACH PRAWA, JEST OGRANICZONA DO KWOTY STANOWIĄCEJ 100% WYNAGRODZENIA PRZYSŁUGUJĄCEGO WYKONAWCY NA GRUNCIE UMOWY".
Odpowiedź 11
Paragraf 6 projektu umowy pozostaje bez zmian
Pytanie 12
CZY ZAMAWIAJĄCY DOPUSZCZA ZMIANĘ PAR.^ W NASTĘPUJĄCY SPOSÓB: PO PUNKCIE 4 DODANIE PUNKTU 5 O TREŚCI"WYKONAWCA NIE PONOSI ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA UTRACONE KORZYŚCI ZAMAWIAJĄCEGO JAK RÓWNIEŻ NIE PONOSI ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA UTRATĘ PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO DANYCH NIEZALEŻNIE OD PRZYCZYN UTRATY"
Odpowiedź 12
Zamawiający nie dopuszcza zmiany Par. 6 wzoru umowy
Sprawy merytoryczne mgr Małgorzata Pabis tel.(41) 349 72-36
Sprawy formalne mgr Wioletta Baran
tel.(41)349-73-32