Usługi szkoleniowe.Wybór 6 trenerów do przeprowadzenia szkoleń z wykorzystaniem ICT dla kadr oświaty w ramach realizowanego projektu pn. "Benild- doskonalenie świętokrzyskich kadr oświaty".
Usługi szkoleniowe.Wybór 6 trenerów do przeprowadzenia szkoleń z wykorzystaniem ICT dla kadr oświaty w ramach realizowanego projektu pn. "Benild- doskonalenie świętokrzyskich kadr oświaty".
Przetarg nieograniczony
- Termin składania ofert: 2011.03.28 10:00
- Termin otwarcia ofert: 2011.03.28 10:15
- Termin związania ofertą: 30 DNI
- Miejsce składania ofert: Uniwersytet Humanistyczno-Przyrodniczy Jana Kochanowskiego w Kielcach 25-369 Kielce, ul. Żeromskiego 5, Sekretariat Kanclerza , pokój nr 5
- Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie dotyczy
- Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
- Informacja dotycząca zastosowania aukcji elektronicznej: nie dotyczy
- Miejsce realizacji: WOJEWÓDZTWO ŚWIĘTOKRZYSKIE
- Termin realizacji: Szkolenia odbywać się będą od kwietnia 2011r. do 31.05.2012 r.
- Wymagania: Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia uzupełniającego. Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie żąda wniesienia wadium.
- Warunki udziału w postepowaniu: 1) Zgodnie z zapisami art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1) Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) Posiadania wiedzy i doświadczenia; 3) Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: dysponują 1 osobą dla każdej części zamówienia do przeprowadzenia maksymalnie 34 szkoleń, która: (dot. części 1,2,3) a) posiada wykształcenie wyższe; b) posiada minimum 5 letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z technologii informacyjnych /multimediów c) posiada umiejętność obsługi oraz oprogramowania tablic interaktywnych; d) posiada prawo jazdy kat. B e) dysponuje samochodem osobowym (dot. części 4,5,6) a) posiada wykształcenie wyższe; b) posiada minimum 5 letni okres zatrudnienia na stanowisku informatyka lub nauczyciela przedmiotów informatycznych c) posiada umiejętność obsługi programów graficznych: Corel Draw, Corel Photo-Paint, Adobe Photoshop, Gimp; d) posiada umiejętność obróbki grafiki na potrzeby stron www e) posiada prawo jazdy kat. B f) dysponuje samochodem osobowym. 4) Sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2. Zgodnie z zapisem art. 26 ust. 2a ustawy Pzp Wykonawca wykaże brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia- nie spełnia” na podstawie informacji zawartych w dokumentach i oświadczeniach złożonych przez Wykonawcę , określonych w rozdziale VII SIWZ. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu. VII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTEPOWANIU A. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp: - oświadczenia z art. 22 ust.1 pkt.1-4 Pzp – sporządzonego zgodnie z formularzem załącznika nr 2 do niniejszej SIWZ. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia dokument ten składa każdy z nich; -- wykazu osób(każda z osób w wykazie może poprowadzić tylko 34 szkolenia), zgodnie z załącznikiem nr 4, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami (dot. części 1,2,3,4,5,6); - kserokopii dokumentu potwierdzającego wykształcenie wyższe(dot. części 1,2,3,4,5,6), - kserokopii dokumentu potwierdzającego zatrudnienie/doświadczenie(dot. części 1,2,3,4,5,6), - oświadczenia o posiadaniu umiejętności obsługi oraz oprogramowania tablic interaktywnych, posiadania prawa jazdy kat. B, dysponowania samochodem osobowym (dot. części 1,2,3); - oświadczenia o posiadaniu umiejętności obsługi programów graficznych: Corel Draw, Corel Photo-Paint, Adobe Photoshop, Gimp, posiadania prawa jazdy kat. B, dysponowania samochodem osobowym (dot. części 4,5,6). Uwaga!!! Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w niniejszym punkcie w ust. B. B. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach o których mowa w art. 24 ust. 1 Pzp.: 1) oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia- sporządzonego zgodnie z formularzem załącznika nr 3 do niniejszej SIWZ; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt.2 Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych, z uwagi na brak określonego dokumentu, dyspozycję wypełnia wskazane w ust. B pkt.1) oświadczenie w zakresie art. 24 ust.1 pkt. 2 Pzp. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia dokument ten składa każdy z nich. Uwaga: - Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. B 2), - składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
- Wadium: 0 PLN
- Kryteria wyboru: Kryterium - cena brutto za przeprowadzenie 1 szkolenia - stanowiące wagę 100% W celu ustalenia wielkości punktowej, jaką poszczególni Wykonawcy uzyskali z tytułu kryterium cena, Zamawiający dokona porównania ofert według następujących zasad: Kryterium: cena brutto za przeprowadzenie 1 szkolenia :maksymalną ilość punktów (100) Zamawiający przyzna ofercie z najniższą ceną brutto, pozostałe będą oceniane w proporcji do niej, tj.: (Cena brutto najniższa : Cena brutto badana) x 100 pkt. = liczba punktów uzyskana przez poszczególne oferty Za najkorzystniejszą Zamawiający uzna ofertę, która uzyska największą liczbę punktów za kryterium przyjęte w niniejszym postępowaniu tj. „cena brutto”.
- Specyfikacja: Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia w formie papierowej można uzyskać w Dziale Zamówień Publicznych w siedzibie Zamawiającego. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia w formie papierowej jest odpłatna. Do ceny należy dodać koszt przesyłki w zależności wyboru Wykonawcy (tj. polecona, polecona priorytet czy kurierska). Płatne przelewem na konto Zamawiającego. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia pobrana ze strony internetowej Zamawiającego: http://ujk.edu.pl/ dzp/przetargi.php, jest bezpłatna.
- Cena specyfikacji: 0 PLN
Przedmiotem zamówienia są usługi szkoleniowe.
Wybór 6 trenerów do przeprowadzenia dwóch rodzajów szkoleń:
- szkolenie z obsługi tablic interaktywnych – 102 szkolenia w 102 gminach woj. świętokrzyskiego (jedno szkolenie w każdej gminie) – wybór 3 trenerów prowadzących szkolenia, każdy z nich będzie prowadził po 34 szkolenia.
- szkolenie z podstaw grafiki komputerowej – 102 szkolenia w 102 gminach
woj. świętokrzyskiego (jedno szkolenie w każdej gminie) – wybór 3 trenerów prowadzących, każdy z nich będzie prowadził po 34 szkolenia.
Projekt pn. Benild - doskonalenie świętokrzyskich kadr oświaty.
Uwaga:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone:
- w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 15.03.2011r pod numerem 84625-2011;
-na stronie internetowej Zamawiającego : www.ujk.edu.pl/dzp/przetargi.php;
na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego w dniu 15.03.2011r.
Uwaga/ 18.03.2011r.:
W dniu 18.03.2011r w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia pod numerem 89937-2011. Zmiana dotyczy terminu składania ofert (pkt. XII SIWZ).
Uwaga/ 21.03.2011r.:
Zamawiający zamieszcza pytanie które wpłynęło ww. postępowaniu i odpowiedź:
Pytanie:
Zaznaczyliście Państwo, ze każdy z wykonawców może złożyć ofertę maksymalnie na jedna część. Ponieważ jesteśmy dużą firmą szkoleniową mająca potencjał trenerów i potencjał techniczny, czy istnieje możliwość złożenia oferty całościowej lub oferty na więcej niż jedno szkolenie.
Odpowiedź :
w związku z powyższym pytaniem Zamawiający zmienił warunek dotyczący posiadania potencjału technicznego i dokumentu potwierdzającego spełnianie tego warunku.
W dniu 21.03.2011r w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia pod numerem 90243-2011. Zmiana dotyczy warunku udziału w postępowaniu i dokumentu potwierdzającego spełnianie tego warunku (pkt. VI.1.3) i VII.A wykaz osób ).
W związku z powyższymi zmianami Zamawiający:
na stronie 3 SIWZ skreśla zdanie "Zamawiający zastrzega, że każdy z wykonawców może złożyć ofertę na maksymalnie jedną część",
- skreśla się pkt.IV.4.
-w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ) skreśla się zdanie "Uwaga:Zamawiający zastrzega, że każdy z wykonawców może złożyć ofertę na maksymalnie jedną część",
W załączniku nr 4 do SIWZ- wykaz osób- w kolumnie 4- Zakres wykonywanych czynności, dopisuje się po przecinku treść "część zamówienia realizowanego przez tę osobę" oraz dodaje się kolumnę z imieniem i nazwiskiem.
Osobą upoważnioną do kontaktowania się z Wykonawcami jest :
Anna Kowalczyk, tel./fax (041) 349 -72-75
- Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
- Załącznik nr 1 do siwz
Formularz ofertowy - ZAłącznik nr 2 do SIWZ
Oświadczenie z art. 22 uPzp - Załącznik nr 3 do SIWZ
Oświadczenie z art. 24 uPzp - Załącznik nr 4 i 4a do SIWZ
Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia - Załącznik nr 5 i 5a do SIWZ
Wzór umowy - Załącznik nr 6 do SIWZ
Deklaracja odpowiedzialności materialnej