Zakończone przetargi

Przeprowadzenie kursu kosmetycznego dla studentów chemii o specjalności; chemia kosmetyczna

Przeprowadzenie kursu kosmetycznego dla studentów chemii o specjalności; chemia kosmetyczna

Przetarg nieograniczony

  • Termin składania ofert: 2011.09.16 09:00
  • Termin otwarcia ofert: 2011.09.16 09:15
  • Termin związania ofertą: 30 dni
  • Miejsce składania ofert: Uniwersytet Humanistyczno-Przyrodniczy Jana Kochanowskiego w Kielcach ul. Żeromskiego 5 25-369 Kielce Sekretariat Kanclerza pokój nr 5
  • Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie dotyczy
  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
  • Informacja dotycząca zastosowania aukcji elektronicznej: nie dotyczy
  • Miejsce realizacji: Kielce
  • Termin realizacji: październik 2011- czerwiec 2012
  • Wymagania: Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych Nie dopuszcza sie składania ofert częściowych Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt.6 Pzp. Zamawiający dopuszcza zmiany w treści umowy zawartej z Wykonawcą jeżeli zaistnieją okoliczności których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, niezależnie od stron umowy lub jeżeli te zmiany będą korzystne dla zamawiającego; w szczególności; -Terminu wykonania umowy ( w przypadku klęski żywiołowej, zjawisk atmosferycznych lub siły wyższej) -Osób realizujących przedmiot zamówienia, pod warunkiem , że osoby będą miały co najmniej takie samo przygotowanie jak te określone w ofercie Wykonawcy -zmiany liczby godzin kursu +- 10% -zmiana liczby uczestników (zmniejszenie lub zwiększenie max. o 10 osób)- zmiana ta nie wymaga aneksu.
  • Warunki udziału w postepowaniu: 1. Warunki udziału w postępowaniu: 1) Zgodnie z zapisami art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; b) posiadania wiedzy i doświadczenia, tj. wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonali minimum jedną usługę-, o charakterze odpowiadającym przedmiotowi niniejszego zamówienia oraz załączą dokumenty potwierdzające, że ta usługa została wykonana należycie; c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym, oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tzn. -dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia ( min. 1 osoba posiadająca tytuł magistra kosmetologii lub ukończone studia podyplomowe z kosmetologii, z doświadczeniem w prowadzeniu szkoleń, ćwiczeń, wykładów lub zajęć dydaktycznych i uprawnienia egzaminatora w zawodzie technik usług kosmetycznych ) d) sytuacji ekonomicznej i finansowej. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z warunków określonych w pkt. 1) a-d) winien spełniać co najmniej z tych wykonawców albo wszyscy ci wykonawcy wspólnie. 2) Zgodnie z zapisem art. 26 ust. 2a ustawy Pzp, Wykonawca wykaże brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek określony w pkt.2 powinien spełniać każdy z wykonawców samodzielnie. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się Wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: 1) jest niezgodna z ustawą; 2) jej treść nie odpowiada treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3; 3) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; 4) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia; 5) została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert; 6) zawiera błędy w obliczeniu ceny; 7) wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3; 8) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków: W celu potwierdzenia spełniania w/w warunków Wykonawca zobowiązany jest złożyć stosowne oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt. VIII Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Z treści załączonych oświadczeń i dokumentów winno wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnił w/w warunki. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach załączonych do oferty a wyszczególnionych w pkt. VIII SIWZ. VIII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp do oferty należy dołączyć: 1) Oświadczenie zgodne z treścią z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp., sporządzonego wg. załącznika Nr 2 do SIWZ. W przypadku oferty składanej przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, oświadczenie o spełnianiu każdego z warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 składa co najmniej jeden z tych wykonawców albo wszyscy ci wykonawcy wspólnie. 2) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia (co najmniej jedna usługa o charakterze odpowiadającym przedmiotowi niniejszego zamówienia, wykonana w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat, wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że ta usługa została wykonana lub jest wykonywana należycie. 3) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia( tj. min. 1 osoba posiadająca min. tytuł magistra kosmetologii lub ukończone studia podyplomowe z kosmetologii, z doświadczeniem w prowadzeniu szkoleń lub ćwiczeń, wykładów lub zajęć dydaktycznych i uprawnienia egzaminatora w zawodzie technik usług kosmetycznych (wg załącznika Nr 5). Uwaga!!! Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w niniejszym punkcie w ust. 2. 2.W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach o których mowa w art. 24 ust. 1 Pzp do oferty należy dołączyć: 1) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (wzór- załącznik Nr 2 do SIWZ). 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt.2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt.2 ustawy. . Uwaga!!! Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: pkt. 2) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty o których mowa w lit.a powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania-wystawione z odpowiednią datą wymaganą dla tych dokumentów. W przypadku oferty składanej przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, dokumenty potwierdzające, że wykonawca nie podlega wykluczeniu składa każdy z wykonawców oddzielnie. Dokumenty muszą być przedstawione w postaci oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (czytelny podpis upoważnionego przedstawiciela lub imienna pieczątka z parafką) tj. przez osoby reprezentujące Wykonawcę lub przez pełnomocnika upoważnionego do złożenia oferty w jego imieniu, w takim przypadku do oferty winno być załączone pełnomocnictwo. Sposób reprezentacji musi być zgodny z właściwym wypisem z rejestru. 3.Oprócz dokumentów wymienionych powyżej, do oferty należy załączyć: 1) Dowód wpłaty wadium 2) Wypełniony formularz ofertowy 3) Dokument, z którego wynika upoważnienie wykonawcy do podpisania oferty lub pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik.
  • Wadium: 1000 PLN
  • Kryteria wyboru: Celem niniejszego postępowania jest wybór oferty najkorzystniejszej spośród ofert nie odrzuconych, wg poniżej podanego kryterium: I. KRYTERIUM- cena brutto za cały przedmiot zamówienia - stanowiące wagę 100% W celu ustalenia wielkości punktowej, jaką poszczególni Wykonawcy uzyskali z tytułu kryterium cena, Zamawiający dokona porównania ofert według następujących zasad: Kryterium: cena brutto za przedmiot zamówienia: maksymalną ilość punktów (100) Zamawiający przyzna ofercie z najniższą ceną brutto, pozostałe będą oceniane w proporcji do niej, tj.: (Cena brutto najniższa : Cena brutto badana) * 100 pkt= liczba punktów uzyskana przez poszczególne oferty w odniesieniu do kryterium cena Ocena ostateczna dla kryterium „cena” będzie obliczona wg następującego wzoru: B= (A x ilość członków komisji) A - ilość punktów za cenę B - liczba punktów otrzymanych w kryterium cena Najkorzystniejsza oferta to oferta o największej ilości punktów otrzymanych w kryterium cena.
  • Specyfikacja: Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać w siedzibie Zamawiającego – Uniwersytet Humanistyczno-Przyrodniczy Jana Kochanowskiego w Kielcach, ul. Żeromskiego 5, 25-369 Kielce w Dziale Zamówień Publicznych w pokoju Nr 4 lub za zaliczeniem pocztowym. SIWZ Zamawiający zamieszcza na swojej stronie internetowej w wersji elektronicznej do bezpłatnego pobrania przez wszystkich Wykonawców. Opłata za SIWZ w wysokości 35zł. dotyczy wyłącznie sytuacji, w której Wykonawca żąda od Zamawiającego udostępnienia SIWZ w wersji papierowej.
  • Cena specyfikacji: 35 PLN

Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie kursu kosmetycznego dla studentów studiów stacjonarnych kierunku chemii specjalność chemia kosmetyczna.

Szczegółowy opis i zakres zamówienia określa załącznik Nr 1 SIWZ.

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w BZP w dniu 30.08.2011 pod numerem 264076-2011 oraz w siedziebie i na stronie Zamawiającegow dniu 30.09.2011r.

Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium:
w kwocie 1000,00 zł (słownie złotych: tysiąc 00/100).

Wykonawca, który zamierza wnieść wadium w pieniądzu powinien wpłacić ww. kwotę: przed upływem terminu składania ofert na konto Zamawiającego:
UNIWERSYTET HUMANISTYCZNO – PRZYRODNICZY
Jana Kochanowskiego w Kielcach
Bank Handlowy Warszawie S.A.
Nr 17 1030 1508 0000 0008 0371 1208.
Na dowodzie przelewu należy wpisać
„Wadium– Znak sprawy DP/2310/156/11 dot. przeprowadzenia kursu kosmetycznego. Potwierdzoną za zgodność kopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty.
W przypadku wniesienia wadium w innych formach, dopuszczonych przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych art. 45 ust. 6, należy stosowny dokument dołączyć do oferty, który w swej treści musi zawierać przesłanki do zatrzymania wadium określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.

Oferta niezabezpieczona jedną z form wadium zostanie odrzucona zgodnie z art. 24 ust 4 ustawy.
Zwrot wadium nastąpi zgodnie z art. 46 ust. 1, ust. 1a i ust. 2 ustawy Pzp.
Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym, mowa w art. 26 ust. 3 nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że nie wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
− odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
− zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.



Projekt Edukacja dla rynku pracy współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013



UWAGA:

Zamawiajacy zamieszcza pytania wraz z odpowiedziami, które wpłynęły do przedmiotowego postepowania:
1)Proszę o wyjaśnienie pojęcia ,,uprawnienia egzaminatora w zawodzie technik usług kosmetycznych’’ zawarte w pkt. III.3.4) ogłoszenia Osoby zdolne do wykonania zamówienia?
Odpowiedź:
Zamawiający wymaga aby kurs został przeprowadzony przez min. 1 osobę z m.in. uprawnieniami egzaminatora w zawodzie technik usług kosmetycznych.
Uprawnienia te nadawane są przez Okręgowe Komisje Egzaminacyjne, w oparciu o rozporządzenie MEN z dnia 21 kwietnia 2009 r. w sprawie ramowego programu szkolenia kandydatów na egzaminatorów, sposobu prowadzenia ewidencji egzaminatorów oraz trybu wpisywania i skreślania egzaminatorów z ewidencji (Dz.U. nr 70, poz.600).


Zamawiający zamieszcza poprawiony (obowiązujący) załącznik nr 6 –Formularz oferty.

W związku z powyższym zamawiający wydłuża termin na składanie ofert i otwarcie ofert z dnia 08.09.2011r na 12.09.2011. Godziny nie ulegają zmianie. (Poprawia się również w SIWZ termin składania i otwarcia ofert jak powyżej- str. 12 SIWZ)
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w BZP w dniu 05.09.2011 pod numerem 273504-2011 oraz w siedzibie i na stronie zamawiającego.


Zamawiający wydłuża termin na składanie ofert i otwarcie ofert z dnia 12.09.2011r na 16.09.2011. Godziny nie ulegają zmianie. (Poprawia się również w SIWZ termin składania i otwarcia ofert jak powyżej- str. 12 SIWZ)
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w BZP w dniu 08.09.2011 pod numerem 280276-2011 oraz w siedzibie i na stronie zamawiającego. Wydłużenie terminu podyktowane jest zmianami, które zostaną zamieszczone w dniu 09.09.2011r.



UWAGA:
Zamawiający wprowadza następujące ZMIANY: (zmiany dotyczą SIWZ, ogłoszenia o zamówieniu oraz ogłoszenia w BZP):
1) Zamawiający wprowadza nowy AKTUALNY Formularz ofertowy( załącznik nr 6 do SIWZ)
2) Zamawiający skreśla w Opisie przedmiotu zamówienia pkt 2 , w zdaniu ,, kurs ma obejmować minimum 100 godz. zajęć dla każdej z 6 grup studentów…’’ słowo ,,minimum’’.
3) Zamawiający zmienia w Opisie przedmiotu zamówienia pkt 2 , zdanie ,,Liczba uczestników może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu o max. 10 osób’’ na zdanie ,,Liczba uczestników może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu o max. 2 osoby’’
4) Zamawiający skreśla w SIWZ w pkt XIX str. 15 SIWZ zapis ,,- zmiany liczby godzin kursu +-10%’’
5) Zamawiający zmienia zapis w SIWZ pkt XIX, str. 15 SIWZ ,, zmiana liczby uczestników (zmniejszenie lub zwiększenie max. 10 osób)- zmiana ta nie wymaga aneksu ‘’ na ,, zmiana liczby uczestników (zmniejszenie lub zwiększenie max. 2 osoby)- zmiana ta nie wymaga aneksu.’’
6) Zamawiający skreśla we wzorze umowy w par. 4 punkt.2 . ,,Faktury VAT wystawiane będą nie częściej niż raz w miesiącu na podstawie rzeczywistej liczby godzin kursu’’ i wpisuje się ,, Faktura VAT będzie wystawiona po zrealizowaniu całej usługi’’
7) Zamawiający poprawia we wzorze umowy w par. 4 punkt.1 i zastępuje go zapisem ,, Za prawidłowe wykonanie umowy oraz z tytułu przeniesienia autorskich praw majątkowych Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie: za przeprowadzenie kursu dla 1 osoby brutto:…...PLN (słownie złotych…………………………..) .Łącznie za całość usługi w kwocie …….zł brutto (słownie złotych:……………….)zgodnie z ofertą Wykonawcy stanowiącą integralny załącznik do niniejszej umowy.’’
8) Zamawiający we wzorze umowy w par. 1 wprowadza nowy punkt 3 brzmiący : ,,Ostateczną liczbę uczestników kursu Zamawiający poda Wykonawcy najpóźniej na 5 dni przed rozpoczęciem kursu’’. Pozostałe punkty par. 1 pozostają bez zmian.

Ogłoszenie o zmianie zostało zamieszczone w BZP w dniu 09.09.2011 pod numerem 282358-2011 oraz w siedzibie i na stronie Zamawiającego.

Agata Baran tel/fax. 041 349-72-75