wykonanie projektu i budowa traktów światłowodowych łączących wybrane lokalizacje UJK na terenie Kielc.
wykonanie projektu i budowa traktów światłowodowych łączących wybrane lokalizacje UJK na terenie Kielc.
Przetarg nieograniczony
- Termin składania ofert: 2011.10.03 11:00
- Termin otwarcia ofert: 2011.10.03 11:15
- Termin związania ofertą: 60 dni
- Miejsce składania ofert: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego 25-369 Kielce ul. Żeromskiego 5 pokój nr 5 (sekretariat Kanclerz)
- Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie dotyczy
- Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
- Informacja dotycząca zastosowania aukcji elektronicznej: nie dotyczy
- Miejsce realizacji: Kielce
- Termin realizacji: 9 miesięcy licząc od dnia zawarcia umowy
- Wymagania: Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych Nie dopuszcza się składania ofert częściowych Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzu¬pełniającego zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp. Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania zgodnie z art.93 ust.1a tzn. w przypadku jeżeli środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej które zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia nie zostaną mu przyznane.
- Warunki udziału w postepowaniu: VII. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS DOKONYWA¬NIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW: 1. W przetargu mogą uczestniczyć Wykonawcy spełniający następujące warunki dotyczące : a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; b) posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, tzn. wykonawca wykonał w ciągu ostatnich 3 lat co najmniej 2 projekty o charakterze porównywalnym z przedmiotem zamówienia na łączną kwotę co najmniej 200 000 PLN netto; oraz wykonał w ciągu ostatnich 3 lat co najmniej 2 budowy traktów światłowodowych o charakterze porównywalnym z przedmiotem zamówienia na łączną kwotę co najmniej 400 000 PLN netto. c) dysponowania potencjałem tech¬nicz¬nym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; d) sytuacji ekonomicznej i finansowej, tzn. są ubez¬pieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 1 500 000 PLN; 2. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie zobowiązani będą do wykazania, że nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicz¬nego na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych(pzp), Spełnienie w/w warunków oceniane będzie metodą „spełnia/ nie spełnia” na podstawie dokumentów wymienionych w pkt. VIII Specyfikacji Istotnych Wa¬runków Zamówienia. VIII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WY¬KONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: A. Do oferty muszą być dołączone niżej wymienione dokumenty. Dokumenty muszą być przedstawione w postaci oryginałów lub kserokopii po¬świad¬czonych za zgodność przez Wykonawcę lub upoważnioną przez niego osobę. 1) Oświadczenie, ze wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, zgodne z treścią art.22 ust.1 pzp; 2) wykaz wykonanych projektów (dla punktu VII, 1, b), a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługa została wykonana lub jest wykonywana należycie; 3) wykaz zrealizowanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług polegających na budowie traktu światłowodowego (dla punktu VII, 1, b), w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. 4) Opłacona Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpie¬czony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniej¬szą niż 1 500 000 000 zł. Uwaga!!! Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w niniejszym punkcie w ust.B. B. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia do oferty należy dołączyć: 1) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia; 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.. 24 ust.1 pkt.2 ustawy, wystawiony nie wcze¬śniej niż 6 miesięcy przed upły¬wem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych – oświadczenie w zakresie art.24 ust.1 pkt.2 ustawy pzp; 3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składnia ofert; 5) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4- 8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga!!! A. Jeżeli, w przypadku Wykonawcy mającego sie¬dzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, osoby, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 5-8 ustawy, ma¬ją miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypo¬spolitej Polskiej, Wykonawca składa w odniesieniu do nich zaświadczenie właściwego organu sądowego albo administracyjnego miejsca zamieszkania dotyczą¬ce niekaralności tych osób w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 5-8 ustawy, wystawione nie wcześ¬niej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, z tym że w przypadku gdy w miejscu zamieszkania tych osób nie wydaje się takich zaświadczeń- zastę¬puje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem są¬dowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszka¬nia tych osób. B. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Pol¬skiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: 1) pkt. 2-4 i 6- składa dokument lub dokumen¬ty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowied¬nio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, skła¬dek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnie¬nie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) pkt. 5 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca za¬mieszkania albo zamieszkania osoby, której doku¬menty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert Ponadto do oferty należy dołączyć : 1) Wykaz prac przeznaczonych do zlecenia podwykonawcom, (jeżeli Wykonawca przewi¬duje zatrud¬nienie podwykonawców) z określeniem rodzaju i wartości tych prac. 2) Wzór karty gwarancyjnej, który w swej treści oprócz terminu gwarancji, zawierał będzie informa¬cję określającą czas przystąpienia do usunięcia wad i usterek, z zastrzeżeniem, że czas ten nie może być dłuższy niż 7 dni, zaś w przypadku wystąpienia awarii- 3 godz. licząc od zgło¬szenia tego faktu, przez Zamawiającego. Ponadto należy określić czas, w jakim usterki lub wady zostaną usunięte, z zastrzeżeniem, że czas ten nie może być dłuższy niż 21 dni. Oferta Wykonawcy zawierająca dłuższy czas zostanie odrzucona. Wzór karty gwarancyjnej musi zawierać również zapisy zawarte w treści projektu umowy dotyczące gwarancji i rękojmi. Treść karty gwarancyjnej nie może być sprzeczna z treścią Kodeksu cywilnego w części dotyczącej gwarancji i rękojmi. 3) Dowód wniesienia wadium.
- Wadium: 34000 PLN
- Kryteria wyboru: cena: 100%
- Specyfikacja: Specyfikacja istotnych warunków zamówienia (SIWZ) dostępna jest na stronie internetowej zamawiającego (bezpłatnie) jako załącznik do niniejszego ogłoszenia; można ją odebrać (odpłatnie) w siedzibie zamawiającego w Dziale Zamówień Publicznych lub za zaliczeniem pocztowym. Należność za SIWZ (45 PLN) plus koszt przesyłki należy wpłacić pzrelewem na konto zamawiajacego tj. Uniwersytet Humanistyczno-Przyrodniczy Jana Kochanowskeigo w Kielcach 25-369 Kielce ul. Żeromskiego 5 nr 23 1030 1508 0000 0008 0371 1003
- Cena specyfikacji: 45 PLN
powyżej 193 000 euro
III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu wraz z uzyskaniem w imieniu zamawiającego wymaganych uzgodnień i pozwoleń oraz budowa traktów światłowodowych łączących wybrane lokalizacje UJK na terenie miasta Kielce :
1) Instytut Sztuk Pięknych (ISP) ul. Podklasztorna 117
2) Wydział Pedagogiczny i Artystyczny (WPiA) ul. Krakowska 11
3) Instytut Edukacji Muzycznej (IEM) ul. Mickiewicza 3
4) Rektorat (REKT) ul. Żeromskiego 5
5) Wydział Nauk o Zdrowiu (WNOZ) al. IX Wieków Kielc 19
6) Dom Studenta „Fama” (DS. FAMA) ul. Śląska 11
2. Wymagania ogólne projektu dla traktów we wszystkich relacjach:
a. rurociąg kablowy złożony z 2 rur RHDPE 40/3,7p
b. zapasy technologiczne na trasach przebiegu i w lokalizacjach końcowych
c. kable światłowodowe 48J rozszyte na panelach.
3. Wymagania dla traktów w poszczególnych relacjach:
a. ISP – WPIA
i. lokalizacja ISP:
• przyłącze w pomieszczeniu nr 107
• szafka krosownicza 6U
• typ złącza SC
ii. lokalizacja WPIA:
• przyłącze w istniejącej szafie zewnętrznej
• typ złącza E2000/APC
• dodatkowe przyłącze 48J E2000/APC-SC z istniejącej szafy zewnętrznej do istniejącej szafy w serwerowni w piwnicy
b. IEM – REKT:
i. lokalizacja IEM:
• przyłącze w pomieszczeniu zaplecza kuchni w piwnicy
• szafka krosownicza 6U
• typ złącza SC
• wejście do budynku ze studzienki umieszczonej w jego pobliżu
ii. lokalizacja REKT:
• przyłącze w pomieszczeniu magazynu Poligrafii w piwnicy
• szafka krosownicza 15U
• typ złącza SC
• dodatkowe przyłącze 48J E2000/APC-SC z szafy zewnętrznej (szafa MSK KielMAN) do pomieszczenia magazynu Poligrafii w piwnicy
c. REKT – WNOZ
i. lokalizacja REKT:
• przyłącze w pomieszczeniu magazynu Poligrafii w piwnicy
• szafka krosownicza 15U (ta sama co w punkcie b.ii.)
• typ złącza SC
ii. lokalizacja WNOZ:
• przyłącze do istniejącej szafy w serwerowni na parterze (obok portierni)
• typ złącza SC
d. WNOZ – DS Fama
i. lokalizacja WNOZ:
• przyłącze do istniejącej szafy w serwerowni na parterze (obok portierni)
• typ złącza SC
ii. lokalizacja DS Fama:
• przyłącze do istniejącej szafy w serwerowni w piwnicy
• typ złącza E2000/APC
4. Wykonawca zobowiązany jest do:
a) Zamieszczenia w ofercie zestawienia kosztów realizacji poszczególnych traktów wraz z kosztami projektów dla poszczególnych traktów.
b) Etapowej realizacji prac z odbiorami po zakończeniu każdego z etapów oraz odrębnego fakturowania etapu prac związanych z budową traktu dla relacji IEM-REKT.
c) Uzyskania w imieniu Zamawiającego pozwolenia na budowę w szczególności dokonania
wszelkich uzgodnień i uzyskanie niezbędnych zezwoleń wymaganych obowiązującymi
przepisami; koszty w/w zezwoleń muszą zostać uwzględnione w ofercie przetargowej.
d) Przygotowania dla Zamawiającego dokumentów związanych z ponoszeniem opłat stałych za umieszczenie traktów w pasach drogowych, pod mostami/wiaduktami, w pasie rzeki itp. na okres minimum 30 lat.
e) Sporządzania uzgodnień w formie pisemnej i przedstawianie do akceptacji Zamawiającemu.
f) Uporządkowania placu budowy po zakończeniu prac i doprowadzenia go do stanu pierwotnego (odtworzeniu) na własny koszt.
g) Uzgodnienia projektu, w tym harmonogramu, z Zamawiającym (Uniwersyteckim Centrum Informatycznym) przed ostatecznym jego zatwierdzeniem i rozpoczęciem prac
h) Przekazania Zamawiającemu 3 egzemplarzy dokumentacji projektowej w wersji papierowej i 1 egzemplarza w wersji elektronicznej.
i) Przekazania Zamawiającemu majątkowych praw autorskich do projektu będącego przedmiotem zamówienia.
j) Sporządzenia i przekazania Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej wraz z protokołami pomiarowymi – 3 egzemplarze w wersji papierowej i 1 egzemplarz w wersji elektronicznej wraz z zaświadczeniem potwierdzającym zgłoszenie wykonanych instalacji do inwentaryzacji w tym geodezyjnej.
k) Udzielenia 3 letniej gwarancji na materiały i wykonawstwo.
Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie przelewem wadium w kwocie: 34.000 zł
(słow¬nie: trzydzieści cztery tysiące 00/100)
na konto:
Uniwersytetu Humanistyczno– Przyrodniczego Jana Kochanow¬skiego w Kiel¬cach
Bank Handlowy Warszawie S.A.
Nr 17 1030 1508 0000 0008 0371 1208
Na dowodzie przelewu należy wpisać
„Wadium – projekt i budowa traktów światłowodowych”
Potwierdzoną za zgodność kopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty. W przypadku wniesienia wadium w innych formach, dopuszczonych przepisami ustawy Prawo zamó¬wień publicznych art. 45 ust. 6, należy stosowny doku¬ment dołączyć do oferty.
W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczeń, winna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i zawierać:
1) nazwę i adres:
a) dającego zlecenie tj. Wykonawcy,
b) beneficjenta gwarancji tj. Zamawiającego,
c) gwaranta tj. banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji,
2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją,
3) kwotę gwarancji,
4) termin ważności gwarancji,
5) zobowiązanie gwaranta, do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie beneficjenta - Zamawiającego zawierające oświadczenie:
a) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie,
b) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe
z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
Oferta nie zabezpieczona jedną z form wadium zostanie odrzucona. Zwrot wadium na¬stąpi zgodnie
z art. 46 ust.1, ust. 2 ustawy Prawo zamówień pu¬blicznych.
Wykonawca, którego oferta została wybrana traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiają-cego, jeżeli:
- odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warun¬kach okre¬ślonych
w ofercie,
- nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
- zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przy¬czyn leżą¬cych po stronie Wykonawcy.
Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą prowadzone będą w złotych polskich.
Zamawiający dopuszcza zmianę terminu zakończenia robót , jeżeli zaistnieją niezależne od Wykonawcy okoliczności, uzasadniające taką zmianę w szczególności będące następstwem działania siły wyższej oraz spowodowane warunkami atmosferycznymi , przedłużającymi się procedurami administracyjnymi, koniecznością wykonania robót dodatkowych, zamiennych i uzupełniających, których mimo dołożenia należytej staranności nie można było przewidzieć w momencie zawarcia umowy, a które są niezbędne do prawidłowego jej wykonania.
Zamawiający przewiduje zmiany postanowień umowy w przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, w szczególności zmiana:
terminu wykonania umowy (np. w przypadku klęski żywiołowej, zjawisk atmosferycznych, siły wyższej),
osób realizujących przedmiot zamówienia,
parametrów technicznych zamawianych urządzeń jeżeli zaistnieje możliwość zastosowania nowszych i korzystniejszych dla zamawiającego rozwiązań technicznych, niż te istniejące w chwili podpisania umowy
typu zamawianych urządzeń jeżeli nastąpiła zmiana producenta, producent zakończył produkcję i zachodzi konieczność zastąpienia innym produktem, pod warunkiem że spełnia on wymagania określone w SIWZ (parametry techniczne).
Uczestnikom potępowania przysługują środki odwołacze przewidziane w Dziale VI Ustawy Prawo zamóweiń publicznych (pzp) art.179 do 198. Terminy na wniesienie odwołania zawiera art. 182 wc. ustawy (art.182 ust.1 pkt.1 - 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę do jego wniesienia - jeżeli zostały przesłane w sposób określony w art.27 ust.2 tzn. faksem, drogą elektroniczną, albo w terminie 15 dni jeżeli zostały przesłane w inny sposób. W odniesieniu do :
- treści ogłoszenia - 10 dni od dnia publikacji w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej
- SIWZ - 10 dni od dnia zamieszczenia jej na stronie internetowej zamawiajaćego (www.ujk.edu.pl)
Ponadto odwołanie wnosi się wobec innych czynności zamawiającego niż ww.w terminie 10 dni licząc od dnia w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę do wniesienia odwołania.
Ogłoszenie o zamówieniu zostało przekazane do publikacji w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej w dniu 27.07.2011 i opublikowane w dniu 30.07.2011 numer 2011/S 2011/S 145-240542.
Zamawiający ze względu na awarię serwera w dniach 30-31.07.2011r zamieścił ogłoszenie o zamówieniu wraz z SIWZ na swojej stronie internetowej i na tablicy ogłoszeń w dniu 01.08.2011r.
U W A G A !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
DP/2310/65/11 Kielce, dnia 10.08.2011r.
Poniżej zamieszczam pytanie i odpowiedź dotyczącą ww. postępowania
Pytanie :
Czy poprzez wykazanie w ofercie w załączniku pn. wykaz wykonanych projektów i wykaz zrealizowanych prac dla poniższych zadań, tj. :
1. Wykonanie projektu dla zadania inwestycyjnego pn: „Budowa linii światłowodowej w …”, którego zakres prac obejmował
• Opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej zawierającą część techniczną i budowlaną spełniającą wszelkie wymogi obowiązującego prawa,
• Zaprojektowanie wielootworowego rurociągu kablowego HDPE 40 mm o dł 22,5 km
• Zaprojektowanie kabla światłowodowego typu Z-XOTKtsd 25,5 km.
Łączna wartość zadania wynosi 230 000 zł netto.
Okres realizacji prac : rok 2010
Dokument potwierdzający należyte wykonanie usługi : referencja
2. „Projekt dokumentacji technicznej na budowę traktu światłowodowej nr …. Część relacji… „, którego zakres prac obejmował :
• Projekt linii światłowodowej o długości 42,167 km
Łączna wartość zadania wynosi 225 000 zł netto.
Okres realizacji prac : 06.2007 – 01.2009
Dokument potwierdzający należyte wykonanie usługi : oświadczenie firmy oraz protokół odbioru dokumentacji
3. „Projekt dokumentacji technicznej na budowę traktu światłowodowej nr … w relacji …”, którego zakres prac obejmował :
• Projekt linii światłowodowej o długości 43,052 km
Łączna wartość zadania wynosi 175 000 zł netto.
Okres realizacji prac : 06.2007 – 02.2009
Dokument potwierdzający należyte wykonanie usługi : protokół odbioru dokumentacji
4. „Budowa szerokopasmowej sieci miejskiej na terenie miasta …”, którego zakres prac obejmował:
• Budowę kanalizacji teletechnicznej pierwotnej o długości 19,536 km,
• Budowę kanalizacji teletechnicznej wtórnej o długości 26,181 km
• Budowę studni kablowych 245 szt.,
• Budowę szaf telekomunikacyjnych i przełącznic światłowodowych 29 szt.,
• Budowę kabla światłowodowego o długości 37,540 km
Łączna wartość zadania wynosi 2 037 458,21 zł netto
Okres realizacji prac : 09.2009 – 09.2010
Dokument potwierdzający należyte wykonanie usługi : opinia wydana przez Zamawiającego potwierdzająca wykonanie prac zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i ich prawidłowe ukończenie
5. „Projekt i budowa sieci teletechnicznej do budynków wielorodzinnych oraz przyłącza energetycznego do szafy teletechnicznej na osiedlu ….w ….”, którego zakres prac obejmował:
• Wykonanie projektu budowlano-wykonawczego,
• Budowę kabli rozdzielczych o długości 0,9 km
• Budowę kabla światłowodowego o długości 0,9 km,
• Budowę kanalizacji teletechnicznej o długości 1,134 km,
• Budowę rurociągu kablowego o długości 0,756 km,
Łączna wartość zadania wynosi 92 900 żl netto
Okres realizacji prac : 07.2009 – 12.2009
Dokument potwierdzający należyte wykonanie usługi : referencje
Wykonawca spełni wskazany w punkcie VII podpunkt 1b warunki udziału w postępowaniu?
Odpowiedź :
Na tym etapie postępowania nie jest przewidziana ocena wykonawców pod kątem spełniania przez nich warunków udziału w postępowaniu. Sprawdzanie czy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w ogłoszeniu o zamówieniu i SIWZ następuje po złożeniu ofert, w oparciu o dokumenty dołączone do oferty, opisane również w ogłoszeniu o zamówieniu i SIWZ.
U W A G A !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
30.08.2011r.
Poniżej podaję kolejne pytania i odpowiedź dotyczące ww.postępowania :
Pytanie:
1. Czy zamawiający posiada Program-funkcjonalno-użytkowy opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2.09.2004r. (Dz. U. 2004, Nr 202 poz. 2072)?
2. Jeżeli zamawiający posiada wyżej wymieniony Program funkcjonalno-użytkowy, to w jaki sposób wykonawcy mogą się z nim zapoznać?
Odpowiedź 1 i 2 :
Jak wynika z treści SIWZ i numerów CPV przedmiotem zamówienia nie jest typowa robota budowlana, jest to usługa polegająca na wykonaniu projektu i wykonaniu traktów światłowodowych łączących wybrane lokalizacje UJK na terenie miasta Kielce. Przywołane Rozporządzenie dotyczy stricte robót budowlanych związanych z obiektami kubaturowymi i nie ma tutaj zastosowania
U W A G A !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
08.09.2011r.
Poniżej przekazujemy treść kolejnego pytania i odpowiedź dotyczącą ww. postępownia :
Pytanie : Czy inwestor dopuszcza wykonanie projektu w myśl art.29 ust.1 punkt 20? Taka procedura pozwoli na znaczne skrócenie czasu opracowania dokumentacji, a co za tym idzie realizacji całej inwestycji w terminie pożądanym przez inwestora.
Odpowiedź : JEŻELI konieczność uzyskania pozwolenia na budowę będzie wymagana (lub jakiekolwiek inne pozwolenia wynikające z obowiązujących przepisów) wykonawca wybrany do realizacji zamówienia będzie zobowiązany je uzyskać w imieniu zamawiajacego - zgodnei z zapisami SIWZ (pkt.III.4 ppkt c).
INFORMUJEMY ŻE PRZEDŁUŻA SIĘ TERMIN NA SKŁADANIE OFERT DO 03.10.2011R. GODZINY ZŁOŻENIA I OTWARCIA OFERT POZOSTAJĄ BEZ ZMIAN.
INFORMACJĘ O PRZEDŁUŻENIU TERMINU ZŁOŻENIA I OTWARCIA OFERT WYSŁANO DO PUBLIKACJI W DZIENNIKU URZĘDOWYM UNII EUROPEJSKIEJ W DNIU 08.09.2011R.
Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, zapytania oraz informacje– zarówno Wykonawcy, jak i Zamawiającego– będą przekazywane pisemnie zgodnie z art. 27 ust.1. Ofertę z załącznikami w postaci wymaganych doku¬mentów i oświadczeń należy złożyć tylko w formie pisemnej zgodnie
z art. 82 ust.2.
Uprawnionymi do bezpośredniego kontaktowania się z Wykonawcami wyzna¬cza się na¬stępu¬jące osoby:
- mgr Barbara Kotras, tel. (041) 349 72 77
- mgr inż. Andrzej Opoka tel. (041) 349 62 01