Zakończone przetargi

Zakup usług rekreacyjno - sportowych dla UJK

Zakup usług rekreacyjno - sportowych dla UJK

Przetarg nieograniczony

  • Termin składania ofert: 2016.01.22 11:00
  • Termin otwarcia ofert: 2016.01.22 11:15
  • Termin związania ofertą: 30 dni
  • Miejsce składania ofert: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego: Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, Kancelaria Ogólna, ul. Żeromskiego 5, 25-369 Kielce.
  • Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie dotyczy
  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
  • Informacja dotycząca zastosowania aukcji elektronicznej: nie dotyczy
  • Miejsce realizacji: Cały kraj
  • Termin realizacji: od 01.03.2016 r.
  • Wymagania: 1) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 2) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 3) Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej 4) Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. 2. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6)ustawy Pzp. Zamówienie uzupełniające stanowić będzie nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegać będzie na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia. 3.Na podstawie art.36 b ust.1 Pzp Zamawiający żąda wskazania w ofercie części zamówienia których wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom.
  • Warunki udziału w postepowaniu: VI. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków. 1. Zgodnie z zapisami art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; . Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek ogólny za spełniony na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia Wykonawcy zgodnego z treścią art. 22 ust.1 ustawy Pzp.– wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. b) posiadania wiedzy i doświadczenia, tj. wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonali minimum dwie usługi , o charakterze odpowiadającej przedmiotowi niniejszego zamówienia i wartości nie mniejszej niż 250.000 zł brutto każda oraz załączą dokumenty potwierdzające, że usługa została wykonana lub jest wykonywana należycie; c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym, oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tzn. dysponują obiektami sportowo - rekreacyjnymi na terenie całej Polski, a w szczególności na terenie Województwa Świętokrzyskiego – minimum 25 obiektów, umożliwiającymi korzystanie z wielu form sportu i rekreacji, a w szczególności: basenu, siłowni, aerobiku, rowerów stacjonarnych, zajęć fitness, pilates, sauny, groty solnej oraz jogi d) sytuacji ekonomicznej i finansowej. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek ogólny za spełniony na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia Wykonawcy zgodnego z treścią art.22 ust.1 ustawy Pzp – wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art.24 ust. 1 ustawy Pzp. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi zgodnie z formułą spełnia , nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach załączonych do oferty, a wyszczególnionych w pkt. VII SIWZ. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń powinno wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnił ww. warunki . VII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Pzp: 1). Oświadczenie zgodne z treścią art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. sporządzone wg. załącznika Nr 3 do SIWZ. 2). Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia (co najmniej dwie usługi o wartości 250.000 zł brutto każda) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których te usługi zostały wykonane, wraz z załączeniem dowodów potwierdzających, że ta usługa została wykonana lub jest wykonywana należycie. Wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. UWAGA!!! Zamawiający nie będzie oceniał zrealizowanych lub realizowanych usług o wartości poniżej wymaganej (wartości poszczególnych usług nie będą sumowane). Załączone dokumenty winny w sposób jednoznaczny wskazywać wykazane usługi oraz potwierdzać ich należyte wykonanie. W przypadku usług realizowanych- doświadczeniem wykonawcy są usługi zrealizowane do daty składania ofert w niniejszym postępowaniu. Wykonawca podaje wartość wykonanych/ zrealizowanych usług w ramach wykonywanej umowy, nie zaś łączną wartość umowy 3) Oświadczenie wykonawcy, że dysponuje obiektami sportowo-rekreacyjnymi na terenie całej Polski w szczególności minimum 25 obiektami sportowo-rekreacyjnymi na terenie województwa Świętokrzyskiego, umożliwiającymi korzystanie z wielu form sportu i rekreacji ,a w szczególności z : basenu, siłowni, aerobiku, rowerów stacjonarnych, zajęć fitness, pilates, sauny, groty solnej oraz jogi. UWAGA!!! 1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki wynikające z art. 22 ust.1 muszą zostać spełnione łącznie przez wszystkich Wykonawców. Każdy z wykonawców wspólnie ubiegających o udzielenie zamówienia musi spełniać warunek określony w art. 24 ust.1.oraz w art. 24 ust 2 pkt. 5. 2.Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia lub inne dokumenty określające: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonaniu zamówienia, - charakter stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, - zakres i okres udziału innego podmiotu w wykonywaniu zamówienia. 3.Zgodnie z zapisem art. 26 ust. 2a ustawy Pzp, Wykonawca wykaże odpowiednio, że nie później niż na dzień składania ofert, spełnia warunki, o których mowa w art. 22 ust 1 i brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1. ustawy Pzp. 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach o których mowa w art. 24 ust. 1 Pzp.: 1) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (wzór stanowi załącznik Nr 2 do SIWZ). 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3) W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.2 pkt 5 ustawy do oferty należy dołączyć listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej lub oświadczenie wykonawcy, że nie należy do grupy kapitałowej- załącznik nr 7 do SIWZ. Uwaga!!! A) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w punkcie VII.2. ppkt. 2) SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, B) Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Przepisy odnośnie terminu wystawienia stosuje się odpowiednio. C) Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w VII.2. pkt. 1) - 3) SIWZ. Dokumenty muszą być przedstawione w postaci oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (czytelny podpis upoważnionego przedstawiciela lub imienna pieczątka z parafką) tj. przez osoby reprezentujące Wykonawcę lub przez pełnomocnika upoważnionego do złożenia oferty w jego imieniu, w takim przypadku do oferty winno być załączone pełnomocnictwo. Sposób reprezentacji musi być zgodny z właściwym wypisem z rejestru. 4. Oprócz dokumentów wymienionych powyżej, do oferty należy załączyć: 1) Formularz ofertowy (wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ). 2) Pełnomocnictwo ( w postaci oryginału bądź notarialnie poświadczonej kopii) do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy o zamówienie publiczne w przypadku: - Wykonawców wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia tzw. Konsorcja, spółki cywilne; - Osoba/osoby podpisujące ofertę, nie zostały wskazane do reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej.
  • Wadium: 14000 PLN
  • Kryteria wyboru: I. Cena - 95 % II. Dodatkowe formy rekreacyjne i sportowe -5%
  • Specyfikacja: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego: Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, Dział Zamówień Publicznych, ul. Żeromskiego 5, 25-369 Kielce
  • Cena specyfikacji: 0 PLN

1.Przedmiotem zamówienia jest zakup usług rekreacyjno- sportowych, dla około 350 osób tj. pracowników zamawiającego , członków ich rodzin (małżonka i dzieci w wieku do 18 lat, a w przypadku dzieci uczących się do 25 lat) oraz osób im towarzyszących.
2. Usługi muszą być świadczone w obiektach Wykonawcy oraz podmiotów z nim współpracujących.
3.Ewentualne zmiany ilości osób objętych dostępem do usług będą się odbywać w cyklach miesięcznych
4.Liczba osób zainteresowanych korzystaniem z obiektów sportowych jest zmienna i uzależniona od potrzeb zamawiającego.
5.Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia podanej liczby osób o 20%.
6.Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania pełnej ilości osób wskazanej w pkt.1 co nie uprawnia Wykonawcy do występowania z jakimikolwiek roszczeniami wobec Zamawiającego.
7.Dostęp musi zapewniać nielimitowaną możliwość korzystania z wybranych przez użytkownika obiektów tj. w godzinach otwarcia, w których świadczone są usługi, (chyba że takie ograniczenia są nałożone bezpośrednio przez obiekty sportowo rekreacyjne) przy czym czas trwania jednorazowego pobytu na obiekcie (rozumiany jako czas korzystania z usługi) musi być nie krótszy niż 45 minut (lub 30 minut ze względów bezpieczeństwa).
8.Dostęp do usługi powinien być realizowany w formie np. kart, odcisku palca, sms, jednak żadna z nich nie może pociągać za sobą dodatkowych kosztów dla pracownika albo innej osoby korzystającej z dostępu.
9. W ramach oferty wykonawca zobowiązany będzie do uwzględnienia karty( lub innej formy dostępu) uprawniającej do korzystania wyłącznie z basenów
Szczegółowy opis i zakres zamówienia określa załącznik Nr 1 do SIWZ.
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.00.00.00-1; 92.60.00.00-7

Ogłoszenie o zamówieniu zostało:
1. przesłane i opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 14.01.2016 r. pod nr 9964-2016
2. zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego: www.ujk.edu.pl oraz na tablicy ogłoszeń w budynku Rektoratu w dniu 14.01.2016 r.
UWAGA
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 23 ust. 1 ustawy.
1) W takim przypadku zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo należy załączyć do oferty.
2) Wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarnie odpowiedzialność prawną za realizację zamówienia. Problematykę zobowiązań solidarnych, w zakresie nie uregulowanym przez umowę pomiędzy Wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o udzielenie zamówienia, regulują przepisy prawa cywilnego.
3) Każdy z warunków określonych w rozdz. VI SIWZ powinien spełniać co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia albo wszyscy ci Wykonawcy wspólnie.
4) Warunki określone w rozdz. VI pkt 2 każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi spełniać samodzielnie.
5) Dokumenty o których mowa w części VII. 2. składa każdy z Wykonawców osobno.
6) Oferta składana przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi być podpisana i oznaczona w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkie te podmioty.
7) Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Termin, na jaki została zawarta umowa regulująca współpracę nie może być krótszy od terminu określonego na wykonanie zamówienia.
UWAGA
Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w kwestii:
1. Zmiany terminu wykonania umowy jeśli środki przeznaczone przez Zamawiającego na realizacje niniejszego zamówienia nie zostaną wykorzystane w całości do upływu terminu obowiązywania umowy. Zmiana o której mowa w zdaniu poprzednim wymaga formy aneksu.
2. Zmiany ilości zamawianych kart/karnetów( lub innych form dostępu) w zależności od potrzeb Zamawiającego.
3. Jeżeli zaistnieją okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, niezależnie od stron umowy, lub jeżeli te zmiany nie będą niekorzystne dla zamawiającego.
4. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, ze wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim przypadku Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy.
5. wynikająca ze zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego.
6. zmiany wynagrodzenia wykonawcy w przypadku:
1)Ustawowej zmiany stawki podatku VAT od towarów i usług w okresie obowiązywania umowy.
2)Zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art.2
ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r- o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
3)Zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym , ubezpieczeniu zdrowotnemu, lub zmiany w wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne – pod warunkiem, że zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia. Zmiana o której mowa w zdaniu poprzednim wymaga formy aneksu do umowy.
7.Zmiana wynagrodzenia o której mowa w pkt. 6. 2) i 3) nastąpi wyłącznie po przedłożeniu przez Wykonawcę dowodów potwierdzających wpływ zmian o których mowa w pkt. 6. 2) i 3) na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
8.Zmiany o których mowa w pkt.6 obowiązywać będą:
•W przypadku pkt. 1)od daty wejścia w życie zmienionych przepisów o podatku od towarów i usług, dotyczyć będą niezrealizowanej części zamówienia, przy czym kwota wynagrodzenia netto Wykonawcy nie ulegnie zmianie.
•W przypadku pkt. 6. 2) i 3) od pierwszego dnia miesiąca następującego po przedłożeniu dowodów potwierdzających wpływ zmian o jakich mowa w pkt. 6. 2) i 3) na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, nie wcześniej jednak niż od wprowadzenia w życie przepisów dotyczących zmiany minimalnego wynagrodzenia za pracę lub zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniom zdrowotnym lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne.
•W przypadku zmian o których mowa w pkt. 6.pkt. 2 i 3) wynagrodzenie wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wykazanych całkowitych kosztów ponoszonych przez Wykonawcę z tego tytułu.
UWAGA
1. Termin wykonania zamówienia: 24 miesiące od dnia 01.03.2016 r. lub do wykorzystania kwoty przeznaczonej przez Zamawiającego na realizację niniejszego zamówienia.
2.Wykonawca, który zamierza wnieść wadium w pieniądzu powinien wpłacić ww. kwotę: przed upływem terminu składania ofert na konto Zamawiającego:
Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach:
Raiffeisen Bank Polska S.A.
Nr 92 1750 1110 0000 0000 2108 1318
Na dowodzie przelewu należy wpisać: Wadium – sport i rekreacja dla UJK

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! U W A G A !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 19.01.2016r.
Poniżej zamieszcza się treść pytań i odpowiedzi dotyczących powyższego postępowania.
Pytania dotyczące postępowania DP/2310/1/16
Pytanie 1
Wykonawca zwraca się z prośbą o wskazanie wysokości (kwotowej lub procentowej) dofinansowania jakie zamawiający zamierza przeznaczyć na zakup karnetów sportowo-rekreacyjnych dla pracowników oraz członków ich rodzin (małżonka i dzieci w wieku do 18 lat, a w przypadku dzieci uczących się do 25 roku życia).
Odpowiedź : na tym etapie nie jest znana kwota dofinansowania. Taką decyzję podejmuje komisja po otrzymaniu informacji o cenie karnetu.
Pytanie 2:
Wykonawca zwraca się z prośbą o dopuszczenie możliwości korzystania z tego samego obiektu jeden raz dziennie przy czym korzystanie z różnych obiektów tego samego dnia może odbywać się bez ograniczeń.
Wyjaśnienie : Wykonawca w swojej ofercie posiada możliwość korzystania z wielu dyscyplin i usług tego samego dnia z zastrzeżeniem, ze odbywa się to w różnych obiektach. Do tego samego obiektu można wejść wyłącznie 1 raz dziennie, natomiast możliwość korzystania z różnych obiektów w żaden sposób nie ograniczy aktywnie korzystających z kart sportowo-rekreacyjnych.
Odpowiedź : Zapis pozostaje bez zmian.
Pytanie 3:
Wykonawca zwraca się z prośbą o wyrażenie zgody na przedstawienie wyłącznie jednego programu, który umożliwia korzystanie z wielu usług sportowo-rekreacyjnych tj. basen, fitness, siłownie, joga itd., bez wyszczególnia odrębnego programu uprawniającego do wejścia wyłącznie na baseny.
Wyjaśnienie: Przedstawienie jednego programu nie będzie ograniczać jego użytkowników do korzystania wyłącznie z jednej usługi. Z punktu widzenia zamawiającego przedstawienie programu wyłącznie na korzystanie z basenów nie zmniejszy kwoty takiej karty, ponieważ jej cena jest porównywalna do karty uprawniającej do korzystania ze wszystkich zajęć, a jedynie ograniczy użytkowników kart do korzystania wyłącznie z basenów.
W związku z powyższym korzystniejsze dla zamawiającego jest pozostawienie możliwości korzystania ze wszystkich usług.
Odpowiedź : zapis pozostaje bez zmian
Pytanie 4:
Wykonawca zwraca się z prośbą o wyrażenie zgody na przedstawienie opcji karty uprawniającej do korzystania wyłącznie z basenów tylko dla dzieci pracowników do lat 15.
Wyjaśnienie : przedstawienie opcji w postaci karty uprawniającej do korzystania wyłącznie z basenów tylko dla dzieci pracowników do lat 15 umożliwi wykonawcy stworzyć o wiele korzystniejsze warunki finansowe dla tego właśnie rozwiązania.
Odpowiedź : zgodnie z treścią SIWZ – nie dopuszcza się składania ofert wariantowych. Zapisy w SIWZ pozostają bez zmian.
Pytanie 5:
Czy zamawiający akceptuje możliwość zgłoszenia przez swojego pracownika następujące ilości osób mogących skorzystać z usług sportowo-rekreacyjnych :
a) jednego członka rodzony dorosłego (nie uwzględniając dzieci)
b) jedną osobę towarzyszącą
c) dowolną liczbę dzieci własnych/przysposobionych
Wyjaśnienie : Informacja na temat powyższych ilości pozwoli na korzystniejsze skalkulowanie ceny za usługę, której dotyczy przedmiot zamówienia.
Odpowiedź : zapis w SIWZ pozostaje bez zmian.
Pytanie 6:
Wykonawca zwraca się z prośbą o przedstawienie szacunkowych liczb osób korzystających z programu sportowego z podziałem na:
a) liczbę pracowników
b) liczbę osób towarzyszących
c) liczbę członków rodzin (z podziałem na dzieci oraz małżonków)
Odpowiedź : szacunkowa liczba osób korzystających z programu sportowego (wyliczona w oparciu o dotychczasowe dane) :
a) liczba pracowników 224
b) liczba osób towarzyszących 35 ( w tym małżonkowie)
c) liczba członków rodzin 93 - dzieci (małżonkowie mogli korzystać z karnetów na zasadzie osoby towarzyszącej)
Pytanie 7:
Czy zamawiający dopuszcza możliwość korzystania z karty basenowej, która upoważnia wyłącznie do wejścia na basen (tj. karta nie upoważnia Użytkowników do korzystania z innych form aktywności oferowanych na basenach takich jak aqua-aerobic dostępnych na terenie obiektu basenowego).
Odpowiedź : Tak, zamawiający dopuszcza taką możliwość.

Barbara Kotras tel. (41) 349 72 77
Wioletta Baran tel. (41) 349 73 32, e-mail: w.baran@ujk.edu.pl