Malowanie elewacji DS ŁĄCZNIK (2 ścian bocznych i ściany frontowej) DP/2310/14/16.
Malowanie elewacji DS ŁĄCZNIK (2 ścian bocznych i ściany frontowej) DP/2310/14/16.
Przetarg nieograniczony
- Termin składania ofert: 2016.03.02 11:00
- Termin otwarcia ofert: 2016.03.02 11:00
- Termin związania ofertą: Wykonawca będzie związany złożoną ofertą przez 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
- Miejsce składania ofert: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, 25 – 369 Kielce, ul. Żeromskiego 5, Kancelaria Ogólna.
- Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie dotyczy
- Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
- Informacja dotycząca zastosowania aukcji elektronicznej: nie dotyczy
- Miejsce realizacji: Kielce, ul. Śląska 15
- Termin realizacji: Wykonawca zobowiązany jest zrealizować wszystkie czynności objęte SIWZ oraz umową, w terminie od 27.06.2016r. do 31.08.2016r.
- Wymagania: 1. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone będzie w trybie przetargu nieograniczonego zgodnie z art. 10 ust. 1 i art. 39 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 3. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6) ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamówienia uzupełniające stanowić będą nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegać będzie na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień. 4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 5. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
- Warunki udziału w postepowaniu: W postępowaniu mogą uczestniczyć wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1. Posiadania uprawnień do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Zmawiający nie wyznacza w tym zakresie szczegółowego warunku. 2. Posiadania wiedzy i doświadczenia tzn. w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonali co najmniej dwie roboty budowlane o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, o wartości brutto nie mniejszej niż 30.000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy zł) każda (jedna robota oznacza wykonanie robót budowlanych na podstawie jednej umowy). 3. Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tzn. dysponuje minimum jedną osobą, która ma kwalifikacje/uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi tj. posiadającymi stosowne uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, wynikające z przepisów prawa budowlanego; w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz minimum dwiema osobami z badaniami uprawniającymi do pracy na wysokości powyżej 1 metra. 4. Sytuacji ekonomicznej i finansowej. Zamawiający nie wyznacza w tym zakresie szczegółowego warunku. 5. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Spełnienie w/w warunków oceniane będzie metodą „spełnia/nie spełnia” na podstawie następujących dokumentów: A. W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych do oferty należy dołączyć: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z treścią art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych sporządzone według załącznika nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, sporządzony według załącznika nr 7 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz załączenie dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Zamawiający wymaga udokumentowania co najmniej dwóch robót o wartości brutto nie mniejszej niż 30.000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy zł) każda. 3. Wykaz osób: 1) kadry kierowniczej, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnej za kierowanie robotami budowlanymi, posiadającej stosowne uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, wynikających z przepisów prawa budowlanego, w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, 2) minimum dwóch osób posiadających badania uprawniające do pracy na wysokości powyżej 1 metra, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami sporządzonego według załącznika nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4. Oświadczenie wykonawcy, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, w zakresie konstrukcyjno-budowlanym, sporządzone według załącznika nr 8 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 5. Oświadczenie wykonawcy, że osoby, które będą wykonywać prace na wysokości posiadają aktualne badania uprawniające do pracy na wysokości powyżej 1 metra, sporządzone według załącznika nr 8 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Uwaga! Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający żąda dołączenia do oferty: 1) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, 3) charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, 4) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, oraz dokumentów wymienionych w pkt. B.I. i B.II., jeżeli podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia. B. I. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania, w okolicznościach określonych w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych do oferty należy dołączyć: 1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia stanowiące załącznik nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt. B.I. ust. 2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. B. II. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 2 pkt. 5) ustawy Prawo zamówień publicznych do oferty należy dołączyć listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej lub oświadczenie wykonawcy, że nie należy do grupy kapitałowej, sporządzone według załącznika nr 9 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. C. Ponad to do oferty należy dołączyć: kosztorys ofertowy w wersji uproszczonej, sporządzony na podstawie załączonych do SIWZ: przedmiaru robót, szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych.
- Wadium: 1000 PLN
- Kryteria wyboru: 1) cena brutto za przedmiot zamówienia – stanowiącego wagę 90% (maksymalnie 90 punktów), 2) okres gwarancji udzielonej na przedmiot zamówienia, powyżej okresu wymaganego przez zamawiającego – stanowiącego wagę maksymalnie 10% (maksymalnie 10 punktów).
- Specyfikacja: Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest na stronie internetowej zaamawiającego (www.ujk.edu.pl), jako załącznik do niniejszego ogłoszenia, można ją odebrać w siedzibie zamawiająćego w Dziale Zamówień Publicznych lub za zaliczeniem pocztowym (wówczas koszt przesyłki ponosi wykonawca).
- Cena specyfikacji: 0 PLN
Przedmiotem zamówienia jest malowanie elewacji Domu Studenckiego ŁĄCZNIK (2 ścian bocznych i ściany frontowej) przy ul. Śląska 15, w Kielcach.
Kod CPV i nazwa:
45000000-7 – roboty budowlane
45262100-2 – roboty przy wznoszeniu rusztowań
45442100-8 – roboty malarskie
45443000-4 – roboty elewacyjne
45452000-0 – zewnętrzne czyszczenie budynków
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres robót zawiera załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia – przedmiot zamówienia, przedmiar robót, szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.
Zamawiający na wykonane roboty, będące przedmiotem zamówienia wymaga minimum 36 miesięcznego okresu gwarancji, licząc od daty podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego.
Zamawiający na wykonane roboty, będące przedmiotem zamówienia wymaga minimum 36 miesięcznego okresu rękojmi, licząc od daty podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego.
Ogłoszenie o zamówieniu zostało:
1. Opublikowane w BZP w dniu 16.02.2016r. pod numerem 34244 - 2016.
2. Zamieszczone w siedzibie zamawiającego i na stronie internetowej zamawiającego (www.ujk.edu.pl) w dniu 16.02.2016r.
Potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię dowodu wpłaty wadium można dołączyć do oferty.
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, w szczególności zmianę:
1) Terminu wykonania umowy (np. w przypadku działania siły wyższej, w przypadku zaistnienia okoliczności na które strony nie miały wpływu). Zmiana terminu realizacji zamówienia może nastąpić wyłącznie na uzasadniony/ zaakceptowany przez Zamawiającego wniosek Wykonawcy zawierający uzasadnienie zmiany terminu. Zmiana terminu realizacji zamówienia może nastąpić wyłącznie w przypadku wystąpienia okoliczności niezawinionych przez wykonawcę, których nie można było przewidzieć w szczególności będących następstwem działania siły wyższej tzn. nadzwyczajnego zdarzenia zewnętrznego, którego nie można było przewidzieć, ani któremu nie można było zapobiec, a które faktycznie bezpośrednio uniemożliwia lub zasadniczo utrudnia realizację przedmiotu umowy, w szczególności wojny, przewrotu, zamieszek, rebelii, strajku w branżach mających zasadniczy wpływ na terminową realizację zamówienia.
2) Osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia, z zastrzeżeniem posiadania przez te osoby, co najmniej takich samych uprawnień/kwalifikacji, co dana osoba wykazana na etapie składania ofert, pod rygorem niedopuszczenia tych osób do wykonywania czynności/pełnienia funkcji.
3) Technologii wykonania robót, jeżeli będzie możliwe zastosowanie nowej, lepszej niż ta z dnia podpisania umowy.
4) Materiałów użytych w trakcie wykonywania robót, jeżeli będzie można użyć innych lepszych niż te opisane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i ofercie wykonawcy.
UWAGA!!!!! 17.02.2016r.
Zamawiający, w załączniku nr 10 przekazuje zdjęcia elewacji, które będą malowane.
UWAGA!!!!! 23.02.2016r.
Zamawiający przekazuje treść pytania i odpowiedzi do niniejszego postępowania.
Pytanie: Czy dopuszczą Państwo wykonywanie prac matodą dostępu linowego, wykonywane na linach z dachu budynku, z użyciem sprzętu i technik alpinistycznych, dodam jeszcze, że wszyscy nasi pracownicy posiadają odpowiednie przeszkolenia badania oraz doświadczenie potrzebne do wykonywania robót.
Odpowiedź: Zamawiający nie dopuszcza możliwości wykonywania robót będących przedmiotem zamówienia za pomocą lin z dachu z użyciem sprzętu i technik alpinistycznych.
Osobą uprawnioną do kontaktowania się z wykonawcami jest Dariusz Lenard tel. 41 3497276.
- Załącznik nr 1 formularz ofertowy
- Załącznik nr 2 opis przedmiotu zamówienia, przedmiar STWIORB
- Załącznik nr 3 umowa
- Załącznik nr 4 oświadczenie o spełnianiu warunków, art. 22
- Załącznik nr 5 oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, art. 24
- Załącznik nr 6 wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia
- Załącznik nr 7 wykaz robót wykonanych-wykonywanych w okresie ostatnich pięciu lat
- Załącznik nr 8 oświadczenie o posiadaniu wymaganych uprawnień budowlanych
- Załącznik nr 9 oświadczenie dotyczące grupy kapitałowej
- Załącznik nr 10 zdjęcia elewacji
- siwz - remont elewacji DS. ŁĄCZNIK