Zakończone przetargi

Remont wymiennikowni ciepła w segmencie F WMP wymiana wymiennika wydzielenie pomieszczenia DP/2310/60/16.

Remont wymiennikowni ciepła w segmencie F WMP wymiana wymiennika wydzielenie pomieszczenia DP/2310/60/16.

Przetarg nieograniczony

  • Termin składania ofert: 2016.09.13 11:00
  • Termin otwarcia ofert: 2016.09.13 11:15
  • Termin związania ofertą: Wykonawca będzie związany złożoną ofertą przez 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
  • Miejsce składania ofert: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego tj. Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, ul. Żeromskiego 5, 25-369 Kielce, (Kancelaria Ogólna).
  • Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie dotyczy
  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
  • Informacja dotycząca zastosowania aukcji elektronicznej: Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
  • Miejsce realizacji: Kielce, ul. Świętokrzyska 15
  • Termin realizacji: Termin wykonania zamówienia : do 15.10.2016r.
  • Wymagania: 1. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone będzie w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych(Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 z późniejszymi zmianami), zwanej dalej „ustawą PZP”. 2. W zakresie nieuregulowanym niniejszą Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, zwaną dalej „SIWZ” zastosowanie mają przepisy ustawy PZP. 3. Wartość zamówienia nie przekracza równowartości kwoty określonej w przepisach wykonawczych wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy PZP. 4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 5. Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert wariantowych. 6. Zamawiający nie zastrzega obowiązku wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia na roboty budowlane. 7. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia o którym mowa w 67 ust. 1 pkt. 6) ustawy PZP, o wartości nie większej niż 10 % wartości zamówienia podstawowego. 8. Zamawiający na podstawie art. 36b. ust. 1 ustawy PZP żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. 9. Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 24aa ustawy PZP najpierw dokonana oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 10. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ.
  • Warunki udziału w postepowaniu: WARUNKI UDZIAŁU W POSTEPOWANIU 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu; 2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: a) sytuacji ekonomicznej lub finansowej; Wykonawca spełni warunek, jeżeli: - jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, przy czym kwota ubezpieczenia powinna być nie mniejsza niż 100.000,00 zł (słownie złotych: sto tysięcy, 00/100); b) zdolności technicznej lub zawodowej; Wykonawca spełni warunek jeżeli : - w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie minimum dwa zamówienia polegające na wykonaniu remontu wymiennikowni ciepła; - dysponuje osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia, w tym: kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane wykonawcze bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, który posiada wykształcenie średnie lub wyższe oraz minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami budowlanymi w zakresie odpowiadającym posiadanym uprawnieniom. 2. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy PZP, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: wszystkich pracowników fizycznych – bezpośrednie wykonywanie robót budowlanych. Zamawiający przed podpisaniem umowy i w trakcie jej realizacji ma prawo do kontroli spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymagania wskazanego w zdaniu poprzednim, w szczególności poprzez zlecenie kontroli PIP oraz zgodnie z zapisami wzory umowy, stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ. Uwaga: zatrudnienie na umowę o pracę nie jest wymagane w przypadku projektantów i kierownika robót. 3. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w rozdziale V. pkt. 1 ppkt. 2) lit. a) i lit. b) SIWZ w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 4. Zamawiający jednocześnie informuje, iż „stosowna sytuacja”, o której mowa wystąpi wyłącznie w przypadku kiedy: 1) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowodni zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia; 2) Zamawiający oceni, czy udostępnione wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 13 – 22 ustawy PZP. Kwestię polegania na zasobie podmiotu trzeciego reguluje szczegółowo art. 22a ust. 1 – 6 ustawy PZP. 5. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek, o którym mowa w rozdziale V. pkt. 1 ppkt. 2) lit. a) i lit. b) niniejszej SIWZ musi spełnić co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW POTWIERDZAJĄCYCH SPEŁNIANIE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ BRAK PODSTAW WYKLUCZENIA 1. Do oferty każdy wykonawca musi dołączyć: 1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy PZP – wzór stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. 2) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy PZP – wzór stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie wykonawców, oświadczenia o których mowa w pkt. 1 i 5 składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te muszą potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw do wykluczenia. 3. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 1 ppkt.1). 4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania – w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby – warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenia, o których mowa w pkt. 1 ppkt. 1) i 2) dotyczące tych podmiotów. 5. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP – wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 6. Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczeń, o których mowa w pkt.1, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 7. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia i dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 8. W zakresie nie uregulowanym SIWZ, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzieleniu zamówienia (Dz. U. z 2016r., poz. 1126). 9. Oświadczenia, o których mowa w rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzieleniu zamówienia (Dz. U. z 2016r., poz. 1126) dotyczące wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art.22a ustawy oraz dotyczące podwykonawców muszą być złożone w oryginale. Dokumenty, o których mowa w rozporządzeniu, inne niż oświadczenia, o których mowa w zdaniu poprzednim, składać należy w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność w oryginałem. 10. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo, podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 11. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentów, o których mowa w rozporządzeniu, innych niż oświadczenia, wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.
  • Wadium: 3000 PLN
  • Kryteria wyboru: Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: 1) cena brutto - stanowiące wagę 60% 2) okres gwarancji – stanowiące 24% 3) skrócenie terminu realizacji – stanowiące 16% 1%=1pkt.
  • Specyfikacja: Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest na stronie internetowej zamawiającego (www.ujk.edu.pl), jako załącznik do niniejszego ogłoszenia, można ją odebrać w siedzibie zamawiającego w Dziale Zamówień Publicznych lub za zaliczeniem pocztowym (wówczas koszt przesyłki ponosi wykonawca)
  • Cena specyfikacji: 0 PLN

Przedmiotem zamówienia jest remont wymiennikowni ciepła w segmencie „F” WMP – wymiana wymiennika ciepła, wydzielenie pomieszczenia na wymiennik w systemie „zaprojektuj i wykonaj”.
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia/program funkcjonalno – użytkowy został ujęty w załączniku nr 1:
Zakres zamówienia:
Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dotyczącej remontu węzła ciepła obejmujący:
1) Wymianę armatury węzła cieplnego:
─ zaworów odcinających;
─ pomp obiegowych i cyrkulacyjnych;
─ zaworów bezpieczeństwa;
─ manometrów i termometrów.
2) Wymiana automatyki węzła cieplnego.
3) Wymiana izolacji cieplnej wymienników, zbiornika cieplej wody użytkowej, rurociągów.
4) Oznakowanie węzła (kierunki przepływów, odejścia).
5) Wygrodzenia pomieszczenia węzła od przejścia do innych pomieszczeń oraz wykonanie robót instalacyjnych i budowlanych zgodnie z wykonaną dokumentacją.
Minimalny wymagany termin gwarancji na cały przedmiot zamówienia wynosi 36 miesięcy.
Minimalny okres rękojmi na cały przedmiot zamówienia wynosi 24 miesiące.
2. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ.
3. Wspólny Słownik Zamówień CPV:
45000000-7 – roboty budowlane;
45300000-0 – roboty instalacyjne w budynkach;
45331100-7 – instalacja centralnego ogrzewania;
38420000-5 – przyrządy do mierzenia przepływu, poziomu i ciśnienia cieczy i gazów;
71321200-6 – usługi projektowania systemów grzewczych
4. Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 24aa ustawy PZP najpierw dokonana oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.

Ogłoszenie o zamówieniu zostało:
1. Opublikowane w BZP w dniu 25.08.2016r. pod numerem 302807 - 2016
2. Zamieszczone w siedzibie zamawiającego i na stronie internetowej zamawiającego (www.ujk.edu.pl) w dniu 25.08.2016r.

Zamawiający zorganizuje spotkanie z Wykonawcami, które będzie miało na celu przeprowadzenie wizji lokalnej w obiektach objętych zamówieniem. Termin spotkania – 01.09.2016r., godz. 10.00 w budynku A Wydziału Matematyczno Przyrodniczego Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach, Kielce, ul. Świętokrzyska 15, pokój nr 47.

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, na warunkach określonych w art.144 ust.1 ustawy PZP.

1. Wszelkie zawiadomienia, oświadczenia, wnioski, zapytania oraz informacje zamawiający oraz wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną, za wyjątkiem oferty, umowy oraz oświadczeń i dokumentów wymienionych w rozdziale VI niniejszej SIWZ (również w przypadku ich złożenia w wyniku wezwania, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy PZP) dla których Prawodawca przewidział wyłącznie formę pisemną.
2. Domniemywa się, iż pismo wysłane przez zamawiającego na numer faksu podany przez wykonawcę w ofercie zostało doręczone w sposób umożliwiający zapoznanie się wykonawcy z treścią pisma. Brak potwierdzenia ze strony wykonawcy otrzymania czytelnej korespondencji faksem będzie uznane za otrzymane w sposób umożliwiający zapoznanie się z jego treścią.
3. W korespondencji kierowanej do zamawiającego wykonawca winien posługiwać się numerem sprawy określonym w SIWZ.
4. Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski, zapytania oraz informacje przekazywane przez wykonawcę pisemnie winny być składane na adres: Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, 25-369 Kielce, ul. Żeromskiego 5, Dział Zamówień Publicznych.
5. Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski, zapytania oraz informacje przekazywane przez Wykonawcę drogą elektroniczną winny być kierowane na adres: dariusz.lenard@ujk.edu.pl, a faksem na nr (41) 3497275.
6. Wszelkie zawiadomienia, oświadczenia, wnioski, zapytania oraz informacje przekazane za pomocą faksu lub w formie elektronicznej wymagają na żądanie każdej ze stron, niezwłocznego potwierdzenia faktu ich otrzymania.
7. Wykonawca może zwrócić się do zamawiającego o wyjaśnienie treści SIWZ.

UWAGA!!!!! 02.09.2016r.

NOTATKA ZE SPOTKANIA Z WYKONAWCAMI
Zamawiający informuje, że w dniu 01.09.2016r. zorganizował spotkanie z Wykonawcami, które miało na celu przeprowadzenie wizji lokalnej w wymiennikowni ciepła Wydziału Matematyczno Przyrodniczego Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach, Kielce, ul. Świętokrzyska 15. W spotkaniu uczestniczyło dwóch wykonawców. W trakcie spotkania wykonawcy zadali następujące pytania:
1. Pytanie 1: Ile sztuk zaworów, pomp, manometrów, termometrów należy wymienić.
Odpowiedź: Zamawiający informuje, że zmienia treść załącznika nr 1 – opis przedmiotu zamówienia, specyfikacji istotnych warunków zamówienia poprzez dopisanie:
Ilość i rodzaj armatury, która powinna zostać wymieniona:
Zawory kołnierzowe grzybkowy:
1. 200 - 3 szt.
2. 150 - 6 szt.
3. 100 - 3 szt.
4. 65 - 8 szt.
5. 50 - 12 szt.
Filtr kołnierzowy:
1. 150 - 1 szt.
2. 100 - 1 szt.
3. 65 - 2 szt.
4. 50 - 2 szt.
Zawór ciśnieniowy:
1. 65 - 1 szt.
2. 50 5bar - 2 szt.
3. SYR 6bar - 3 szt.
4. SAMSON DN32 - 1 szt.
5. SI630125049T028 0,5MP/GG25 - 1 szt.
Zawory kulowe:
1. Przelew ½” - 4 szt.
2. ZW 65 - 1 szt.
3. Kulowy 1” - 1 szt.
4. Kulowy ZKM - 2 szt.
5. Kulowy 50 - 1 szt.
6. Kulowy 32DN - 3 szt.
7. Kulowy DN50 - 2 szt.
8. Kulowy skośny DN50 - 1 szt.
9. Kulowy skośny DN25 - 2 szt.
10. Kulowy skośny DN20 - 1 szt.
Zawory:
1. ZKM DN15 - 1 szt.
2. Grzybkowy 20 - 1 szt.
3. Automatycznego dopływu wody ½” - 1 szt.
4. Regulacyjny z siłownikiem DANFOS50 – AMV20 - 1 szt.
5. Regulacyjny 50 z siłownikiem - 1 szt.
Filtr skośny 1” - 1 szt.
Reduktor ciśnienia SYR - 1 szt.
Pompy
1. DN65 UPE65-120/F (80) - 1 szt.
2. SMEDEGARD EV8-120-2C (80) - 1 szt.
3. BESEL 40TP1225-01 (32) - 1 szt.
Termometr pionowy w osłonie ¾” - 20 szt.
Manometr 6bar / 10 - 3 szt.
Termometr pochwowy - 5 szt.
Sterowanie wymiennikiem CWU - 1 kpl.
Sterowanie wymiennikiem na grzejniki (PO-1) - 1 kpl.
Sterowanie wymiennikiem na centralę (PO-2) - 1 kpl.

2. Pytanie 2: Ile wynosi kubatura budynku.
Odpowiedź: Łączna kubatura budynków ogrzewanych za pomocą wymiennikowni wynosi 70 233 m3.

Zamawiający informuje również, że zmienia termin przeznaczony na składanie i otwarcie ofert na dzień 13.09.2016r. Pozostałe zapisy pozostają bez zmian.

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało opublikowane w BZP pod numerem 304775 – 2016 w dniu 02.09.2016r.

Osobą uprawnioną przez zamawiającego do porozumiewania się z wykonawcami jest Dariusz Lenard.
Jednocześnie Zamawiający informuje, że przepisy ustawy PZP nie pozwalają na jakikolwiek inny kontakt – zarówno z zamawiającym jak i osobami uprawnionymi do porozumiewania się z wykonawcami – niż wskazany w niniejszym rozdziale SIWZ. Oznacza to, że zamawiający nie będzie reagował na inne formy kontaktowania się z nim, w szczególności na kontakt telefoniczny lub/i osobisty w swojej siedzibie.