Zakończone przetargi

Dostawa wyposażenia dla kierunku kosmetologia

Dostawa wyposażenia dla kierunku kosmetologia

Przetarg nieograniczony

  • Termin składania ofert: 2016.06.24 11:00
  • Termin otwarcia ofert: 2016.06.24 11:15
  • Termin związania ofertą: 30 dni
  • Miejsce składania ofert: Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, ul. Żeromskiego 5; Kancelaria Ogólna, 25-369 Kielce
  • Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie dotyczy
  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
  • Informacja dotycząca zastosowania aukcji elektronicznej: nie dotyczy
  • Miejsce realizacji: Kielce, Al. IX Wieków Kielc 19 A
  • Termin realizacji: 30 dni
  • Wymagania: 1.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 2.Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. 3.Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej 4.Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. 5.Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu z zastrzeżeniem art.93 ust.4 ustawy Pzp. 6.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Ofertą częściową będzie oferta złożona na jedną, kilka lub wszystkie części zamówienia oznaczonych cyfrą rzymską .
  • Warunki udziału w postepowaniu: V.WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW V.1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 oraz ust. 2 pkt 5 uPzp oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 tj.: 1) Zgodnie z zapisem art. 22 ust. 1 ustawy Pzp o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: A. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie; Ogólny warunek zostanie uznany za spełniony na podstawie oświadczenia Wykonawcy dołączonego do oferty, zgodnego z treścią art. 22 ust.1 ustawy Pzp, zgodnie z formułą spełnia, nie spełnia. B. posiadania wiedzy i doświadczenia, tzn. wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonują, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a je¬żeli okres prowadzenia działalności jest krótszy¬ w tym okresie, minimum dwie główne dostawy o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia o war¬tości brutto nie mniejszej niż : a) 70.000,00 zł każda - dla części I b) 12.000,0 0zł każda – dla części II c) 30.000,00 zł każda -dla części III d) 3.000,00 zł każda – dla części IV C. Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tzn. dysponują lub będą dysponować : - minimum 1 osobą posiadającą kwalifikacje do świadczenia usług serwisowych w okresie trwania gwarancji, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (dotyczy części I, ). Dla pozostałych części ( II-IV) Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie , ogólny warunek zostanie uznany za spełniony w oparciu o dołączone do oferty Wykonawcy oświadczenie zgodne z treścią art. 22 ust.1 ustawy Pzp, zgodnie z zasadą spełnia, nie spełnia. D. sytuacji ekonomicznej i finansowej. Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie. Ogólny warunek zostanie uznany za spełniony w oparciu o załączone do oferty Wykonawcy oświadczenie , zgodne z treścią art. 22 ust. 1 ustawy Pzp – według zasady spełnia, nie spełnia. UWAGA 1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki wynikające z art. 22 ust.1 winien spełniać co najmniej jeden z Wykonawców, albo wszyscy Wykonawcy wspólnie. 2. Warunek określony w art. 24 ust.1. oraz art. 24 ust. 2 pkt 5. ustawy Pzp musi spełniać samodzielnie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających o udzielenie zamówienia 3. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował w stopniu niezbędnym do należytego wykonania zamówienia tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia oraz oceny czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. W takiej sytuacji Zamawiający żąda dołączenia do oferty dokumentów dotyczących w szczególności: a) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonaniu zamówienia; c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem; d) zakres i okres udziału innego podmiotu w wykonywaniu zamówienia. 4. Zgodnie z art. 26 ust. 2e uPzp Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów w oparciu o art.26 ust.2b, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba, ze za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 5. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, do oferty należy dołączyć dokumenty wymienione w pkt. VI.2. dotyczące również tych podmiotów. V.2) Zgodnie z treścią art. 26 ust. 2a ustawy Pzp, Wykonawca wykaże odpowiednio, że nie później niż na dzień składania ofert spełnia warunki, o których mowa w art. 22 ust 1 i brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1. oraz w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp. Opis sposobu dokonywa¬nia oceny spełniania warunków: W celu potwierdzenia spełniania w/w warunków Wykonawca zobowiązany jest złożyć stosowne oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt. VI Specyfikacji Istotnych Wa¬runków Zamówienia. Z treści załączonych oświadczeń i dokumentów winno wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnił w/w warunki. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia/nie spełnia” w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach załączonych do oferty, a wyszczególnionych w pkt. VI SIWZ. VI. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WY¬KONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU Do oferty muszą być dołączone niżej wymienione dokumenty. VI.1.W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp do oferty należy dołączyć: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy Pzp, sporządzonego wg zał. Nr 4 do SIWZ 2) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw (co najmniej dwie główne dostawy o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy– w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane (sporządzonego wg zał. Nr 7 do SIWZ), oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. 3) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykony¬waniu zamówienia, w szczególności odpowie¬dzialnych za: - świadczenia usług serwisowych w okresie trwania gwarancji ( min. 1 osoba)- dotyczy tylko I części. wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - Wzór stanowi załącznik nr 8 do SIWZ VI.2. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania i zgodnie z art. 26 ust. 2a ustawy Pzp, wykażą brak podstaw do wykluczenia z art. 24 ust. 1 i z art. 24 ust. 2 pkt. 5. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp do oferty należy dołączyć: 1) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, sporządzonego wg zał. Nr 5 do SIWZ 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5 ustawy Pzp do oferty należy dołączyć: 3) Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331 z późn. zm.) lub informacja o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej wg załącznika nr 11 do SIWZ; Uwaga!!! A) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w punkcie VI.2. ppkt. 2) , składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, B) Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej(A), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Przepisy odnośnie terminu wystawienia stosuje się odpowiednio. VI .3. OPRÓCZ DOKUMENTÓW WYMIENIONYCH POWYŻEJ, DO OFERTY NALEŻY ZAŁĄCZYĆ: 1) Uzupełniony Formularz Ofertowy wraz z specyfikacją techniczną, która stanowi również formularz spełnienia wymagań . 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia lub w przypadku gdy z dokumentów rejestrowych Wykonawcy ( np.KRS, CEiIDG -załączonych do oferty) nie wynika fakt, że osoba składająca oświadczenie woli w imieniu Wykonawcy posiada wymagane uprawnienia. 3) W celu potwierdzenia, że oferowany w dostawie przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez zamawiającego do oferty należy dołączyć ( do każdej pozycji z opisu przedmiotu zamówienia): materiały informacyjne określające parametry techniczne oferowanego sprzętu (np. strony katalogowe, ulotki informacyjne, foldery, zdjęcia) oraz wszystkie te informacje, które w sposób jednoznaczny pozwolą zamawiającemu na ocenę zgodności parametrów technicznych sprzętu wymaganego w treści SIWZ ze sprzętem oferowanym przez Wykonawcę. Dotyczy części wszystkich części. Dokumenty muszą być przedstawione w postaci oryginałów lub kserokopii po¬świadczo¬nych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (czytelny podpis upoważnionego przedstawiciela lub imienna pieczątka z parafą) tj. przez osoby reprezentujące Wykonawcę lub przez pełnomocnika upoważnionego do złożenia oferty w jego imieniu, w takim przypadku do oferty winno być załączone pełnomocnictwo w oryginale lub w postaci kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez udzielającego pełnomocnictwo. Dokument sporządzony w języku obcym, Wykonawca składa wraz z tłumaczeniem na język polski w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku oferty wspólnej należy w formularzu ofertowym wymienić z nazwy, z określeniem siedziby- wszystkie podmioty składające ofertę wspólną z zaznaczeniem lidera. Sposób reprezentacji musi być zgodny z właściwym wypisem z rejestru.
  • Wadium: 2400 PLN
  • Kryteria wyboru: cena: 90%, okres gwarancji:10%
  • Specyfikacja: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać odpłatnie z siedziby Zamawiającego doliczając koszt przesyłki wg cennika Operatora Pocztowego: Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, Dział Zamówień Publicznych, ul. Żeromskiego 5, 25-369 Kielce. Bezpłatnie ze strony internetowej Uczelni: www.ujk.edu.pl z zakładki "aktualne przetargi"
  • Cena specyfikacji: 0 PLN

Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego wyposażenia dla Kierunku kosmetologia Wydziału Lekarskiego i Nauk o Zdrowiu UJK w Kielcach w tym m.in.:

CZĘŚĆ I KOMBAJN
1.Kombajn kosmetyczny-12 sztuk
CZĘŚĆ II URZĄDZENIA
1.Urządzenie do zabiegów pielęgnacyjnych na dłonie-6 sztuk
CZĘŚĆ III FREZARKI
1.Frezarka do pedicure- 6 sztuk
2.Frezarka do pedicure z pochłaniaczem-6 sztuk
3.Woskownica na aplikatory/wkłady-6 sztuk
4.Woskownica na puszki-6 sztuk
5.Pistolet do przekłuwania uszu-4 sztuki
6.Parafiniarka -6 sztuk


KOD CPV:
33.00.00.00-0 - urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała
34. 93.00.00-5 - urządzenia wodne
42.62.30.00 -9 - frezarki
31.52.10.00- 4 - lampy

CZĘŚĆ IV LAMPY
1. Lampa UV 6 sztuk
2. Lampa do stolika manicure 6 sztuk

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis parametrów technicznych i wymagań zawarte są w załączniku nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia- Specyfikacja Techniczna/ formularz spełnienia wymagań.

UWAGA WADIUM
1.Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie przelewem wadium w łącznej kwocie : 2400,00zł (słownie: dwa tysiące, czterysta zł , 00/100 ), lub dla poszczególnych części:
Dla części I -1.500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset zł, 00/100)
Dla części II -250,00 zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt zł, 00/100)
Dla części III - 600,00 zł (słownie: sześćset zł, 00/100)
Dla części IV - 50,00 zł (słownie: pięćdziesiąt zł,00/100)
Wadium należy wpłacić na konto:
Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach:
Raiffeisen Bank Polska S.A.
Nr 92 1750 1110 0000 0000 2108 1318
Na dowodzie przelewu należy wpisać: Wadium – numer sprawy DP/2310/ 45 /16 wyposażenie kosmetologii część….
Wykonawca może dołączyć do oferty kopię dowodu wpłaty
2.Zamawiający przewiduje możliwość zmian treści zawartej umowy w następujących okolicznościach:
1)wystąpienie wydarzenia nieprzewidywalnego, pozostającego poza kontrolą stron niniejszej umowy, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu,
2)jeżeli nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, w szczególności w zakresie wysokości stawki podatku VAT. W przypadku takiej zmiany po zawarciu umowy, podpisany zostanie stosowny aneks, z tym że kwota brutto wynagrodzenia wykonawcy nie ulegnie zmianie,
3)osób realizujących przedmiot zamówienia, z zastrzeżeniem posiadania przez te osoby, co najmniej takich samych uprawnień/kwalifikacji, co dana osoba wykazana na etapie składania ofert (taka zamiana nie wymaga aneksu),
4)parametrów technicznych dostarczanego przedmiotu zamówienia, jeżeli zaistnieje możliwość zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technicznych, niż te istniejące w chwili podpisania umowy- zmiana nie może powodować zwiększenia wynagrodzenia wykonawcy(taka zmiana nie wymaga aneksu),
5)typu dostarczonego przedmiotu zamówienia, jeżeli nastąpiła zmiana producenta, producent zakończył produkcję i zachodzi konieczność zastąpienia innym produktem, pod warunkiem, ze spełni on wymagania określone w SIWZ (parametry techniczne),taka zmiana nie wymaga aneksu,
6)zmiany modelu sprzętu jeżeli w trakcie realizacji umowy okaże się, że zaproponowany model sprzętu nie będzie już dostępny na rynku (został wycofany z produkcji). Warunkiem takiej zmiany będzie otrzymanie pisma od Wykonawcy, w którym zostanie stwierdzony ten fakt oraz zaproponowanie nowego sprzętu o parametrach nie gorszych od wcześniej zaoferowanego oraz w niezmienionej cenie i zaakceptowanie tej zmiany przez Zamawiającego. Taka zmiana nie wymaga aneksu.
Ogłoszenie o zamówieniu zostało przesłane i opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych pod nr 90009-2016 dnia 16.06.2016 r.
Opublikowane na stronie internetowej Uczelni: www.ujk.edu.pl oraz zamieszczone na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego w dniu 16.06.2016 r.

Wioletta Baran tel. (41) 349 73 32; e-mail: w.baran@ujk.edu.pl