Zakończone przetargi

DOSTAWA PRASY KRAJOWEJ I ZAGRANICZNEJ DLA UJK W KIELCACH NA ROK 2017

DOSTAWA PRASY KRAJOWEJ I ZAGRANICZNEJ DLA UJK W KIELCACH NA ROK 2017

Przetarg nieograniczony

  • Termin składania ofert: 2016.12.21 11:00
  • Termin otwarcia ofert: 2016.12.21 11:15
  • Termin związania ofertą: 30 dni
  • Miejsce składania ofert: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego : Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, ul. Żeromskiego 5, Kancelaria Ogólna (dolny parter) 25-369 Kielce
  • Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie dotyczy
  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
  • Informacja dotycząca zastosowania aukcji elektronicznej: nie dotyczy
  • Miejsce realizacji: Kielce
  • Termin realizacji: Do 29.12.2017 r. UWAGA! TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: Sukcesywnie, od dnia zawarcia umowy, zgodnie z kolejnością ukazywania się poszczególnych numerów- od pierwszego numeru prenumeraty za 2017 rok do pełnej realizacji zamówienia za rok 2017 , nie później jednak niż do 30.06.2018 r. Planowany termin zawarcia umowy 02.01.2017
  • Wymagania: 1.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Ofertą częściową będzie oferta złożona na jedną lub wszystkie części zamówienia. 2.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 3.Zamawiający przewiduje udzielenia zamówienia , o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7). 4.Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 24aa ustawy PZP najpierw dokonana oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 5.Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. 6.Zamawiający na podstawie art. 36b ust. 1 ustawy PZP żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę ich danych w tym: nazwy firmy oraz adresu
  • Warunki udziału w postepowaniu: ROZDZIAŁ V. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ PODSTAWY WYKLUCZENIA WYKONAWCÓW A. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, 2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności zawodowej w zakresie określonym w SIWZ. 2. Zamawiający uzna warunek dotyczący posiadania zdolności zawodowych za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się odpowiednim doświadczeniem, tzn. wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie , wykonał co najmniej dwa zamówienia polegające na dostawie prasy o wartości nie mniejszej niż: Dla części 1- 60.000,00 zł brutto każda Dla części 2 – 5.000,00 zł brutto każda Dla części 3 – 70.000,00 brutto każda 3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek, o którym mowa w pkt. 2 zostanie spełniony wyłącznie jeżeli, co najmniej jeden wykonawca wykaże ich spełnianie. 4. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunku, o którym mowa w pkt. 2 polegać na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 5. Wykonawca, który w niniejszym postępowaniu polega na zdolnościach zawodowych innych podmiotów zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 6. Zamawiający oceni czy udostępnione wykonawcy przez inne podmioty zdolności zawodowe pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz zbada czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy , o których mowa w art. 24 ust.1 pkt. 13-22 i ust.5 pkt.1 ustawy Pzp. 7. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy z zamawiającym. 8. Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jako wykonawcy składający ofertę wspólną B. PODSTAWY WYKLUCZENIA WYKONAWCÓW 1. Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się wykonawcę , który nie wykazał spełnienia warunków udziału w postępowaniu lub nie wykazał braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust.1 pkt. 13-23 ustawy Pzp. 2. Dodatkowo zamawiający na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1) ustawy PZP przewiduje wykluczenie wykonawcy w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015r. – Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. z 2015 r. poz. 978, 1259, 1513, 1830 i 1844 oraz z 2016r. poz. 615) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003r. – Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2015 r. poz. 233, 978, 1166, 1259 i 1844 oraz z 2016r. poz. 615). ROZDZIAŁ VI. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW POTWIERDZAJĄCYCH SPEŁNIANIE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ BRAK PODSTAW WYKLUCZENIA 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca musi dołączyć do oferty oświadczenie o spełnieniu warunków, sporządzone zgodnie z załącznikiem nr 4 do niniejszej SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o którym mowa w ust. 1 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania spełnienia – w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby – warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1. 4. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, o którym mowa w art. 24 ust. 1 oraz wstępnego wykazania braku podstaw do wykluczenia z art. 24 ust. 5 ustawy PZP do oferty wykonawca musi dołączyć oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, sporządzone zgodnie z załącznikiem nr 5 do niniejszej SIWZ. 5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o którym mowa w ust. 4 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia. 6. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia – w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby – zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 4. 7. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23) ustawy PZP, sporządzone według załącznika nr 6 do niniejszej SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 8. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: 1) Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie , wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami o których mowa w zdaniu poprzednim są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające należyte ich wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ 2) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1) ustawy PZP – dotyczy wszystkich części. 9. W zakresie nie uregulowanym SIWZ, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzieleniu zamówienia (Dz. U. z 2016r., poz. 1126). 10. Jeżeli wykonawca nie złoży oświadczeń, o którym mowa w ust. 1 i 4, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez zamawiającego wątpliwości, zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 11. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w ust. 8 pkt. 2) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 12. Oświadczenia, o których mowa w rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzieleniu zamówienia (Dz. U. z 2016r., poz. 1126) dotyczące wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy oraz dotyczące podwykonawców muszą być złożone w oryginale. Dokumenty, o których mowa w rozporządzeniu, inne niż oświadczenia, o których mowa w zdaniu poprzednim, składać należy w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność w oryginałem. 13. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo, podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 14. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentów, o których mowa w rozporządzeniu, innych niż oświadczenia, wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.
  • Wadium: 2350 PLN
  • Kryteria wyboru: cena brutto-60% Godzina dostawy prasy do odbiorcy -40 %
  • Specyfikacja: SIWZ można pobrać nieodpłatnie ze strony zamawiającego: www.ujk.edu.pl. Zawsze można wystąpić z wnioskiem do Zamawiającego o drukowana wersję SIWZ. Adres do korespondencji: Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, Dział Zamówień Publicznych, ul. Żeromskiego 5, 25-369 Kielce
  • Cena specyfikacji: 0 PLN

Przedmiotem zamówienia jest Dostawę prasy krajowej i zagranicznej dla UJK w Kielcach na rok 2017 r.
z podziałem na części.
Część 1 - Dostawa czasopism krajowych na 2017 rok
Część 2- Dostawa czasopism rosyjskich na 2017 rok
Część 3- Dostawa czasopism zagranicznych (zachodnich) na rok 2017 r.
Szczegółowy wykaz prasy zawiera m.in załącznik nr 1.1; 1.2; 1.3; do formularza ofertowego (zał. nr 1.) do SIWZ.
1. Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie w 2017 roku, zgodnie z kolejnością ukazywania się poszczególnych numerów- od nr pierwszego prenumeraty na 2017 rok do pełnej realizacji zamówienia, lecz nie później niż do 30.06.2018 roku.
2.Przedłużony okres dostawy tj. pomiędzy 01.01.2017 r. a 30.06.2018 r. jest traktowany przez Zamawiającego wyłącznie jako umożliwienie Wykonawcy zrealizowania dostaw czasopism ukazujących się nieregularnie np. półroczników, roczników oraz wszystkich tych tytułów dla których wydawca sygnalizuje opóźnienie wydania.
3.Zamawiający nie dopuszcza możliwości zamówienia przez Wykonawcę, u wydawcy, prenumeraty w roku 2017, której realizacja rozpoczynałaby się od numeru zeszytu innego niż nr 1 lub numeru zeszytu niestanowiącego kontynuacji z roku poprzedniego ( w przypadku stosowania przez wydawcę numeracji ciągłej zeszytów)
4.W przypadku gdy w okresie prenumeraty wydawca zaprzestanie wydawania poszczególnych pozycji czasopism objętych zamówieniem, przedmiot zamówienia ulegnie odpowiedniej korekcie.
5.W przypadku dostawy czasopism spoza Unii Europejskiej Wykonawca krajowy jak i Wykonawca zagraniczny zapewnia całkowitą obsługę celną dostarczanych czasopism ponosząc wszystkie koszty z tym związane.
6.Wykonawca zobowiązany jest do uruchomienia bezpośrednio z serwera wydawcy dostępu online do czasopism prenumerowanych w wersji elektronicznej od dnia obowiązywania umowy.
CZASOPISMA ONLINE MUSZĄ BYĆ DOSTĘPNE NA WSZYSTKICH KOMPUTERACH SIECI UCZELNIANEJ.

KOD CPV : 22200000-2 Gazety, dzienniki, czasopisma i magazyny

UWAGA !!!!!
ZMIANIE ULEGA TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT Z DN 19.12.2016 NA DZIEŃ 21.12.2016. GODZINY SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT NIE ULEGAJĄ ZMIANIE

UWAGA
I. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie przed upływem terminu na składanie ofert przelewem wadium w kwocie:
1) dla części 1 – 950,00 zł (słownie złotych: dziewięćset pięćdziesiąt, 00/100 ),
2) dla części 2 – 100,00 zł (słownie złotych: sto, 00/100 ),
3) dla części 3 – 1.300 zł (słownie złotych: jeden tysiąc trzysta, 00/100 ),
Łącznie 2.350,00 zł
na konto Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach
Raiffeisen Bank Polska S.A. Nr 92 1750 1110 0000 0000 2108 1318.
2.Na dowodzie przelewu należy wpisać: „Wadium – numer sprawy DP/2310/74/16, część ….”.
II.Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w przypadku zaistnienia okoliczności wskazanych w art. 144 ust. 1 ustawy PZP , przy czym zmiany o jakich mowa w art. 144 ust 1 pkt 1 dotyczyć będą:
1) terminu realizacji umowy wyłącznie w przypadku wystąpienia okoliczności niezawinionych przez Wykonawcę, których nie można było przewidzieć, w szczególności będących następstwem działania siły wyższej tzn. nadzwyczajnego zdarzenia zewnętrznego, którego nie można było przewidzieć, ani któremu nie można było zapobiec, a które faktycznie bezpośrednio uniemożliwia lub zasadniczo utrudnia realizacje przedmiotu umowy, w szczególności wojny, przewrotu, zamieszek, rebelii, strajku w branżach mających zasadniczy wpływ na terminową realizacją zamówienia,
2) zmianę dot. wybranego tytułu (tj. rezygnacja lub uzupełnienie),
3) zmianę stawki podatku VAT, z zastrzeżeniem, że w takim przypadku cena jednostkowa netto nie ulegnie zmianie.
3. Zakres zmian jest określony we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do specyfikacji.

Ogłoszenie o zamówieniu zostało przesłane i opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 09.12.2016 r. pod nr 363836-2016
Zamieszczone na stronie zamawiającego i na tablicy ogłoszeń w dniu 09.12.2016 r
Kielce dnia 12.06.2016 r.
UWAGA!!!!!!
Zamawiający dokonuje zmiany w treści projektu umowy do niniejszego postępowania (załącznik nr 3) tj.
1. Zamawiający uzupełnia §1 projektu umowy o ust.6 o treści: „ Gwarantowana godzina dostawy prasy do odbiorcy ……………..”
ORAZ
2. W §6 ust.1 zmienia się pkt. 1) i otrzymuje brzmienie ” 1) - 0,015 % wartości brutto sumy faktury za dany miesiąc, w którym wystąpiło opóźnienie za każdą rozpoczętą godzinę opóźnienia realizacji dostawy poszczególnych tytułów (gazet, czasopism, dzienników i magazynów) objętych umową).
A także uzupełniony zostaje Formularz ofertowy :
w załączniku nr 1.1. (str.26) poz. 23 ("Dialog") - w kolumnie ilość egzemplarzy powinno być - 1 egz.
UWAGA!!!!!! Kielce dnia 13.12.2016 r.
Treść pytań i odpowiedzi do niniejszego postępowania:
Pytanie 1
Tytuł Interface (lp.5, załącznik nr 1.3) dostępny jest bezpłatnie w wersji open access. Prosimy o wykreślenie tytułu z formularza ofertowego.
Odpowiedź 1
Proszę o wykreślenie tego tytułu z Formularza ofertowego.
Pytanie 2
Tytuł Journal of the Electrochemical Society (lp.9, załącznik nr 1. 3) od 2016 roku dostępny jest wyłącznie w wersji online. Prosimy o informację, czy należy wycenić wersję online czasopisma, czy usuwają Państwo tytuł z formularza ofertowego.
Odpowiedź 2
Proszę o wykreślenie tego tytułu z Formularza ofertowego.
Pytanie 3
Przy tytule Baza ISSN (Lp. 24, załącznik nr 1.3) podali Państwo adnotację „online 2 stanowiska”. Proszę o informację, czy interesuje Państwa wycena tego tytułu: dla dostępu online przez login i hasło, czy przez IP? (Wydawca uzależnia cenę od formy dostępu online.)
Odpowiedź 3
Dostęp poprzez login i hasło
Pytanie 4
Prosimy o informację, czy w przypadku tytułów Presse und Sprache + Service Deutsch (lp.17, załącznik nr 1.3) dostęp online ma być wyceniony tylko dla Service Deutsch, czy dla Presse und Sprache oraz Service Deutsch.
Odpowiedź 4
Dostęp online wymagany jest tylko dla Service Deutsch, a Presse und Sprache w wersji drukowanej.
C.D. pytań 14.12.2016 r.
Pytanie 5
Wydawca publikacji Nursing Research (lp.14, załącznik nr 1.3) oraz Advances in Nursing Science (lp. 1, załącznik nr 1.3) oferuje dostęp online dla jednego jednoczesnego użytkownika (1CU).Prosimy o potwierdzenie czy podtrzymują Państwo chęć zamówienia w.w tytułów w takim formacie.
Odpowiedź 5
Tak, podtrzymujemy wersję online
Pytanie 6
Chcielibyśmy sprostować informację o dostępie online do publikacji Nursing Research (lp.14, załącznik nr 1.3) oraz Advances in Nursing Science (lp. 1, załącznik nr 1.3).
Wydawca oferuje dostęp online do w.w tytułów zarówno dla jednego jednoczesnego użytkownika oraz jako site license. Prosimy o potwierdzenie, którą opcję dostępu należy wycenić.
Odpowiedź 6
W związku ze sprostowaniem w pytaniu 6 zamawiający wnosi o wycenę wersji site license ( odpowiedź na pytanie 5 jest nieaktualna)
Pytanie 7
Zwracam się z prośbą o wykreślenie z przedmiotu zamówienia następujących pozycji:
1. cz. I.1. poz. 42 „Geodesy and Cartography” – tytuł dostępny wyłącznie w bezpłatnej wersji elektronicznej na stronie wydawcy,
2. cz. I.1. poz. 68 „Kwartalnik Neofilologiczny” – tytuł dostępny wyłącznie w bezpłatnej wersji elektronicznej na stronie wydawcy,
3. cz. I.1. 82 „Nauka” – tytuł dostępny wyłącznie w bezpłatnej wersji elektronicznej na stronie wydawcy,
4. cz. I.1. poz. 115 „Przegląd Historyczno - Wojskowy” – tytuł dostępny wyłącznie w bezpłatnej wersji elektronicznej na stronie wydawcy,
5. cz. I.1. poz. 120 „Przegląd Obrony Cywilnej” – nie ukazuje się,
6. cz. I.1. poz. 128 „Przegląd Statystyczny” – tytuł dostępny wyłącznie w bezpłatnej wersji elektronicznej na stronie wydawcy,
7. cz. I.1. poz. 29 „Przegląd Ubezpieczeniowy dla Ciebie” – nie ukazuje się,
8. cz. I.1. poz. 136 „Ruch Literacki” – tytuł dostępny wyłącznie w bezpłatnej wersji elektronicznej na stronie wydawcy,
9. cz. I.1. poz. 139 „Slavia Orientalis” – tytuł dostępny wyłącznie w bezpłatnej wersji elektronicznej na stronie wydawcy,
10. cz. I.1. poz. 142 „Studia Demograficzne” – tytuł dostępny wyłącznie w bezpłatnej wersji elektronicznej na stronie wydawcy,
11. cz. I.1. poz. 156 „Uważam Rze” – od 2017 r. tytuł nie będzie się ukazywał w wersji papierowej,
12. cz. I.2. poz. 26 „Głos Pedagogiczny + CD” – tytuł dostępny wyłącznie w prenumeracie redakcyjnej,
13. cz. I.2. poz. 29 „Doradca Pomocy Społecznej” – tytuł dostępny wyłącznie w prenumeracie redakcyjnej,
14. cz. I.3. poz. 39 „Logistyka pełna wersja z dodatkiem CD!” – wersja z dodatkiem CD dostępna wyłącznie w prenumeracie redakcyjnej,
15. cz. I.3. poz. 48 „Nowe Życie Gospodarcze” – nie ukazuje się,
16. cz. I.3. poz. 66 „Przegląd Obrony Cywilnej” – nie ukazuje się.
Odpowiedź 7
Należy wykreślić ww. pozycje z formularza ofertowego.
Pytanie 8
Proszę o podanie liczby zamawianych egzemplarzy przy tytule w cz. I.1. poz. 23 „Doradztwo Podatkowe : biuletyn Instytutu Studiów Podatkowych”.
Odpowiedź 8
1 egzemplarz
UWAGA Kielce dnia 16.12.2016 r.
C.D. Pytań i odpowiedzi
Pytanie 9
Zamierzamy złożyć ofertę częściową na części 2 i 3 dotyczące czasopism rosyjskich i zagranicznych. W związku z nietypowo dla wydawnictw zagranicznych określonym kryterium 40% za godzinę dostawy, chcemy zadać pytania: Wykonawca od lat dostarcza czasopisma rosyjskie i zagraniczne dla odbiorców akademickich drogą pocztową oraz kurierską. Czy dobrze rozumiemy, że zamawiający dopuszcza jako godzinę dostawy maksymalnie godzinę 8:00 w dniu roboczym? Wykonawca zleca dostawę operatorom pocztowym i kurierskim i nie wydaje się celowe gwarantowanie konkretnej godziny dostawy. Ponadto dla wydawnictw dostarczanych do biblioteki bezpośrednio z zagranicy wykonawca nawet nie wie dokładnie w jakich godzinach są one dostarczane.
Pytanie 10
Zamawiający poza sformułowaniem „Sukcesywnie, od dnia zawarcia umowy, zgodnie z kolejnością ukazywania się poszczególnych numerów” nie określa wymaganego terminu dostarczenia czasopism rosyjskich i zagranicznych od dnia wydania danego czasopisma. Normalny regularny termin dostaw czasopism zagranicznych to 1-4 tygodni dla czasopism europejskich i 6-8 tygodni dla czasopism pozaeuropejskich. Zamawiający posługuje się wyrażeniem „dzień roboczy w którym ma nastąpić dostawa” nie precyzując definicji tego sformułowania. Czy mamy rozumieć, że Zamawiający żąda dostaw codziennie, czy wykonawca ma określić w jakich dniach będzie dostarczał czasopisma wraz z określeniem zawartości dostaw? Ponieważ ma to związek z naliczaniem kar umownych określonych w par. 6 projektu umowy, więc odpowiedź na to pytanie jest istotna.
Pytanie 11
Jednym z kryteriów jest dostawa prasy do odbiorcy. Prosimy o informację czy zamawiający akcepyuje dostawę po godzinie 8:00?
Odpowiedź na pytanie 9, 10 i 11
1) Zamawiający zmienia drugie kryterium oceny ofert dla części 2 i 3 niniejszego postępowania. Zamiast „Godzina dostawy prasy do odbiorcy- stanowiąca wagę 40 % ” ( Rozdział XIII, str. 20 SIWZ, pkt. 1.2 oraz Ad.2) Zamawiający wprowadza „ Dodatkowy, bezpłatny dostęp online do czasopism” przez cały okres trwania umowy – stanowiący wagę 40 % ”
2) Ad.2 W ramach kryterium „Dodatkowy, bezpłatny dostęp online do czasopism” przez cały okres trwania umowy, Wykonawca może uzyskać maksymalnie 40 pkt. Zamawiający przyzna po 10 pkt. za każdy dodatkowy dostęp online. Maksymalnie 40 pkt.
3) Wykonawca zobowiązany jest wskazać „ ilość bezpłatnych, dodatkowych dostępów online „ przez cały okres trwania umowy w Formularzu ofertowym, w miejscu przeznaczonym na „Gwarantowaną godzinę dostawy do odbiorcy” – należy skreślić pierwotny zapis i wprowadzić właściwy dla części 2 i 3 tj „Dodatkowy bezpłatny dostęp online”, ze wskazaniem czasopism, których on dotyczy. Jeśli w formularzu ofertowym nie wystarczy miejsca na taki zapis Zamawiający przyjmie oświadczenie woli Wykonawcy w tym zakresie na dodatkowym dokumencie/kartce.
4) Tracą moc zapisy o których mowa w UWAGACH w ogłoszeniu z dnia 12.12.2016 na www.ujk.edu.pl ( pomyłkowo 12.06.2016) dotyczące zmiany treści projektu umowy w zakresie części 2 i 3. W świetle zaistniałej sytuacji dotyczą one tylko części 1 niniejszego postępowania.
5) Zamawiający dokonuje zmiany projektu umowy w zakresie § 1 dodając do niego ust.6 w brzmieniu:
„ Wykonawca udostępni Zamawiającemu w ramach wynagrodzenia umownego wersję online dla niżej wymienionych czasopism ……………………………………………………………………………………………………………………… przez cały okres trwania umowy”
Dotyczy części 2 i 3

Pytanie 12
W jakich godzinach są czynne miejsca dostawy (część 2 i 3)?
Odpowiedź 12
Od 7.30- 15.30 przy czym we wszystkich obiektach jest portiernia na której można zostawić prasę już przed godziną 7.00.

UWAGA
Zamawiający informuje że termin dostawy prasy zagranicznej liczony będzie po okresie 1 miesiąca od dnia wydania danego czasopisma- dla czasopism europejskich ( w tym rosyjskich) oraz po 2 miesiącach dla czasopism pozaeuropejskich .

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało przesłane i opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 16.12.2016 r. pod nr 368485 – 2016 oraz zamieszczone na stronie www Uczelni oraz na tablicy ogłoszeń

Wioletta Baran tel. 41 3497332; e-meil; w.baran@ujk.edu.pl
faks (41) 3445615.