Zakończone przetargi

Dostawa materiałów elektrycznych DP/2310/17/16

Dostawa materiałów elektrycznych DP/2310/17/16

Przetarg nieograniczony

  • Termin składania ofert: 2016.03.31 09:00
  • Termin otwarcia ofert: 2016.03.31 09:15
  • Termin związania ofertą: 30 dni ( od ostatecznego terminu składania ofert)
  • Miejsce składania ofert: Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach ul. Żeromskiego 5, 25-369 Kielce Kancelaria Ogólna
  • Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie dotyczy
  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
  • Informacja dotycząca zastosowania aukcji elektronicznej: nie dotyczy
  • Miejsce realizacji: Kielce
  • Termin realizacji: Termin realizacji przedmiotu zamówienia: sukcesywnie przez 24 miesiące od podpisania umowy.
  • Wymagania: Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia uzupełniającego. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający nie przewiduje możliwości zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie będzie przeprowadzał aukcji elektronicznej. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA Sukcesywnie przez 24 miesiące od dnia zawarcia umowy. Wszelkie zobowiązania Wykonawcy dotyczące realizacji zamówienia określone są we wzorze umowy stanowiącym załącznik Nr 5 do niniejszej specyfikacji. Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania istotnej zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru, w przypadku wystąpienia wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia niżej wymienionych okoliczności: 1. Zmiany artykułu, w przypadku gdy producent zakończył jego produkcję i artykuł nie jest dostępny na rynku, pod warunkiem że zaoferowany produkt będzie posiadał parametry techniczne nie gorsze od określonych przez Zamawiającego w SIWZ, a powyższe nie spowoduje podwyższenia wynagrodzenia określonego w umowie. 2. Zmiany wynagrodzenia w przypadku: 1) Zmiany stawki podatku od towarów i usług 2) Zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę. 3) Zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne – jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. Taka zmiana wymaga aneksu do umowy. 2.1. Zmiana wynagrodzenia o którym mowa w pkt. 2 ppkt. 2) i ppkt. 3) nastąpi wyłącznie po przedłożeniu dowodów potwierdzających wpływ zmian o jakich mowa w pkt. 2 ppkt. 2) i 3) na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 2.2. Zmiany, o których mowa w pkt. 2 obowiązywać będą : 1) W przypadku pkt. 2 ppkt. 1) od daty wejścia w życie zmienionych przepisów o podatku od towarów i usług, dotyczyć będą niezrealizowanej części zamówienia, przy czym kwota wynagrodzenia netto Wykonawcy nie ulegnie zmianie. 2) W przypadku pkt. 2 ppkt. 2) i ppkt 3) od pierwszego dnia miesiąca następującego po przedłożeniu dowodów o jakich mowa w pkt. 2.1., nie wcześniej jednak niż od wprowadzenia w życie przepisów dotyczących zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę lub zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne. 2.3. W przypadku zmian o których mowa w pkt. 2 ppkt. 2) i ppkt. 3) wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu wykazanych całkowitych kosztów ponoszonych całkowitych kosztów ponoszonych przez Wykonawcę z tego tytułu. Wszelkie zmiany wymagają wcześniejszej zgody Zamawiającego.
  • Warunki udziału w postepowaniu: WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TEGO WARUNKU: 1. Zgodnie z zapisem art. 22 ust. 1 ustawy Pzp o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1) Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania – Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie; 2) Posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, tzn. wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują , w okresie ostatnich trzech lat przed terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w rym okresie – minimum dwie dostawy o charakterze odpowiadającym przedmiotowi niniejszego zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 40 000,00 zł brutto każda; 3) Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia – Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie; 4) Sytuacji ekonomicznej i finansowej - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. 2. Zgodnie z zapisem art. 26 ust. 2 a i 2 d ustawy Pzp, Wykonawca wykaże brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków o których mowa w art. 24 ust. 1 oraz w art. 24 ust. 2 pkt. 5 ustawy Pzp. 3. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków. W celu potwierdzenia spełniania ww. warunków Wykonawca zobowiązany jest złożyć stosowne oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt. XI Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Z treści załączonych oświadczeń i dokumentów winno wynikać jednoznacznie że Wykonawca spełnił ww. warunki. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia/nie spełnia” w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach załączonych do oferty a wyszczególnionych w pkt. XI SIWZ. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓa. UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU Do oferty muszą być dołączone niżej wymienione dokumenty. Dokumenty muszą być przedstawione w postaci oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność przez Wykonawcę lub upoważnioną przez niego osobę. 1. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp do oferty należy dołączyć: 1) Oświadczenie Wykonawcy zgodne z treścią art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych – załącznik nr 4 do SIWZ; 2) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia,(co najmniej dwie dostawy o wartości nie mniejszej niż 40 000,00 zł brutto każda) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, sporządzonego według załącznika nr 6 do niniejszej specyfikacji oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Uwaga! Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów: a) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, oraz dokumentów wymienionych w niniejszym pkt. ust. 2 i 3. 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych do oferty należy dołączyć: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia stanowiące załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji. Uwaga !! Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt. 1) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt. 1) zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 2 pkt. 5) ustawy Prawo zamówień publicznych do oferty należy dołączyć listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej lub oświadczenie Wykonawcy, że nie należy do grupy kapitałowej sporządzone według załącznika nr 7 do niniejszej specyfikacji. 4. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski. 5. Ponadto do oferty należy dołączyć: 1) Wypełniony zgodnie z wymaganiami załącznik nr 1 do SIWZ 2) Wykaz prac przeznaczonych do podwykonania (jeżeli dotyczy).
  • Wadium: 3000 PLN
  • Kryteria wyboru: OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI BĘDZIE KIEROWAŁ SIĘ ZAMAWIAJĄCY PRZY WYBORZE OFERTY WRAZ Z PODANIEM ZNACZENIA TYCH KRYTERIÓW ORAZ SPOSOBU OCENY OFERT. 1. Zamawiający wyznaczył następujące kryteria, którymi będzie kierował się przy wyborze oferty: 1) Cena - 90% 2) Termin dostawy każdego ze złożonych zamówień – 10% Ad. 1) Punkty za cenę oblicza się przyjmując za podstawę najniższą cenę ofertową brutto, przyznając jej maksymalną ilość punktów tj. 90 pkt. Punkty dla pozostałych ofert oblicza się wg wzoru: cena najniższa ------------------------------- x 90 Cena oferty badanej Ad. 2) W tym kryterium punkty będą przyznawane w następujący sposób: - 1 dzień roboczy - 10 punktów - 2 dni robocze – 5 punktów - 3 dni robocze - 0 punktów. Za najkorzystniejszą Zamawiający uzna ofertę, która uzyska największą liczbę punktów łącznie za obydwa kryteria.
  • Specyfikacja: Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia dostępna jest w formie elektronicznej jako załącznik do niniejszego ogłoszenia, możn ją odebrać w siedzibie Zamawiającego lub za zaliczeniem pocztowym - koszt przesyłki obciąża Wyykonawcę.
  • Cena specyfikacji: 0 PLN

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów elektrycznych do Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach, których wykaz określający ich rodzaj i ilość stanowi Załącznik nr 1 (przedmiot zamówienia / formularz cenowy) do niniejszej SIWZ.
Kod CPV i nazwa:
31000000-6 – wyroby elektryczne
31221000-1 – przełączniki elektryczne
31510000-4 – żarówki elektryczne
31680000-6 – elektryczne artykuły i akcesoria
31681400-7 – elektryczne elementy składowe
31682000-0 – wyroby elektryczne
2. Określone w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ ilości możliwych do zamówienia materiałów elektrycznych zostały podane szacunkowo. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości zamawianych materiałów elektrycznych z zachowaniem cen jednostkowych i z tego tytułu nie przysługuje Wykonawcy żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego.
3. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć na własny koszt kompletną partię dostawy do siedziby Zamawiającego (Magazyn Centralny – Kielce, ul. Żeromskiego 5) po uprzednim powiadomieniu Zamawiającego o terminie dostawy oraz wnieść do pomieszczeń magazynowych.

4. Zamawiający wymaga aby dostarczane materiały były: fabrycznie nowe; pierwszego gatunku; zapakowane w oryginalne opakowania; posiadały co najmniej 12 miesięczną przydatność do użycia, licząc od daty dostawy poszczególnego wyrobu.
5. Zamówienie na dostawę zawierające wyszczególnienie asortymentu i ilości będzie przesyłane do Wykonawcy za pośrednictwem faxu lub maila.
6. Wymagany termin dostarczenia przedmiotu zamówienia: do 3 dni roboczych od złożenia zamówienia.
7. Zamawiający przewiduje, że zamówienia składane będą nie częściej niż 3 razy w tygodniu.
8. Ceny jednostkowe zaoferowane przez Wykonawcę będą obowiązywały przez cały okres realizacji umowy.
9. Zamawiane ilości poszczególnych materiałów elektrycznych mogą się różnić w stosunku do ilości wskazanych w przedmiocie zamówienia / formularzu cenowym, z zastrzeżeniem że kwota za realizację całości przedmiotu zamówienia nie przekroczy kwoty ceny oferty.
10. Zamawiający ma prawo odmówić odbioru towaru niezgodnego co do ilości i rodzaju z zamówieniem. W takim przypadku nie przysługuje wynagrodzenie.
11. Za ujawnione wady dostarczonego towaru odpowiada Wykonawca i zobowiązuje się do jego wymiany, na własny koszt, na towar o odpowiedniej jakości w terminie 2 dni roboczych od chwili zgłoszenia.
12. Przy przekazaniu – odbiorze dostawy uczestniczyć będzie pracownik Wykonawcy i pracownik Zamawiającego w celu stwierdzenia zgodności bądź niezgodności ze złożonym przez Zamawiającego zamówienie.

Ogłoszenie o zamówieniu zostało:
1.opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 23.03.2016r.,
pod numerem 65724 – 2016,
2. zamieszczone w siedzibie i na stronie Zamawiającego: www.ujk.kielce.pl w dniu 23.03.2016r.

Osobą uprawnioną do kontaktowania się z wykonawcami jest Alicja Wrzosek tel. 41 349 72 78/faks 41 349 72 78.