Zakończone przetargi

Dostawa wyposażenia dla kierunku kosmetologia c.d.DP/2310/62/16

Dostawa wyposażenia dla kierunku kosmetologia c.d.DP/2310/62/16

Przetarg nieograniczony

  • Termin składania ofert: 2016.07.25 11:00
  • Termin otwarcia ofert: 2016.07.25 11:15
  • Termin związania ofertą: 30 dni
  • Miejsce składania ofert: Oferty należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, ul. Żeromskiego 5, Kancelaria Ogólna, 25-369 Kielce
  • Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie dotyczy
  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
  • Informacja dotycząca zastosowania aukcji elektronicznej: nie dotyczy
  • Miejsce realizacji: Kielce, Al. IX Wieków Kielc 19A
  • Termin realizacji: 10 dni
  • Wymagania: 1.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 2.Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. 3.Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej 4.Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. 5.Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu z zastrzeżeniem art.93 ust.4 ustawy Pzp. 6.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Ofertą częściową będzie oferta złożona na jedną, lub dwie części zamówienia oznaczonych cyfrą rzymską .
  • Warunki udziału w postepowaniu: V.WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW V.1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 oraz ust. 2 pkt 5 uPzp oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 tj.: 1) Zgodnie z zapisem art. 22 ust. 1 ustawy Pzp o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: A. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie; Ogólny warunek zostanie uznany za spełniony na podstawie oświadczenia Wykonawcy dołączonego do oferty, zgodnego z treścią art. 22 ust.1 ustawy Pzp, zgodnie z formułą spełnia, nie spełnia. B. posiadania wiedzy i doświadczenia, tzn. wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonują, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, minimum dwie główne dostawy o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia o wartości brutto nie mniejszej niż : a) 12.000,00 każda - dla części I b) 3.000,0 0zł każda – dla części II C. Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia . Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie , ogólny warunek zostanie uznany za spełniony w oparciu o dołączone do oferty Wykonawcy oświadczenie zgodne z treścią art. 22 ust.1 ustawy Pzp, zgodnie z zasadą spełnia, nie spełnia. D. sytuacji ekonomicznej i finansowej. Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie. Ogólny warunek zostanie uznany za spełniony w oparciu o załączone do oferty Wykonawcy oświadczenie , zgodne z treścią art. 22 ust. 1 ustawy Pzp – według zasady spełnia, nie spełnia. UWAGA 1.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki wynikające z art. 22 ust.1 winien spełniać co najmniej jeden z Wykonawców, albo wszyscy Wykonawcy wspólnie. 2.Warunek określony w art. 24 ust.1. oraz art. 24 ust. 2 pkt 5. ustawy Pzp musi spełniać samodzielnie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających o udzielenie zamówienia 3.Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował w stopniu niezbędnym do należytego wykonania zamówienia tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia oraz oceny czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. W takiej sytuacji Zamawiający żąda dołączenia do oferty dokumentów dotyczących w szczególności: a)zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; b)sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonaniu zamówienia; c)charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem; d)zakres i okres udziału innego podmiotu w wykonywaniu zamówienia. 4.Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, do oferty należy dołączyć dokumenty wymienione w pkt. VI.2. dotyczące również tych podmiotów. V.2) Zgodnie z treścią art. 26 ust. 2a ustawy Pzp, Wykonawca wykaże odpowiednio, że nie później niż na dzień składania ofert spełnia warunki, o których mowa w art. 22 ust 1 i brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1. oraz w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków: W celu potwierdzenia spełniania w/w warunków Wykonawca zobowiązany jest złożyć stosowne oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt. VI Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Z treści załączonych oświadczeń i dokumentów winno wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnił w/w warunki. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia/nie spełnia” w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach załączonych do oferty, a wyszczególnionych w pkt. VI SIWZ. VI. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU Do oferty muszą być dołączone niżej wymienione dokumenty. VI.1.W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp do oferty należy dołączyć: 1)Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy Pzp, sporządzonego wg zał. Nr 4 do SIWZ 2)Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw (co najmniej dwie główne dostawy o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy– w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane (sporządzonego wg zał. Nr 7 do SIWZ), oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. VI.2. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania i zgodnie z art. 26 ust. 2a ustawy Pzp, wykażą brak podstaw do wykluczenia z art. 24 ust. 1 i z art. 24 ust. 2 pkt. 5. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp do oferty należy dołączyć: 1)Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, sporządzonego wg zał. Nr 5 do SIWZ 2)Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5 ustawy Pzp do oferty należy dołączyć: 3)Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331 z późn. zm.) lub informacja o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej (wg załącznika nr 8 do SIWZ) Uwaga!!! A) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w punkcie VI.2. ppkt. 2) , składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, B) Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej(A), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Przepisy odnośnie terminu wystawienia stosuje się odpowiednio. VI .3. OPRÓCZ DOKUMENTÓW WYMIENIONYCH POWYŻEJ, DO OFERTY NALEŻY ZAŁĄCZYĆ: 1)Uzupełniony Formularz Ofertowy wraz z specyfikacją techniczną, która stanowi również formularz spełnienia wymagań ( wzór stanowi załącznik nr 3) . 2)Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia lub w przypadku gdy z dokumentów rejestrowych Wykonawcy ( np.KRS, CEiIDG -załączonych do oferty)ten fakt nie wynika. 3)W celu potwierdzenia, że oferowany w dostawie przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez zamawiającego do oferty należy dołączyć ( do każdej pozycji z opisu przedmiotu zamówienia): materiały informacyjne określające parametry techniczne oferowanego sprzętu (np. strony katalogowe, ulotki informacyjne, foldery, zdjęcia) oraz wszystkie te informacje, które w sposób jednoznaczny pozwolą zamawiającemu na ocenę zgodności parametrów technicznych sprzętu wymaganego w treści SIWZ ze sprzętem oferowanym przez Wykonawcę.
  • Wadium: 300 PLN
  • Kryteria wyboru: •kryterium – cena brutto za przedmiot zamówienia – stanowiące wagę 90 %. •Kryterium –okres gwarancji stanowiące wagę -10%
  • Specyfikacja: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego: Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach Dział Zamówień Publicznych, ul. Żeromskiego 5, 25-369 Kielce lub ze strony Zamawiającego: www.ujk.edu.pl z zakładki aktualne przetargi.
  • Cena specyfikacji: 0 PLN

Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego wyposażenia dla Kierunku kosmetologia Wydziału Lekarskiego i Nauk o Zdrowiu UJK w Kielcach w tym m.in.:
CZĘŚĆ I URZĄDZENIA
1.Urządzenie do zabiegów pielęgnacyjnych na dłonie 6 sztuk
CZĘŚĆ II LAMPY
1.Lampa UV 6 sztuk
2.Lampa do stolika manicure 6 sztuk
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis parametrów technicznych i wymagań zawarte są w załączniku nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia- Specyfikacja Techniczna/ formularz spełnienia wymagań.
WYMAGANIA ZAMAWIAJĄCEGO DOT. PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
1. Wszystkie dostarczone przyrządy/sprzęt muszą być fabrycznie nowe ,bez śladów użytkowania, muszą pochodzić z bieżącej produkcji ( rok produkcji nie wcześniej niż 2015 r. ) i nie mogą być przedmiotem praw osób trzecich. Zamawiający nie dopuszcza dostawy wyposażenia demonstracyjnego i poekspozycyjnego.
2. Wykonawca zobowiązany będzie do transportu, rozładunku wraz z wniesieniem do wskazanych pomieszczeń zamawiającego, podłączenia, instalacji, konfiguracji, oraz uruchomienia dostarczonego sprzętu.
3. Przedmiot zamówienia musi posiadać: kartę gwarancyjną ,instrukcję obsługi, aprobaty techniczne, certyfikaty oraz wszystkie niezbędne dokumenty wymagane przy tego typu asortymencie; winien być wyposażony we wszystkie elementy (przyłącza, kable, itp.) niezbędne do uruchomienia i pracy u Zamawiającego do celu dla którego przedmiot zamówienia jest zakupywany, bez konieczności zakupu dodatkowych elementów przez Zamawiającego .
4. Wszystkie dokumenty załączone do dostarczonego przedmiotu zamówienia muszą być sporządzone
w języku polskim w formie drukowanej ( instrukcji obsługi może być zapisana na DVD lub CD).
5. Odpowiedzialność za dostarczony sprzęt spoczywa wyłącznie na Wykonawcy do dnia jego ostatecznego odbioru potwierdzonego podpisanym obustronnie (Wykonawca - Zamawiający), bezusterkowym protokołem odbioru stanowiącym załącznik do umowy tj. Zamawiający nie odpowiada za sprzęt dostarczony przez przewoźnika/kuriera, mimo podpisania dowodu/dokumentu dostawy.
Wymagania ogólne dot. gwarancji i serwisu:
1.Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji oraz rękojmi min. 24 m-ce, licząc od daty podpisania bezusterkowego protokołu odbioru.
2.W ramach udzielonej gwarancji Wykonawca zapewnia serwis techniczny i nie może odmówić
wymiany niesprawnej części na nową, w przypadku, gdy jej naprawa nie gwarantuje prawidłowej pracy sprzętu.
3.Koszty dojazdu serwisu do i z miejsca użytkowania sprzętu lub przewóz uszkodzonego przedmiotu zamówienia do i po naprawie nie obciążają Zamawiającego w okresie gwarancyjnym. Transport uszkodzonego sprzętu, zapewnia Wykonawca.
4.Gwarancja obejmuje wszystkie części montowane w urządzeniach /sprzęcie w tym te, które zużywają się w czasie normalnej eksploatacji
5.W przypadku max. 3 napraw gwarancyjnych tego samego urządzenia ( modułu/podzespołu), Wykonawca będzie zobowiązany dokonać jego wymiany na nowy, w pełni sprawny.
6.Gwarancja oraz rękojmia zaoferowana przez Wykonawcę, którego oferta zostanie uznana za najko¬rzystniejszą, staje się integralną częścią umowy i będzie liczona od daty obustronnego podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego.
7.Szczegółowe informacje dotyczące gwarancji i rękojmi zawarte są w załączniku nr 6 do SIWZ tj. projekt umowy
KOD CPV:
34. 93.00.00-5 - urządzenia wodne
31.52.10.00- 4 - lampy

UWAGA
1.Termin realizacji zamówienia: 10 dni od otrzymania informacji od zamawiającego, że modernizowane pracownie dermatologiczno – kosmetyczne są oddane do użytku i można je wyposażać. Zamawiający przewiduje, że zakończenie prac modernizacyjnych nastąpi w drugiej połowie września.
2.Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie przelewem wadium w łącznej kwocie : 300,00zł (słownie: trzysta zł , 00/100 ), lub dla poszczególnych części:
Dla części I -250,00 zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt zł, 00/100)
Dla części II - 50,00 zł (słownie: pięćdziesiąt zł,00/100)
Wadium należy wpłacić na konto:
Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach:
Raiffeisen Bank Polska S.A.
Nr 92 1750 1110 0000 0000 2108 1318
Na dowodzie przelewu należy wpisać: Wadium – numer sprawy DP/2310/ 62 /16 wyposażenie kosmetologii c.d. część….
Wykonawca może dołączyć do oferty kopię dowodu wpłaty
3. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian treści zawartej umowy w następujących okolicznościach:
a)wystąpienie wydarzenia nieprzewidywalnego, pozostającego poza kontrolą stron niniejszej umowy, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu,
b)jeżeli nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, w szczególności w zakresie wysokości stawki podatku VAT. W przypadku takiej zmiany po zawarciu umowy, podpisany zostanie stosowny aneks, z tym że kwota brutto wynagrodzenia wykonawcy nie ulegnie zmianie,
c)parametrów technicznych dostarczanego przedmiotu zamówienia, jeżeli zaistnieje możliwość zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technicznych, niż te istniejące w chwili podpisania umowy- zmiana nie może powodować zwiększenia wynagrodzenia wykonawcy(taka zmiana nie wymaga aneksu),
d)typu dostarczonego przedmiotu zamówienia, jeżeli nastąpiła zmiana producenta, producent zakończył produkcję i zachodzi konieczność zastąpienia innym produktem, pod warunkiem, ze spełni on wymagania określone w SIWZ (parametry techniczne),taka zmiana nie wymaga aneksu,
e)zmiany modelu sprzętu jeżeli w trakcie realizacji umowy okaże się, że zaproponowany model sprzętu nie będzie już dostępny na rynku (został wycofany z produkcji). Warunkiem takiej zmiany będzie otrzymanie pisma od Wykonawcy, w którym zostanie stwierdzony ten fakt oraz zaproponowanie nowego sprzętu o parametrach nie gorszych od wcześniej zaoferowanego oraz w niezmienionej cenie i zaakceptowanie tej zmiany przez Zamawiającego. Taka zmiana nie wymaga aneksu.

Wioletta Baran tel. (41) 349 73 32; e-meil: w.baran@ujk.edu.pl