Zakończone przetargi

Dostawa materiałów informacyjnych i promocyjnych

Dostawa materiałów informacyjnych i promocyjnych

Przetarg nieograniczony

  • Termin składania ofert: 2016.10.14 11:00
  • Termin otwarcia ofert: 2016.10.14 11:15
  • Termin związania ofertą: 30 dni (od ostatecznego terminu składania ofert)
  • Miejsce składania ofert: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego: Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, ul. Żeromskiego 5 (Kancelaria Ogólna), 25-369 Kielce
  • Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie dotyczy
  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
  • Informacja dotycząca zastosowania aukcji elektronicznej: nie dotyczy
  • Miejsce realizacji: Kielce, ul. Żeromskiego 5
  • Termin realizacji: do 21 dni od dnia podpisania umowy
  • Wymagania: 1.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Ofertą częściową będzie oferta złożona na jedną lub wszystkie części zamówienia . 2.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 3.Nie przewiduje się przeprowadzenia aukcji elektronicznej oraz dynamicznego systemu zakupów 4.Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7) ,rozliczenia w walutach obcych, zwrotu kosztów udziału w postępowaniu oraz udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 5. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.
  • Warunki udziału w postepowaniu: V. WARUNKI UDZIAŁU W POSTEPOWANIU 1.O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: 1)nie podlegają wykluczeniu, 2)spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: a) sytuacji ekonomicznej lub finansowej. - Zamawiający oceni spełnienie warunku na podstawie załączonego do oferty oświadczenia wykonawcy , zgodnego z treścią art. 25a ust.1pkt 1) ustawy Pzp. Wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. b) zdolności technicznej lub zawodowej. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli wykonawca wykaże, że: - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje co najmniej jedną główną dostawę o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia o wartości brutto nie mniejszej niż: - 15.000,00 zł – dla części 1 - 25.000,00 zł - dla części 2 UWAGA W przypadku umowy obecnie realizowanej wartość zrealizowanej części umowy powinna wynosić odpowiednio: minimum 15.000,00 zł – dla części 1; minimum 25.000,00 zł- dla części 2 2.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek, o którym mowa w rozdziale V pkt.1. ppkt. 2) niniejszej SIWZ zostanie spełniony wyłącznie jeżeli, co najmniej jeden wykonawca wykaże ich spełnianie. 3.Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w rozdz. V.pkt.1. ppkt.2) niniejszej SIWZ w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 4.Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowodni zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 5.Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 13–22 i ust. 5 pkt.1). 6.Kwestię polegania na zasobie podmiotu trzeciego reguluje szczegółowo art. 22a ust. 1-6 ustawy Pzp. V a. PODSTAWY WYKLUCZENIA, o których mowa w art.24 ust.5 ustawy Pzp. 1.Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy w oparciu o art. 24 ust.5 pkt 1) ustawy Pzp. VI. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW POTWIERDZAJĄCYCH SPEŁNIANIE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ BRAK PODSTAW WYKLUCZENIA 1.Do oferty wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku nr 4 do niniejszej SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o którym mowa w pkt.1 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia. 3.Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia – w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby – warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu,o którym mowa w pkt.1. 4.Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: 1)Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, sporządzony według załącznika nr 6 do niniejszej SIWZ oraz załączeniem dowodów czy dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające należyte ich wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający wymaga udokumentowania co najmniej jednej dostawy o wartości nie mniejszej niż: - 15.000,00 zł brutto – dla części 1 - 25.000,00 zł brutto – dla części 2 2)Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1) ustawy Pzp. 5.Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy Pzp, sporządzone według Załącznika nr 5 do niniejszej SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 6.W zakresie nieuregulowanym SIWZ, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzieleniu zamówienia (Dz. U. z 2016r., poz. 1126). 7.Jeżeli wykonawca nie złoży oświadczenia, o którym mowa w rozdziale VI.1 niniejszej SIWZ, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez zamawiającego wątpliwości, zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 8. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 4 ppkt.2) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
  • Wadium: 950 PLN
  • Kryteria wyboru: 1) cena brutto za przedmiot zamówienia – stanowiącego wagę maksymalnie 60% (maksymalnie 60 punktów), 2) Termin realizacji zamówienia –stanowiące wagę maksymalnie 40% ( maksymalnie 40 punktów) UWAGA Zgodnie z art. 24 aa ustawy Pzp, zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta jest oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz czy spełnia warunki udziału w postępowaniu.
  • Specyfikacja: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego: Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, Dział Zamówień Publicznych, ul. Żeromskiego 5, 25-369 Kielce lub ze strony: www.ujk.edu.pl z zakładki: aktualne przetargi.
  • Cena specyfikacji: 0 PLN

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów informacyjnych i promocyjnych dla UJK w Kielcach z podziałem na 2 części.
- Część 1- dostawa materiałów informacyjnych i promocyjnych dla Biura Promocji i Informacji UJK w Kielcach zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik Nr 2 do SIWZ.
- Część 2 - dostawa materiałów informacyjnych i promocyjnych dla Biura Wymiany Studentów i Doktorantów w ramach programu Erasmus+, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik Nr 2a do SIWZ.
Wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia:
1) Oferowane produkty muszą być fabrycznie nowe ( bez śladów użytkowania).
2) Zamawiający będzie wymagał od Wykonawcy wybranego do realizacji zamówienia sporządzenia przed wykonaniem zadania projektu graficznego i przedstawienia go Zamawiającemu do akceptacji ( min 2 koncepcje)
3) W oparciu o zaakceptowaną przez zamawiającego koncepcję graficzną wykonawca zobowiązany będzie do przygotowania po min. 1 egzemplarzu przedmiotu z nadrukiem lub inną formą zdobienia wskazaną w opisie przedmiotu zamówienia ( np. graweru) przed wykonaniem całej partii danego przedmiotu w danej technice zdobienia. Techniki zdobienia materiałów promocyjnych i informacyjnych wskazane są w opisie przedmiotu zamówienia tj. w załączniku 2 i 2a do SIWZ.
4) Zamawiający przekaże wykonawcy wybranemu do realizacji zadania materiały niezbędne do wykonania zamówienia (np. zdjęcia) niezwłocznie po podpisaniu umowy.
5) Logotyp UJK dostępny jest na stronie internetowej:
http://www.ujk.edu.pl/Znaki_graficzne_UJK.html
6) Logotyp Erasmus+ dostępny na stronie internetowej http://erasmusplus.org.pl/do-pobrania/
7) Wymagany okres gwarancji i rękojmi na materiały informacyjne i promocyjne będące przedmiotem niniejszego postępowania - min. 12 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru.
Wspólny Słownik Zamówień CPV. Przedmiot główny: 39294100-0

UWAGA
1.Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w kwocie: 350,00 zł – dla części 1; 600,00 zł - dla części 2 ( Łącznie: 950,00 zł), przed upływem terminu składania ofert.
2.Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na numer konta Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach: Raiffeisen Bank Polska S.A. Nr 92 1750 1110 0000 0000 2108 1318.
3.Na dowodzie przelewu należy wpisać: „Wadium – numer sprawy DP/2310/66/16,
4.Wszelkie zobowiązania wykonawcy dotyczące realizacji zamówienia określone są w projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ.
5.Zamawiający dopuszcza możliwość dokonanie zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w niżej wymienionych okolicznościach:
1)zmiany terminu wykonania usługi w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia (z przyczyn, na które Wykonawca nie miał wpływu np. w przypadku klęski żywiołowej, zjawisk atmosferycznych, siły wyższej itp.).
2)Zmiany adresu, nr konta bankowego, osób do kontaktu
3)W okolicznościach określonych w art. 144 ust.1 ustawy pzp.
Ogłoszenie o zamówieniu zostało :
-przesłane i opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 03.10.2016 r. pod nr 316853-2016
-zamieszczone na tablicy ogłoszeń w siedzibie zamawiającego i na stronie internetowej Uczelni: www.ujk.edu.pl w dniu 03.10.2016 r.

UWAGA 05.10.2016 r.
Pytania i odpowiedzi do postępowania DP/2310/66/16
Pytanie 1
Proszę o informację ile kolorów nadruku ma być umieszczone na: opakowaniu breloka globusa, powerbank, koszulki, notes z karteczkami, notes ekologiczny, zestaw upominkowy, zestaw słuchawek, wskaźnik laserowy, kubek termiczny, torba na prezenty, smycz reklamowa, czyścik, zakreślacz, torba na zakupy, zawieszka do bagażu, identyfikator, identyfikator, kubek z łyżeczką, filiżanka, kurtka, zegar techno, parasol, torba z długimi uszami, stacja pogodowa.
Odpowiedź 1
1) Zamawiający wymaga kolorystyki zgodnej z logotypami Uczelni oraz Programu ERASMUS+ w sytuacji gdy nie będzie kolidował on z kolorem tła przedmiotu, w takiej sytuacji Zamawiający dopuści jeden kolor kontrastujący z tłem przedmiotu na który będzie nanoszony nadruk ze szczególnym uwzględnieniem jego przejrzystości i czytelności. Zgodnie z treścią SIWZ ( Część III, pkt.9 ppkt 2) Zamawiający będzie wymagał od Wykonawcy wybranego do realizacji zamówienia sporządzenia przed wykonaniem zadania projektu graficznego i przedstawienia go Zamawiającemu do akceptacji ( min 2 koncepcje). Następnie w oparciu o zaakceptowaną przez zamawiającego koncepcję graficzną wykonawca zobowiązany będzie do przygotowania po min. 1 egzemplarzu przedmiotu z nadrukiem lub inną formą zdobienia wskazaną w opisie przedmiotu zamówienia ( np. graweru) przed wykonaniem całej partii danego przedmiotu w danej technice zdobienia. Techniki zdobienia materiałów promocyjnych i informacyjnych wskazane są w opisie przedmiotu zamówienia tj. w załączniku 2 i 2a do SIWZ.
Logotyp UJK dostępny jest na stronie internetowej:
http://www.ujk.edu.pl/Znaki_graficzne_UJK.html
Logotyp Erasmus+ dostępny na stronie internetowej http://erasmusplus.org.pl/do-pobrania/
Inne niezbędne materiały ( w tym zdjęcia ) zamawiający udostępni wykonawcy wybranemu do realizacji zadania.
Pytanie 2
Na smyczy metalowej grawer ma być dwustronny?
Odpowiedź 2
TAK. Zamawiający wymaga aby zdobienia wykonywane w technice grawerowanej wykonywane były czyytelnie :
na jednej stronie logo Uczelni, na drugiej logo ERASMUS+

UWAGA
Zamawiający przedłuża termin składania i otwarcia ofert z dnia 11.10.2016 r. na dzień 14.10.2016 r.
Godziny składania i otwarcia ofert nie ulegają zmianie.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało przesłane i opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 05.10.2016 r. pod nr 318350-2016; zamieszczone na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego oraz na stronie internetowej Uczelni: www.ujk.edu.pl w dniu 05.10.2016 r.


UWAGA!!!!!!!! 11.10.2016 r.
C.D. pytań i odpowiedzi
PYTANIA CZĘŚC 1
Pytanie 1
Notes A4 w kratkę z nadrukiem
Piszecie państwo kartek 25 a nadruk na każdej stronie czy zamawiający rozumie przez to ze nadruk będzie na 50 stronach ?
Czy nadruk na każdej stronie będzie taki sam ? czy nadruki będą różne ? jeżeli tak to ile / każda strona inna czy 25 stron te same, a 25stron różne ? itp.
Odpowiedź 1
Znakowanie na jednej stronie każdej kartki czyli na 25 stronach. Na każdej stronie nadruk będzie taki sam.
Pytanie 2
Teczki firmowe z kieszenią na dokumenty
Proszę o dokładne określenie materiału karton czy kreda i jakiej gramatury, ma to wpływ na cenę dlatego proszę o ujednolicenie zapytania by wszyscy startujący zrobili ofertę na tych samych parametrach.
Odpowiedź 2
Kreda 350 g
Pytanie 3
Co Państwo rozumieją pod stwierdzeniem wydruk próbny 1 egzemplarz teczki wydrukowanej z państw projektem i parametrami druku z zapytania czy wzór teczki z podobnym wykonaniem ?
Odpowiedź 3
Zamawiający będzie wymagał od Wykonawcy wybranego do realizacji zamówienia sporządzenia przed wykonaniem zadania projektu graficznego i przedstawienia go Zamawiającemu do akceptacji ( min 2 koncepcje). Następnie w oparciu o zaakceptowaną przez zamawiającego koncepcję graficzną wykonawca zobowiązany będzie do przygotowania po min. 1 egzemplarzu przedmiotu z nadrukiem lub inną formą zdobienia wskazaną w opisie przedmiotu zamówienia ( np. graweru) przed wykonaniem całej partii danego przedmiotu w danej technice zdobienia. Techniki zdobienia materiałów promocyjnych i informacyjnych wskazane są w opisie przedmiotu zamówienia tj. w załączniku 2 i 2a do SIWZ. Inne potrzebne materiały( np. zdjęcia) zamawiający przekaże wykonawcy wybranemu do realizacji zadania.
Pytanie 4
proszę o usunięcie zapisu przy torbach reklamowych średnich i małych - dostarczenie wydruku próbnego. Torby są produkowane maszynowo i nie da się wyprodukować po 1 szt. Istnieje możliwość wydrukowania na drukarkach wydruku próbnego z użyciem takiego samego papieru ale i tak kolory nadruku nie będą odzwierciedlały kolorów finalnie drukowanych, gdyż każda maszyna ma inne nasycenie kolorów.
Odpowiedź 4
Zgoda. Zamawiający nie będzie wymagała wydruku próbnego dla torby reklamowej średniej i małej z części 1 niniejszego postępowania. Druk całej partii tego asortymentu odbędzie się w oparciu o zaakceptowany przez Zamawiającego projekt graficzny.
Pytanie 5
( torba średnia)Czy zamawiający dopuszcza torbę o wymiarach 24 x 10 x 35 cm lub 24 x 9 x 34 cm?
Odpowiedź 5
Zamawiający dopuści torbę o wymiarach 24 x 9 x 34 cm.
Pytanie 6
( torba mała)Czy zamawiający dopuści torbę o wymiarach 16 x 24 x 7 cm lub 16 x 22 x 8 cm?
Odpowiedź 6
Zamawiający dopuści torbę o wymiarach 16 x 22 x 8 cm.
Pytanie 7
Czy notes ma być bez okładki?
Odpowiedź 7
Tak, wymagany notes bez okładki ,jedynie podklejony od spodu kartonem.
Pytanie 8
( pendrive) Czy zamawiający dopuści opakowanie w postaci białego kartonika z okienkiem?
Odpowiedź 8
Tak.
Pytanie 9
Czy zamawiający dopuszcza znakowanie na czyściku z dwóch stron ale w jednym kolorze?
Odpowiedź 9
Tak, w kolorze białym.

PYTANIA CZĘŚC 2
Pytanie 10
T-shirt męski .
Proszę o określenie ilości kolorów nadruku ,bardzo ważne do wyceny bo określenie wielokolorowy nie daje możliwości wyceny nadruku na koszulce .Proszę o określenie ilości kolorów lub zamieszczenie projektu nadruku na koszulkach.
Odpowiedź 10
Na przodzie koszuli kolorystyka zgodna z logo Uczelni i programu ERASMUS+ ( z lewej strony klatki piersiowej), z tyłu natomiast wg projektu, którego wzór zamieszcza zamawiający w załączniku pod SIWZ .
Pytanie 11
Zestaw piśmienniczy
Czy nadruk ma być tylko na metalowym etui ?
Odpowiedź 11
TAK
Pytanie 12
Notes z karteczkami RIO
Ile kolorów nadruku ?Czy Zamawiający dopuszcza znakowanie notesu w jednym kolorze?
Odpowiedź 12
Zgodnie z logotypami Uczelni i programu ERASMUS. Zamawiający dopuści nadruk jednokolorowy.
Pytanie 13
Notes ekologiczny
Ile kolorów nadruku? Czy zamawiający dopuszcza znakowanie notesu w jednym kolorze?
Odpowiedź 13
Jak w odpowiedzi 12. Zdobienie na okładkach.
Pytanie 14
Zestaw upominkowy drewniany
Ile kolorów nadruku ?
Czy zamawiający dopuszcza znakowanie etui w jednym kolorze?
Odpowiedź 14
Jak w odpowiedzi 12.
Pytanie 15
Zestaw słuchawek
Ile kolorów nadruku? Czy zamawiający dopuszcza znakowanie pudełka na słuchawki w jednym kolorze?
Odpowiedź 15
Jak w odpowiedzi 12
Pytanie 16
Kubek termiczny
Ile kolorów nadruku ?
Odpowiedź 16
Jak w odpowiedzi 12. Zdobienie na kubku.
Pytanie 17
Torba na prezenty duża
Ile kolorów nadruku? Czy zamawiający dopuszcza znakowanie torby w jednym kolorze?
Odpowiedź 17
Jak w odpowiedzi 12
Pytanie 18
Czyścik do ekranu
Ile kolorów nadruku ?Czy zamawiający dopuści znakowanie na czyściku w jednym kolorze?
Odpowiedź 18
Jak w odpowiedzi 12
Pytanie 19
Zakreślacz trójkątny
Ile kolorów nadruku? Czy zamawiający dopuszcza znakowanie na zakreślaczu w jednym kolorze?
Odpowiedź 19
Jak w odpowiedzi 12
Pytanie 20
Torba na zakupy
Ile kolorów nadruku? Czy zamawiający dopuszcza znakowanie na torbie w jednym kolorze? Nadruk z jednej czy z dwóch stron? Jeżeli dwustronny to ten sam czy różny?
Odpowiedź 20
Jak w odpowiedzi 12. Nadruk dwustronny taki sam.
Pytanie 21
Zawieszka do bagażu
Ile kolorów nadruku? Czy zamawiający dopuszcza znakowanie na zawieszce w jednym kolorze?
Odpowiedź 21
Jak w odpowiedzi 12
Pytanie 22
Identyfikator
Ile kolorów nadruku? Czy zamawiający dopuszcza znakowanie identyfikatora w jednym kolorze?
Odpowiedź 22
Jak w odpowiedzi 12
Pytanie 23
Kubek z łyżeczką
Ile kolorów nadruku? Nadruk z jednej czy z dwóch stron? Jeżeli dwustronny to ten sam czy różny?
Odpowiedź 23
Zgodnie z logotypem Uczelni i programu ERASSMUS+. Dwustronny . Z jednej strony logo Uczelni z drugiej logo ERASMUS +
Pytanie 24
Filiżanka ze spodkiem
Proszę o określenie ilości kolorów nadruku(druk na ceramice nie pojęcia każdy widziany kolor jest kolorem) lub zamieszczenie projektu nadruku na filiżance i podanie wielkości nadruku z jednej czy z dwóch stron.
Odpowiedź 24
Jak w odpowiedzi 23.
Pytanie 25
Kurtka przeciwdeszczowa
Możliwy 1 kolor nadruku proszę podać w specyfikacji nadruk 1 kolor i wielkość nadruku.
Czy zamawiający dopuszcza znakowanie na kurtce w jednym kolorze?
Odpowiedź 25
Jak w odpowiedzi 12 . Nadruk na kurtce musi być czytelny i proporcjonalny do powierzchni na jakiej będzie wykonany.
Pytanie 26
Zegar techno
Ile kolorów nadruku?
Czy zamawiający dopuszcza znakowanie na zegarze w jednym kolorze
Odpowiedź 26
Znakowanie zgodne z logo Uczelni i programu ERASMUS+, zamawiający nie dopuszcza znakowania w jednym kolorze.
Pytanie 27
Parasol automatyczny
Ile kolorów nadruku ?i Na ilu panelach?
Czy zamawiający dopuszcza znakowanie na parasolu w jednym kolorze?
Odpowiedź 27
Zamawiający dopuszcza nadruk w jednym kolorze. Po jednym panelu na logotyp. ( w sumie 2 panele na parasol)
Pytanie 28
Torba bawełniana
Ile kolorów nadruku? Nadruk z jednej czy z dwóch stron? Jeżeli dwustronny to ten sam czy różny?
Czy zamawiający dopuszcza znakowanie na torbie w jednym kolorze?
Odpowiedź 28
Jak w odpowiedzi 12. Nadruk dwustronny. Ten sam.
Pytanie 29
Powerbank – czy zamawiający dopuszcza powerbank o wymiarach - 6,5 X 11 X 0,9 CM w kolorze srebrnym?
Odpowiedź 28
TAK.
Pytanie 29
Zestaw piśmienniczy- na czym będzie wykonane oznaczenie na opakowaniu czy długopisie, ołówku, nadruk jedno czy dwustronny?
Odpowiedź 29
Na opakowaniu, nadruk jednostronny.
Pytanie 30
Długopis- grawer jedno czy dwustronny?
Odpowiedź 30
Grawer jednostronny.
Pytanie 31
Notes z karteczkami rio – czy dopuszczają Państwo nadruk monochromatyczny , jeżeli nie to proszę o określenie ilości kolorów nadruku.
Odpowiedź 31
Zgodnie z odpowiedzią 12.
Pytanie 32
Notes ekologiczny – czy dopuszczają Państwo nadruk monochromatyczny , jeżeli nie to proszę o określenie ilości kolorów nadruku, czy nadruk będzie jednostronny czy dwustronny.
Odpowiedź 32
Jak w odpowiedzi 13
Pytanie 33
Zestaw upominkowy drewniany- w opisie znalazł się błąd dot. Wkładu , raz mowa jest o czarnym raz o niebieskim wkładzie.
Odpowiedź 33
Zamawiający dopuści wkład zarówno czarny jak i niebieski.
Pytanie 34
Zestaw słuchawek- obecnie dostępne są słuchawki w kolorach niebieski, czarny, biały brak koloru czerwonego. Prosimy o wybór koloru z dostępnych na rynku lub zwiększenie ilości w dostępnych kolorach.
Odpowiedź 34
Zamawiający dopuszcza kolor: niebieski, czarny, biały.
Pytanie 35
Wskaźnik laserowy- proszę o wskazanie miejsca oznaczenia, czy pudełko czy wskaźnik?
Odpowiedź 35
Pudełko/etui, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia.
Pytanie 36
Kubek termiczny – proszę o określenie ilości kolorów nadruku. Czy zamawiający dopuszcza znakowanie kubków w jednym kolorze?
Odpowiedź 36
Jak w odpowiedzi na pytanie 16. Zdobienie na kubku.
Pytanie 37
Torba na prezenty – czy dopuszczalny jest nadruk monochromatyczny , jeżeli nie to proszę o określenie ilości kolorów, nadruk jedno czy dwustronny.
Odpowiedź 37
Jak w odpowiedzi na pytanie 17. Nadruk dwustronny.
Pytanie 38
Smycze poz. 17.18 – czy dopuszczają Państwo skróconą wersje logotypów, powierzchnia nadruku jest bardzo mała, proszę o określenie ilości stron zadruku.
Odpowiedź 38
TAK . Na jednej stronie logotyp Uczelni na drugiej ERASMUS+
Pytanie 39
Zakładka magnetyczna- z podanego opisu wynika iż jest to zakładka kartonowa nie posiadająca magnesu, bardzo proszę o doprecyzowanie opisu.
Odpowiedź 39
Zakładka musi być wyposażona w magnes.
Pytanie 40
Czyścik - czy dopuszczają Państwo nadruk monochromatyczny , jeżeli nie to proszę o określenie ilości kolorów nadruku.
Odpowiedź 40
TAK. Zamawiający dopuszcza nadruk monochromatyczny.
Pytanie 41
Zakreślacz - czy dopuszczają Państwo nadruk monochromatyczny , jeżeli nie to proszę o określenie ilości kolorów nadruku.
Odpowiedź 41
TAK.
Pytanie 42
Torba na zakupy – nadruk jedno czy dwustronny.
Odpowiedź 42
Nadruk dwustronny.
Pytanie 43
Zawieszka do bagażu - czy dopuszczają Państwo nadruk monochromatyczny , jeżeli nie to proszę o określenie ilości kolorów nadruku.
Odpowiedź 43
TAK, dopuszczamy nadruk monochromatyczny.
Pytanie 44
Identyfikator - czy dopuszczają Państwo nadruk monochromatyczny , jeżeli nie to proszę o określenie ilości kolorów nadruku.
Odpowiedź 44
TAK. Dopuszczamy nadruk monochromatyczny
Pytanie 45
Kubek z łyżeczką - czy dopuszczają Państwo nadruk monochromatyczny , jeżeli nie to proszę o określenie ilości kolorów nadruku. nadruk jedno czy dwustronny.
Odpowiedź 45
Jak w odpowiedzi na pytanie 23 . Dwustronny . Z jednej strony logo Uczelni z drugiej logo ERASMUS +.
Pytanie 46
Filiżanka ze spodkiem- proszę o doprecyzowanie ilości kolorów nadruk full kolor przy ceramice nie jest odzwierciedleniem ceny .
Odpowiedź 46
Jak w odpowiedzi na pytanie 23.
Pytanie 47
Kurtka przeciwdeszczowa- proszę o doprecyzowanie opisu kurtki, czy to ma być kurtka na deszcz z kapturem zapinana na napy, czy bez zapięć z kapturem zakładana przez głowę , proszę o określenie gdzie ma się znajdować nadruk czy na opakowaniu czy na płaszczu, jaka technika czy dopuszczalna jest naklejka na opakowaniu, proszę io doprecyzowanie ilości kolorów nadruku.
Odpowiedź 47
Kurtka przeciwdeszczowa - Wymagana kurtka na deszcz z kapturem (kaptur może być chowany w kołnierzu), na suwak nie może być zakładana przez głowę. Nadruk ma się znajdować na kurtce (po lewej stronie klatki piersiowej), a nie na opakowaniu. Dopuszczalny nadruk jednokolorowy. Nie dopuszczamy naklejki.
Pytanie 48
Parasol automatyczny granatowy- proszę o podanie ilości paneli pod nadruk, proszę o informację czy dopuszczalny jest nadruk monochromatyczny.
Odpowiedź 48
Zamawiający dopuszcza nadruk w jednym kolorze. Po jednym panelu na logotyp. ( w sumie 2 panele na parasol)
Pytanie 49
Torba na zakupy - czy dopuszczają Państwo nadruk monochromatyczny , jeżeli nie to proszę o określenie ilości kolorów nadruku, nadruk jedno czy dwustronny ?
Odpowiedź 49
TAK. Nadruk dwustronny.
Pytanie 50
Czy zamawiający dopuszcza powerbank o wskazanych parametrach, ale bez latarki.
Odpowiedź 50
NIE.
Pytanie 51
Czy zamawiający dopuści zdobienie etui grawerem dla wskaźnika laserowego z latarką?
Odpowiedź 51
TAK. Zgodnie z treścią opisu przedmiotu zamówienia.
Pytanie 52
Czy zamawiający dopuści kubek (poz. 25) o pojemności 300 ml.?
Odpowiedź 52
NIE
Pytanie 53
Czy zamawiający dopuszcza znakowanie smyczy w 1 kolorze? Znakowanie ma być na jednej stronie czy na dwóch?
Odpowiedź 53
TAK, na jednej stronie logotyp Uczelni na drugiej ERASMUS+

UWAGA!!!!!!!
1.W załączniku do SIWZ Zamawiający umieszcza projekt zdobienia koszulki , który będzie umieszczony na jej plecach, proporcjonalnie z wykorzystaniem wszystkich kolorów uwzględnionych w projekcie.

2. Jeden z Wykonawców przesłał informację, że „ Akceptacja projektu jest równoznaczna ze zwolnieniem zlecenia do dalszej realizacji.” Zamawiający informuje, że o ile wykonanie przedmiotu zamówienia opierać się będzie na projekcie graficznym, wykonanym przez wybranego wykonawcę , o tyle ( zgodnie z treścią SIWZ), w oparciu o zaakceptowaną przez zamawiającego koncepcję graficzną wykonawca zobowiązany będzie do przygotowania po min. 1 egzemplarzu przedmiotu z nadrukiem lub inną formą zdobienia wskazaną w opisie przedmiotu zamówienia ( np. graweru) przed wykonaniem całej partii danego przedmiotu w danej technice zdobienia.

3. Kolejna informacja od Wykonawcy brzmi „ W przypadku uszkodzenia kartonu, bądź śladów jego naruszenia należy sprawdzić zawartość przesyłki w obecności kuriera i w razie niezgodności między dokumentami a towarem sporządzić protokół szkody zawierający czytelny podpis Klienta”
Zamawiający przypomina , że zgodnie z projektem Umowy, par. 2 ust.2 (załącznik nr 3 do SIWZ ) Wykonawca zobowiązany będzie do transportu, rozładunku wraz z wniesieniem przedmiotu umowy do wskazanych pomieszczeń zamawiającego. Odpowiedzialność za dostarczone materiały spoczywa wyłącznie na Wykonawcy do dnia jego ostatecznego odbioru, potwierdzonego podpisanym obustronnie, bezusterkowym protokołem odbioru, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do projektu umowy i stanowi podstawę do wystawienia faktury.

W opisie przedmiotu zamówienia w części 2, poz.32 (stacja pogodowa) wkradł się błąd edytorski zamiast ilości 50 szt. powinno być 20 szt, zgodnie z formularzem ofertowym.
Należy wycenić stację pogodową dla ilości 20 sztuk.

Wioletta Baran tel. (41) 349 73 32; w.baran@ujk.edu.pl
Anna Kowalczyk tel. (41) 349 72 77; dzp@ujk.edu.pl