Zakończone przetargi

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowych termomodernizacji obiektów użyteczności publicznej UJK w Kielcach z podziałem na części (DP/2310/43/16)

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowych termomodernizacji obiektów użyteczności publicznej UJK w Kielcach z podziałem na części (DP/2310/43/16)

Przetarg nieograniczony

  • Termin składania ofert: 2016.06.27 11:00
  • Termin otwarcia ofert: 2016.06.27 11:15
  • Termin związania ofertą: 30 dni (od ostatecznego terminu składania ofert).
  • Miejsce składania ofert: UNIWERSYTET Jana Kochanowskiego w Kielcach 25-369 Kielce, ul. Żeromskiego 5 ( Kancelaria Ogólna ).
  • Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie dotyczy
  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
  • Informacja dotycząca zastosowania aukcji elektronicznej: nie dotyczy
  • Miejsce realizacji: .
  • Termin realizacji: 95 dni od podpisania umowy.
  • Wymagania: 1. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. 2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 3. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego, zgodnie z art.67 ust.1 pkt.6) ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamówienie stanowić będzie nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegać będzie na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia, zgodnego z przedmiotem zamówienia podstawowego. 4.Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, w szczególności: 1) zmiana terminu, która może nastąpić wyłącznie w przypadku wystąpienia okoliczności niezawinionych przez Wykonawcę, których mimo dołożenia należytej staranności nie można było przewidzieć, w szczególności będących następstwem działania siły wyższej. Przez siłę wyższą Strony rozumieją nadzwyczajne zdarzenie zewnętrzne, niezależne od woli Stron, którego Strona nie mogła przewidzieć oraz któremu nie mogła zapobiec, a które faktycznie bezpośrednio uniemożliwia lub zasadniczo utrudnia realizację przedmiotu umowy, w szczególności wojnę, przewrót, zamieszki, rebelia, strajk w branżach mających zasadniczy wpływ na terminowa realizacje umowy, decyzje odpowiednich władz mające wpływ na wykonanie umowy, z wyjątkiem sytuacji gdy opóźnienie w wydaniu decyzji wynika z winy Strony. 2) zmiana osób realizujących przedmiot zamówienia, pod warunkiem, że osoby będą miały co najmniej takie uprawnienia jak wskazane przez wykonawcę w ofercie. Zmiany mogą nastąpić wyłącznie za zgodą zamawiającego na pisemny wniosek wykonawcy, zawierający uzasadnienie.
  • Warunki udziału w postepowaniu: V. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: a. Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. b. Posiadania wiedzy i doświadczenia. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował co najmniej dwie usługi odpowiadające charakterem przedmiotowi niniejszego zamówienia na kwotę minimum 80 000 zł brutto każda. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający nie wymaga, aby każdy z Wykonawców wykazał spełnianie w/w warunku oddzielnie. Do uznania spełniania warunku, wystarczające będzie, jak tylko jeden Wykonawca wykaże się wymaganą wiedzą i doświadczeniem. W przypadku, gdy żaden z Wykonawców nie posiada wymaganej wiedzy i doświadczenia, może on polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp. Pamiętać należy jednak, że zasób wiedzy i doświadczenia jest nierozerwalnie związany z podmiotem go udostępniającym niemożliwym do samodzielnego obrotu bez zaangażowania się tego podmiotu w realizację zamówienia. Oznacza to że nie można tymi zasobami podzielić się z innym wykonawcą tylko w sferze abstrakcyjnego zobowiązania bez jego zastosowania w praktyce. Bez zagwarantowania stosownego zaangażowania podmiotu udostępniającego swój zasób wiedzy i doświadczenia przy realizacji zamówienia możliwość dysponowania potencjałem przez wykonawcę zamawiający uzna za iluzoryczną. W niniejszym postępowaniu pod pojęciem „wiedzy i doświadczenia” należy rozumieć wykonanie, a nie tylko wykazanie dwóch usług. Z tych względów nie jest dopuszczalne sumowanie przez Wykonawcę, w celu osiągnięcia wymaganego poziomu wiedzy i doświadczenia, świadczeń w zakresie usług projektowania różnych podmiotów, nie posiadających wymaganej w niniejszym postępowaniu wiedzy i doświadczenia. c. Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tzn. wykaże, że będzie dysponował osobami, które posiadają wymagane prawem kwalifikacje/uprawnienia do projektowania w specjalnościach: - konstrukcyjno – budowlanej - 1 osoba; - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych- 1 osoba; - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych – 1 osoba. d. Sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2) spełniają warunek udziału w postępowaniu dotyczący braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust.1 ustawy Pzp, 3) spełniają warunek udziału w postępowaniu dotyczący braku podstaw do wykluczenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w art.24 ust.2 pkt.5 ustawy Pzp. 2. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia oświadczeń i dokumentów wymienionych w Rozdziale VI SIWZ. Z treści złożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. 3. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu w oparciu o złożone wraz z ofertą oświadczenia i dokumenty zgodnie z formułą „spełnia/nie spełnia”. VI. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu 1.Oświadczenia i dokumenty jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP oraz w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust.1 ustawy Pzp oraz 24 ust.2 pkt.5 ustawy Pzp: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków w postępowaniu (wzór załącznik nr 4); 2) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie (wzór załącznik nr 5); 3) wykaz osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia, posiadających wymagane kwalifikacje/uprawnienia do projektowania, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wzór załącznik nr 6 ); 4) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, (wzór załącznik nr 7); 5) oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia ( wzór załącznik nr 3 do SIWZ); 6) listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w at.24 ust.2 pkt.5 ustawy Pzp, albo informację o tym, że wykonawca nie należy do grupy kapitałowej, (wzór załącznik nr 8); 7) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy PZP, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy PZP zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia. Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego powinien wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia wykonawcy, ubiegającemu się o zamówienie odpowiedniego zasobu, czyli wskazać jego zakres, rodzaj i czas udzielenia, a także inne istotne okoliczności, w tym wynikające ze specyfiki tego zasobu. Z treści dokumentu musi jasno wynikać; a) jaki jest zakres dostępnych zasobów innego wykonawcy, b) w jaki sposób zostaną wykorzystane zasoby innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c)jakiego charakteru stosunki będą łączyły wykonawcę z innym podmiotem, d) jaki jest zakres i w jakim okresie inny podmiot będzie brał udział przy wykonywaniu zamówienia. 2.1.Jeżeli wykazując spełnianie powyższego warunku, wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art.26 ust.2b ustawy Pzp, zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia postępowania na postawie art. 24 ust.1 ustawy Pzp. (wzór zał. 3 do SIWZ). 3.Oświadczenia i dokumenty jakie mają dostarczyć Wykonawcy mający siedzibę poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1) zamiast dokumentu, o których mowa w ust. 1 pkt.7 Wykonawca składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa powyżej, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Zasady udziału w postępowaniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 1) Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2) Wykonawcy, o których mowa w pkt 1) składają wspólnie ofertę, przy czym: a) oświadczenia lub dokumenty wskazane w pkt VI.1.1) - 4) powinny zostać złożone w taki sposób aby wykazać, że warunki udziału w postępowaniu wykonawcy spełniają łącznie (tzn. składa co najmniej jeden z tych wykonawców albo wszyscy ci wykonawcy wspólnie); b) oświadczenia lub dokumenty wskazane w pkt VI.1.5) , VI.1.6) i VI.1.7) muszą być złożone osobno przez każdego z wykonawców.
  • Wadium: 4000 PLN
  • Kryteria wyboru: cena: 60% termin realizacji: 20% okres gwarancji: 20%
  • Specyfikacja: Specyfikację można uzyskać pod adresem:Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach 25-369 Kielce ul. Żeromskiego 5, pokój nr 6. Specyfikacja dostępna w wersji elektronicznej na stronie internetowej zamawiającego: www.ujk.edu.pl/dzp/przetargi.php
  • Cena specyfikacji: 0 PLN

1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowych termomodernizacji obiektów użyteczności publicznej UJK w Kielcach z podziałem na części:

Część 1- Nazwa zadania Wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej termomodernizacji budynku Rektoratu, Archiwum z garażami oraz Magazynu Wydawnictwa, ul. Żeromskiego 5 w Kielcach.

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dotyczącej Termomodernizacji budynku Rektoratu, Archiwum z garażami oraz Magazynu Wydawnictwa przy ul. Żeromskiego 5, zgodnie z Audytem energetycznym, audytem oświetlenia oraz audytem ex-ante obejmujący :

Budynek Rektoratu :
• Modernizacja instalacji c.o.
• Modernizacja drzwi drewnianych
• Wymiana okien drewnianych i PCV
• Docieplenie stropodachu nad Aulą oraz stropu poddasza
• Docieplenie ściany zewnętrznej
• Modernizacja instalacji cwu wraz z montażem ogniw fotowoltaicznych
• Modernizacja oświetlenia wewnętrznego – aktualizacja istniejącej dokumentacji projektowej instalacji elektrycznej pod kątem poprawy efektywności energetycznej
• Instalacja wentylacji mechanicznej Auli

Budynek Archiwum z garażami:
• Modernizacja instalacji c.o.
• Docieplenie ścian zewnętrznych oraz ścian w gruncie
• Wymiana drzwi zewnętrznych
• Wymiana okien drewnianych
• Wymiana bram garażowych
• Docieplenie dachu oraz stropu poddasza

Budynek magazynu wydawnictwa:
• Modernizacja instalacji c.o.
• Ocieplenie ścian zewnętrznych
• Docieplenie stropodachu oraz stropu
• Wymiana okien
• Wymiana drzwi zewnętrznych

Część 2- Nazwa zadania : Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej termomodernizacji budynku Wydziału Pedagogicznego i artystycznego przy ul. Krakowskiej 11 w Kielcach.

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dotyczącej „Termomodernizacji budynku WPiA przy ul. Krakowskiej 11, zgodnie z „Audytem energetycznym i audytem oświetlenia wnętrz budynku oraz audytem ex-ante Wydziału Pedagogicznego i Artystycznego UJK „ obejmujący :
• Ocieplenie ścian zewnętrznych budynku (wraz z remontem attyki i wymianą rynien i obróbek blacharskich)
• Ocieplenie ścian zewnętrznych w gruncie
• Wymiana okien
• Wymiana drzwi zewnętrznych
• Dokończenie wymiany instalacji – wymiana grzejników wraz z zaworami termostatecznymi ( aktualizacja doboru grzejników)
• Wymiana punktów świetlnych, wymianę opraw , tablic rozdzielczych oraz zastosowanie układów automatyki sterowniczej / czujniki ruchu w sanitariatach i korytarzach piwnicznych /.

Przedmiot zamówienia obejmuje również przeniesienie autorskich praw majątkowych do opracowanej przez wykonawcę dokumentacji projektowej i zawartych w niej rozwiązań na zamawiającego.

3.Wykonawca przy sporządzaniu dokumentacji projektowej zobowiązany jest przy opisie robót budowlanych uwzględnić wymagania określone w art. 30 ustawy Prawo zamówień publicznych.
W przyjętych rozwiązaniach projektowych muszą być użyte wyroby budowlane (materiały i urządzenia) dopuszczone do obrotu i powszechnego stosowania. W przypadku powoływania się podczas opisywania przyjętych rozwiązań projektowych na konkretne nazwy własne gotowych produktów i/lub gotowe rozwiązania systemowe producentów, wykonawca ma obowiązek określić konkretne parametry techniczne i jakościowe danego rozwiązania projektowego oraz umieścić informację o możliwości zastosowania rozwiązania równoważnego pod warunkiem spełnienia wskazanych parametrów technicznych i jakościowych. Wykonana dokumentacja musi być kompletna z punktu widzenia celu, któremu ma służyć.
Minimalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego wynosi 24 miesiące, licząc od daty odbioru.
Minimalny okres rękojmi wymagany przez Zamawiającego wynosi 24 miesiące, licząc od daty odbioru.
Gwarancja i rękojmia zaoferowana przez Wykonawcę, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, staje się automatycznie postanowieniem umowy i nie może ulec zmianie.
Oferty zawierające krótszą gwarancję i rękojmię niż określona przez Zamawiającego zostaną odrzucone.
Wybrany do realizacji zadania Wykonawca zobowiązany będzie do:
1)świadczenia usług z należytą starannością, zgodnie z najlepszymi praktykami stosowanymi przy projektowaniu;
2)zapewnienia kompetentnego personelu do realizacji zamówienia, który będzie współpracował z osobami wskazanymi przez zamawiającego;
3)udzielanie wyjaśnień na pisemne zapytania zamawiającego lub wykonawcy robót budowlanych w trakcie realizacji inwestycji prowadzonej w oparciu o dokumentację projektową będącą przedmiotem niniejszego postępowania;
4)niezwłoczne udzielanie odpowiedzi na pytania zadawane do dokumentacji projektowej w trakcie prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót budowlanych w oparciu o dokumentację będącą przedmiotem niniejszego postępowania;
5)udzielania wyjaśnień odnośnie rozwiązań projektowych i dokonywanie niezbędnych poprawek wynikających z błędów projektowych i kosztorysowych w terminach umożliwiających zamawiającemu sprawne przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie zaprojektowanych robót budowlanych.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.
4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w SIWZ.
5. Wspólny Słownik Zamówień CPV:
71320000-7 usługi inżynieryjne w zakresie projektowania;
71242000-6 przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów

1.Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium przelewem w kwocie : Część 1; 2000,00 zł (słownie : dwa tysiące złotych 00/100). Cześć 2: 2000,00 zł (słownie : dwa tysiące złotych 00/100). Wykonawca, który zamierza wnieść wadium w pieniądzu powinien wpłacić ww. kwotę: przed upływem terminu składania ofert na konto Zamawiającego: UNIWERSYTET Jana Kochanowskiego w Kielcach Raiffeisen Bank Polska S.A. Nr 92 1750 1110 0000 0000 2108 1318 Na dowodzie przelewu należy wpisać : Wadium - Znak sprawy DP/2310/43/16 Potwierdzoną za zgodność kopię dowodu wpłaty można dołączyć do oferty. W przypadku wniesienia wadium w innych formach, dopuszczonych przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych art. 45 ust. 6, należy stosowny dokument dołączyć do oferty, który w swej treści musi zawierać przesłanki do zatrzymania wadium określone w art. 46 ust.4a i 5 ustawy Pzp. Oferta niezabezpieczona jedną z form wadium zostanie odrzucona zgodnie z art. 24 ust 4ustawy.Zwrot wadium nastąpi zgodnie z art. 46 ust. 1, ust. 1a i ust. 2 ustawy Pzp. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym, mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa wart.24 ust.2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: -odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; -zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Realizacja przedmiotu zamówienia na potrzeby projektu w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014 – 2020, Oś priorytetowa I Zmniejszenie emisyjności gospodarki, Działanie 1.3 Wspieranie efektywności energetycznej w budynkach, Poddziałanie 1.3.1 Wspieranie efektywności energetycznej w budynkach użyteczności publicznej.

Ogłoszenie o zamówieniu zostało przesłane i opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych pod nr 92543-2016 w dniu 17.06.2016 r.
zamieszczone na stronie internetowej uczelni www.ujk.edu.pl w dniu 17.06.2016 r.
oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie zamawiającego w dniu 17.06.2016 r.

Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z Wykonawcami

1. Niniejsze postępowanie jest prowadzone w języku polskim.
2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje zamawiający i wykonawcy przekazują faksem (nr faksu 41 349 72 75) lub drogą elektroniczną (w korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem w tytule wiadomości e-mail przesyłanej na adres dzp@ujk.edu.pl należy wpisać: nr sprawy: DP/2310/43/16 z zastrzeżeniem pkt 3.
3. Forma pisemna zastrzeżona jest do złożenia oferty wraz z załącznikami, w tym oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, oświadczeń o braku podstaw do wykluczenia, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp/informacji o tym, że wykonawca nie należy do grupy kapitałowej, pełnomocnictwa oraz uzupełnień, złożonych na wezwanie zamawiającego.
4. Jeżeli zamawiający lub wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
5. Domniemywa się, iż pismo wysłane przez zamawiającego na numer faksu podany przez wykonawcę zostało mu doręczone w sposób umożliwiający zapoznanie się wykonawcy z treścią pisma, chyba że wykonawca wezwany przez zamawiającego do potwierdzenia otrzymania oświadczenia, wniosku, zawiadomienia lub informacji w sposób określony w pkt 4 oświadczy, iż ww. wiadomości nie otrzymał.
6. Jeżeli zamawiający lub wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje drogą elektroniczną, każda ze stron zobowiązana jest do telefonicznego powiadomienia drugiej strony o wysłaniu oświadczenia, wniosku, zawiadomienia lub informacji drogą elektroniczną. Dopiero potwierdzenie otrzymania wiadomości uznaje się za jej skuteczne doręczenie.
7. Korespondencję związaną z niniejszym postępowaniem, należy kierować na adres:
Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
ul. Żeromskiego 5, 25-369 Kielce, Kancelaria Ogólna
25-369 Kielce , faks: 41 349 72 75
e-mail: dzp@ujk.edu.pl (w korespondencji związanej z niniejszym
postępowaniem w tytule wiadomości e-mail należy wpisać; DP/2310/43/16.
8. Osobą uprawniona do kontaktów z wykonawcami jest p. Anna Kowalczyk,
godziny pracy od poniedziałku do piątku: od 7:30 do 15:30, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.