Zakończone przetargi

Rozbudowa macierzy dyskowej o fabrycznie nową półkę macierzy dyskowej wraz z 4 szt. dysków twardych, (Nr sprawy DP/2310/11/16).

Rozbudowa macierzy dyskowej o fabrycznie nową półkę macierzy dyskowej wraz z 4 szt. dysków twardych, (Nr sprawy DP/2310/11/16).

Przetarg nieograniczony

  • Termin składania ofert: 2016.03.22 11:00
  • Termin otwarcia ofert: 2016.03.22 11:15
  • Termin związania ofertą: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
  • Miejsce składania ofert: UNIWERSYTET Jana Kochanowskiego w Kielcach 25-369 Kielce, ul. Żeromskiego 5 ( Kancelaria Ogólna )
  • Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie dotyczy
  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
  • Informacja dotycząca zastosowania aukcji elektronicznej: nie dotyczy
  • Miejsce realizacji: Kielce
  • Termin realizacji: 30 dni
  • Wymagania: Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych. Nie dopuszcza sie składania oferty częściowej. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium przelewem w kwocie : 1000,00 zł (słownie : tysiąc złotych 00/100). Wykonawca, który zamierza wnieść wadium w pieniądzu powinien wpłacić ww. kwotę: przed upływem terminu składania ofert na konto Zamawiającego: UNIWERSYTET Jana Kochanowskiego w Kielcach Raiffeisen Bank Polska S.A. Nr 92 1750 1110 0000 0000 2108 1318 Na dowodzie przelewu należy wpisać : Wadium - Znak sprawy DP/2310/11/16 Potwierdzoną za zgodność kopię dowodu wpłaty można dołączyć do oferty. W przypadku wniesienia wadium w innych formach, dopuszczonych przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych art. 45 ust. 6, należy stosowny dokument dołączyć do oferty, który w swej treści musi zawierać przesłanki do zatrzymania wadium określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. Oferta niezabezpieczona jedną z form wadium zostanie odrzucona zgodnie z art. 24 ust 4 ustawy. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z art. 46 ust. 1, ust. 1a i ust. 2 ustawy Pzp. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym, mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa wart.24 ust.2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: -odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; -zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Zamawiający zgodnie z art.144 Pzp przewiduje możliwość dokonania istotnej zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w szczególności : - zmiana terminu realizacji, która może nastąpić wyłącznie w przypadku wystąpienia okoliczności niezawinionych przez wykonawcę, których mimo dołożenia należytej staranności nie można było przewidzieć, w szczególności będących następstwem działania siły wyższej. Przez siłę wyższą Strony rozumieją nadzwyczajne zdarzenie zewnętrzne, niezależne od woli Stron, którego strona nie mogła przewidzieć oraz któremu nie mogła zapobiec, a które faktycznie bezpośrednio uniemożliwia lub zasadniczo utrudnia realizację przedmiotu umowy, w szczególności wojnę, przewrót, zamieszki, rebelia, strajk w branżach mających zasadniczy wpływ na terminową realizację przedmiotu niniejszej umowy, decyzje odpowiednich władz mające wpływ na wykonanie przedmiotu niniejszej umowy. Zmiana wymaga zawarcia aneksu.
  • Warunki udziału w postepowaniu: X. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TEGO WARUNKU 1. Zgodnie z zapisem art. 22 ust.1 ustawy Pzp o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące : 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie; 2) posiadania wiedzy i doświadczenia, tj. wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie - wykonali minimum dwie dostawy ( wraz z instalacją, uruchomieniem i konfiguracją) odpowiadające przedmiotowi zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 20 000,00 zł brutto każda dostawa oraz przedłożą dowody, że wykazane dostawy zostały wykonane należycie; 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym-Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie; dysponowania odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tzn. dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą kwalifikacje i doświadczenie w instalacji, uruchomieniu i konfiguracji oraz rozbudowach macierzy dyskowej, posiadanej przez Zamawiającego, potwierdzone posiadaniem certyfikatu inżyniera technicznego wystawionego przez producenta macierzy i obejmującego swoim zakresem macierz posiadaną przez Zamawiającego. 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej- Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. 2.Zgodnie z zapisem art.26 ust.2a i 2d ustawy Pzp, Wykonawca wykaże brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust.1 oraz w art. 24 ust.2 pkt.5 ustawy Pzp. 3. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków. W celu potwierdzenia spełniania w/w warunków Wykonawca zobowiązany jest złożyć stosowne oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt. XI Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Z treści załączonych oświadczeń i dokumentów winno wynikać jednoznacznie że Wykonawca spełnił w/w warunki. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia/nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach załączonych do oferty a wyszczególnionych w pkt. XI SIWZ. XI. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY 1.W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Pzp do oferty należy dołączyć: 1) Oświadczenie Wykonawcy zgodne z treścią art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych( formularz oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ); 2) Wykaz wykonanych, a przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia (co najmniej dwie dostawy wraz z instalacją, uruchomieniem i konfiguracją, o wartości nie mniejszej niż 20 000 ,00 zł brutto każda) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane ( formularz wykazu stanowi załącznik nr 6 do SIWZ), oraz załączeniem dowodów czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. 3) Wykaz osób (minimum jedna osoba), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za instalację, uruchomienie i konfigurację sprzętu, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami ( formularz wykazu stanowi załącznik nr 8 do SIWZ); Uwaga!!! Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów : a) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, oraz dokumentów wymienionych w niniejszym pkt. ust.2 i 3. 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust.1 ustawy Pzp do oferty należy dołączyć: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt.2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (formularz oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ). Uwaga: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu o których mowa w pkt.1) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt.1) zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż przed upływem 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.2 pkt. 5 ustawy Pzp do oferty należy dołączyć listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej lub informację, o braku przynależności Wykonawcy do grupy kapitałowej (formularz listy/informacji stanowi załącznik nr 7 do SIWZ). 4. Ponadto do oferty należy dołączyć specyfikację techniczną oferowanego sprzętu.
  • Wadium: 1000 PLN
  • Kryteria wyboru: 1. Cena - 75% 2. Warunki serwisu gwarancyjnego - 15% 3. Okres gwarancji, w tym serwis i wsparcie - 10%
  • Specyfikacja: Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest w formie elektronicznej jako załącznik do niniejszego ogłoszenia, można ją odebrać w siedzibie Zamawiającego lub za zaliczeniem pocztowym- koszt przesyłki obciąża Wykonawcę.
  • Cena specyfikacji: 0 PLN

Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa macierzy dyskowej, o dodatkową fabrycznie nową półkę macierzy dyskowej wraz z 4 szt. dysków twardych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Kod CPV: ( 30233141-1). Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę gwarancji na przedmiot zamówienia na warunkach określonych w SIWZ. Wymagany minimalny okres gwarancji na przedmiot zamówienia (w tym serwis i wsparcie techniczne) : 18 miesięcy od podpisania protokołu odbioru.

NAZWA I ADRES: Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach , ul. Żeromskiego 5, 25-369 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 41 3497277, faks 41 3497278.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.ujk.edu.pl
RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.


Ogłoszenie o zamówieniu zostało:
1.zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 14.03.2016r. pod numerem 25785-2016
2.zamieszczone w siedzibie i na stronie Zamawiająego: www.ujk.edu.pl w dniu 14.03.2016r.

Zgodnie z art. 27 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający wskazuje, że porozumiewać się będzie z Wykonawcami pisemnie, faksem (oryginał pocztą lub kurierem), oraz drogą elektroniczną (oryginał pocztą lub kurierem).Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazywać będą oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem lub drogą elektroniczną, każda ze stron na zadanie drugiej niezwłocznie potwierdzi fakt ich otrzymania zgodnie z art. 27 ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Adres do korespondencji: Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach Dział Zamówień Publicznych, pokój nr 4, ul. Żeromskiego 5, 25-369 Kielce tel.: 41 349 73 68; faks: 41 349 72 77; e-mail: kowalczyk.anna@ujk.edu.pl Ofertę z załącznikami w postaci wymaganych dokumentów i oświadczeń należy złożyć tylko w formie pisemnej zgodnie z art. 82 ust. 2. w języku polskim. Do kontaktowania się z Wykonawcami Zamawiający uprawnia: Annę Kowalczyk , tel.: 41 349 73 68; faks: 41 349 72 77; e-mail: kowalczyk.anna@ujk.edu.pl