Wykonanie i dostawa materiałów reklamowych DP/2310/37/16
Wykonanie i dostawa materiałów reklamowych DP/2310/37/16
Przetarg nieograniczony
- Termin składania ofert: 2016.05.30 11:00
- Termin otwarcia ofert: 2016.05.30 11:15
- Termin związania ofertą: 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert
- Miejsce składania ofert: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego: Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, ul. Żeromskiego 5 ,Kancelaria Ogólna ,25-369 Kielce
- Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie dotyczy
- Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
- Informacja dotycząca zastosowania aukcji elektronicznej: nie dotyczy
- Miejsce realizacji: Kielce
- Termin realizacji: Część I - do 19 sierpnia 2016 r. Część II - 14 dni od daty podpisania umowy Część III - 14 dni od daty podpisania umowy
- Wymagania: 1.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. 2.Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających 3.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 4.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej 5. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej. 6.Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 7.Wszelkie rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w złotych polskich. 8.Na podstawie art.36 b ust.1 Pzp Zamawiający żąda wskazania w ofercie części zamówienia których wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom.
- Warunki udziału w postepowaniu: V.WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIENIA TYCH WARUNKÓW. 1.Warunki udziału w postępowaniu: 1)Zgodnie z zapisem art. 22.ust 1 ustawy Pzp. o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: a)Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Zamawiający nie precyzuje szczególnego warunku, ogólny warunek zostanie uznany za spełniony na podstawie dołączonego do oferty wykonawcy oświadczenia zgodnego z treścią art. 22 ust.1 ustawy Pzp b)Posiadania wiedzy i doświadczenia. Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku ogólny warunek zostanie uznany za spełniony na podstawie dołączonego do oferty wykonawcy oświadczenia zgodnego z treścią art. 22 ust.1 ustawy Pzp c)Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia. Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku ogólny warunek zostanie uznany za spełniony na podstawie dołączonego do oferty wykonawcy oświadczenia zgodnego z treścią art. 22 ust.1 ustawy Pzp d)Sytuacji ekonomicznej i finansowej. Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku ogólny warunek zostanie uznany za spełniony na podstawie dołączonego do oferty wykonawcy oświadczenia zgodnego z treścią art. 22 ust.1 ustawy Pzp. 2)Zgodnie z zapisem art. 26 ust. 2a ustawy Pzp, Wykonawca wykaże odpowiednio, że nie później niż na dzień składania ofert spełnia warunki, o których mowa w art. 22 ust 1 i brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1., art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków: W celu potwierdzenia spełnienia w/w warunków Wykonawca zobowiązany jest złożyć stosowne oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt VI Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Z treści załączonych oświadczeń i dokumentów winno jednoznacznie wynikać, ze Wykonawca spełnił w/w warunki. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia/ nie spełnia” w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach załączonych do oferty a wyszczególnionych w pkt. VI SIWZ. VI.WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW. JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU. Do oferty muszą być dołączone niżej wymienione dokumenty. 1.W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Pzp do oferty należy dołączyć: 1)Oświadczenie zgodne z art. 22 ust 1 ustawy, sporządzonego wg załącznika nr 1 do SIWZ 2.W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust 1 ustawy Pzp do oferty należy dołączyć: 1)Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, sporządzonego wg załącznika nr 4 do SIWZ. 2)Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, UWAGA Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w punkcie VI.2ppkt.2) – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem na składanie ofert. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów o których mowa w punkcie VI.2ppkt.2) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym lub organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub przed notariuszem. Dokument o którym mowa w poprzednim zdaniu powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy. 3.W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust 2 pkt 5 ustawy do oferty należy dołączyć listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej lub oświadczenie wykonawcy, że nie należy do grupy kapitałowej. UWAGA 1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki wynikające z art. 22 ust.1 muszą zostać spełnione łącznie przez wszystkich Wykonawców. Każdy z wykonawców wspólnie ubiegających o udzielenie zamówienia musi spełniać warunek określony w art. 24 ust.1.oraz w art. 24 ust 2 pkt. 5. 2.Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 3.Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w punkcie VI 2. i 3 SIWZ. 4. Oprócz dokumentów wymienionych powyżej, do oferty należy załączyć: 1) Po 1 egzemplarzu oferowanego produktu opatrzonego dowolnym nadrukiem - w celu potwierdzenia ze zaproponowane przez Wykonawcę przedmioty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego - dla części II i III. W części I produkt ( koszulka reklamowa ) będzie oceniany pod kątem jakości . 2)Wykaz prac przeznaczonych do podwykonania –jeżeli wykonawca zamierza część zamówienia powierzyć podwykonawcy . Dokumenty muszą być przedstawione w postaci oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę ( czytelny podpis upoważnionego przedstawiciela lub imienna pieczątka z parafą) tj. przez osoby reprezentujące Wykonawcę lub przez pełnomocnika upoważnionego do złożenia oferty w jego imieniu, w takim przypadku do oferty winno być załączone pełnomocnictwo. Sposób reprezentacji Wykonawcy musi być zgodny z właściwym wpisem z rejestru. Dokumenty winny być ułożone w podanej wyżej kolejności.
- Wadium: 0 PLN
- Kryteria wyboru: DLA CZĘŚĆ I 1)Cena brutto za przedmiot zamówienia – stanowiąca wagę 80% 2)Jakość proponowanego produktu – stanowiąca wagę 20% DLA CZĘŚĆ II i III 1)Cena brutto za przedmiot zamówienia – stanowiąca wagę 80% 2)Termin realizacji zamówienia – stanowiąca wagę 20%
- Specyfikacja: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego : Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, Dział Zamówień Publicznych, ul. Żeromskiego 5, 25-369 Kielce, lub nieodpłatnie ze strony internetowej Uczelni: www.ujk.edu.pl z zakładki "aktualne przetargi"
- Cena specyfikacji: 0 PLN
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych z podziałem na części. Ofertą częściową będzie oferta złożona na jedną lub wszystkie części zamówienia oznaczonych cyfrą rzymską.
Część I - koszulki reklamowe w ilości 80 szt.- dla Ośrodka Nauki i Kultury Studenckiej, ul. Śląska 11 w Kielcach
Część II – breloczki reklamowe w ilości 500 szt.- dla Wydziału Prawa Zarządzania i Administracji UJK w Kielcach, ul. Świętokrzyska 21 w Kielcach
Część III – ołówek reklamowy w ilości 200 szt. – dla Studenckiego Koła Naukowego Synergia, ul Krakowska 11
w Kielcach.
Uwaga
1.Koszulki reklamowe o których mowa w części I opatrzone będą logo, którego projekt graficzny zostanie przekazany Wykonawcy wybranemu do realizacji zadania do dnia 05.08.2016 r.
2.Breloczki reklamowe będące przedmiotem postępowania w części II muszą być opatrzone logo Wydziału WPAiZ oraz logo Uczelni – logo Uczelni dostępne na stronie zamawiającego: www.ujk.edu.pl , logo wydziału zostanie przekazane wykonawcy wybranemu do realizacji zadania po podpisania umowy .
3.Ołówek reklamowy o którym mowa w części III musi być opatrzony logo Studenckiego Koła Naukowego Synergia , logo koła Naukowego zostanie przekazane wykonawcy wybranemu do realizacji zadania po podpisaniu umowy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ
Uwaga
Zamawiający będzie wymagał od Wykonawcy wybranego do realizacji zamówienia sporządzenia przed wykonaniem zadania projektu graficznego i przedstawienia go Zamawiającemu do akceptacji ( min 2 koncepcje) –dotyczy wszystkich części.
CPV : 22 46 20 00-6 – materiały reklamowe
Uwaga
Zamawiający przewiduje zmiany postanowień zawartej umowy w przypadku zaistnienia okoliczności których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, w szczególności dotyczących zmian:
- Terminu wykonania umowy (np. w przypadku działania siły wyższej, w przypadku zaistnienia okoliczności na które strony nie miały wpływu). Zmiana terminu realizacji zamówienia może nastąpić wyłącznie na uzasadniony/ zaakceptowany przez
Zamawiającego wniosek Wykonawcy zawierający uzasadnienie zmiany terminu. Zmiana terminu realizacji zamówienia może nastąpić wyłącznie za zgodą zamawiającego na pisemny wniosek wykonawcy, zawierający uzasadnienie zmiany terminu.
Ogłoszenie zostało:
- przesłane i opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 19.05.2016 r. pod nr127658-2016
- zamieszczone na stronie internetowej Uczelni : www.ujk.edu.pl i na tablicy ogłoszeń w siedzibie zamawiającego w dniu 19.05.2016 r.
Wioletta Baran tel (41) 349 73 32; e-meil: w.baran@ujk.edu.pl
fax (41) 349 72 75