Zakończone przetargi

Obsługa techniczna oraz serwis urządzeń dźwigowych zainstalowanych w obiektach Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach (DP/2310/3/16)

Obsługa techniczna oraz serwis urządzeń dźwigowych zainstalowanych w obiektach Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach (DP/2310/3/16)

Przetarg nieograniczony

  • Termin składania ofert: 2016.02.09 11:00
  • Termin otwarcia ofert: 2016.02.09 11:15
  • Termin związania ofertą: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
  • Miejsce składania ofert: Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach 25 – 369 Kielce, ul. Żeromskiego 5 (Kancelaria Ogólna).
  • Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie dotyczy
  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
  • Informacja dotycząca zastosowania aukcji elektronicznej: nie dotyczy
  • Miejsce realizacji: Kielce
  • Termin realizacji: 01.03.2016r do 28.02.2020r. z wyłączeniem poz.14 (urządzenie dźwigowe ORONA osobowy elektryczny) Opisu przedmiotu zamówienia. Realizacja usługi dla poz.14 Opisu przedmiotu zamówienia: od 01.10.2016r. do 28.02.2020r.
  • Wymagania: Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych. Nie dopuszcza sie składania oferty częściowej. Zamawiający przewiduje udzielenia zamówienia uzupełniającego zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6) ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamówienia uzupełniające stanowić będzie nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegać będzie na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, w szczególności zmianę: 1. osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia z zastrzeżeniem posiadania przez te osoby co najmniej takich samych uprawnień/kwalifikacji co dana osoba wykazana na etapie składania ofert, pod rygorem niedopuszczenia tych osób do wykonywania czynności/pełnienia funkcji; 2. wynagrodzenia w przypadku: 1) zmiany stawki podatku od towarów i usług, 2) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art.2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 3) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. Taka zmiana wymaga aneksu do umowy. 2.1 Zmiana wynagrodzenia o którym mowa w pkt. 2 ppkt.2) i 3) nastąpi wyłącznie po przedłożeniu przez Wykonawcę dowodów potwierdzających wpływ zmian o jakich mowa w pkt.2. ppkt.2) i 3) na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 2.2 Zmiany o których mowa w pkt.2 obowiązywać będą: 1) w przypadku pkt.2 ppkt.1) od daty wejścia w życie zmienionych przepisów o podatku od towarów i usług, dotyczyć będą niezrealizowanej części zamówienia, przy czym kwota wynagrodzenia netto wykonawcy nie ulegnie zmianie, 2) w przypadku pkt.2 ppkt.2) i 3) od pierwszego dnia miesiąca następującego po przedłożeniu dowodów o jakich mowa w pkt.2.1, nie wcześniej jednak niż od wprowadzenia w życie przepisów dotyczących zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę lub zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne. 2.3 W przypadku zmian o których mowa w pkt. 2 ppkt.2) i 3) wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu wykazanych całkowitych kosztów ponoszonych przez Wykonawcę z tego tytułu; 3. podwykonawców z zastrzeżeniem posiadania przez nowych podwykonawców co najmniej takich samych kwalifikacji co podwykonawca wskazany w ofercie; 4. wartości (obniżenie) umowy w przypadku rezygnacji lub okresowego wyłączenia z obsługi danego urządzenia ujętego w opisie przedmiotu zamówienia; 5.dotyczącą całkowitej rezygnacji z obsługi technicznej i serwisu urządzenia dźwigowego ujętego w opisie przedmiotu zamówienia; 6.dotyczącą czasowego wyłączenia z obsługi technicznej i serwisowej urządzenia dźwigowego ujętego w opisie przedmiotu zamówienia; 7.terminu wykonania usługi w trakcie realizacji umowy ( w przypadku zaistnienia okoliczności na które strony nie miały wpływu, których nie można było przewidzieć, a które w sposób zasadniczy utrudniają terminową realizacje przedmiotu umowy). Zmiana terminu realizacji zamówienia może nastąpić wyłącznie na uzasadniony/zaakceptowany przez zamawiającego wniosek wykonawcy zawierający uzasadnienie zmiany terminu.
  • Warunki udziału w postepowaniu: VI. WARUNKI UDZIAŁU W POSTEPOWANIU ORAZ OPIS DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW W postępowaniu mogą uczestniczyć wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1. Posiadania uprawnień do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Zamawiający nie wyznacza w tym zakresie szczegółowego warunku. 2. Posiadania wiedzy i doświadczenia, tzn. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują co najmniej dwie usługi o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, o wartości brutto nie mniejszej niż 50.000,00 zł każda (jedna usługa oznacza usługę wykonywaną na podstawie jednej umowy) potwierdzone dowodami, że zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie. 3. Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tzn. dysponuje minimum 2 osobami posiadającymi uprawnienia do realizacji zamówienia tj.: 1) jednej osoby, która posiada uprawnienia do realizacji zamówienia, tj.: -aktualne świadectwo kwalifikacji na stanowisku: Dozoru (Grupa1, co najmniej do 1KV), wydane przez uprawnione organy (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz.U. Nr. 89, poz.828 z poźn. zm.), 2)jednej osoby, która posiada uprawnienia do realizacji zamówienia, tj.:, -aktualne świadectwo kwalifikacji na stanowisku: Eksploatacji (Grupa1, co najmniej do 1KV), wydane przez uprawnione organy (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz.U. Nr. 89, poz.828 z poźn. zm.). 4. Sytuacji ekonomicznej i finansowej tzn. posiadają ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 50.000, 00 zł. 5. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Spełnienie w/w warunków oceniane będzie metodą „spełnia/nie spełnia” na podstawie dokumentów wymienionych w pkt. VII specyfikacji. VII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU A. W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych do oferty należy dołączyć: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z treścią art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych sporządzone według załącznika nr 4 do specyfikacji. 2. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, sporządzony według załącznika nr 6 do specyfikacji oraz załączeniem dowodów czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. W przypadku, gdy wskazana w wykazie usługa/i była/y wykona/e lub jest wykonywana/e dla Zamawiającego do którego Wykonawca składa ofertę nie wymaga się przedkładania dowodu/ów należytego wykonania usług/i. Zamawiający wymaga udokumentowania co najmniej dwóch usług o wartości brutto nie mniejszej niż 50.000,00 zł każda. Zamawiający nie będzie oceniał zrealizowanych lub realizowanych usług o wartości poniżej wymaganej. Przez jedną usługę Zamawiający rozumie świadczenie realizowane w ramach jednej umowy. W przypadku usług realizowanych - doświadczeniem wykonawcy są usługi zrealizowane do daty składania ofert w niniejszym postępowaniu. Wykonawca podaje wartość wykonanych usług w ramach wykonywanej umowy, nie zaś łączną wartość umowy. 3. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług związanych z: 1) obsługą i naprawą urządzeń dźwigowych - minimum 1 osoba z aktualnym świadectwem kwalifikacji na stanowisku: Dozoru (Grupa1, co najmniej do 1KV), 2) wykonywaniem pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie: obsługi, konserwacji- minimum 1 osoba z aktualnym świadectwem kwalifikacji na stanowisku: Eksploatacji (Grupa1, co najmniej do 1KV), wydane przez uprawnione organy, – wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, sporządzony według załącznika nr 7 do specyfikacji. 4. Oświadczenie, że osoby, które, będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia do wykonywania czynności wykazanych w wykazie osób, sporządzonego według załącznika nr 8 do specyfikacji. 5. Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 50.000,00 zł. Uwaga: Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy Pzp, polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków - zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie realnie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów (w formie oryginału) potwierdzające oddanie Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Treść zobowiązania podmiotu trzeciego powinna określać: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia, c) charakter stosunku jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, d) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, na zasoby innych podmiotów przedkłada dokument o którym mowa w pkt. VII.5. dotyczący podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, do oferty należy dołączyć dokumenty wymienione w pkt. B.I. i B.II. dotyczące również tych podmiotów. B.I. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania, w okolicznościach określonych w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych do oferty należy dołączyć: 1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia stanowiące załącznik nr 5 do specyfikacji. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt. B.I. ust. 2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. Jeżeli w miejscu zamieszczania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu o którym mowa w pkt.B.I.2., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawione nie wcześniej niż 6 miesiące przed upływem terminu składania ofert. B.II. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 2 pkt. 5) ustawy Prawo zamówień publicznych do oferty należy dołączyć listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej lub informację wykonawcy, że nie należy do grupy kapitałowej, sporządzone według załącznika nr 9 do specyfikacji. Zamawiający dopuszcza powierzenie zamówienia podwykonawcom Wykonawcy. W takim przypadku Wykonawca przedłoży wykaz prac przeznaczonych do podwykonania.
  • Wadium: 2000 PLN
  • Kryteria wyboru: 1. Cena- waga 80% 2.Cena za roboczogodzinę przy serwisie dźwigów- waga 10% 3.Czas reakcji na zgłoszenie awarii - waga 10%
  • Specyfikacja: Specyfikacja Istotnych warunków Zamówienia jest dostępna w wersji elektronicznej jako załącznik do niniejszego ogłoszenia, można ją odebrać w siedzibie Zamawiajacego lub za zaliczeniem pocztowym- koszt przesyłki obciąża Wykonawcę.
  • Cena specyfikacji: 0 PLN

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na obsłudze technicznej oraz serwisie elektrycznych i hydraulicznych urządzeń dźwigowych zainstalowanych w obiektach Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach. Ilość urządzeń dźwigowych podlegających obsłudze technicznej i serwisowej : 40szt. Okres realizacji przedmiotu zamówienia: 01.03.2016r do 28.02.2020r. z wyłączeniem poz.14 (urzadzenie dźwigowe ORONA osobowy elektryczny) Opisu przedmiotu zamówienia. Realizacja usługi dla poz.14 Opisu przedmiotu zamówienia: od 01.10.2016r. do 28.02.2020r.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wykaz urządzeń dźwigowych podlegających obsłudze technicznej i ich rozmieszczenie w poszczególnych obiektach Uczelni zawiera załącznik nr 2 do specyfikacji.
Kod CPV i nazwa:
CPV: 50.53.14.00-0 usługi w zakresie napraw i konserwacji dźwigów

NAZWA I ADRES: Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach , ul. Żeromskiego 5, 25-369 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 41 3497277, faks 41 3497278.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.ujk.edu.pl
RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

Ogłoszenie o zamówieniu zostało:
1.zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 27.01.2016r. pod numerem9469-2016
2.zamieszczone w siedzibie i na stronie Zamawiająego: www.ujk.edu.pl w dniu 27.01.2016r.

Uwaga zmiana: 27.01.2016r.
W Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w pkt.XVII.3. dodaje się : pkt.3.5 o treści " dotyczącą całkowitej rezygnacji z obsługi technicznej i serwisu urządzenia dźwigowego ujętego w opisie przedmiotu zamówienia",
pkt.3.6. o treści "dotyczącą czasowego wyłączenia z obsługi technicznej i serwisowej urządzenia dźwigowego ujętego w opisie przedmiotu zamówienia",
pkt. 3.7 o treści"terminu wykonania usługi w trakcie realizacji umowy ( w przypadku zaistnienia okoliczności na które strony nie miały wpływu, których nie można było przewidzieć, a które w sposób zasadniczy utrudniają terminową realizacje przedmiotu umowy). Zmiana terminu realizacji zamówienia może nastąpić wyłącznie na uzasadniony/zaakceptowany przez zamawiającego wniosek wykonawcy zawierający uzasadnienie zmiany terminu.

W załączniku nr 3 do SIWZ (wzór umowy) w paragrafie 11 w ust.3 dodaje się :
pkt. 5 o treści " dotyczącą całkowitej rezygnacji z obsługi technicznej i serwisu urządzenia dźwigowego ujętego w opisie przedmiotu zamówienia",
pkt.6. o treści "dotyczącą czasowego wyłączenia z obsługi technicznej i serwisowej urządzenia dźwigowego ujętego w opisie przedmiotu zamówienia",
pkt. 7 o treści"terminu wykonania usługi w trakcie realizacji umowy ( w przypadku zaistnienia okoliczności na które strony nie miały wpływu, których nie można było przewidzieć, a które w sposób zasadniczy utrudniają terminową realizacje przedmiotu umowy). Zmiana terminu realizacji zamówienia może nastąpić wyłącznie na uzasadniony/zaakceptowany przez zamawiającego wniosek wykonawcy zawierający uzasadnienie zmiany terminu.

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało:
1.zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 27.01.2016r. pod numerem 9617-2016
2.zamieszczone w siedzibie i na stronie Zamawiająego: www.ujk.edu.pl w dniu 27.01.2016r.

!!!!!!! UWAGA ZMIANA !!!!!! 01.02.2016r.
Zmianie ulega dzień składania i otwarcia ofert z 04.02.2016r. na 09.02.2016r. godziny skladania i otwarcia ofert pozostają bez zmian.

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało:
1.zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 01.02.2016r. pod numerem 11057-2016
2.zamieszczone w siedzibie i na stronie Zamawiająego: www.ujk.edu.pl w dniu 01.02.2016r.

!!!!!!! UWAGA ZMIANA !!!!!! 03.02.2016r.
Zmianie ulega zakres przedmiotu zamówienia w następujący sposób:
I. w Opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2 do SIWZ):
1)wykreśla się poz. 41 (urzadzenie CIBES Platformowy);
2)przy poz. 14 (urządzenie dźwigowe ORONA osobowy elektryczny) dodaje się uwagę "realizacja usługi rozpocznie się od 01.10.2016r."

II.w Wykazie rzeczowo-cenowym (załącznik do formularza ofertowego) wykreśla się poz. 41.

Uwaga: Przy kalkulacji ceny oferty należy uwzględnić wszystkie wprowadzone zmiany.

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało:
1.zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 03.02.2016r. pod numerem 11695-2016.
2.zamieszczone w siedzibie i na stronie Zamawiająego: www.ujk.edu.pl w dniu 03.02.2016r.

1.Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, oraz informacje- zarówno Wykonawcy, jak i Zamawiającego- będą przekazywane pisemnie (na adres: Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, ul. Żeromskiego 5, pokój nr 4, 25-369 Kielce) zgodnie z art. 27 ust.1. w języku polskim, lub faksem (41 349 72 75); lub mailem : kowalczyk.anna@ujk.edu.pl
2.Osobą uprawnioną przez Zamawiającego do porozumiewania się z Wykonawcami jest: Anna Kowalczyk, urzędowanie: od poniedziałku do piątku w godzinach od 07:30 do 15:30, fax (41) 349-72-75, tel. (41 349 73 68), e-mail: kowalczyk.anna@ujk.edu.pl
3. Oferty zostaną otworzone w dniu 09.02.2016 r. o godz. 11:15 w siedzibie Zamawiającego: UNIWERSYTET Jana Kochanowskiego w Kielcach przy ul. Żeromskiego 5, pokój 4 (Dział Zamówień Publicznych).