Zakończone przetargi

Zorganizowanie pobytu uczestnikom obozu adaptacyjnego DP/2310/ 44/16

Zorganizowanie pobytu uczestnikom obozu adaptacyjnego DP/2310/ 44/16

Przetarg nieograniczony

  • Termin składania ofert: 2016.06.02 10:00
  • Termin otwarcia ofert: 2016.06.02 10:15
  • Termin związania ofertą: Wykonawca będzie związany złożoną ofertą przez 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. W przypadku wniesienia odwołania po upływie terminu składania ofert bieg terminu związania ofertą ulega zawieszeniu do czasu ogłoszenia przez Izbę orzeczenia. Wykonawca samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą, z tym, że Zamawiający może tylko raz, co najmniej na 3 dni przed upływem terminu związania ofertą, zwrócić się do Wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni. Odmowa wyrażenia zgody nie powoduje utraty wadium. Przedłużenie okresu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą. Jeżeli przedłużenie terminu związania ofertą dokonywane jest po wyborze oferty najkorzystniejszej, obowiązek wniesienia nowego wadium lub jego przedłużenie dotyczy jedynie Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.
  • Miejsce składania ofert: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego UNIWERSYTET Jana Kochanowskiego w Kielcach ul. Żeromskiego 5, 25-369 Kielce KANCELARIA OGÓLNA – Dolny Parter
  • Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie dotyczy
  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
  • Informacja dotycząca zastosowania aukcji elektronicznej: nie dotyczy
  • Miejsce realizacji: Jastrzębia Góra
  • Termin realizacji: Wykonawca zobowiązany jest wykonać zamówienie w okresie : - od dnia 21.08-29.08.2016 rok
  • Wymagania: ZAMAWIAJĄCY NIE DOPUSZCZA SKŁADANIA OFERT CZĘŚCIOWYCH. V. ZAMAWIAJĄCY NIE DOPUSZCZA SKŁADANIA OFERT WARIANTOWYCH. VI. TERMIN REAZLIZACJI ZAMÓWIENIA Wykonawca zobowiązany jest wykonać zamówienie w okresie : - od dnia 21.08-29.08.2016 rok
  • Warunki udziału w postepowaniu: WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW 1. Warunki udziału w postępowaniu: 1) Zgodnie z zapisem art. 22 ust. 1 ustawy Pzp o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, zamawiający nie precyzuje tego warunku b) posiadania wiedzy i doświadczenia, tzn. wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonał minimum dwie usługi o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż 20.000 zł każda; c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający nie precyzuje tego warunku d) sytuacji ekonomicznej i finansowej, tzn. wykonawca musi wykazać że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 20.000 PLN 2) Zgodnie z zapisem art. 26 ust. 2a ustawy Pzp, Wykonawca wykaże brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków: W celu potwierdzenia spełniania w/w warunków Wykonawca zobowiązany jest złożyć stosowne oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt. VIII Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Z treści załączonych oświadczeń i dokumentów winno wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnił w/w warunki. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia/ nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach załączonych do oferty a wyszczególnionych w pkt. VIII SIWZ. VIII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU. Do oferty muszą być dołączone niżej wymienione dokumenty. 1. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp do oferty należy dołączyć: 1) Oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy, sporządzonego wg zał. Nr 1 do SIWZ. 2) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia (co najmniej dwie usługi) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców na rzecz których usługi były wykonywane, sporządzonego wg zał. Nr 2 do SIWZ oraz załączeniem dowodów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Zamawiający nie będzie oceniał zrealizowanych lub realizowanych usług o wartości poniżej wymaganej (wartości poszczególnych usług nie będą sumowane) 3) Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia; Uwaga!!! Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w niniejszym punkcie w ust. 2 i 3. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art.26 ust.2b ustawy, żąda się dołączenia do oferty: 1) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu 2) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia 3) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem 4) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. do oferty należy dołączyć: 1) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, sporządzonego wg zał. Nr 3 do SIWZ. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Uwaga!!! A. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 1 ust. 1 pkt.1 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma miejsce zamieszkania lub siedzibę, potwierdzające odpowiednio, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności związanej z przedmiotem zamówienia - w tym postępowaniu wymagane jest oświadczenie wykonawcy określone w punkcie VIII.1.1). Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów: 1) o których mowa w punkcie VIII.2. ppkt2) – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem na składanie ofert Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów o których mowa w p.1. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym lub organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub przed notariuszem. Dokument o którym mowa w poprzednim zdaniu powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy. 3. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.24 ust.2 pkt 5 ustawy do oferty należy dołączyć listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej lub oświadczenie wykonawcy, że nie należy do grupy kapitałowej 4. Oprócz dokumentów wymienionych powyżej, do oferty należy załączyć: 1) Szczegółowy opis ośrodka w którym ma być zorganizowany obóz oraz zdjęcia pokoi i łazienek, otoczenia budynku, stołówki, sal konferencyjnych, sali telewizyjnej, sali dyskotekowej, świetlicy, sali rozrywki itp. 2) Wykaz prac przeznaczonych do podwykonania 3) Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę, jeżeli z treści dołączonych do oferty dokumentów nie wynika uprawnienie do jej podpisania. Dokumenty muszą być przedstawione w postaci oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (czytelny podpis upoważnionego przedstawiciela lub imienna pieczątka z parafą) tj. przez osoby reprezentujące Wykonawcę lub przez pełnomocnika upoważnionego do złożenia oferty w jego imieniu, w takim przypadku do oferty winno być załączone pełnomocnictwo. Sposób reprezentacji Wykonawcy musi być zgodny z właściwym wypisem z rejestru. Dokumenty winny być ułożone w podanej wyżej kolejności.
  • Wadium: 500 PLN
  • Kryteria wyboru: Celem niniejszego postępowania jest wybór oferty najkorzystniejszej spośród ofert nie odrzuconych, wg poniżej podanego kryterium: 1. cena brutto za pobyt 1 uczestnika - stanowiące wagę - 80% 2. standard ośrodka - 20% W celu ustalenia wielkości punktowej, jaką poszczególni Wykonawcy uzyskali z tytułu kryterium cena, Zamawiający dokona porównania ofert według następujących zasad: Ad.1 cena najniższa : cena badanej oferty x 80 = ….pkt Ad.2 w tym kryterium każdy z członków komisji oceniał będzie, w oparciu o dołączone do oferty opisy i zdjęcia, standard ośrodka, jego stan techniczny i sanitarny, wyposażenie (jakość wyposażenia, wygląd stopień zniszczenia), estetykę wnętrz, maksymalnie w trym kryterium każdy członków komisji może przyznać ofercie 20 pkt. UWAGA : Zamawiający zastrzega sobie prawo do obejrzenia ośrodków przed dokonaniem wyboru oferty najkorzystniejszej
  • Specyfikacja: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego UNIWERSYTET Jana Kochanowskiego w Kielcach ul. Żeromskiego 5, DZIAŁ ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH pok. nr 4 opłata za SIWZ dotyczy jedynie sytuacji w której Wykonawca zwróci się do Zamawiającego z prośba o udostepnienie SIWZ w wersji drukowanej
  • Cena specyfikacji: 10 PLN

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zorganizowaniu pobytu uczestnikom obozu adaptacyjnego dla około 50 osób.

Specyfikacja ośrodka wypoczynkowego na obóz adaptacyjny.
Data i miejsce obozu:
21.08 - 29.08.2016 r.

Miejscowość: Jastrzębia Góra


Warunki socjalno-bytowe:
- zakwaterowanie całej grupy w jednym murowanym budynku o europejskim standardzie,
- standard ośrodka to minimum ** lub niesklasyfikowany spełniający kryteria dla określonego standardu minimalnego,
- ośrodek nowy lub po generalnym remoncie przeprowadzonym w ciągu ostatnich 2 lat,
- ośrodek musi posiadać podjazdy dla inwalidów i minimum dwa pokoje przystosowane dla osób niepełnosprawnych,
- jeżeli budynek posiada więcej niż jedną kondygnację powinien posiadać windę,
- pokoje 2 i 3 osobowe z pełnym węzłem sanitarnym (WC, umywalka, prysznic) i klimatyzacją,
- pokoje wyposażone w sprawne i niezniszczona meble, tapczany lub wersalki, szafy
z półkami i wieszakami, stoliki i krzesła, niezniszczoną i czystą pościel, ręczniki,
- całodobowy dostęp do ciepłej wody,
- dostęp do bezpłatnego bezprzewodowego Internetu w każdym pokoju,
- sprzęt plażowy (leżaki, parawany, koce) w każdym pokoju do bezpłatnego użytku,
- system telefonów wewnętrznych we wszystkich pokojach.

W budynku znajdować się powinny:
- świetlica wyposażona w sprzęt multimedialny (projektor, ekran, komputer),
- sala konferencyjna (ok. 50 miejsc siedzących) w pełni wyposażona (projektor, ekran, komputer),
- 3 małe sale konferencyjne mogące pomieścić po ok. 20 osób w pełni wyposażone w sprzęt multimedialny (projektor, ekran, komputer) oraz flipcharty z zapasem papieru,
- sala telewizyjna wyposażona w telewizor,
- sala dyskotekowa z profesjonalnym sprzętem nagłaśniającym,
- sala rozrywki wyposażona w stoły do tenisa stołowego, piłkarzyków, bilardu, rzutki
(udostępnione nieodpłatnie),
- ze względu na specyfikę prowadzenia obozu sale ww. nie mogą być pomieszczeniami
wielofunkcyjnymi.
- wypożyczalnia sprzętu sportowego (bezpłatna),
- kawiarnia czynna minimum do 23.00, oferująca szeroki asortyment kaw, herbat oraz przekąsek,
- sauna i solarium,
- siłownia wyposażona w bieżnie, sprzęt do ćwiczeń cardio oraz zestaw maszyn typu „Atlas”,
- obiekt musi posiadać system monitoringu

Wyżywienie:
- stołówka znajdująca się na terenie budynku wyposażona w stoliki i krzesła, mieszcząca
całą grupę w jednej turze. Stołówka i kuchnia winna spełniać wymogi
sanitarno-epidemiologiczne,
- wyżywienie 3 razy dziennie, śniadanie i kolacja w formie „szwedzkiego stołu” z daniem ciepłym, obiad dwudaniowy serwowany,
- podczas ognisk (2 w czasie pobytu) zapewnienie kiełbasek, pieczywa, ketchupu i musztardy.
- w jadłospisie będą znajdować się: produkty zbożowe, warzywa, owoce, mleko i jego
przetwory, mięso, ryby. Wyżywienie będzie spełniać wymogi aktualnych wytycznych
Instytutu Żywności i Żywienia.

Otoczenie budynku:
- ośrodek ogrodzony, usytuowany z dala od dróg o dużym natężeniu ruchu, bezpośrednio w
pobliżu centrum miejscowości, odległość od morza maksymalnie 450 m, w pobliżu
bezpiecznego dojścia do plaży,
- na terenie ośrodka powinny znajdować się: boiska sportowe do piłki ręcznej, siatkowej
i nożnej,
- krąg ogniskowy z ławeczkami lub zadaszona altana dla 50 osób,
- sala z grillem mogąca pomieścić całą grupę ok. 50 osób, wyposażona w stoły i krzesła,
- teren ośrodka powinien być utrzymany w należytym porządku, obsadzony krzewami
ozdobnymi, kwiatami, drzewostanem,
- strzeżony monitorowany parking dla autokaru turystycznego.

Cena pobytu:
- cena pobytu obejmować powinna całodzienne wyżywienie w postaci 3 posiłków
dziennie (śniadanie, obiad, kolacja – począwszy od 21 sierpnia), 8 noclegów oraz śniadanie
i suchy prowiant w dniu wyjazdu,
- cena powinna obejmować udostępnienie wszystkich sal potrzebnych do realizacji obozu
oraz organizację dyskoteki i ognisk,
- pokoje na pobyt grupy powinny być przygotowane w dniu 21.08 od godziny
7.00 (zakwaterowanie przed śniadaniem) i zostaną opuszczone w dniu wyjazdu (28.08) po
śniadaniu.

Wybór ośrodka:
- zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji ośrodków przed dokonaniem wyboru.
- kryterium wyboru podobnie jak przed rokiem obejmować powinno cenę i atrakcyjność oferty.

UWAGA PYTANIA i ODPOWIEDZI:
1) czy Zamawiający wyrazi zgodę na Ośrodek który w pokojach nie bedzie posiadał systemu telefonów wewnętrznych oraz solarium i sauny?
Odpowiedź: Zamawiający nie może zrezygnować z systemu telefonów stacjonarnych ze względu na uczestnictwo w wyjeździe osób niepełnosprawnych i specyfikę obozu. Sauna jest obowiązkowa ze względu na walor leczniczy. Zamawiający nie odrzuci oferty której wskazane docelowe miejsce pobytu uczestników obozu adaptacyjnego nie będzie posiadało solarium.

2) Prosimy o podanie dokładnej daty obozu czy jest to 21.08-28.08. 2016 czt 21-29.08.2016 r.
Odposiwdź: Termin obozu to 21-29 sierpnia. Przyjazd grupy 21.08 o godzinie 7.00, wyjazd 29.08 po śniadaniu ok. godz. 10.00.


Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie przelewem wadium w łącznie kwocie 500 zł (słownie złotych: pięćset 00/100).
Wykonawca, który zamierza wnieść wadium w pieniądzu powinien wpłacić ww. kwotę: przed upływem terminu składania ofert na konto Zamawiającego:
UNIWERSYTET Jana Kochanowskiego w Kielcach
Nr 92 1750 1110 0000 0000 2108 1318
Na dowodzie przelewu należy wpisać
„Wadium– Znak sprawy DP/2310/ 44/16 ”
Potwierdzoną za zgodność kopię dowodu wpłaty można dołączyć do oferty.
W przypadku wniesienia wadium w innych formach, dopuszczonych przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych art. 45 ust. 6, należy stosowny dokument dołączyć do oferty, który w swej treści musi zawierać przesłanki do zatrzymania wadium określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
Oferta niezabezpieczona jedną z form wadium zostanie odrzucona zgodnie z art. 24 ust 4 ustawy.
Zwrot wadium nastąpi zgodnie z art. 46 ust. 1, ust. 1a i ust. 2 ustawy Pzp.
Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym, mowa w art. 26 ust. 3 nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że nie wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
- odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
- zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

XIV. SPOSÓB OBLICZENIA CENY

Cenę oferty należy podać w kwocie netto i brutto wraz z należnym podatkiem VAT.
Prawidłowe ustalenie podatku VAT należy do obowiązków Wykonawcy. Stawka podatku musi być podana zgodnie z przepisami ustawy o podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowym.
Zamawiający nie uzna za oczywistą omyłkę i nie będzie poprawiał błędnie ustalonego podatku VAT.
Oferta zawierająca złą stawkę podatku Vat zostanie odrzucona.
Cena powinna uwzględniać wszelkie niezbędne prace związane z realizacją zamówienia.

XVI. ZAMAWIAJĄCY NIE PRZEWIDUJE AUKCJI ELEKTRONICZNEJ

XVII. INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE ZOSTANĄ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO

Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi Wykonawców, którzy złożyli oferty, zgodnie z art. 92 ust. 1 ustawy oraz zamieści informacje, o których mowa w art. 92 ust. 1 pkt 1, na stronie internetowej oraz w miejscu publicznie dostępnym w swojej siedzibie.
W piśmie do Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana, Zamawiający wyznaczy termin i miejsce podpisania umowy.
Zamawiający zawiera umowę w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 94 ust. 1 ustawy, w terminie nie krótszym niż 10 dni od dnia przekazania zawiadomienia o wyborze oferty, z zastrzeżeniem art. 94 ust. 2.
Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny, chyba, że zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania z art. 93 ust. 1 ustawy.
W przypadku unieważnienia postępowania z art. 93 ust. 1 ustawy Zamawiający zawiadomi równocześnie wszystkich Wykonawców, zgodnie z art. 93 ust. 3.

XVIII. WYMAGANIA DOTYCZĄCE ZABEZPIECZENIA NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY

Zamawiający nie żąda od Wykonawcy wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

XIX. PROJEKT UMOWY W SPRAWIE NINIEJSZEGO ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO

Wszelkie zobowiązania Wykonawcy dot. realizacji zamówienia określone są w projekcie umowy stanowiącym załącznik Nr 5 do niniejszej SIWZ.
Zamawiający przewiduje zmiany postanowień umowy w przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, w szczególności zmiana:
-terminu wykonania umowy (np. w przypadku klęski żywiołowej, zjawisk atmosferycznych, siły wyższej),

XX. ZAMAWIAJĄCY NIE ZAMIERZA ZAWRZEĆ UMOWY RAMOWEJ
XXI. INFORMACJA O PRZEWIDYWANYCH ZAMÓWIENIACH UZUPEŁNIAJĄCYCH

Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6) ustawy, tj. o wartości nie przekraczającej 50% zamówienia podstawowego.

XXII. INFORMACJA DOTYCZĄCA WALUT OBCYCH, W JAKICH MOGĄ BYĆ PROWADZONE ROZLICZENIA MIĘDZY ZAMAWIAJĄCYM A WYKONAWCĄ

Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą prowadzone będą w złotych polskich.

XXIII. POUCZENIE O ŚRODKACH OCHRONY PRAWNEJ PRZYSŁUGUJĄCYCH WYKONAWCY W TOKU POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Uczestnikom niniejszego postępowania przysługują środki odwoławcze opisane w Dziale VI ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku (tj. Dz. U. z 2015r. poz. 2164 )

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest z zachowaniem formy pisemnej.
Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, zapytania oraz informacje– zarówno Wykonawcy, jak i Zamawiającego– będą przekazywane pisemnie zgodnie z art. 27 ust.1. w języku polskim, lub faksem (41 349 72 75); lub mailem : marcin.kmieciak@ujk.edu.pl. Ofertę z załącznikami w postaci wymaganych dokumentów i oświadczeń należy złożyć tylko w formie pisemnej zgodnie z art. 82 ust. 2. w języku polskim.
Uprawnionymi do bezpośredniego kontaktowania się z Wykonawcami ze strony zamawiającego są: Marcin Kmieciak, tel. 48 41 349 7365