Zakończone przetargi

Usługa rekrutacyjna na studia prowadzone w j. angielskim dla WLiNoZ UJK w Kielcach i opieka nad zrekrutowanymi studentami DP/2310/63/16

Usługa rekrutacyjna na studia prowadzone w j. angielskim dla WLiNoZ UJK w Kielcach i opieka nad zrekrutowanymi studentami DP/2310/63/16

Przetarg nieograniczony

  • Termin składania ofert: 2016.08.04 11:00
  • Termin otwarcia ofert: 2016.08.04 11:15
  • Termin związania ofertą: Wykonawca będzie związany złożoną ofertą przez 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
  • Miejsce składania ofert: Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, 25 – 369 Kielce, ul. Żeromskiego 5, Kancelaria Ogólna.
  • Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie dotyczy
  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
  • Informacja dotycząca zastosowania aukcji elektronicznej: Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
  • Miejsce realizacji: Kielce, al. IX Wieków Kielc 19
  • Termin realizacji: Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia w terminie od dnia podpisania umowy do 30.09.2017r.
  • Wymagania: 1. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone będzie w trybie przetargu nieograniczonego zgodnie z art. 10 ust. 1 i art. 39 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 3. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia uzupełniającego. 4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
  • Warunki udziału w postepowaniu: W postępowaniu mogą uczestniczyć wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1. Posiadania uprawnień do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Zamawiający nie wyznacza w tym zakresie szczegółowego warunku. 2. Posiadania wiedzy i doświadczenia tzn. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują co najmniej jedną usługę polegającą na pozyskiwaniu studentów na kierunek prowadzony w języku angielskim. 3. Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający nie wyznacza w tym zakresie szczegółowego warunku. 4. Sytuacji ekonomicznej i finansowej. Zamawiający nie wyznacza w tym zakresie szczegółowego warunku. 5. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Spełnienie w/w warunków oceniane będzie metodą „spełnia/nie spełnia” na podstawie następujących dokumentów: A. W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych do oferty należy dołączyć: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z treścią art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych sporządzone według załącznika nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem przedmiotu zamówienia, liczby rekrutowanych studentów, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, sporządzony według załącznika nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz załączeniem dowodów czy usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Uwaga! Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. W tym przypadku zamawiający wymaga, aby wykonawca dołączył do oferty: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia, 3) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, 4) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. W oświadczeniu podmiotu udostępniającego swoje zasoby musi znaleźć się zobowiązanie do solidarnej odpowiedzialności za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, z wyłączeniem sytuacji kiedy za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, do oferty należy dołączyć dokumenty wymienione w pkt. B.I. dotyczące również tych podmiotów. B.I. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania, w okolicznościach określonych w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych do oferty należy dołączyć: 1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia stanowiące załącznik nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt. B.I. ust. 2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. B.II. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 2 pkt. 5) ustawy Prawo zamówień publicznych do oferty należy dołączyć listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej lub oświadczenie wykonawcy, że nie należy do grupy kapitałowej, sporządzone według załącznika nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • Wadium: 6000 PLN
  • Kryteria wyboru: 1) cena brutto za jeden miesiąc za zrekrutowanie jednego studenta – stanowiącego wagę 90% (maksymalnie 90 punktów), 2) doświadczenie – stanowiącego wagę maksymalnie 10% (maksymalnie 10 punktów).
  • Specyfikacja: Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest na stronie internetowej zamawiającego (www.ujk.edu.pl), jako załącznik do niniejszego ogłoszenia, można ją odebrać w siedzibie zamawiającego w Dziale Zamówień Publicznych lub za zaliczeniem pocztowym (wówczas koszt przesyłki ponosi wykonawca).
  • Cena specyfikacji: 0 PLN

1. Przedmiotem zamówienia jest:
1) pozyskanie kandydatów na studia, prowadzone w języku angielskim „English Division” w roku akademickim 2016/2017 na kierunku lekarskim prowadzonym na Wydziale Lekarskim i Nauk o Zdrowiu Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach i udzielenie im pomocy w uzyskaniu statusu studenta (usługa rekrutacyjna);
2) świadczenie pomocy w roku akademickim 2016/2017 (1 październik 2016 - 30 wrzesień 2017) dla studentów o jakich mowa w pkt. 1) - zwanych dalej podopiecznymi (usługa opiekuńcza)
Kod CPV i nazwa:
79.00.00.00-4 – usługi biznesowe: prawnicze, marketingowe, konsultingowe, rekrutacji, drukowania i zabezpieczenia
79.60.00.00-0 – usługi rekrutacyjne
2. Warunki kształcenia
1) UJK prowadzi kształcenie na kierunku lekarskim w języku angielskim zgodnie z polską ustawą o szkolnictwie wyższym, które obecnie trwa 6 lat.
2) UJK zastrzega sobie prawo podejmowania decyzji o przyjęciu każdego aplikanta w oparciu o analizę przedłożonej przez Wykonawcę dokumentacji.
3) minimalna i maksymalna liczba studentów uczestniczących w programie kształcenia na rok akademickim 2016/2017 wynosi minimum 20, a maksymalnie 30 osób.
3. Wykonawca w ramach usługi rekrutacyjnej zobowiązuje się do:
1) aktywnego poszukiwania kandydatów na studia określone w § 2
2) przekazywania kandydatom przygotowanych przez Zamawiającego materiałów reklamowych oraz innych niezbędnych do przeprowadzenia procesu rekrutacji,
3) zapoznania kandydatów z ofertą i programem kształcenia oraz zasadami odpłatności za studia określone w § 2
4) zapoznania kandydatów z ofertą kształcenia i podstawowymi obowiązkami studentów określonymi w aktach prawnych UJK,
5) przekazywania informacji w zakresie kryteriów rekrutacji dla przyszłych studentów, rodziców oraz stron zainteresowanych podjęciem studiów o jakich mowa w § 2,
6) przekazywanie informacji o Polsce, polskich miastach, możliwości zakwaterowania w Kielcach (w tym a akademikach UJK), możliwości uzyskania stypendiów lub innej pomocy finansowej, liście lektur, formularzach aplikacyjnych itd.;
7) udzielnie pomocy w zakresie rejestracji kandydata (postępowaniu kwalifikacyjnym),
8) przekazywania wszystkich wymaganych informacji, oraz udzielenie koniecznej pomocy w celu prawidłowego przygotowania dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego i uzyskania przez kandydata statusu studenta;
9) przesłania zamawiającemu listy kandydatów, którzy zarejestrowali się w systemie rekrutacyjnym UJK do dnia 20 września 2016r. (na podstawie potwierdzeń o dokonaniu rejestracji - otrzymanych od kandydatów);
10) przyjmowaniu od zarejestrowanych kandydatów dokumentów niezbędnych do przyjęcia na studia;
11) sprawdzeniu, czy dany kandydat przedłożył wymagany komplet dokumentów, w miarę zaś możliwości dokonanie weryfikacji złożonych dokumentów pod kątem autentyczności;
12) dostarczenia do Wydziałowej Komisji Rekrutacyjnej Wydziału Lekarskiego i Nauk o Zdrowiu UJK kompletu dokumentów (określonych w aktach prawnych dotyczących rekrutacji), każdego z zarejestrowanych kandydatów najpóźniej do dnia 27 września 2016r.

Ogłoszenie o zamówieniu zostało:
1. opublikowane w BZP w dniu 27.07.2016r. pod numerem 166027 - 2016
2. zamieszczone w siedzibie zamawiającego i na stronie internetowej zamawiającego (www.ujk.edu.pl) w dniu 27.07.2016r.

UWAGA!!!!! 29.07.2016r.
Zamawiający informuje, że zmienia treść specyfikacji istotnych warunków zamówienia poprzez dopisanie w pkt. III ust. 3 ppkt. 1), 3), 5) następującej treści: „załącznika nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia – projekt umowy.”
Zamawiający informuje, że zmienia treść ogłoszenia w punkcie Zakres zamówienia poprzez dopisanie w ust. 3 pkt. 1), 3), 5) następującej treści: „załącznika nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia – projekt umowy.”
Pozostałe zapisy pozostają bez zmian.

Osobą uprawnioną do kontaktowania się z wykonawcami jest Dariusz Lenard tel. 41 3497276.