Zakończone przetargi

Dostawa etykiet RFID do zabezpieczenia księgozbioru BU przed kradzieżą DP/2310/8/16.

Dostawa etykiet RFID do zabezpieczenia księgozbioru BU przed kradzieżą DP/2310/8/16.

Przetarg nieograniczony

  • Termin składania ofert: 2016.03.04 11:00
  • Termin otwarcia ofert: 2016.03.04 11:15
  • Termin związania ofertą: Wykonawca będzie związany złożoną ofertą przez 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
  • Miejsce składania ofert: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, 25 – 369 Kielce, ul. Żeromskiego 5, Kancelaria Ogólna.
  • Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie dotyczy
  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
  • Informacja dotycząca zastosowania aukcji elektronicznej: Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
  • Miejsce realizacji: Kielce, ul. Świętokrzyska 21 D
  • Termin realizacji: Wykonawca zrealizuje zamówienie tj. zakoduje i dostarczy przedmiot zamówienia w terminie 14 dni, licząc od daty podpisania umowy.
  • Wymagania: 1. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone będzie w trybie przetargu nieograniczonego zgodnie z art. 10 ust. 1 i art. 39 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 3. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 7) ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamówienia uzupełniające stanowić będą nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego i polegać będzie na rozszerzeniu dostawy. 4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
  • Warunki udziału w postepowaniu: W postępowaniu mogą uczestniczyć wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1. Posiadania uprawnień do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Zamawiający nie wyznacza w tym zakresie szczegółowego warunku. 2. Posiadania wiedzy i doświadczenia tzn. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują co najmniej dwie główne dostawy o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, o wartości brutto nie mniejszej niż 16.000,00 zł (słownie: szesnaście tysięcy zł brutto). 3. Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający nie wyznacza w tym zakresie szczegółowego warunku. 4. Sytuacji ekonomicznej i finansowej. Zamawiający nie wyznacza w tym zakresie szczegółowego warunku. 5. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Spełnienie w/w warunków oceniane będzie metodą „spełnia/nie spełnia” na podstawie następujących dokumentów: A. W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych do oferty należy dołączyć: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z treścią art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych sporządzone według załącznika nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, sporządzony według załącznika nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz załączeniem dowodów czy dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Zamawiający wymaga udokumentowania co najmniej dwóch dostaw o wartości brutto nie mniejszej niż 16.000,00 zł (słownie: szesnaście tysięcy zł brutto). Uwaga! Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. W tym przypadku zamawiający wymaga, aby wykonawca dołączył do oferty: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia, 3) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, 4) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. W oświadczeniu podmiotu udostępniającego swoje zasoby musi znaleźć się zobowiązanie do solidarnej odpowiedzialności za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, z wyłączeniem sytuacji kiedy za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, do oferty należy dołączyć dokumenty wymienione w pkt. B.I. i B.II. dotyczące również tych podmiotów. B.I. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania, w okolicznościach określonych w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych do oferty należy dołączyć: 1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia stanowiące załącznik nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt. B.I. ust. 2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. B.II. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 2 pkt. 5) ustawy Prawo zamówień publicznych do oferty należy dołączyć listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej lub oświadczenie wykonawcy, że nie należy do grupy kapitałowej, sporządzone według załącznika nr 7 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. C. Ponad to do oferty należy dołączyć oświadczenie wykonawcy, że oferowane etykiety odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia – pkt. III, opis przedmiotu zamówienia.
  • Wadium: 500 PLN
  • Kryteria wyboru: 1. Cena brutto za przedmiot zamówienia – stanowiącego wagę 75% (maksymalnie 75 punktów), 2. Okres gwarancji udzielonej na układ scalony, powyżej okresu wymaganego przez zamawiającego – stanowiącego wagę maksymalnie 25% (maksymalnie 25 punktów).
  • Specyfikacja: Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest na stronie internetowej zamawiającego (www.ujk.edu.pl), jako załącznik do niniejszego ogłoszenia, można ją odebrać w siedzibie zamawiającego w Dziale Zamówień Publicznych lub za zaliczeniem pocztowym (wówczas koszt przesyłki ponosi wykonawca).
  • Cena specyfikacji: 0 PLN

Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych etykiet RFID do zabezpieczenia księgozbioru Biblioteki Uniwersyteckiej przed kradzieżą w ilości 15.000 szt.
Kod CPV i nazwa:
30199760-5 – etykiety
Tagi RFID, które będą użyte w Bibliotece Uniwersyteckiej, muszą być wstępnie zakodowane z zastosowaniem algorytmu już używanego przez Bibliotekę. Biblioteka Uniwersytecka nie dokonuje samodzielnego kodowania algorytmem zabezpieczającym. W używanych przez Bibliotekę etykietach zastosowano, oprócz bitu zabezpieczającego, kodowanie w systemie JACOB. Rozwiązanie to stanowi zabezpieczenie przeciw nieuprawnionemu odczytowi i kopiowaniu tychże etykiet czy też przeciw ich fałszowaniu. Niezbędne do wstępnego zakodowania etykiet dane zostaną udostępnione wybranemu wykonawcy drogą elektroniczną (np. załącznik e-mail zabezpieczony hasłem). Wykonawca wybrany do realizacji zamówienia dokona kodowania systemu zabezpieczającego, zweryfikuje przygotowany produkt i przekaże go zamawiającemu (przekazanie zakodowanych etykiet nastąpi na koszt wykonawcy).
Na przygotowanej przez wykonawcę etykiecie zapisujemy dane dotyczące oklejanego egzemplarza książki/czasopisma i wklejamy etykietę jak pokazano na zdjęciu. Na etykietach RFID nie wykonujemy żadnych zewnętrznych nadruków (etykieta pozostaje biała).
Zdjęcia poglądowe obecnie używanych przez Bibliotekę Uniwersytecką etykiet RFID znajdują się w załączniku nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Etykiety muszą się składać z układu scalonego (chipa NXP SLIX) i anteny.
Wymagane działanie:
Etykieta za pomocą fal radiowych musi komunikować się z czytnikiem RFID i przesyłać dane zawarte na chipie. Każda etykieta musi mieć nadany unikalny numer.
Etykieta musi być zasilana w procesie komunikowania się przez czytnik.
Etykiety biblioteczne muszą być wykonane zgodnie ze standardem ISO/IEC 15693 i normami europejskimi. Muszą pracować w pasmie częstotliwości: 13,56 MHz, przeznaczonej do aplikacji bibliotecznych.
Etykiety muszą być przygotowane do bezpośredniego użycia w Bibliotece Uniwersyteckiej UJK w Kielcach, a także muszą być kompatybilne i w pełni działające z posiadanymi przez Bibliotekę urządzeniami systemu RFID (antena ISC.ANT340/240, sredniozakresowym czytnikiem tagów RFID ISC.MR101-A, ręcznym czytnikiem RFID ISC.MR101-A oraz czytnikiem CPR40.30-USB), oraz. z urządzeniami do wypożyczeń, wrzutnią mechaniczną służącą do samodzielnych zwrotów, bramkami kontrolnymi, mobilnymi urządzeniami do wykonywania skontrum oraz już funkcjonującymi etykietami bibliotecznymi RFID.

Ogłoszenie o zamówieniu zostało:
1. Opublikowane w BZP w dniu 23.02.2016r. pod numerem 17901 - 2016.
2. Zamieszczone w siedzibie zamawiającego i na stronie internetowej zamawiającego (www.ujk.edu.pl) w dniu 23.02.2016r.

Potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię dowodu wpłaty wadiuim można dołączyć do oferty.

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, w szczególności zmianę:
1. Terminu wykonania umowy (np. w przypadku działania siły wyższej, w przypadku zaistnienia okoliczności na które strony nie miały wpływu). Zmiana terminu realizacji zamówienia może nastąpić wyłącznie na uzasadniony/ zaakceptowany przez Zamawiającego wniosek Wykonawcy zawierający uzasadnienie zmiany terminu. Zmiana terminu realizacji zamówienia może nastąpić wyłącznie w przypadku wystąpienia okoliczności niezawinionych przez wykonawcę, których nie można było przewidzieć w szczególności będących następstwem działania siły wyższej tzn. nadzwyczajnego zdarzenia zewnętrznego, którego nie można było przewidzieć, ani któremu nie można było zapobiec, a które faktycznie bezpośrednio uniemożliwia lub zasadniczo utrudnia realizację przedmiotu umowy, w szczególności wojny, przewrotu, zamieszek, rebelii, strajku w branżach mających zasadniczy wpływ na terminową realizację zamówienia.
2. Parametrów technicznych dostarczonego przedmiotu zamówienia, jeżeli zaistnieje możliwość zastosowania nowszych i korzystniejszych dla zamawiającego rozwiązań technicznych, niż te istniejące w chwili podpisania umowy.
3. Typu zamawianego przedmiotu zamówienia jeżeli nastąpiła zmiana producenta, producent zakończył produkcję i zachodzi konieczność zastąpienia innym produktem, pod warunkiem, że spełni on wymagania określone w SIWZ (parametry techniczne).

Osobą uprawnioną do kontaktowania się z wykonawcami jest Dariusz Lenard tel. 41 3497276.